Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef Scorpie het volgende:
En een derde denkt dat blockchain de oplossing is voor supply chain management
Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdamquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
De ene shitcoin maxi krijgt een strakke plasser dat je soon™ je koffie met btc kan betalen!!!111!111
De ander propageert dat iemand die niet voor zijn uberritje met btc wil betalen verstandig is.
Heerlijk dit.
SaToShI's ViSiOn.
Decentralised Ledgers zijn niet geheel nieuw natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdam
All in
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
BTC als betaalmiddel is een achterhaalt idee en onzin.
Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.
Wel mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.
https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is
mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.
Wel mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.
Betalen met layer 2 oplossing Lightning is vrijwel instant. Zou het echter als multinational nog nog niet inzetten voor micropayments. Voor het grote publiek is het nog niet erg gebruiksvriendelijk, al komen er steeds meer oplossing als Muun wallet waar je 1 balans hebt voor on- en offchain. Mijn persoonlijke ervaring is dat het steeds beter werkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is
Ja ik weet hoe lightning werkt, maar het zijn geen echte BC betalingen, dan kun je net zo goed via een cryptobeurs betalen met geloten beurzen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreid
werkt wel al
Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Betalen met layer 2 oplossing Lightning is vrijwel instant. Zou het echter als multinational nog nog niet inzetten voor micropayments. Voor het grote publiek is het nog niet erg gebruiksvriendelijk, al komen er steeds meer oplossing als Muun wallet waar je 1 balans hebt voor on- en offchain. Mijn persoonlijke ervaring is dat het steeds beter werkt.
als jij een betere oplossing ziet en wil gebruiken is dat toch ook goed?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe lightning werkt, maar het zijn geen echte BC betalingen, dan kun je net zo goed via een cryptobeurs betalen met geloten beurzen.
Wie gaat er nou met btc betalen, als deze enkel stijgt.quote:
Al laten ze je met pepernoten betalen, maar laten we niet doen of Uber nu iets bijzonders doet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als jij een betere oplossing ziet en wil gebruiken is dat toch ook goed?
als je iets niet wil/kan gebruiken dan ga je voor wat anders
Haha mijn wereldje, zegt diegene met enkel dollartekens in zijn bitcoin-ogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcard
dat is best een probleem die je hiermee op kunt lossen
je denkt teveel vanuit je eigen wereldje
Sinds dat de Kale B ermee is gestopt luister ik niet meer naar de Cryptocast.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Herbert wel fijn, luister ook Space cowboys, word eerder een beetje gek van Madelon, die roept echt maar wat met haar lineaaltjes tactiek.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Haha mijn wereldje, zegt diegene met enkel dollartekens in zijn bitcoin-ogen.
Je kan je vriendin ook een prepaid creditcard geven, is je probleem ook opgelost.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]je stelt iets wat niet klopt dus dat haal ik aan
wat heeft dat met mij te maken?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je kan je vriendin ook een prepaid creditcard geven, is je probleem ook opgelost.
Je gaat toch geen taxirit betalen met digitaal goud.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef dimmak het volgende:
[..]Soms weet ik niet of je nou zo dom bent of dat je gewoon trollt.
scroll er langs en ga door met je leven zou ik zeggenquote:
????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
scroll er langs en ga door met je leven zou ik zeggen
Schiet gewoon dwars door de gaten van je shill argumentatie.quote:
ze kondigen het niet aan, ze geven aan dat het een optie is als er vraag naar isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Schiet gewoon dwars door de gaten van je shill argumentatie.![]()
Ik heb verder niks tegen BTC, heb zelf ook nog wat ervan, maar als speculatieve asset en hedge tegenover de USD, meer is het niet.
En die aankondigen dat bedrijven BTC accepteerden kennen we uit de 2017 bullmarkt ook, bleek 2 jaar later dat er nauwelijks iemand van gebruik maakte.
Goeie wel.quote:
Het vertrouwen in de USD neemt in rap tempo af. Ik ben benieuwd wanneer de VS crypto gaat verbieden om hun USD shitcoin te redden. Yellen had niet geheel toevallig al van de week uitgesproken dat crypto vooral voor illegale doeleinden wordt gebruikt.quote:
Iets zoals Ethereum kan wat bieden, maar puur en alleen een blockchain zie ik niets in. Er moet wat bij zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.
Eens, tegenover ons betaalnetwerk zitten er nu weinig voordelen behalve dat je niet eerst je bitcoin om hoeft te zetten naar euro's als je ermee wil betalen. En daar zit ook meteen het grote pluspunt voor de toekomst, ik hoef dan niet mijn kostelijke bitcoin om te zetten naar euro's als ik wat wil kopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebben
Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
BTC als betaalmiddel is een achterhaalt idee en onzin.
Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.
Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaarsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.
Mensen stappen op dit moment in BTC met het idee maximaal rijk te worden, als dat trucje niet meer opgaat moeten we nog maar eens zien waar het allemaal heen gaat. Het ideaal "decentraal, geld voor de mensen", is leuk voor een wandtegel, maar dat is niet waarom er nu een hype is.
Ik vind deze quote wel toepasselijk voor BTC op dit moment.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaars)
Nee, ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
https://enreach.io/
When RFI moon sir?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
https://enreach.io/
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waar eindigt dit boys?
in tranen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waar eindigt dit boys?
Als je die piek vergelijkt met de piek in 2018, dan lijkt de bullrun ook bijna op de piek zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waar eindigt dit boys?
Thanks broerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Ronald het volgende:
Gefeliciteerd aan de Vet hodlers, eindelijk de 100 sats gepasseerd.
Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30%quote:
Je kunt TA'en wat je wilt, maar als morgen 1 of andere vuurpijl fabrikant besluit 1.5 miljard te pumpen dan houd je model niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |