Toch weer dat autoriteitsprobleem van je he. Ik heb je daar gisteren ook al op gewezen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
boa's moeten we met z'n allen gewoon niet accepteren.
Idioot.
Ben ik de enige dan die er wat van vind?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Toch weer dat autoriteitsprobleem van je he. Ik heb je daar gisteren ook al op gewezen.
In een crisis is het NIET toegestaan om plezier te hebben! Gij zult lijden totdat de crisis over is!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arnhem gisteren.
Ja dat was beschamend.
De opmerking 'er is een pandemie' is wel een beetje een dooddoener hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er is een pandemie ja, en daardoor kan er minder. Dat is het probleem.
En ik ken de problemen hoor. Mijn restaurant is meer dicht dan open geweest. Afhalen is leuk maar een druppel op de gloeiende plaat. Het water staat hier al sinds april tot aan de lippen maar het gaat wel. Leuk is het voor niemand, maar ja, da's een beetje inherent aan crisissituaties.
In de horeca waren ook weinig besmettingen. In theaters waren ook weinig besmettingen. Op school ook. Alleen die som he, da's uiteindelijk toch teveel. En daarom gaat alles dicht, nu (voor het eerst in een jaar pandemie) ook eens een keer de winkels. Nogmaals, heel vervelend, maar als sector ben je vergeleken met andere sectoren in hetzelfde domein grotendeels buiten schot gebleven.
Die handhaven de wet. Zo gaat dat in een rechtsstaat gebaseerd op trias politica.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan die er wat van vind?
Wat voegen die gasten nu echt toe behalve mensen irriteren?
Of is in een rij staan voor een winkel nu ook al verboden?
Niet alleen het zuur willen zien, ik merk hier in de regio dat de politie bewust oogjes aan het toeknijpen is, hell, zelfs een wethouder heeft dat bevestigd op de lokale radioquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, plezier is verboden. Kijk maar naar de sneeuwpret van kinderen die afgelopen week op meerdere plekken opgebroken werd. Zouden ze niet doorhebben dat dat juist slopend werkt voor het draagvlak?
Wtf is funshoppen eigenlijk? Is dat iets nieuws ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Click & collect is voor de meeste winkeliers een druppel op de gloeiende plaat. Het helpt ze maar weinig, het water staat veel inmiddels tot aan de lippen.
Weet wel dat er minstens 4 uur moet zitten tussen bestellen en ophalen. Inderdaad om funshoppen te voorkomen. Maar naar mijn weten zijn er geen regels voor de tijd tussen de ene afhaler en de andere. Waarschijnlijk de tijd die je er over doet om 1,5 meter te overbruggen.
Ik heb het over die nutteloze boa's niet over het hele gezag. Juist omdat een eigenschap van een boa is dat ze zichzelf te serieus nemen en over het algemeen inleving in een situatie ontbreekt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef BlackLining het volgende:
Dat er randdebielen tussen zitten die zichzelf te serieus nemen is zeker waar ja. Moet daarom maar meteen heel het gezag worden ontmanteld?
Ik heb over het algemeen respect voor de politie. BOA's die je echter een boete uitschrijven omdat je om 21:02 rennend op weg bent naar huis (maar je trein reed niet meer en daarom ben je zo laat), daar heb ik geen respect voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die handhaven de wet. Zo gaat dat in een rechtsstaat gebaseerd op trias politica.
Of heb je liever een ander systeem?
Dat er randdebielen tussen zitten die zichzelf te serieus nemen is zeker waar ja. Moet daarom maar meteen heel het gezag worden ontmanteld?
Ik vind je nogal stellig met je 'ze dragen niet bij aan de verspreiding'.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
De opmerking 'er is een pandemie' is wel een beetje een dooddoener hoor.
Doordat het kabinet niet bereid is geweest te kijken naar de plek waar (na thuis) de meeste besmettingen opgelopen worden moeten ze actie nemen op dit soort kleine dingetjes.
Het nu sluiten van detailhandel komt over alsof die nu ook gestraft moeten worden, want zij mochten wel open blijven. Het is irrelevant of ze buiten schot zijn gebleven of niet, als ze niet bijdragen aan de verspreiding horen ze niet gesloten te worden.
Boa's zijn ook vooral het gevolg van bezuinigingen op de politie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het over die nutteloze boa's niet over het hele gezag. Juist omdat een eigenschap van een boa is dat ze zichzelf te serieus nemen en over het algemeen inleving in een situatie ontbreekt.
Dat je iets koopt en plezier hebt van het product!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wtf is funshoppen eigenlijk? Is dat iets nieuws ofzo?
Ja dat vond ik echt beschamend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, plezier is verboden. Kijk maar naar de sneeuwpret van kinderen die afgelopen week op meerdere plekken opgebroken werd. Zouden ze niet doorhebben dat dat juist slopend werkt voor het draagvlak?
Is dat bij elke boa zo ja?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het over die nutteloze boa's niet over het hele gezag. Juist omdat een eigenschap van een boa is dat ze zichzelf te serieus nemen en over het algemeen inleving in een situatie ontbreekt.
Funshoppen in covid tijd..... Beetje zinloze zooi bestellen op Aliexpress? Zoiets?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Funshoppen is gewoon een beetje doelloos door de winkels dwalen zonder doel, dus gewoon om te kijken wat er ligt of koopjes te zoeken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee. Dat denken ze zelf.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:10 schreef BlackLining het volgende:
en boa is gewoon een politieagent-light he.
Dat is vooral iets wat vrouwen doen en ziet er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zijn het wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Dat denken ze zelf.
En dat is het grote verschil tussen wat ze zijn en wat ze denken.
Ik vind je nogal stellig dat we de huidige golf te danken hebben aan de periode rondom black Fridayquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind je nogal stellig met je 'ze dragen niet bij aan de verspreiding'.
Het komt weinig naar voren uit contactonderzoek ja, want niemand registreert zich in een winkel. Dit in tegenstelling tot de horeca, entertainment of sportschool. Bovendien geeft het grafiekje met de besmettingen toch aardig aan dat we de hudige 2,5e golf grotendeels te danken hebben gehad aan de periode rondom Black Friday. Dat wil je niet nog een keer, en dus wil je het 'funshoppen' tegengaan. Daarom Click & Collect: net als bij de horeca.
Per minuut shoppen is de man wel meer kwijt. $5.50 tegenover $4.25 van de vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is vooral iets wat vrouwen doen en ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |