Klopt. Dat is natuurlijk gewoon een totale wassen neus. Maar daar durven ze niks aan te doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die bubbels in het betaald voetbal zijn ook wel een redelijke wassen neus gebleken, natuurlijk. Bij veel clubs zijn de afgelopen maanden flinke corona-uitbraken geweest.
Straks pensioen hervormen omdat alle stemmen op de partijen van de pensionada’s ongeldig zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom, naja, eigenlijk snap ik het donders goed, dat ik ondanks de ernst moet lachen om dit bericht omdat ik er direct in mijn hoofd beelden bij heb.![]()
Er wordt gewoon geschaatst in Thialf WK. Als amateur laten ze je er niet tussen nee. Is ook met voetbal zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Naja, niet helemaal waar. Je kan nu ook met 22 man gaan ballen. Snap niet waar je met deze kou aan begint maar dat kan je best doen tot iemand je lastig komt vallen.
Maar je kan nu een officiële voetbalwedstrijd doen met alles er omheen, want dat vinden 'we' belangrijk. Maar je kan niet officieel tegen elkaar gaan schaatsen want dat is te lastig. Naja, daar zit wel iets vreemds is. Want die bubbel is wel te handhaven maar het gaat nu geloof ik om publiek.
Naja, ff serieus, wie gaat daar nou zijn best doen om naar te gaan kijken?
Nee hoor, ik blijf gewoon nog veel langer thuis als ik daar ouderen en jongeren blij mee kan maken. Mijn leven boeit toch al niet :’)quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Ik hoor veel over jongeren en ouderen. Mensen die er tussen in hangen verdienen ook gewoon weer meer mogelijkheden imo.
Dit zijn ook geen amateurs. En ze zijn dan ergens op een meer waar weinig is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Er wordt gewoon geschaatst in Thialf WK. Als amateur laten ze je er niet tussen nee. Is ook met voetbal zo.
er worden ook geen hardloop marathons gehoudenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit zijn ook geen amateurs. En ze zijn dan ergens op een meer waar weinig is.
Maar goed, waar ben je nu eigenlijk op uit?
Nee sorry. wij niet. de jongeren ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:46 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)sneltesten~bca0c062/
Goed verhaal!
OPVOEREN DIE DRUK!!
WEl graag tot 30, ik ben 29 en wil ook meedoen
Dat zou je wel denken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef zalkc het volgende:
Maar goed, de Bristol variant ontwijkt dus de vaccins, als straks heel het VK is gevaccineerd dan heeft die toch vrij spel?
Nee. Dat klopt. Ben je daar dan voor of tegen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
er worden ook geen hardloop marathons gehouden
iets met aantal deelnemers te maken denk ik
Bron? Ik zie nog heel weinig media over die variant berichten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef zalkc het volgende:
Maar goed, de Bristol variant ontwijkt dus de vaccins, als straks heel het VK is gevaccineerd dan heeft die toch vrij spel?
quote:
Bristol variant.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef zalkc het volgende:
https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-56024103quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bron? Ik zie nog heel weinig media over die variant berichten.
quote:A new coronavirus variant found in Bristol may be able to infect people who have already had Covid-19 or who have been vaccinated.
Ik snap niet waarom er juist nu zo veel mutaties ontstaan de laatste tijd. Het virus heeft al een jaar de tijd gehad en precies nu, de laatste maand, is er ineens de Britse, Zuid-Afrikaanse, Braziliaanse en Bristol variant.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-56024103
[..]
But experts said jabs will still protect against people becoming seriously ill with the disease.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-56024103
[..]
Wie is we?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee sorry. wij niet. de jongeren ook niet.
Nadat bleek dat de angst onder de bevolking grotendeels immuun is voor de Britse, zuid-Afrikaanse en Braziliaanse versie, hopen de coronapopsterren nu met de Bristolvariant een troef in handen te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bron? Ik zie nog heel weinig media over die variant berichten.
Afgelopen jaar waren we nog bang voor het virus, nu zal het ons steeds meer een rotzorg zijn en dus zien de coronacelebrities dat hun leven in de schijnwerpers met alle financiële bijkomstigheden bedreigd wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er juist nu zo veel mutaties ontstaan de laatste tijd. Het virus heeft al een jaar de tijd gehad en precies nu, de laatste maand, is er ineens de Britse, Zuid-Afrikaanse, Braziliaanse en Bristol variant.
Dat is omdat dit virus gewoon rond blijft gaan en blijft muteren. In tussen kunnen we lekker bang worden gehouden met allerlei mutanten die uiteindelijk op niks uitlopen maar waarvan de regeerders wel kunnen zeggen dat de maatregelen geholpen zouden hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er juist nu zo veel mutaties ontstaan de laatste tijd. Het virus heeft al een jaar de tijd gehad en precies nu, de laatste maand, is er ineens de Britse, Zuid-Afrikaanse, Braziliaanse en Bristol variant.
ik begrijp de maatregelen wil ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Dat klopt. Ben je daar dan voor of tegen?
Ik blijf vinden dat je ook in die sporten - het boeit me geen reet verder - tegen elkaar moet laten strijden dan. Camera er bij voor wie het boeit. Dat kan je er best iets van maken. Dat mis ik in deze als je wel gewoon met alles langs de kant een echt verschrikkelijke wedstrijd in de eerste divisie laat kijken
Veel clubs?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die bubbels in het betaald voetbal zijn ook wel een redelijke wassen neus gebleken, natuurlijk. Bij veel clubs zijn de afgelopen maanden flinke corona-uitbraken geweest.
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef falling_away het volgende:
[..]
But experts said jabs will still protect against people becoming seriously ill with the disease.
Beetje kort van memorie? https://www.rtlnieuws.nl/(...)ken-kampioen-divisiequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Veel clubs?
Welke dan?
Alleen NAC volgens mij aan het begin van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |