Zie post #4. Je kan zelfs meerdere keren stemmen zo te zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen wij buitenlanders ook stemmen op de nummers?
Voy a quedarme zit echt emotie in. Daarnaast denk ik ook dat het beter te stagen valt. Het zou echt een jury nummertje kúnnen zijn. Fingers crossed dan maar want Memoria is bij mij nu echt al weggezakt als niet memorabelquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:52 schreef Nashipeer het volgende:
Voy a quedarme was schijnbaar vorig jaar geschreven voor zijn vader en oma die aan het virus waren overleden. Ik denk dat het persoonlijke het juist zo speciaal en beter maakt voor hem, terwijl Memoria meer als een standaardlied overkomt dat voor elk ander artiest kon zijn geschreven
Een volwassen versie van Nathan Trent's Dreamworks! Mooi gedaan inderdaad.quote:
quote:Destino Eurovisión
22:00 - 23:25
Ver La 1 en directo
Gala especial en la que Blas Cantó interpretará sus dos temas candidatos al Festival de Eurovisión 2021. Además, contará con la participación de Pastora Soler, Vanesa Martín, Edurne, Nia, Andrés Suárez, Cepeda y Roi.
Graciasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef chufi het volgende:
Morgenavond om 22 uur te zien op TVE1 en ook TVE Internacional
[..]
https://www.rtve.es/directo/la-1/ werkt ook volgens mij zonder VPN.. (ik heb nu wel 1 draaien maar in Italie )quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien hebben sommige Ziggo abonnees deze zender wel, niet bij KPN en andere providers niet, dus ik ga morgen ook even zoeken naar een goede stream
Sowieso een drukke avond met ook Noorwegen, Zweden, Finland en Portugal.
Zo te zien doet die stream het, topquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.rtve.es/directo/la-1/ werkt ook volgens mij zonder VPN.. (ik heb nu wel 1 draaien maar in Italie )
Het kan wel zijn dat er restricties zijn bij live uitzendingen.. Kijk morgen maar ,.. Ik heb het op de Ziggo iigquote:
In SPanje lopen zaken nog wel eens uit .. Maar goed dat er beeld isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:10 schreef Nashipeer het volgende:
Rare nationale selectie zeg, met lottonummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |