Omdat vrijwel iedereen die aan de universiteit werkt de jeugd zo belangrijk vindt dat er tot een burn-out aan toe wordt doorgewerkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Even doorbijten! Valt allemaal wel mee joh. Aldus sommigen hier.
Pardon? Zit jij me nu te tutoyeren?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die van jou 16 ?
ben jij al zooo oud ?
Zo ervaar ik dat ook wel hoor, het ligt echt niet aan de individuele medewerkers. Die doen hun uiterste best, maar zijn ook nogal beperkt door allerhande regeltjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat vrijwel iedereen die aan de universiteit werkt de jeugd zo belangrijk vindt dat er tot een burn-out aan toe wordt doorgewerkt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die van jou 16 ?
ben jij al zooo oud ?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Pardon? Zit jij me nu te tutoyeren?![]()
Kutverkiezingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
* trein2000 kijkt eens op de kalender
was het maar kutquote:
Derdegolf.exequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Predator40 het volgende:
Gister 1565 !
24u toename aantal opnamen: 156 (bewezen COVID-19)
Weektoename aantal opnamen: 1226 (bewezen COVID-19)
Week tot week stijging: -2,5%
Bezetting op verpleegafdelingen: 1461 (verdacht of bewezen COVID-19)
Bron: Stichting NICE, vrijdag 12 februari om 13:15
kroegenopen.gif
hijgendehond.gif
letsparty.gif
![]()
![]()
![]()
toch liever kaal hoorquote:
niet jinxen !quote:
wanneer komt die golf dan ? ergens in juli ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft het vandaag al weer gezegd...
Over twee weken, he.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wanneer komt die golf dan ? ergens in juli ?
Ik wou dat ik vanaf het begin van de coronacrisis was begonnen met een tekstanalyse van het taalgebruik van De Jonge. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft het vandaag al weer gezegd...
Dat heb ik nooit beweerd. En dat denk ik ook niet. Ik probeer alleen ook hierin de nuance te vinden. Er is veel aan de hand. Bij heel veel mensen. Bij de een meer dan bij de ander: mensen zijn hun baan kwijt, kinderen zitten thuis in verschrikkelijke omstandigheden, studenten komen amper op de universiteit, ouderen zitten te vereenzamen in hun vezorgingshuis, verzorgend personeel en IC personeel loopt op op de reservers voor zover nog mogelijk, horeca en winkels hebben het meer dan moeilijk, sportscholen en -verenigingen kunnen nauwelijks overleven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Er zat inderdaad een belang achter en misschien is 80% wel een overdreven getal van wie 'tegen een burn out aan zitten'.
Maar denk je werkelijk dat er niets aan de hand is dan? Denk je dat werkelijk?
ja vanavond weer en BIJNA beter dan sex....goed lezenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Moet jij niet eens onder je elektrische deken kruipen die 'beter is dan sex'?
Goedzo Dick... vertel het hem!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Moet jij niet eens onder je elektrische deken kruipen die 'beter is dan sex'?
en over 2 weken over 2 weken over 2 weken over 2 weken ?quote:
Als politici en bestuurders al niet hun best doen om deze boodschap uit te dragen, wat kun je dan van de rest van het land verwachten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:40 schreef miss_sly het volgende:
Maar goed, dat is mijn idealistische zelf die weer even de overhand krijgt. Ik weet dat het zo niet gaat werken, helaas.
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. En dat denk ik ook niet. Ik probeer alleen ook hierin de nuance te vinden. Er is veel aan de hand. Bij heel veel mensen. Bij de een meer dan bij de ander: mensen zijn hun baan kwijt, kinderen zitten thuis in verschrikkelijke omstandigheden, studenten komen amper op de universiteit, ouderen zitten te vereenzamen in hun vezorgingshuis, verzorgend personeel en IC personeel loopt op op de reservers voor zover nog mogelijk, horeca en winkels hebben het meer dan moeilijk, sportscholen en -verenigingen kunnen nauwelijks overleven.
En bij al die groepen heb je mensen die het meer of minder goed trekken. Of heel erg slecht. Dat is niet voorbehouden aan één enkele groep. Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat sommigen zich om de ouderen bekommeren en de rest willen laten verpieteren, maar ook dat sommigen zich richten op de jongeren en de ouderen als onbelangrijk opzij willen schuiven.
We zijn allemaal mensen, en we zitten allemaal in deze moeilijke periode. Het zou mooi zijn als we dat eens wat beter in gedachten zouden kunnen houden.
Maar goed, dat is mijn idealistische zelf die weer even de overhand krijgt. Ik weet dat het zo niet gaat werken, helaas.
Citeer eens één post, uit het hele topic, waarin iemand claimt dat er niets aan de hand is wat betreft de mentale gezondheid van mensen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Er zat inderdaad een belang achter en misschien is 80% wel een overdreven getal van wie 'tegen een burn out aan zitten'.
Maar denk je werkelijk dat er niets aan de hand is dan? Denk je dat werkelijk?
een l*l tegen jou.....mmmmquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goedzo Dick... vertel het hem!![]()
Hij doet l*llig tegen me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |