Net zoals kopen tijdens een Tesla pumpquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou het een educated guess noemen
Tesla is een kleine jongen, wacht maar 2 maandjes als de volwassen jongens instappenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals kopen tijdens een Tesla pump
2017 flashbacks - allemaal papieren miljonairs.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tesla is een kleine jongen, wacht maar 2 maandjes als de volwassen jongens instappen
Als die 3 jaartjes vast hadden gehoudenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
2017 flashbacks - allemaal papieren miljonairs.
Op dit moment is het nog steeds hetzelfde, weinig producten, veel praatjes, weinig echte implementatie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef raptorix het volgende:
@:thefreshprince als je de parallel trekt met de .COM bubbel dan zou ik eerder de paralel trekken dat het een winners take all markt is kortom (en ik vond dit al 5 jaar terug) er is maar markt voor een beperkt aantal spelers, zelf zie ik 3 categorrieen, en ook maar 3 spelers:
-Een coin voor store of value, dit zal Bitcoin zijn, de kans is NIHIL dat dit zal veranderen
-General purpose: Ethereum (zou nog kunnen veranderen
-Enkele kleinere niche coins, geen honderden zoals nu, ik schat 5-10 spelers die langzaam de markt zullen domineren
Als je destijds naar de markt keek dan waren veel bedrijven helemaal niet bezig met hun product: OF
-Waren bezig met het ophalen en vullen van eigen zakken (shitcoins!)
-Hadden een product, maar geen verhaaal! (hoop zweverige whitepapers!)
Daarom zie ik Bitcoin als enige volwaardige cryptocurrency, de rest is spielerij waar je leuk op kunt speculeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Op dit moment is het nog steeds hetzelfde, weinig producten, veel praatjes, weinig echte implementatie.
Een Hont in de top15 zegt genoeg.
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom zie ik Bitcoin als enige volwaardige cryptocurrency, de rest is spielerij waar je leuk op kunt speculeren.
Nee de adoptie is zo hoog omdat het de eerste cryptocoin is, daarnaast is het 1 van de weinige coins die qua protocol geen grote flaws kent en bovendien echt onafhankelijk is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.
In 2017 had je de ICOs en de cryptokitties, nu heb je doge en wordt je overal doodgegooid met DeFis.
NFT's zijn trouwens helemaal hot. Die cryptokitties waren wel de aanloop naar iets.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.
In 2017 had je de ICOs en de cryptokitties, nu heb je doge en wordt je overal doodgegooid met DeFis.
Ben je bekend met VulcanForged?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
NFT's zijn trouwens helemaal hot. Die cryptokitties waren wel de aanloop naar iets.
Bondly doet het niet voor niets zo goed in m'n portfolio
ik heb nog steeds cryptokittiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |