Jij bent dan ook een averechts persoonquote:
tsja, dan ben ik bang dat vast je valies kan gaan inpakken. Tenzij er nog Jerrel fitties of BB twists komen..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als volgende week Michel tegen Nick staat, stop ik met kijken. Kortom eigenlijk als Jerrel niet op dat bord staat.
Ik kan die gaqst niet meer zien gewoon op de livestream
Ik vind dit wel een plausibel scenario en zie het wel gebeuren. Spannend welke kant het op gaat uiteindelijk!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Jerrel, Thomas, Jill, Zoey, Matt en Mike allemaal op Michel en Nick.
Michel, Nick, Naomi, Liese en Julie allemaal op Jerrel en een andere persoon.
Michel 6
Nick 6
Jerrel 5
Andere persoon 5
Michel en Nick genomineerd.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Andere strategiën:
Zowi komt met hulp van Jerrel vast met een paar pesterige regels.
Prima; dan met een glimlach keihard meedoen en het vreselijk leuk maken. Kijken wie er dan sip gaat kijken, Jerrel is al gauw niet in de stemming en GillieZowi liever lui dan moe (al moet ik zeggen dat ze de was stipt doet, ok, uit behoud van haar kleren en om te voorkomen dat er vieze mannetjes of vingers aan har spullen zitten, maar toch). Lekker uitspelen dat soort dingen en er een mooi feestje van maken. Doel: lekker ZowiJerrie-gesip.
Ik geloof niet dat Thomas op Nick en Michel gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een plausibel scenario en zie het wel gebeuren. Spannend welke kant het op gaat uiteindelijk!
Ik denk het ook, misschien wat kleine verschuivinkjes maar denk dat er wel twee groepen duidelijk ontstaan. Jerrel zal de boel vast ook nog verder op scherp zetten. Michel is nog steeds prikkelbaar...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
Zin in aankomende week. Denk dat er nog wel een hoop mooie dingen gaan gebeuren
Ik vind niet dat de andere bewoners de regels van Joey moeten volgen. Zij deed dit ook niet, en er hangen geen sancties aan vast.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Andere strategiën:
Zowi komt met hulp van Jerrel vast met een paar pesterige regels.
Prima; dan met een glimlach keihard meedoen en het vreselijk leuk maken. Kijken wie er dan sip gaat kijken, Jerrel is al gauw niet in de stemming en GillieZowi liever lui dan moe (al moet ik zeggen dat ze de was stipt doet, ok, uit behoud van haar kleren en om te voorkomen dat er vieze mannetjes of vingers aan har spullen zitten, maar toch). Lekker uitspelen dat soort dingen en er een mooi feestje van maken. Doel: lekker ZowiJerrie-gesip.
Ik denk het juist wel, dat lijkt me voor hem het beste. Maar zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Thomas op Nick en Michel gaat
Thomas zal moeten meestemmen met zijn groepje als hij de finale wil halenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook niet, Thomas is nog redelijk close met Nick, en Thomas weet dat Nick een sterke speler is. Met Michel klikt het ook redelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
zal niet zijn voorkeur zijn maar die hebben beiden ook op hem gestemd dus denk dat hij wel beseft dat hij moet. De kans dat Thomas op Nick en Michel stemt is groter dan dat Zoey op Julie of Liese stemt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
Bijna vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nog geen 2 weken geleden dat de Jowi, Daan en Naat opstapten .. het lijkt een eeuwigheid
Dit is echt by far de meest instabiele RLS die ik heb gezien. Het schiet alle kanten op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nog geen 2 weken geleden dat de Jowi, Daan en Naat opstapten .. het lijkt een eeuwigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |