Staat in de streamverslagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Shola het volgende:
Heeft iemand nog een TLDR over gisterenavond/vannacht?
Patje er uit, paar traantjes, maar iedereen heeft er wel vrede mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Shola het volgende:
Heeft iemand nog een TLDR over gisterenavond/vannacht?
Water is nat, 11 tegen 11 enzo dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Patje er uit, paar traantjes, maar iedereen heeft er wel vrede mee.
Muziek en drank mochten langer doorgaan dan normaal.
Jerrelshow met vrij weinig toeschouwers, want het grootste deel negeert hem.
Men zou niet meer roddelen, maar guess what
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben trouwens geneigd om een topic te starten over alle halve waarheden, onwaarheden en leugens die BB in de uitzending laat zien. Bv gister:
- Sinds Thomas weet dat Patrick op hem heeft gestemd, heeft hij een andere sportcoach. Complete onzin natuurlijk, alleen in de eerste week heeft Patrick samen met hem oefeningen gedaan. En nu al zeker 2-3 weken volgt Thomas een prive programma met Michel 2 keer per week
Ik denk dat het vaker gaan om dingen die uit de context worden gehaald of die door het inkorten niet goed uit de verf komen dan om bewust leugels verzinnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben trouwens geneigd om een topic te starten over alle halve waarheden, onwaarheden en leugens die BB in de uitzending laat zien. Bv gister:
- Sinds Thomas weet dat Patrick op hem heeft gestemd, heeft hij een andere sportcoach. Complete onzin natuurlijk, alleen in de eerste week heeft Patrick samen met hem oefeningen gedaan. En nu al zeker 2-3 weken volgt Thomas een prive programma met Michel 2 keer per week
Ja dat was echt niet leuk..Waarom doen ze dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.
Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.
Hij was het pas 's middags kwijt en is daarna nog wel buiten geweest om te zoeken, maar steeds zonder jas. Voor de rest van de middag / avond binnen om te zoeken en zich op te vreten. Het was volgens mij gisterochtend pas weer het eerste moment dat hij z'n jas aan deed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was het pas 's middags kwijt en is daarna nog wel buiten geweest om te zoeken, maar steeds zonder jas. Voor de rest van de middag / avond binnen om te zoeken en zich op te vreten. Het was volgens mij gisterochtend pas weer het eerste moment dat hij z'n jas aan deed.
Het zijn volgens mij niet echt opmaakspullen, maar het is verf. Hij gebruikt het om de flessen mee te schilderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..
Dit lijkt me wel de meest logische conclusie. Ik hoop dat BB die beelden ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..
Ik denk dat DGK daar wel een video van heeft. Heb hem ergens gezien iig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?
Dat, en stel dat iemand het wel verstopt had, dan houd je dat niet voor je, maar deel je dat met een maatje, want anders heb je er geen lol van. En er heeft echt niemand lopen gniffelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat DGK daar wel een video van heeft. Heb hem ergens gezien iig.
Iemand anders in zijn jas gestopt; Dat kán zijn, maar ik geloof het niet. Als je zag hoe hij reageerde toen hij het vond... Keek snel om zich heen, zei *niets* en wilde naar buiten lopen. Toen was er een "Jerrel Zendercheck!" waar hij van schrok en vervolgens deed hij net alsof hij hem toen vond en zei dat hij hem in zijn jaszak had.
Dat hij schrok en mogelijk dacht dat hij het zelf gedaan heeft, wilt natuurlijk niet zeggen dat het ook zo is. Maar ik denk wel dat als een ander het heeft gedaan, BB dat wel in beeld zou brengenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iemand anders in zijn jas gestopt; Dat kán zijn, maar ik geloof het niet. Als je zag hoe hij reageerde toen hij het vond... Keek snel om zich heen, zei *niets* en wilde naar buiten lopen. Toen was er een "Jerrel Zendercheck!" waar hij van schrok en vervolgens deed hij net alsof hij hem toen vond en zei dat hij hem in zijn jaszak had.
Misschien was het ook niet een lolletje, maar was iemand klaar met al date make-up van hem. Waarom zou je dat per se moeten delen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat, en stel dat iemand het wel verstopt had, dan houd je dat niet voor je, maar deel je dat met een maatje, want anders heb je er geen lol van. En er heeft echt niemand lopen gniffelen.
Z'm microfoon was op dat moment ook erg aan het kraken omdat ie onder z'n jas zat. Krijgen ze ook altijd een zendercheck. En dan zijn ze altijd heel verbaasd.. 'ik zeg toch niks'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |