abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 februari 2021 @ 03:16:31 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197976733
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:30 schreef sigme het volgende:
Nou, ik heb gister de eerste aflevering van Dark gezien, dat blijft bij 1 aflevering. Vandaag dan maar Bridgerton afgetrapt. Dat is beter :D.
O+ bridgerton
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197977631
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een doemscenario als we in 2024 nog geen normale feestjes zouden kunnen hebben -O-
Ja, lekkere wakkerworder dit. ;(

Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197977636
Gefeliciteerd nog P, wat leuk *;
pi_197977731
Slecht geslapen vannacht maar ga straks het ijs op *O*
Wordt wel snerpend koud maar hopelijk niet te veel wind en goeie zon.

Gefeli P! Wat lijkt het allemaal ineens snel te gaan :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197977925
Mogge! -16oC was toch wat erg uitdagend voor onze waterleiding.
Met behulp van een fohn weer open, dus toch koffie.

Het is wel bijzonder mooi buiten hoor! Koud, maar hier is alles vannacht berijpt, dus het is een groot glinsterfestijn buiten. Jammer genoeg schikt mij telefoon enorm van kou en gaat dan uit (en wil niet meer aan voordat 'ie aan de lader heeft gehangen).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197978023
Mogge!

Oef, da’s wel heel koud @sigme maar gelukkig koffie.

Volgens mij voel ik me helemaal goed @Lucky_Strike, even ontbijten afwachten. Ik durfde nog niet echt iets te plannen voor een feestje, heb alleen een (grote) gastenlijst :D . Zit nu te denken aan een half jaar later met als thema “ik ben er nu wel aan gewend” :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_197978024
Goedemorgen
Zometeen onderweg naar Cat *O*
pi_197978043
Hier is het vandaag D Day voor Hans. We hebben een nieuwe kooi gehaald. Het gaat nu echt lukken. Hans wordt gevangen, dan gaat ze naar het asiel. Daar blijkt dat ze van niemand is en kerngezond is en dan wordt het onze poes.

Verder willen we naar de vleesboerderij. En de auto wil niet laden dus dat moeten we oplossen. Mogelijk heeft het met de kou te maken. Misschien tekenen we nog wat verder aan de tuin.
Spoilers!
pi_197978103
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het vandaag D Day voor Hans. We hebben een nieuwe kooi gehaald. Het gaat nu echt lukken. Hans wordt gevangen, dan gaat ze naar het asiel. Daar blijkt dat ze van niemand is en kerngezond is en dan wordt het onze poes.

Verder willen we naar de vleesboerderij. En de auto wil niet laden dus dat moeten we oplossen. Mogelijk heeft het met de kou te maken. Misschien tekenen we nog wat verder aan de tuin.
Joepie voor Hansje. Hopelijk laat ze zich snel vangen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197978130
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het vandaag D Day voor Hans. We hebben een nieuwe kooi gehaald. Het gaat nu echt lukken. Hans wordt gevangen, dan gaat ze naar het asiel. Daar blijkt dat ze van niemand is en kerngezond is en dan wordt het onze poes.

Verder willen we naar de vleesboerderij. En de auto wil niet laden dus dat moeten we oplossen. Mogelijk heeft het met de kou te maken. Misschien tekenen we nog wat verder aan de tuin.
Hansje voor J en Lucky! *O*
pi_197978190
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het vandaag D Day voor Hans. We hebben een nieuwe kooi gehaald. Het gaat nu echt lukken. Hans wordt gevangen, dan gaat ze naar het asiel. Daar blijkt dat ze van niemand is en kerngezond is en dan wordt het onze poes.

Verder willen we naar de vleesboerderij. En de auto wil niet laden dus dat moeten we oplossen. Mogelijk heeft het met de kou te maken. Misschien tekenen we nog wat verder aan de tuin.
Succes met vangen ^O^
pi_197978199
Hans *O*

Hier was het overigens ook Heel Koud vanochtend. Koud genoeg voor de Swift om te zeggen 'uhm...nah.'
Uiteindelijk wel aangezwengeld gekregen trouwens, maar het kwam van diep. :+

Hier weinig plannen. Mogelijk pakketje wegbrengen. Mogeljik markt. Mogelijk kleding online kopen. Mogelijk gamen. Mogelijk geen van bovenstaande. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197978368
De auto laadt weer. Het lijkt met de kou te maken te hebben. 's Avonds laadt hij niet, overdag wel. Onhandig :')
Spoilers!
pi_197978540
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
De auto laadt weer. Het lijkt met de kou te maken te hebben. 's Avonds laadt hij niet, overdag wel. Onhandig :')
Das niet fijn -O-
Ik merk wel dat we nu een stuk minder ver komen, maarja dat weet je van te voren.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 10:04:58 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197978610
Net diner besteld voor over 2 weken eindelijk doet de nieuwe winkel ook een thuis menu.
@Candaasje als jij ook maar in de buurt van Amsterdam of Nijmegen kan komen dat weekend: Doen!
Volledig plantaardig en het eten is daar normaal geweldig!!!
pi_197978825
Gefeliciteerd, P!

Wij zijn afgelopen jaar een geregistreerd partnerschap aangegaan. We willen trouwen, maar vanwege corona nu even niet, want ik wil het wel echt vieren zoals ik het wil. Om alles dan toch vast geregeld te hebben, dus nu die registratie gedaan op maandagochtend in het gemeentehuis.
pi_197978837
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:04 schreef gcjoel het volgende:
Net diner besteld voor over 2 weken eindelijk doet de nieuwe winkel ook een thuis menu.
@:Candaasje als jij ook maar in de buurt van Amsterdam of Nijmegen kan komen dat weekend: Doen!
Volledig plantaardig en het eten is daar normaal geweldig!!!
Welke winkel?
pi_197978880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen onderweg naar Cat *O*
Ik zit klaar voor jullie *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197978897
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het vandaag D Day voor Hans. We hebben een nieuwe kooi gehaald. Het gaat nu echt lukken. Hans wordt gevangen, dan gaat ze naar het asiel. Daar blijkt dat ze van niemand is en kerngezond is en dan wordt het onze poes.

Verder willen we naar de vleesboerderij. En de auto wil niet laden dus dat moeten we oplossen. Mogelijk heeft het met de kou te maken. Misschien tekenen we nog wat verder aan de tuin.
J. is om? *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197978967
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

J. is om? *O*
Zij Fok! Naam is toch niet voor niets @JFlip :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_197978977
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het vandaag D Day voor Hans. We hebben een nieuwe kooi gehaald. Het gaat nu echt lukken. Hans wordt gevangen, dan gaat ze naar het asiel. Daar blijkt dat ze van niemand is en kerngezond is en dan wordt het onze poes.
Blijft ze dan wel Hansje heten?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197979041
Mailtje dat m'n nieuwe fiets maandag komt. *O* Toch best snel.
pi_197979064
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Blijft ze dan wel Hansje heten?
Dat moet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197979105
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

J. is om? *O*
Als ze gezond is, als ze geen eigenaar heeft en als ze een meisje is, mag ze blijven *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Blijft ze dan wel Hansje heten?
Jazeker want ze is gewoon een Hansje. Ik zal tegen haar zeggen dat jij het er niet mee eens bent.
Spoilers!
pi_197979110
Here we go. Nieuwe kooi in de aanslag.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')