abonnement Unibet Coolblue
pi_197984236
Ik las dit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kom zo met een aantal gifjes waarbij ik behoorlijk wat mensen confronteer met hun onkunde :)
Daarna zag ik tig meldingen rechts binnenkomen. Toen wist ik hoe laat het was!

Maar bedankt voor deze spiegel @GGMM, ik neem dit mee naar maandag. :)
pi_197985149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check bij deze ook het verschil qua tijd wanneer ik en error doorhebben dat dit misgaat.
Wow jij bent echt tering slim ja
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 17:29:22 #53
35723 crew  GGMM
pi_197985298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Wow jij bent echt tering slim ja
Eens bedankt :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197985783
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Wow jij bent echt tering slim ja
:D
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 18:04:13 #55
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197985897
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
SPOILER11
@ChevyCaprice @MC-Morgan
Kut, die was er niet in gegaan als ik hem niet aan had geraakt.
quote:
SPOILER11

@FireFox1
Dit was die spannende pot waarbij ik ineens ging keepen. Erg dom!
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:18 schreef GGMM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een potentieel heerlijke aanval, om zeep geholpen door @:firefox1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:jr-style-93 Jij wordt echt steeds slechter in dit spel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:oriente keept tegenwoordig :)

5 seconden later:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongelofelijk zeg, die hele partij lopen knallen en dan verliezen we terwijl er 3 keepers in het doel stonden tegen 1 man van rood. JEZUS ZEG
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:bluedisplay
Idee: 8
uitvoering: 1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:BLUEDISPLAY 3v1
Waarom over zo'n afstand passen? (en dan nog achter de man ook) Waarom niet even een paar seconden dribbelen zodat je er beter voorstaat?

Dit was heel slecht van jou.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:mc-morgan |:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:mc-morgan |:) |:)
(al kan ik me voorstellen dat je totaal in de war raakte van de looplijnen van @:bluedisplay :') _O- )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:bluedisplay Je timing kan opzich wat beter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:bluedisplay Je timing kan opzich wat beter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:mc-morgan
Oke opzich was dit ook niet de meest makkelijke bal, maar zo zonde :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:chevycaprice dit is een knappe redding :o
Toen ik die bal schoot was ik overtuigd dat ik gescoord had
Dank :)
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was niet zo'n beste bal van mij
Maar @:mc-morgan deze moet je dan wel terugpassen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:mc-morgan dit deed je uitstekend :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ging @:chevycaprice weer eens zijn goal uit omdat hij denkt dat hij in de aanval zo'n toegevoegde waarde is :)
Ik ben voorin levensgevaarlijk man _O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 18:05:35 #56
35723 crew  GGMM
pi_197985917
Dat quoten blijf je lastig vinden he
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197985918
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Kut, die was er niet in gegaan als ik hem niet aan had geraakt.
[..]

Dit was die spannende pot waarbij ik ineens ging keepen. Erg dom!
[..]

Ongelofelijk zeg, die hele partij lopen knallen en dan verliezen we terwijl er 3 keepers in het doel stonden tegen 1 man van rood. JEZUS ZEG
[..]

Dank :)
[..]

Ik ben voorin levensgevaarlijk man _O-
Hallo maat, nog racen vanavond?
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 18:13:57 #58
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197986079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:05 schreef GGMM het volgende:
Dat quoten blijf je lastig vinden he
:?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:05 schreef Oriente het volgende:

[..]

Hallo maat, nog racen vanavond?
Heb niks op de planning staan. Ga denk ik even een filmpje maken
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 18:14:02 #59
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197986081
Erg dom dat scrummie hier niet achter bleef staan toen ik even ging aanvallen.

Waarom zou je zo egoïstisch zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 18:39:28 #60
35723 crew  GGMM
pi_197986591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Erg dom dat scrummie hier niet achter bleef staan toen ik even ging aanvallen.

Waarom zou je zo egoïstisch zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij loopt hier weg als laatste man
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 18:46:22 #61
35723 crew  GGMM
pi_197986738
Dat doe je wel vaker overigens, zomaar zonder overleg als keeper weglopen en dan als aanvaller constant gaan typen "SCRUMMIE GA EENS KEEPEN!!"

Doe dat gewoon in goed overleg, Jij ziet jezelf als iemand die de lijnen uitzet, maar je bent gewoon malle pietje!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 18:50:13 #62
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197986816
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

jij loopt hier weg als laatste man
Ja moet wel he, als de laatste minuut ingaat, je 1-0 achter staat en ze er voorin geen kut van bakken.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 18:52:19 #63
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197986851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
Dat doe je wel vaker overigens, zomaar zonder overleg als keeper weglopen en dan als aanvaller constant gaan typen "SCRUMMIE GA EENS KEEPEN!!"

Doe dat gewoon in goed overleg, Jij ziet jezelf als iemand die de lijnen uitzet, maar je bent gewoon malle pietje!
Ja omdat die gast er niet tegen kan dat ik zo goed ben dat ik na 10 seconden aanvallen er meteen een in schiet, terwijl die zelf vijf minuten heeft staan schutteren _O-

Ook als ik hem normaal verzoek om te gaan keepen komt er een levenloze “nee” uit dat toetsenbord van hem.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 18:54:53 #64
35723 crew  GGMM
pi_197986903
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja omdat die gast er niet tegen kan dat ik zo goed ben dat ik na 10 seconden aanvallen er meteen een in schiet, terwijl die zelf vijf minuten heeft staan schutteren _O-
Ik denk dat dat vooral in je hoofd zo is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook als ik hem normaal verzoek om te gaan keepen komt er een levenloze “nee” uit dat toetsenbord van hem.
Dan kan je het daarna beter iemand anders vragen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 18:58:40 #65
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197986965
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vooral in je hoofd zo is.
Ben benieuwd wat volgens @Scrummie zelf zijn beweegredenen zijn :)
quote:
[..]

Dan kan je het daarna beter iemand anders vragen.
Scrummie kan erg goed keepen, vandaar dat ik hem vaak vraag :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 19:01:06 #66
35723 crew  GGMM
pi_197987009
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd wat volgens @Scrummie zelf zijn beweegredenen zijn :)
Het antwoord vind je misschien terug in je teksten wanneer hij er een keer geen zin in heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:15:16 #67
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197987337
Mensen die hun eigen egootje boven het teambelang zetten snappen deze e-sport niet. Ik vind dat een logisch feit.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197987383
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja omdat die gast er niet tegen kan dat ik zo goed ben dat ik na 10 seconden aanvallen er meteen een in schiet, terwijl die zelf vijf minuten heeft staan schutteren _O-
Blijf dat vooral geloven als je je daar goed bij voelt :).

quote:
Ook als ik hem normaal verzoek om te gaan keepen komt er een levenloze “nee” uit dat toetsenbord van hem.
Nee, zo zit het niet. Hoe vaak zie je een ander als een debiel naar voren stormen, vaak (nagenoeg altijd) zonder enig overleg?

Er zijn best momenten dat ik (of een ander!) het keepen over wil nemen, al zie ik daar werkelijk waar niet het nut van in want zodra je dat doet blijf je voorin hangen en ga je constant typen, waardoor je team constant onder druk komt te staan en jij dan nog steeds niet enige hersenactiviteit vertoont om toch mee te gaan helpen achterin.

MAAR! Valt het je niet op dat jij de enige bent die na 5 minuten wedstrijd tijd altijd begint te drammen over dat een ander moet keepen? Toegegeven, je keept vaak, dus wat dat betreft snap ik het wel. Maar je instelling 'ik ben zo goed' in combinatie met je achterlijk arrogant gedram vaak zorgt er eigenlijk voor dat ik denk 'krijg de tering maar met je grote bek'.

Ik keep ook regelmatig. Niet omdat ik het leuk vind, verre van zelfs. Maar ik krijg het niet in mijn kop om na 5 minuten keepen ineens naar voren te rennen of denken dat ik 1 of andere alleenheerser ben die het team wel even neer gaat zetten. Een goed team doet dat zelf. En dat is direct mijn frustratie als ik met jou speel; jij bent geen team speler. Jij kan redelijk keepen dus dat is een plus, maar als teamspeler ben je echt niets waard. Ik speel nog liever met 3 3rr0rs dan 1 chevu. Oke dat ook weer niet, dat gaat wat ver. Maar toch.

Einde verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2021 19:17:29 ]
pi_197987452
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Blijf dat vooral geloven als je je daar goed bij voelt :).
[..]

Nee, zo zit het niet. Hoe vaak zie je een ander als een debiel naar voren stormen, vaak (nagenoeg altijd) zonder enig overleg?

Er zijn best momenten dat ik (of een ander!) het keepen over wil nemen, al zie ik daar werkelijk waar niet het nut van in want zodra je dat doet blijf je voorin hangen en ga je constant typen, waardoor je team constant onder druk komt te staan en jij dan nog steeds niet enige hersenactiviteit vertoont om toch mee te gaan helpen achterin.

MAAR! Valt het je niet op dat jij de enige bent die na 5 minuten wedstrijd tijd altijd begint te drammen over dat een ander moet keepen? Toegegeven, je keept vaak, dus wat dat betreft snap ik het wel. Maar je instelling 'ik ben zo goed' in combinatie met je achterlijk arrogant gedram vaak zorgt er eigenlijk voor dat ik denk 'krijg de tering maar met je grote bek'.

Ik keep ook regelmatig. Niet omdat ik het leuk vind, verre van zelfs. Maar ik krijg het niet in mijn kop om na 5 minuten keepen ineens naar voren te rennen of denken dat ik 1 of andere alleenheerser ben die het team wel even neer gaat zetten. Een goed team doet dat zelf. En dat is direct mijn frustratie als ik met jou speel; jij bent geen team speler. Jij kan redelijk keepen dus dat is een plus, maar als teamspeler ben je echt niets waard. Ik speel nog liever met 3 3rr0rs dan 1 chevu. Oke dat ook weer niet, dat gaat wat ver. Maar toch.

Einde verhaal.
Like gegeven en tranen in m'n ogen!
pi_197987555
Eigenlijk zou iedereen af en toe moeten keepen. Goede leerschool is dat sowieso.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:34:11 #71
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197987811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Blijf dat vooral geloven als je je daar goed bij voelt :).
[..]

Nee, zo zit het niet. Hoe vaak zie je een ander als een debiel naar voren stormen, vaak (nagenoeg altijd) zonder enig overleg?

Er zijn best momenten dat ik (of een ander!) het keepen over wil nemen, al zie ik daar werkelijk waar niet het nut van in want zodra je dat doet blijf je voorin hangen en ga je constant typen, waardoor je team constant onder druk komt te staan en jij dan nog steeds niet enige hersenactiviteit vertoont om toch mee te gaan helpen achterin.
Dit is onzin, zeer vaak leidt mijn inbreng voorin tot de gelijkmaker OF tot de verlossende winnende treffer.
quote:
MAAR! Valt het je niet op dat jij de enige bent die na 5 minuten wedstrijd tijd altijd begint te drammen over dat een ander moet keepen? Toegegeven, je keept vaak, dus wat dat betreft snap ik het wel.
Fijn dat je me in ieder geval ergens snapt :)
quote:
Maar je instelling 'ik ben zo goed' in combinatie met je achterlijk arrogant gedram vaak zorgt er eigenlijk voor dat ik denk 'krijg de tering maar met je grote bek'.
Dus zet jij jezelf boven het team. Als een bepaalde manier van spelen niet werkt, dan moet je je conclusies trekken en verandering aanbrengen in je tactiek. Dat is logisch.

Ik ben één van de ervaren en betere spelers hier, vandaar dat ik vaak de leiding neem over de tactiek. Is niks raars aan.
quote:
Ik keep ook regelmatig. Niet omdat ik het leuk vind, verre van zelfs. Maar ik krijg het niet in mijn kop om na 5 minuten keepen ineens naar voren te rennen of denken dat ik 1 of andere alleenheerser ben die het team wel even neer gaat zetten. Een goed team doet dat zelf. En dat is direct mijn frustratie als ik met jou speel; jij bent geen team speler. Jij kan redelijk keepen dus dat is een plus, maar als teamspeler ben je echt niets waard. Ik speel nog liever met 3 3rr0rs dan 1 chevu. Oke dat ook weer niet, dat gaat wat ver. Maar toch.
Is ook complete onzin, in de aanval ben ik ZEER effectief, vooral met sterspelers Davy, Dele, of Max. Zodra ik de speelhelft van de tegenstander betreed vind er een verschuiving van de dynamiek plaats die vaak binnen een halve minuut leidt tot een >80% kans.
quote:
Einde verhaal.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:34:24 #72
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197987815
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:20 schreef Oriente het volgende:

[..]

Like gegeven en tranen in m'n ogen!
Jij keepte gister trouwens meesterlijk :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197987831
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dit is onzin
Ah oke, dan lees ik de rest van je post niet :).
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2021 @ 19:35:17 #74
35723 crew  GGMM
pi_197987837
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben één van de ervaren en betere spelers hier, vandaar dat ik vaak de leiding neem over de tactiek. Is niks raars aan.
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197987870
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Jij keepte gister trouwens meesterlijk :)
Thanks :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')