abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197959344

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
https://www.goplay.be/vid(...)g-brother#livestream
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5, herhaling volgende dag om 17.00 uur op RTL5
[BE] 22.30 uur op Play4, herhaling volgende dag om 19.00 uur op VIJF
Liveshow (elke donderdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op Play4, herhaling vrijdag 18.20 op Play5
Weekoverzicht (elk weekend)
[NL] zaterdag 18.00 uur op RTL5, herhaling zondag om 23.00 uur
[BE] zondag: 21.45 uur op Play4, herhaling maandag om 18.55 uur

Bewoners

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Nuttige woorden- en afkortingenlijst:
Febo: Regie/productie
Achter: Regie/productie
Minions: Camera's
DBK = dagboekkamer
SL = streamlock
DGK = De Gouden Kooi

Degene die het topic sluit, opent het nieuwe.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_197959353
Ik vind deze TT zeer toepasselijk
pi_197959357
Heeft iemand nog een TLDR over gisterenavond/vannacht?
pi_197959361
Wat wordt get polonaisenummer vandaag?
pi_197959362
Ik moet nog even zeggen, dat ik de vorige tt erg leuk gevonden vond.. ^O^
Vandaag een wedstrijdje leuke tt doen??
pi_197959366
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Shola het volgende:
Staat in de streamverslagen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197959367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind deze TT zeer toepasselijk
Zeker..en met Kitaro op de achtergrond te doen... ;)
pi_197959371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Shola het volgende:
Patje er uit, paar traantjes, maar iedereen heeft er wel vrede mee.
Muziek en drank mochten langer doorgaan dan normaal.
Jerrelshow met vrij weinig toeschouwers, want het grootste deel negeert hem.
Men zou niet meer roddelen, maar guess what ;)
pi_197959377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef Whuzz het volgende:
Wat wordt get polonaisenummer vandaag?
Ik ga voor "ik ben jettie" van jettie palletie of cowboys en indianen :p
  vrijdag 12 februari 2021 @ 08:07:44 #10
494310 Shola
RoddelPraat
pi_197959379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Patje er uit, paar traantjes, maar iedereen heeft er wel vrede mee.
Muziek en drank mochten langer doorgaan dan normaal.
Jerrelshow met vrij weinig toeschouwers, want het grootste deel negeert hem.
Men zou niet meer roddelen, maar guess what ;)
Water is nat, 11 tegen 11 enzo dus. :)
pi_197959384
Ben trouwens geneigd om een topic te starten over alle halve waarheden, onwaarheden en leugens die BB in de uitzending laat zien. Bv gister:
- Sinds Thomas weet dat Patrick op hem heeft gestemd, heeft hij een andere sportcoach. Complete onzin natuurlijk, alleen in de eerste week heeft Patrick samen met hem oefeningen gedaan. En nu al zeker 2-3 weken volgt Thomas een prive programma met Michel 2 keer per week
pi_197959391
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben trouwens geneigd om een topic te starten over alle halve waarheden, onwaarheden en leugens die BB in de uitzending laat zien. Bv gister:
- Sinds Thomas weet dat Patrick op hem heeft gestemd, heeft hij een andere sportcoach. Complete onzin natuurlijk, alleen in de eerste week heeft Patrick samen met hem oefeningen gedaan. En nu al zeker 2-3 weken volgt Thomas een prive programma met Michel 2 keer per week
De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.
pi_197959394
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het vaker gaan om dingen die uit de context worden gehaald of die door het inkorten niet goed uit de verf komen dan om bewust leugels verzinnen
pi_197959397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:

[..]

De indruk bleef in stand gehouden dat iemand Jerrel's makeup had verstopt. Dat Jerrel het zelf in zijn eigen jas terugvond en een poging deed om te doen alsof iemand het buiten had verstopt werd niet getoond.
Ja dat was echt niet leuk..Waarom doen ze dat?
pi_197959400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?
pi_197959406
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Is hier nog een video van? En hoezo had hij het dan niet eerder gevonden? Kan het neit zijn dat iemand dat stiekem in zijn jaszak heeft gestopt?
Hij was het pas 's middags kwijt en is daarna nog wel buiten geweest om te zoeken, maar steeds zonder jas. Voor de rest van de middag / avond binnen om te zoeken en zich op te vreten. Het was volgens mij gisterochtend pas weer het eerste moment dat hij z'n jas aan deed.
pi_197959407
Goeiemorgen cossers c_/

Wat voor drama krijgen we vandaag.
pi_197959413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Hij was het pas 's middags kwijt en is daarna nog wel buiten geweest om te zoeken, maar steeds zonder jas. Voor de rest van de middag / avond binnen om te zoeken en zich op te vreten. Het was volgens mij gisterochtend pas weer het eerste moment dat hij z'n jas aan deed.
Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..
pi_197959420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:

[..]

Misschien heeft hij zichzelf of een ander opgemaakt buiten die dag en was hij vergeten het uit zijn jaszak te halen..
Het zijn volgens mij niet echt opmaakspullen, maar het is verf. Hij gebruikt het om de flessen mee te schilderen.
pi_197959422
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:13 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel de meest logische conclusie. Ik hoop dat BB die beelden ergens kan vinden.
pi_197959426
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik denk dat DGK daar wel een video van heeft. Heb hem ergens gezien iig.
Iemand anders in zijn jas gestopt; Dat kán zijn, maar ik geloof het niet. Als je zag hoe hij reageerde toen hij het vond... Keek snel om zich heen, zei *niets* en wilde naar buiten lopen. Toen was er een "Jerrel Zendercheck!" waar hij van schrok en vervolgens deed hij net alsof hij hem toen vond en zei dat hij hem in zijn jaszak had.
pi_197959437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Iemand anders in zijn jas gestopt; Dat kán zijn, maar ik geloof het niet. Als je zag hoe hij reageerde toen hij het vond... Keek snel om zich heen, zei *niets* en wilde naar buiten lopen. Toen was er een "Jerrel Zendercheck!" waar hij van schrok en vervolgens deed hij net alsof hij hem toen vond en zei dat hij hem in zijn jaszak had.
Dat, en stel dat iemand het wel verstopt had, dan houd je dat niet voor je, maar deel je dat met een maatje, want anders heb je er geen lol van. En er heeft echt niemand lopen gniffelen.
pi_197959446
quote:

[..]

Dat hij schrok en mogelijk dacht dat hij het zelf gedaan heeft, wilt natuurlijk niet zeggen dat het ook zo is. Maar ik denk wel dat als een ander het heeft gedaan, BB dat wel in beeld zou brengen
pi_197959451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Dat, en stel dat iemand het wel verstopt had, dan houd je dat niet voor je, maar deel je dat met een maatje, want anders heb je er geen lol van. En er heeft echt niemand lopen gniffelen.
Misschien was het ook niet een lolletje, maar was iemand klaar met al date make-up van hem. Waarom zou je dat per se moeten delen?
pi_197959455
quote:

[..]

Z'm microfoon was op dat moment ook erg aan het kraken omdat ie onder z'n jas zat. Krijgen ze ook altijd een zendercheck. En dan zijn ze altijd heel verbaasd.. 'ik zeg toch niks'.
Dus kan toeval zijn, maar wel erg op het goede moment dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')