Ohja die pipo'squote:Op donderdag 11 februari 2021 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Chris Huizinga of Beau Snellink lees ik.
"Als ik een normale rit rijd, rijd ik sowieso podium."quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef showtimer het volgende:
Bert & Sven
https://nos.nl/artikel/23(...)art-in-zijn-rug.html
Als het vlak voor de start gebeurt heb je waarschijnlijk ook het gevoel dat je niet meer terug kan. En wil je het er misschien toch op gokken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef pietkanarie het volgende:
Die rug is wel echt een zwakke plek 😕 wat niet vreemd is omdat het al jaren speelt en er toch nog topsport mee bedrijft. Maar wat ik eigenlijk niet snap... waarom zou je zo’n rit rijden... dat hoef je toch voor niemand te doen, lijkt niemand beter van te worden?
Ik vond dat hij al vrij hoog stond en op de rechte stukken zeker, maar dan had zo’n commentator dat ook wel gezien lijkt mij.quote:
Ja, zoiets zal het wel zijn. Het gebeurde natuurlijk ook vlak voor de rit dus dan kan me voorstellen dat hij dan toch op z’n gevoel afgaat en zich er tegen verzet/nog even ‘ ontkent’ want hij heeft natuurlijk wel dit seizoen hier naar toegewerkt. En die weken in die bubbel. Wel pijnlijke beelden inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het vlak voor de start gebeurt heb je waarschijnlijk ook het gevoel dat je niet meer terug kan. En wil je het er misschien toch op gokken.
Maar het levert wel hele pijnlijke beelden op
Sochi was ook wel extreem, maar met Kok 500, Leerdam 1000, De Jong 3000 en Krol op de 1000/1500 + beide mass-starts heb je toch weer genoeg kansen op goud? En Roest kan ook nog best natuurlijk, Ter Mors die misschien wel weer ergens vliegt, een mogelijke uitschieter op de 500 mannen. En dan heb je het enkel over schaatsen, Schulting vliegt natuurlijk ook behoorlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgend jaar de Japanners er ook weer bij. Ik zie de spelen geen herhaling van Sotsji en Pyeonchang worden.
Ik vond het zelf ook een goede rit van Roest, maar hij zelf (en de analisten, jawel) ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Hij reed geen slechte rit, Van der Poel was gewoon bizar goed.
Och die denken alleen: Hij heeft niet gewonnen HoE kAn Dat????quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een goede rit van Roest, maar hij zelf (en de analisten, jawel) ook niet.
hij kan nog mee naar Peking als vlaggendrager voor de openingsceremoniequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef Nober het volgende:
Als je 34-35 jaar bent dan is het gewoon einde carrière vraag maar aan Rintje.
Een fitte Kramer is voor de TP nog steeds een onmisbare schakel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kan nog mee naar Peking als vlaggendrager voor de openingsceremonie
Ik denk wel dat ie nog wat had kunnen winnen door ietsjes terughoudender te starten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een goede rit van Roest, maar hij zelf (en de analisten, jawel) ook niet.
Hij levert nu in de laatste twee rondjes in op de 29,3 die hij daarvoor lange tijd reed. Iets meer dan een seconde. Als hij op 29,4-5 had gereden of in de beginfase iets terughoudender rijdt pakt hij die marge daar niet op Van der Poel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ie nog wat had kunnen winnen door ietsjes terughoudender te starten.
Ik vind dit ook wel mooi. Geen gereken, gewoon de snelste wint.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het stom dat ze maar 1x de 500m rijden. Juist die twee ritten maakt het spannend (zie OS 2014). De eerste rit had prima voor de TP gekund.
Maar voor mijn gevoel reed Rintje destijds toch dichter tegen de top drie aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef Nober het volgende:
Als je 34-35 jaar bent dan is het gewoon einde carrière vraag maar aan Rintje.
Kramer in normale doen had gisteren ook podium kunnen rijden...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar voor mijn gevoel reed Rintje destijds toch dichter tegen de top drie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |