Ik snap dat de versoepelingen op kleurcode zijn. Het lijkt er echter sterk op dat de restaurants de situatie voor henzelf afgedwongen hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het is een eigengereid volkje daar.
De boetes zijn ook niet te vergelijken met hier. Minimaal 400 euro voor het naar buiten gaan na de avondklok, tegenover 95 euro hier.
De versoepelingen zijn echter op kleurcode. Hell, er staat gewoon carabinieri op de wegen tussen verschillende kleurcodes.
Bizar wel hoe volgzaam wij eigenlijk wel niet zijn. Dit zou een groot signaal kunnen zijn vanuit het volk dat de hoog echt gigantisch hoog is. Daar moet de overheid wel iets voor doen. Van die individuele cases wordt toch niks mee gedaan. Hoe vaak lees je wel niet een nieuwsbericht van een ondernemer die bijna failliet is. Enige antwoord van de overheid is "Oké, ja sorry nog even volhouden." en vervolgens krijgt het geen aandacht meer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als hier in Nederland massaal alle winkels hun deuren openen houden ze het 2, misschien 3 dagen vol om ze te beboeten, een duidelijker signaal vanuit de bevolking kunnen ze niet krijgen.
Jaap Goudsmit en iemand over vaccins die de overheid er van langs gaan geven bij Op1quote:
Oh, talkshows, gek concept....quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Jaap Goudsmit en iemand over vaccins die de overheid er van langs gaan geven bij Op1
De regels zijn niet aangepast, bij mijn weten, voor de horeca.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap dat de versoepelingen op kleurcode zijn. Het lijkt er echter sterk op dat de restaurants de situatie voor henzelf afgedwongen hebben.
En Buma; too good to be truequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Jaap Goudsmit en iemand over vaccins die de overheid er van langs gaan geven bij Op1
Nog wat nieuws of is het de dagelijkse bash die je hier ook leest?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt, de opening van 10.000 restaurants was een "wilde" actie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
De regels zijn niet aangepast, bij mijn weten, voor de horeca.
Handhaving is vers 2. Maar da's overal.
Buma zit weer als een politicus in de ruimte te lullen.quote:
Goudsmit heeft het over het vaccineren van 60+ en iedereen gewoon 1 prik geven, dat biedt al voldoende bescherming tegen ernstig ziek/overlijdenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nog wat nieuws of is het de dagelijkse bash die je hier ook leest?
Heeft er al iemand een punt gemaakt, want dat moet wel in 3:26 spreektijd natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Buma zit weer als een politicus in de ruimte te lullen.
Gaat niet gebeuren. Gevalletje not invented here.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goudsmit heeft het over het vaccineren van 60+ en iedereen gewoon 1 prik geven, dat biedt al voldoende bescherming tegen ernstig ziek/overlijden
Twee mannen die puur vanuit de oplossing en ambitie die we in een crisis als deze moeten hebben denken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nog wat nieuws of is het de dagelijkse bash die je hier ook leest?
Helaas garantie tot de deur, wat als het niet werkt? Wie gaat dat op zich nemen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goudsmit heeft het over het vaccineren van 60+ en iedereen gewoon 1 prik geven, dat biedt al voldoende bescherming tegen ernstig ziek/overlijden
Blanke oudere mannen neem ik aan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Twee mannen die puur vanuit de oplossing en ambitie die we in een crisis als deze moeten hebben denken.
Zijn hele houding toen Goudsmit aan het woord was was tekenend. Van hem af gedraaid, half luisteren, beetje nee schudden, neerkijken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Buma zit weer als een politicus in de ruimte te lullen.
Dat is dezelfde vraag over de vaccins zelfquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helaas garantie tot de deur, wat als het niet werkt? Wie gaat dat op zich nemen?
tja, er waren een aantal strategieën, en deze is het niet geworden. Ik denk dat de kritiek nog een factor 10 groter was als we inderdaad voor 1 prik hadden gekozen, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Beetje borrelpraat dusquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
In mijn beleving speelde dit ook voornamelijk in Rome. Met al dalende besmettingscijfers. Ze wilden niet wachten op Geel (zoveel weken onder een bepaald cijfer).quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, de opening van 10.000 restaurants was een "wilde" actie.
Nee want die zijn gewoon goedgekeurt op werking, en bij die werking hoort een gebruiksaanwijzing, daar kun je niet zomaar van af wijken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is dezelfde vraag over de vaccins zelf
Ik heb niet het idee dat men in Italie ooit verder vooruit of terug denkt dan 2 dagen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
In mijn beleving speelde dit ook voornamelijk in Rome. Met al dalende besmettingscijfers. Ze wilden niet wachten op Geel (zoveel weken onder een bepaald cijfer).
Maar ik was toen zelf even wat meer offline.
Die tweede prik zou wel komen hè, maar dan na een aantal extra weken, na een week of 8. Wat hij eigenlijk gewoon zegt is alle 60+ die eerste prik geven. Voor de tweede prik maakt het dan niet zoveel uit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
tja, er waren een aantal strategieën, en deze is het niet geworden. Ik denk dat de kritiek nog een factor 10 groter was als we inderdaad voor 1 prik hadden gekozen, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Beetje borrelpraat dus
Hij legt het ook gewoon heel duidelijk en helder uit hoe hij er op komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die tweede prik zou wel komen hè, maar dan na een aantal extra weken, na een week of 8. Wat hij eigenlijk gewoon zegt is alle 60+ die eerste prik geven. Voor de tweede prik maakt het dan niet zoveel uit.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, maar zijn verhaal is wel helder.
Zijn verhaal is inderdaad helder. Even een andere kijk op de wereld.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die tweede prik zou wel komen hè, maar dan na een aantal extra weken, na een week of 8. Wat hij eigenlijk gewoon zegt is alle 60+ die eerste prik geven. Voor de tweede prik maakt het dan niet zoveel uit.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, maar zijn verhaal is wel helder.
Zijn idee is helemaal niet bijzonder en elke wetenschapper/arts kan zijn verhaal bevestigen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zijn verhaal is inderdaad helder. Even een andere kijk op de wereld.
Gelukkig heb ik geen ambities voor oorbellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef chratnox het volgende:
Even een zijstraat. Ik krijg plaatsvervangende pijn in mijn oren van de oorbellen van die presentatrice. Die dingen moeten toch megazwaar zijn.
Maar eigenlijk is het in grote lijnen dus hoe we het nu doen? Maar dan ipv 6 weken 8 weken, en ipv risico groepen (waar 60+ onder valt) alleen 60+, wat mis ik?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij legt het ook gewoon heel duidelijk en helder uit hoe hij er op komt.
Nee joh, zelfs ik als kerel weet dat dat hol plastic is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef chratnox het volgende:
Even een zijstraat. Ik krijg plaatsvervangende pijn in mijn oren van de oorbellen van die presentatrice. Die dingen moeten toch megazwaar zijn.
Oh, met dat EU geld (leningen. Maar goedkoop) in het vooruitzicht is het ongekend hoever ze vooruit denken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat men in Italie ooit verder vooruit of terug denkt dan 2 dagen.
Die behoefte aan vaccin na 2021, tenzij het is voor de rest van de wereld, begrijp ik niet zo goed, is dit voorsorteren op een jaarlijkse booster?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:05 schreef raptorix het volgende:
"Ze zijn van plan om samen investeringen te doen in vijf grote bioreactoren die in staat zijn om maandelijks tientallen miljoenen extra doses te produceren. Deze reactoren, die bij IDT Biologika in Dessau zouden moeten komen, moeten eind 2022 operationeel zijn. "
AZ
Ik heb er geen ervaring mee. En had er ook niet bij stil gestaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:06 schreef chratnox het volgende:
Het vaccin lijkt niet direct te beschermen tegen infectie zelf, dus niet de zorgmedewerkers vaccineren als zij niet zelf in de doelgroep zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:07 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het in grote lijnen dus hoe we het nu doen? Maar dan ipv 6 weken 8 weken, en ipv risico groepen (waar 60+ onder valt) alleen 60+, wat mis ik?
Welke rest van de wereld?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die behoefte aan vaccin na 2021, tenzij het is voor de rest van de wereld, begrijp ik niet zo goed, is dit voorsorteren op een jaarlijkse booster?
Haha oke. Mn vrouw draagt altijd kleine oorbellen omdat grotere na langere tijd pijn doen. Maargoed, zijstraat gehadquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee joh, zelfs ik als kerel weet dat dat hol plastic is.
Ik ben homo, dus weet dat soort dingenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha oke. Mn vrouw draagt altijd kleine oorbellen omdat grotere na langere tijd pijn doen. Maargoed, zijstraat gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Hij heeft echt een punt. Wat maakt het nou uit of je mild ziek wordt? Als iedereen mild ziek wordt is de coronacrisis voorbij. Maar ja, tegenwoordig bestrijden we nu het virus an sich in plaats van dat we de zorg ontlasten. Want wat als dit of wat als dat, angstbeelden van overheid en OMT.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem niet, daarnaast heeft men nu al het voorraad beleid wat verruimt om die reden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij heeft echt een punt. Wat maakt het nou uit of je mild ziek wordt? Als iedereen mild ziek wordt is de coronacrisis voorbij. Maar ja, tegenwoordig bestrijden we nu het virus an sich in plaats van dat we de zorg ontlasten. Want wat als dit of wat als dat, angstbeelden van overheid en OMT.
Ik moet altijd aan China denken. Die 10 cases vindt en 22 miljoen mensen in lockdown zet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij heeft echt een punt. Wat maakt het nou uit of je mild ziek wordt? Als iedereen mild ziek wordt is de coronacrisis voorbij. Maar ja, tegenwoordig bestrijden we nu het virus an sich in plaats van dat we de zorg ontlasten. Want wat als dit of wat als dat, angstbeelden van overheid en OMT.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben homo, dus weet dat soort dingen
Haha die weten wel meer dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ik geef wel weer advies over je vrouw de kleur haar trouwjurkquote:
proost!quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geef wel weer advies over je vrouw de kleur haar trouwjurk
Haha, ik ben gewoon vrijgezel hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zero Covid vind ik ook niet realistischquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef Oidipous het volgende:
Naast 1 prik ipv 2 had hij nog drie goede punten:
- Virus gaat nooit meer weg. Dus stel je verwachtingen daarop bij.
- Je bent nog steeds besmettelijk na vaccinatie dus noodzaak om iedereen te vaccineren is er niet.
- richt je pijlen op 60+ en laat de vaccinatie meedraaien met jaarlijkse uitrol van griepvaccinatie.
Mijn conclusie: neem afscheid van waanidee zero-covid.
Ergens had ik laatst al de gedachte dat het een soort kinderziekte zou kunnen zijn, Net zoals met waterpokken dat je er op jonge leeftijd weinig last van hebt en als je het als volwassene krijgt er behoorlijk ziek van word. Als je het ooit hebt gehad (of via vaccin) zal het nooit meer zo heftig terugkomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef Oidipous het volgende:
- Je bent nog steeds besmettelijk na vaccinatie dus noodzaak om iedereen te vaccineren is er niet.
- richt je pijlen op 60+ en laat de vaccinatie meedraaien met jaarlijkse uitrol van griepvaccinatie.
Hé! Wat is dat dan? Realisme op TV?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef Oidipous het volgende:
Nou dan hadden ze mij ook kunnen inhuren, want dit had ik ook wel kunnen vertellen, kan ik dan wel even 7500 euro facturerenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:23 schreef Oidipous het volgende:
Is niet in dezelfde context, het geeft aan wat een avondklok inhoud, iets wat in veel landen actief word ingezet om opstanden te voorkomen. Snap wel dat het erin staat. Wel ironisch dat het nu in een nieuwe context komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:27 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Hoezo was het bij thema's maatschappijleer al bekend dat er een avondklok zou komen. Dat boek is in 2020 uitgegeven 😪
Opstanden te voorkomen? Dat ging wel goed zeg. De overheid moet vooral zo doorgaan, de mensen zullen dan nog meer ontevreden gaan worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:30 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is niet in dezelfde context, het geeft aan wat een avondklok inhoud, iets wat in veel landen actief word ingezet om opstanden te voorkomen. Snap wel dat het erin staat. Wel ironisch dat het nu in een nieuwe context komt.
Die Wybren dat is zo een sneuneus, normaal ben ik ook geweldadig, maar van die kerel word ik echt link.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:27 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Hoezo was het bij thema's maatschappijleer al bekend dat er een avondklok zou komen. Dat boek is in 2020 uitgegeven 😪
Miss wordt het besproken in een andere context dan de onze. Kan de context niet echt opmaken uit die paar foto's.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:27 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Voorbeeld van hoe het meestal is ingezetquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Opstanden te voorkomen? Dat ging wel goed zeg. De overheid moet vooral zo doorgaan, de mensen zullen dan nog meer ontevreden gaan worden.
Eens. Dat roep ik ook al een tijdje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan hadden ze mij ook kunnen inhuren, want dit had ik ook wel kunnen vertellen, kan ik dan wel even 7500 euro factureren
Oh jazeker. Die wet ligt al jaren op de plank. Het is natuurlijk geen onbekend middel. Voor een hele brede reeks aan situaties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Miss wordt het besproken in een andere context dan de onze. Kan de context niet echt opmaken uit die paar foto's.
Denk jij dat de avondklok al jaren gelden bedacht is voor nu?
Want studenten mogen al een jaar niet meer naar buiten ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)nline-onderwijs.html
Nieuws van de NOS. Online onderwijs leidt onder studenten tot “echt hele ernstig problemen”.
Nee. Helaas voor jou.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Opstanden te voorkomen? Dat ging wel goed zeg. De overheid moet vooral zo doorgaan, de mensen zullen dan nog meer ontevreden gaan worden.
In de nep polls ja, of dacht je nu echt dat de VVD massaal steun heeft van al die Horeca en Winkeliers, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Helaas voor jou.
De huidige coalitie staat op winst.
NL staat merendeels achter dit beleid.
Ja. De wet. Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh jazeker. Die wet ligt al jaren op de plank. Het is natuurlijk geen onbekend middel. Voor een hele brede reeks aan situaties.
Wat wel apart is, want er is genoeg kritiek op. Helaas is de oppositie ook niet heel sterk momenteel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Helaas voor jou.
De huidige coalitie staat op winst.
NL staat merendeels achter dit beleid.
De polls zijn nep?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de nep polls ja, of dacht je nu echt dat de VVD massaal steun heeft van al die Horeca en Winkeliers, laat me niet lachen.
Sommige mensen zullen altijd alles bagatelliseren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want studenten mogen al een jaar niet meer naar buiten ofzo?
Natuurlijk is dat nep, is Maurice al uit zijn millenium schuilkelder?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
De polls zijn nep?
Ook die van De Hond?
Als je maar genoeg angst in de mensen blijft pompen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de nep polls ja, of dacht je nu echt dat de VVD massaal steun heeft van al die Horeca en Winkeliers, laat me niet lachen.
Hond is nou niet de meest betrouwbare er af.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
De polls zijn nep?
Ook die van De Hond?
Nog steeds waanzin dat ze dat er doorheen gemoffeld hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja de mondkapjesplicht was natuurlijk niet geregeld
Doe niet zo simplistisch. Het gaat om hele sociale leven daaromheen. Stel je bent eerstejaars en je hebt zowat alleen maar online les gekregen. Hoe ga je dan nieuwe mensen leren kennen, hoe ga je sociale contacten krijgen bij verenigingen, sport, daten, uitgaan, etc. Het sociale aspect valt weg. Een opleiding is echt een levensfase. Gaat er niet alleen om om even naar buiten te kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want studenten mogen al een jaar niet meer naar buiten ofzo?
Ernstige problemen vind ik wat anders als een rottijd, nu heb ik ook een rottijd, maar ik ben getrained voor dit soort dingenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen altijd alles bagatelliseren.
Praktijkvoorbeeld: Ik was laatst even in gesprek met een ondernemer. Die vroeg aan mij hoe het ging. Ik zei iets in de categorie: “het valt zwaar zo langzamerhand”. En al pratende zag je zijn inzicht veranderen. Hij zei iets van: ja, ik ga nog elke dag naar m’n werk. Heb gewoon mijn ritme en er is weinig anders. Maar voor jou is het wel heel eenzijdig.” Dat inzicht zou je meer mensen gunnen.
Daarom worden de verkiezingen ook met een jaar uitgesteldquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wat wel apart is, want er is genoeg kritiek op. Helaas is de oppositie ook niet heel sterk momenteel.
Ik wil geeneens VVD stemmen door hoe het gegaan is, maar kan eigenlijk geen goed alternatief vinden, midden-rechts, niet populistisch, en niet totaal bekrompen.
Wat mij wel verbaasd is dat de verkiezingen vrijwel geruisloos naderen zonder dat ik het gevoel heb dat het 'leeft' nu.
Oorbellen bij de Joker zouden trouwens niet misstaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat laatste merken we hier op fok ook. Er is een VKZ subforum. Maar het leeft totaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wat wel apart is, want er is genoeg kritiek op. Helaas is de oppositie ook niet heel sterk momenteel.
Ik wil geeneens VVD stemmen door hoe het gegaan is, maar kan eigenlijk geen goed alternatief vinden, midden-rechts, niet populistisch, en niet totaal bekrompen.
Wat mij wel verbaasd is dat de verkiezingen vrijwel geruisloos naderen zonder dat ik het gevoel heb dat het 'leeft' nu.
Nou ja daar heb ik niet zo’n moeite mee. Weinig impact in het dagelijks leven. Lijkt mij typisch een gevalletje baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nog steeds waanzin dat ze dat er doorheen gemoffeld hebben
Die moeten zich niet zo aanstellen.. ze kunnen de rest van de dag fifa spelen1!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
Nieuws van de NOS. Online onderwijs leidt onder studenten tot “echt hele ernstig problemen”.
Maar als je dat al niet gelooft..quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hond is nou niet de meest betrouwbare er af.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oorbellen bij de Joker zouden trouwens niet misstaan
Ik vrees dat een groot deel corona belangrijker vind dan verkiezingen, En dat is eigenlijk best schokkend. In mijn ogen heb je dan je prioriteiten niet op orde. Maar ja, corona zie je dagelijks en begrijp je, de politiek blijft ver weg en lastigquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat laatste merken we hier op fok ook. Er is een VKZ subforum. Maar het leeft totaal niet.
Ik denk niet dat de peilingen compleet fake zijn of dat een verkiezing die de peilingen benadert rigged is.
Ik denk oprecht dat het merendeel dit beleid steunt.
Wat zou je daarvan vinden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom worden de verkiezingen ook met een jaar uitgesteld
Ik vind dat er best wat meer ondersteuning naar studenten mag komen, ik zou best wat initiatieven kunnen bedenken, als je een beetje wat weet hoe je met echte crisis situaties omgaat dan was daar beleid voor gekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die moeten zich niet zo aanstellen.. ze kunnen de rest van de dag fifa spelen1!!
Een jaar zou ik echt oprecht teveel vinden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom worden de verkiezingen ook met een jaar uitgesteld
verkiezingen maken eigenlijk niets uit, volgende regering staat toch al zo goed als zeker vastquote:
Ik weet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als je dat al niet gelooft..de andere peilingen geven de coalitie nog meer zetels.
En Terrie die we dan met schuim achter de mondluier boos zien wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een jaar zou ik echt oprecht teveel vinden.
Laten we ze uitstellen tot na 1 juli. Lijkt mij realistischer, is die discussie ook weer afgelopen in de media.
Ik antwoord even voor een ander.quote:
Het is trouwens Maurice de Hont, heb een keer tegen hem gevoetbald, wel een hele aardige manquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hond is nou niet de meest betrouwbare er af.
Ik was dan ook sarcastisch..quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat er best wat meer ondersteuning naar studenten mag komen, ik zou best wat initiatieven kunnen bedenken, als je een beetje wat weet hoe je met echte crisis situaties omgaat dan was daar beleid voor gekomen.
Daar kan ik alleen maar van genieten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
En Terrie die we dan met schuim achter de mondluier boos zien worden
Maakt niet uit, je doet het voor je omaquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
Een stem nu, is een stem op het virus!quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor een ander.
Maar ik zou dat een schoffering vinden voor iedereen die gevochten heeft voor onze vrijheid. Democratie is te waardevol om ongeïnteresseerd voor je uit te schuiven. Ik zou het een gotspe vinden, een complete uitholling van waar je als maatschappij voor hoort te staan.
Was dat in kader van competitie? Of gewoon georganiseerd iets?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is trouwens Maurice de Hont, heb een keer tegen hem gevoetbald, wel een hele aardige man
Kut, natuurlijk. Als corona ooit achter de rug is, claimen Mark en Hugo de overwinning. En VVD en CDA de absolute meerderheid, met dank aan alle stemmen van de bejaardenquote:
Eens, iedereen die wel eens echt crisis heeft meegemaakt weet dat je op volgende zaken moet letten:quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik was dan ook sarcastisch..
Er is veel te weinig oog voor psychologische effecten door deze crisis. Alle pijlen zijn volledig gericht om Ome Henk met obesitas niet op de IC te laten komen.
Alles moet daar voor wijken en de rest is collateral damage.
Ik kan me niet heugen dat Radio Oranje het verzet opriep om even te wachten tot de Canadezen er waren omdat het te gevaarlijk zou zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een stem nu, is een stem op het virus!
Hij heeft mij een keer gefloten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is trouwens Maurice de Hont, heb een keer tegen hem gevoetbald, wel een hele aardige man
Er hoefde niet gestemt te worden he, onze heldhaftige regering zat kordaat te besturen in Londenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat Radio Oranje het verzet opriep om even te wachten tot de Canadezen er waren omdat het te gevaarlijk zou zijn.
Morrelen aan verkiezingen is morrelen aan de democratie.
Een stem te laat is een stem voor dictatuur.
Kreeg je een kaart?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer gefloten.
En dan weet je het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |