abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197963786
BTC als betaalmiddel is een achterhaalt idee en onzin.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197963792
En een derde denkt dat blockchain de oplossing is voor supply chain management :D
pi_197963819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef Scorpie het volgende:
En een derde denkt dat blockchain de oplossing is voor supply chain management :D
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.
pi_197963844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdam _O_

All in
pi_197963846
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
De ene shitcoin maxi krijgt een strakke plasser dat je soon™ je koffie met btc kan betalen!!!111!111

De ander propageert dat iemand die niet voor zijn uberritje met btc wil betalen verstandig is.

Heerlijk dit.

SaToShI's ViSiOn.
:') Soms weet ik niet of je nou zo dom bent of dat je gewoon trollt. Het maakt niet uit wat jij met je bitcoin doet, want het is van jou. Wil je ermee betalen? Prima. Wil je sparen? Prima. Wil je ze in je reet drukken? Prima. Money of the people. Het protocol is vrij om te gebruiken. Ik snap dat het lastig is om te begrijpen voor sommige mensen, maar zo moeilijk is het niet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197963864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdam _O_

All in
Decentralised Ledgers zijn niet geheel nieuw natuurlijk :)
pi_197963902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.

Wel mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.
pi_197963926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.

Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is :D
pi_197963976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is :D
https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreid

werkt wel al :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:36:02 ]
pi_197963985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcard

dat is best een probleem die je hiermee op kunt lossen :)

je denkt teveel vanuit je eigen wereldje

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:36:35 ]
pi_197964001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Betalen met layer 2 oplossing Lightning is vrijwel instant. Zou het echter als multinational nog nog niet inzetten voor micropayments. Voor het grote publiek is het nog niet erg gebruiksvriendelijk, al komen er steeds meer oplossing als Muun wallet waar je 1 balans hebt voor on- en offchain. Mijn persoonlijke ervaring is dat het steeds beter werkt.
pi_197964038
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreid

werkt wel al :)
Ja ik weet hoe lightning werkt, maar het zijn geen echte BC betalingen, dan kun je net zo goed via een cryptobeurs betalen met geloten beurzen.
pi_197964063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Betalen met layer 2 oplossing Lightning is vrijwel instant. Zou het echter als multinational nog nog niet inzetten voor micropayments. Voor het grote publiek is het nog niet erg gebruiksvriendelijk, al komen er steeds meer oplossing als Muun wallet waar je 1 balans hebt voor on- en offchain. Mijn persoonlijke ervaring is dat het steeds beter werkt.
Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebben ;)
pi_197964103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja ik weet hoe lightning werkt, maar het zijn geen echte BC betalingen, dan kun je net zo goed via een cryptobeurs betalen met geloten beurzen.
als jij een betere oplossing ziet en wil gebruiken is dat toch ook goed?

als je iets niet wil/kan gebruiken dan ga je voor wat anders
pi_197964106
quote:
Wie gaat er nou met btc betalen, als deze enkel stijgt.
Numbers go up. _O_

Lightning network heeft tot nu toe ook niet echt de oplossing gebracht wat men voor ogen had.
pi_197964128
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]

als jij een betere oplossing ziet en wil gebruiken is dat toch ook goed?

als je iets niet wil/kan gebruiken dan ga je voor wat anders
Al laten ze je met pepernoten betalen, maar laten we niet doen of Uber nu iets bijzonders doet.
Overigens leuk allemaaal, maar binnenkort steekt men er waarschijnlijk toch een stokje voor.
pi_197964130
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcard

dat is best een probleem die je hiermee op kunt lossen :)

je denkt teveel vanuit je eigen wereldje

Haha mijn wereldje, zegt diegene met enkel dollartekens in zijn bitcoin-ogen.
pi_197964353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jammer, ik vind Herbert wel fijn, luister ook Space cowboys, word eerder een beetje gek van Madelon, die roept echt maar wat met haar lineaaltjes tactiek.
Sinds dat de Kale B ermee is gestopt luister ik niet meer naar de Cryptocast.
pi_197964734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Haha mijn wereldje, zegt diegene met enkel dollartekens in zijn bitcoin-ogen.
:? je stelt iets wat niet klopt dus dat haal ik aan
wat heeft dat met mij te maken?
pi_197964836
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:? je stelt iets wat niet klopt dus dat haal ik aan
wat heeft dat met mij te maken?
Je kan je vriendin ook een prepaid creditcard geven, is je probleem ook opgelost.

Je gaat toch geen taxirit betalen met digitaal goud.
pi_197964891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Je kan je vriendin ook een prepaid creditcard geven, is je probleem ook opgelost.

Je gaat toch geen taxirit betalen met digitaal goud.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

:') Soms weet ik niet of je nou zo dom bent of dat je gewoon trollt.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 februari 2021 @ 14:29:46 #172
364681 over_hedge
pi_197964929
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

scroll er langs en ga door met je leven zou ik zeggen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197964948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]

scroll er langs en ga door met je leven zou ik zeggen
????????????????????????????????????????????????????
pi_197965005
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

Schiet gewoon dwars door de gaten van je shill argumentatie. :7

Ik heb verder niks tegen BTC, heb zelf ook nog wat ervan, maar als speculatieve asset en hedge tegenover de USD, meer is het niet.

En die aankondigen dat bedrijven BTC accepteerden kennen we uit de 2017 bullmarkt ook, bleek 2 jaar later dat er nauwelijks iemand van gebruik maakte.
pi_197965083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:33 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Schiet gewoon dwars door de gaten van je shill argumentatie. :7

Ik heb verder niks tegen BTC, heb zelf ook nog wat ervan, maar als speculatieve asset en hedge tegenover de USD, meer is het niet.

En die aankondigen dat bedrijven BTC accepteerden kennen we uit de 2017 bullmarkt ook, bleek 2 jaar later dat er nauwelijks iemand van gebruik maakte.
ze kondigen het niet aan, ze geven aan dat het een optie is als er vraag naar is

vervolgens kom jij met ''een oplossing voor een probleem die er niet is'', terwijl veel mensen geen toegang hebben tot betaaloplossingen die Uber accepteert

dan is daar toch wat te winnen voor zo'n bedrijf? :D
pi_197965142
Sowieso Uber :') :')
pi_197965191
twitter

dan is dit leuker nieuws
  vrijdag 12 februari 2021 @ 15:37:34 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197966505
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

dan is dit leuker nieuws
Goeie wel.

Die kunnen wel een dosis mensenrechten gebruiken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197966602
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

dan is dit leuker nieuws
Het vertrouwen in de USD neemt in rap tempo af. Ik ben benieuwd wanneer de VS crypto gaat verbieden om hun USD shitcoin te redden. Yellen had niet geheel toevallig al van de week uitgesproken dat crypto vooral voor illegale doeleinden wordt gebruikt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 15:42:43 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197966604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Iets zoals Ethereum kan wat bieden, maar puur en alleen een blockchain zie ik niets in. Er moet wat bij zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197967245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebben ;)
Eens, tegenover ons betaalnetwerk zitten er nu weinig voordelen behalve dat je niet eerst je bitcoin om hoeft te zetten naar euro's als je ermee wil betalen. En daar zit ook meteen het grote pluspunt voor de toekomst, ik hoef dan niet mijn kostelijke bitcoin om te zetten naar euro's als ik wat wil kopen. :)

Ik zie overigens vooral een groot voordeel voor retailers om betalingen in bitcoin te accepteren en minder voor consumenten. Geen bank of betalingsverwerker die bepaald of jij wel geld mag ontvangen voor het product wat je verkoopt, geen kosten van banken/betalingsverwerkers, geen negatieve rentes voor de cash die je opslaat bij een bank, geen inflatie van je geld. Al het geld wat je ontvangt is ook daadwerkelijk van jezelf.
pi_197967313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197967585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.
Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.

Mensen stappen op dit moment in BTC met het idee maximaal rijk te worden, als dat trucje niet meer opgaat moeten we nog maar eens zien waar het allemaal heen gaat. Het ideaal "decentraal, geld voor de mensen", is leuk voor een wandtegel, maar dat is niet waarom er nu een hype is.
pi_197967770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.

Mensen stappen op dit moment in BTC met het idee maximaal rijk te worden, als dat trucje niet meer opgaat moeten we nog maar eens zien waar het allemaal heen gaat. Het ideaal "decentraal, geld voor de mensen", is leuk voor een wandtegel, maar dat is niet waarom er nu een hype is.
Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaars :P )
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197967888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaars :P )
Ik vind deze quote wel toepasselijk voor BTC op dit moment.

Bij 1:24 :7
pi_197968970
@TheFreshPrince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
https://enreach.io/
pi_197969127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
Nee, ik niet ;)
Zit al in zoveel coins nu en die doen het al prima.
pi_197969155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
When RFI moon sir?
pi_197969245
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef Gehrman het volgende:

[..]

When RFI moon sir?
mooning as we speak.
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 18:31:35 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197969399

Waar eindigt dit boys?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197969946
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Waar eindigt dit boys?

Waar eindigt dit boys
pi_197970584
quote:
[ afbeelding ]

Waar eindigt dit boys?
in tranen.
pi_197972184
Xrp gaat ook lekker boys. Dat wordt vuurwerk als de SEC straks moet inbinden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197972272
Gefeliciteerd aan de Vet hodlers, eindelijk de 100 sats gepasseerd. :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_197972315
quote:
[ afbeelding ]

Waar eindigt dit boys?
Als je die piek vergelijkt met de piek in 2018, dan lijkt de bullrun ook bijna op de piek zijn.

Maar wat mij betreft gaan we gewoon nog het hele jaar door 8-)
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:55:35 #197
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197973436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Ronald het volgende:
Gefeliciteerd aan de Vet hodlers, eindelijk de 100 sats gepasseerd. :)
Thanks broer

Dit gaat een Rippletje worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197973500
Allemaal koning in een bullmarkt _O_
pi_197974772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Allemaal koning in een bullmarkt _O_
Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30% 8-)
٩๏̯͡๏)۶
pi_197974892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef Ronald het volgende:

[..]

Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30% 8-)
Je kunt TA'en wat je wilt, maar als morgen 1 of andere vuurpijl fabrikant besluit 1.5 miljard te pumpen dan houd je model niet meer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')