Voor activiteitenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.
Dat is heel lang gelden voor me. Zo heb ik het wel geleerd. Ik heb niet eens ijsschaatsen meer, voor die paar dagen per jaar vind ik het ook niet de aanschaf waard. Als er nou een kunstijsbaan in de buurt was zoals vroegah, ging ik elke week. Tom Enkenbaan ofzo in R'dam was dat. Vol met jonge moeders met kinderen. Ik daar tussendoor freaken met een hoofdtelefoon op tegendraads de gedraaide muziek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voor gewoon schaatsen. Zag ik vanmiddag mensen hier op het water doen.
daar is de oude geile niels weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Makrelis het volgende:
Vol met jonge moeders met kinderen.
Ik ook. Goeie show.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zin in aflevering 6 van WandaVision morgen
Lol die is niet goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://deleesclubvanalles.nl/recensie/man-en-macht/
Sorry, maar dit druipt van het radicale feminisme
Als je op die leeftijd nog geil mag zijn dan is dat alleen maar heel mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar is de oude geile niels weer
Ik word er bijna plaatsvervangend hitsig van. Bijna.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar is de oude geile niels weer
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Visionquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zin in aflevering 6 van WandaVision morgen
Valt mij van je tegen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:02 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik word er bijna plaatsvervangend hitsig van. Bijna.
Die wil ik nog wel keer lezen jaquote:
Die buzzwoordjes doen het wel goed waarschijnlijk. Feiten doen er allang niet meer toe bij dit soort bewegingenquote:
Echt hele goede seriequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Vision
Manmanman
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Vision
Manmanman
Omdat er veel begrippen in staan die vaak worden misbruikt en in de review zelf niet worden gedefinieerd en het sausje van de reviewschrijfster nadrukkelijk aanwezig is jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://deleesclubvanalles.nl/recensie/man-en-macht/
Sorry, maar dit druipt van het radicale feminisme
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.quote:
Omdat ik wel geil werd en ik hoopte dat jij dat ook zo ervaarde, of er iig eerlijk over was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Waarom heb jij verwachtingen van mij?
lolquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |