SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
heb je een valentijn?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:47 schreef Muck het volgende:
4 dagen voor Valentijnsdag ook gewoon he
Haaaaiquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Haaaai
Prima
Ik wacht op de monteur voor een slimme meter en heb koffie![]()
Ja lekkerquote:Hoe issie met jou?
Wil het klussen een beetje vlotten?
@Wereldgozer roept je in dagbaggerquote:
Geloof het wel ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb net m'n koffie op
[..]
Ja lekkerwoon hier nu officieel een week
Moet alleen bij de gemeente nog eens checken of mn verhuizing goed is verwerkt. Heb nog geen bevestiging ontvangen.
Iemand een idee of je dat ergens online (via digid) kan checken?
Gemeente volgens mij.quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:wereldgozer roept je in dagbagger
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag enige en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!
Aah, check.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gevonden in www.mijnoverheid.nl
en daar klopt het. moooi
roep je huisslaaf.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
kan iemand een snack voor me maken?
ik zit in een meeting dus kan het niet zelf doen
die heb i knietquote:
Dan heb je een probleemquote:
ja, gelukkig zo pauze dus dan kan ik even crackers met kaas makenquote:
ik zit al op het darkweb te kijken voor een slaafquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel dat ik een hartaanval krijg ofzo. Door de sneeuw fietsen zonder conditie is echt kut. 😂
vaker doen, dan wordt de conditie ook beter.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel dat ik een hartaanval krijg ofzo. Door de sneeuw fietsen zonder conditie is echt kut. 😂
quote:In verband met werkzaamheden aan de watervoorziening van dit complex wordt op
Donderdag 11 Februari 2021 het water van circa 09:00-14:00 afgesloten.
door de sneeuw fietsen is gewoon kut, daarom fiets ik nu even nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:13 schreef Amarantha het volgende:
hier schijnt de zonquote:
dat wordt sneeuw in een fles scheppen en laten smelten tot water danquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
door de sneeuw fietsen is gewoon kut, daarom fiets ik nu even niet
Lekker om 6 uur douchen want tussen 7 en 9 staat iedereen eronder tegelijk dus is er geen drukquote:
Strakblauwe hemel hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
En sneeuw had ik net ook, nu weer zon.
Klinkt als een slecht hotel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker om 6 uur douchen want tussen 7 en 9 staat iedereen eronder tegelijk dus is er geen druk
Hotel Cecil, waar er een lijk in een watertoren lag en mensen dat water dronken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht hotel.
heeft ook wel eens in een horror film gezetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom weet ik zulke dingen.
Deze week volgens mij ook in een nieuwe Netflix-docu.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hotel Cecil, waar er een lijk in een watertoren lag en mensen dat water dronken.
Nee, Los Angeles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een plek waar ik heb gelogeerd. Was dat toevallig in Edinburgh?
lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hotel Cecil, waar er een lijk in een watertoren lag en mensen dat water dronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom alweer dagen niet verder in mijn boek. Jammer, het leest wel lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
O die docu staat er sinds vanmorgen op, vanavond maar aan beginnen. Zodra ik m'n boek uit heb.
welke lees je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alweer dagen niet verder in mijn boek. Jammer, het leest wel lekker.
Kut is dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alweer dagen niet verder in mijn boek. Jammer, het leest wel lekker.
Omdat luguber.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom weet ik zulke dingen.
Deze week volgens mij ook in een nieuwe Netflix-docu.
Laatst die film ook nog eens gekeken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut is dat.
Ik ben Jurassic Park aan het herlezen, na ruim 20 jaar. Ik kan hem echt met moeite wegleggen
Die film is al 28 jaar oudquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst die film ook nog eens gekeken.
Was eigenlijk best goed
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
De presentatie over de arbeidsvoorwaarden is weer in een talkshowvorm gegoten. Compleet met Vijf Uur Show-achtige tune
God, serieus?quote:
Echt?quote:
Ik was 11, volle zaal, de colaflesjes en m&m's vlogen door de luchtquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, serieus?
Ik weet wel dat ik 'm de eerste keer dat ik 'm zag eng vond, maar gezien het jaar is dat niet bizar ofzo.
klassiekertjequote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst die film ook nog eens gekeken.
Was eigenlijk best goed
3Dquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug draaide ie nog even in 3D
6 dat 'ie uitkwam, maar waarschijnlijk een jaar of twee later gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 11, volle zaal, de colaflesjes en m&m's vlogen door de lucht
Later nog een keer geweest tijdens een familieweekend, m'n nicht trok het niet, die stond meerdere keren op het punt om weg te lopen.
Ik heb echt genoten. Had ook een poster enzo.
Ook spelelementen ingebouwd met ron brandsteder?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
De presentatie over de arbeidsvoorwaarden is weer in een talkshowvorm gegoten. Compleet met Vijf Uur Show-achtige tune
had je bij titanic het idee dat je in die beslagen auto kon kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was nu wel leuk, met die raptors.
Bij Titanic voegde het niet zoveel toe.
Zo blij dat die hype een stille dood is gestorvenquote:
Eerder dat je die enorme schroef op je bakkes kreeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je bij titanic het idee dat je in die beslagen auto kon kijken
Echt he. Ik heb een la vol van die stomme brilletjes omdat ik ze steeds vergat mee te nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo blij dat die hype een stille dood is gestorven
Ja straks gaan ze iets doen met een grote soepkom. Denk dat ze daarom ook in het bedrijfsrestaurant zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook spelelementen ingebouwd met ron brandsteder?
Engelen bestaan niet... maar een werknemer zoals jij!quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja straks gaan ze iets doen met een grote soepkom. Denk dat ze daarom ook in het bedrijfsrestaurant zitten
Ook 3d tv'squote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb een la vol van die stomme brilletjes omdat ik ze steeds vergat mee te nemen.
Is dat iets voor mijn werk- en denkniveau denk je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
heerlijk. sommige definities:
groot schip: schip niet zijnde een klein schip
En Final Destination.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook 3d tv's
helemaal kut.
Behalve natuurlijk bij Sharknado
k weet niet zeker of ik die gezien heb.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
k weet niet zeker of ik die gezien heb.
ben zooi aan het doornemen om mn klein vaarbewijs te halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat iets voor mijn werk- en denkniveau denk je?
Er zijn er 5 volgens mij. Leuk joh. Je stapt nooit meer onbezorgd het vliegtuig in, en je rijdt ook nooit meer achter een vrachtwagen met boomstammen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
k weet niet zeker of ik die gezien heb.
ofja, ik denk het wel, maar ik kan hem me niet meer goed voor de geest halen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelen bestaan niet... maar een werknemer zoals jij!
Ik ben nog nooit helemaal onbezorgd in een vliegtuig gestaptquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er 5 volgens mij. Leuk joh. Je stapt nooit meer onbezorgd het vliegtuig in, en je rijdt ook nooit meer achter een vrachtwagen met boomstammen.
Liften zijn ook kut.
Voor deze dingen hoef ik die films niet eens te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er 5 volgens mij. Leuk joh. Je stapt nooit meer onbezorgd het vliegtuig in, en je rijdt ook nooit meer achter een vrachtwagen met boomstammen.
Liften zijn ook kut.
Dan zijn die films helemaal genieten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor deze dingen hoef ik die films niet eens te kijken.
ik heb ze allemaal gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zijn die films helemaal genieten.
Zodat je ook met valkjes mag zeilen en zo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben zooi aan het doornemen om mn klein vaarbewijs te halen
"Een burnout wil zeggen dat je nog niet dood bent"quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
"Wij zien vitaliteit als een competentie."
Dat scoort wel hoog in de bullshitbingo
Dat is een beetje als Magnus Carlsen die examen moet doen voor het pionnendiplomaquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
ben zooi aan het doornemen om mn klein vaarbewijs te halen
Mijn competentie is het om jouw vitaliteit in zijn kracht te zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
"Wij zien vitaliteit als een competentie."
Dat scoort wel hoog in de bullshitbingo
echt wel..quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liften zijn ook kut.
Wij willen werknemers in hun kracht zetten. Die zou eigenlijk nog voorbij moeten komenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn competentie is het om jouw vitaliteit in zijn kracht te zetten.
Oftewel, je bent een slapzak en ik zeg dat tegen je
Of coursequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
" The total rating must be equal of course with the earlier reported score."
![]()
Ik heb een hekel aan dit soort puzzels.
Even de neuzen dezelfde kant op krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou jongens, kom eens to the point zeg
Niet zo contraproductief communiceren, zullen we even een bila'tje inschieten om hierover te sparren?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons moet je teams beoordelen naar een vaste staffel en concept, onder andere moet je er eentje promoveren plus reisje Lucasfarm, concertje naar keuze, nieuwe functie, twee schalen omhoog toespraak, cadeaubon en bloemetje maarrrrrrr dan ben je die dus kwijt uit je team dus iedereen kiest maar degene die het minst lekker ruikt of zo, die ze echt kwijt willen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
" The total rating must be equal of course with the earlier reported score."
![]()
Ik heb een hekel aan dit soort puzzels.
Mensen die het woord Bila gebruiken wens ik niet in mijn kennissenkring.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet zo contraproductief communiceren, zullen we even een bila'tje inschieten om hierover te sparren?
Hey hey hey geen jumping to conclusions hequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
zodat ik ook met kleine schepen op de Nederlandse wateren mag jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat je ook met valkjes mag zeilen en zo?
ik rokeerquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een beetje als Magnus Carlsen die examen moet doen voor het pionnendiploma![]()
"Matvoering Koning + Dame tegen Koning"
Zover zijn we nog niet, dat is Torendiplomaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
schaken zegt me geen bal johquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zover zijn we nog niet, dat is Torendiploma
We moeten inderdaad even hiërarchie-neutraal hoogover sparren, met de benen op tafel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet zo contraproductief communiceren, zullen we even een bila'tje inschieten om hierover te sparren?
The queens gambit vond ik leuk, maar schaken op zich vind ik niks aan.quote:
Morgen kan voor mij ook, vrijdag toch vrijquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als @:ijsdraakje haar voucher in zet..
en @:kwiwi @:engine @:ygritte @:liesje1979 ook kunnen?
Morgenavond zou voor mij kunnen, anders wordt het weer maandag pas
val jij dan niet halverwege in slaap?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen kan voor mij ook, vrijdag toch vrij
Heb het van de week ook tot 21:15 ofzo volgehouden, de spanning houdt me wakkerquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
val jij dan niet halverwege in slaap?
De dag er na zeker een gat in de dag geslapen tot 5:45quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het van de week ook tot 21:15 ofzo volgehouden, de spanning houdt me wakker
dan is het een snackquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik had per ongeluk m'n lunch al een uur geleden in m'n handen.. had hongerZie nu pas dat dat wel erg vroeg was
ik heb al de hele ochtend hongerquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik had per ongeluk m'n lunch al een uur geleden in m'n handen.. had hongerZie nu pas dat dat wel erg vroeg was
a eten danquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al de hele ochtend honger
dat ben ik ook de hele tijd aan het doenquote:
Same.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al de hele ochtend honger
Ik heb gisteravond geen echt avondeten gehad, door de cursus, dus ik schuif het daar opquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Al ben ik geloof ik vergeten te ontbijten.
valt wel mee tochquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
meh, kom yoghurt met 2 stuks fruit en muesli is wel een hele grote snack
waar mensen zich druk om makenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Dit soort topicsDaarom hou ik zo van FOK!
![]()
R&P / Betekenis als vrouw je voornaam noemt?
Verzonnen topics.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Dit soort topicsDaarom hou ik zo van FOK!
![]()
R&P / Betekenis als vrouw je voornaam noemt?
Goed vermaak tussendoor ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch briljant dit. Je komt hier problemen tegen van elk type mens uit de samenleving
herkenbaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:30 schreef kwiwi het volgende:
Soms vergeet ik echt totaal dat ik eigenlijk aan het werk moet zijn als ik FOK! op m'n computer open heb staan. Dan word ik ineens wakker geschud door het geluid van een mailtje
Anaal inbrengen dan maar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, vergeten om mijn frambozen te ontdooien
aan de andere kant als dat je grootste probleem in je leven is ben je toch best wel gezegendquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch briljant dit. Je komt hier problemen tegen van elk type mens uit de samenleving
ik kan morgenavondquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als @:ijsdraakje haar voucher in zet..
en @:kwiwi @:engine @:ygritte @:liesje1979 ook kunnen?
Morgenavond zou voor mij kunnen, anders wordt het weer maandag pas
Je gaat er ook 1 kopen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet vergeten om dat ding even te kopen en de controls te leren vanavond.
misschien was dat wel het gezicht dat hij trok na het inbrengenquote:
Oh, welke arbeidsvoorwaarden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de arbeidsvoorwaarden
Plausibel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien was dat wel het gezicht dat hij trok na het inbrengen
Ja, de game dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je gaat er ook 1 kopen?Tot morgenavond dan
Ze gaan de voorwaarden moderniseren, Maar ik had gehoopt dat ze ook meer gingen vertellen over thuiswerken. Maar echt geen woordquote:
Ik zat ook te kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet vergeten om dat ding even te kopen en de controls te leren vanavond.
Mooi is dat, ik las gisteren een oud topic van mezelf terug van een rare dag en situatie waarvan echt iedereen dacht dat die verzonnen was maar die dag verliep gewoon echt zo, die kan zo een spannend boek inquote:
Ik kan je vertellen dat 54% van organisaties het thuiswerken permanent wil maken (full time of part time)quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan de voorwaarden moderniseren, Maar ik had gehoopt dat ze ook meer gingen vertellen over thuiswerken. Maar echt geen woord
Linkje?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat, ik las gisteren een oud topic van mezelf terug van een rare dag en situatie waarvan echt iedereen dacht dat die verzonnen was maar die dag verliep gewoon echt zo, die kan zo een spannend boek in![]()
Ik kwam daar zelfs mijn vriendin tegen die compleet in shock reageerde, inmiddels weet ze wel beter
Terechtquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat 54% van organisaties het thuiswerken permanent wil maken (full time of part time)
2-3 of 3-2 toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat 54% van organisaties het thuiswerken permanent wil maken (full time of part time)
Ook daar geen woord overquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben vanmiddag onze townhall voor Zwitserland weer, ben benieuwd of we eindelijk een bedrag krijgen om thuiswerkspul te kopen nu thuiswerken verplicht is. Maar zal wel weer niet
Ik verwacht het bij ons ook wel, maar wij werkten sowieso al maar 2 of 3 dagen per week op kantoor vanwege het reizen. Ik verwacht een standaard schema waarbij je minimaal 1 dag op kantoor komt per week en max 3 (afhankelijk van wat werknemers prefereren).quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TerechtEn onze grote baas liet ook zoiets doorschemeren in zijn nieuwjaarsspeech. Daarom had ik daar nu wat concrete info over verwacht
Gelukkig, heb weer hongerquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Heb ik helemaal geen tijd voor nu, wordt over een uur pas ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
is niet zo heel gek toch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Weet je trouwens dat 65% van organisaties een toename in het gebruik van 'mental health offerings' hebben gezien sinds de pandemie? Heeft dus een behoorlijke impact op veel mensen, ook als het thuiswerken bevalt.
Kleren uitquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetje, dus het is 20,5 graden in de woonkamer.
De verwarming is dus uit.
Mocht je niet zelf doen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo tweede vaccinatie zit erin. Deze dame kon niet prikken
Doe even een linkjequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat, ik las gisteren een oud topic van mezelf terug van een rare dag en situatie waarvan echt iedereen dacht dat die verzonnen was maar die dag verliep gewoon echt zo, die kan zo een spannend boek in![]()
Ik kwam daar zelfs mijn vriendin tegen die compleet in shock reageerde, inmiddels weet ze wel beter
Al die mensen die ineens beseffen dat ze eigenlijk een hekel hebben aan kinderen en dat hun partner niet leuker is dan een slappe prei.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Weet je trouwens dat 65% van organisaties een toename in het gebruik van 'mental health offerings' hebben gezien sinds de pandemie? Heeft dus een behoorlijke impact op veel mensen, ook als het thuiswerken bevalt.
Afgebroken naald?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo tweede vaccinatie zit erin. Deze dame kon niet prikken
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die mensen die ineens beseffen dat ze eigenlijk een hekel hebben aan kinderen en dat hun partner niet leuker is dan een slappe prei.
nee dat gelukkig niet .quote:
onder een nagelquote:
Ja de meeste relaties krijgen het al zwaar bij pensioen, laat staan met dit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou ik had gisteren een klant aan de telefoon die echt niet blij is dat haar kinderen en man thuis zijn. Ik vroeg gewoon 'en hoe is het?'. Zegt ze: 'nou, laten we het daar maar niet over hebben, m'n man en 3 kinderen zijn thuis
". Ze klonkt alsof ze als dagen niet had geslapen en op het punt van huilen stond
Hmm, ik wil best vragen, maar ik denk niet dat CL die zomaar stuurt.quote:
voor de lol?quote:
hier gaat iets mis ..quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van het huis in de schaduw kou te lijden
Mehhhhh Tis dat je omslachtig moet doen voor je eigen arm anders zou ik hem ook liever er zelf in jassenquote:
Al die enthousiaste ouders ook: JAA DE KINDEREN MOGEN WEER NAAR SCHOOLquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou ik had gisteren een klant aan de telefoon die echt niet blij is dat haar kinderen en man thuis zijn. Ik vroeg gewoon 'en hoe is het?'. Zegt ze: 'nou, laten we het daar maar niet over hebben, m'n man en 3 kinderen zijn thuis
". Ze klonkt alsof ze als dagen niet had geslapen en op het punt van huilen stond
ze kent jou langer dus beter als jij het vraagtquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik wil best vragen, maar ik denk niet dat CL die zomaar stuurt.
[..]
voor de lol?
[..]
hier gaat iets mis ..
Kinderen moeten naar school want anders is het zieluuuug.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al die enthousiaste ouders ook: JAA DE KINDEREN MOGEN WEER NAAR SCHOOL
Of bij koelkast niet opwarmen... net even een adertje meepakken....quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Als ik iemand niet mocht dan spoot ik altijd wat sneller dan bij iemand die ik wel mocht
Nog meer achterstand.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen moeten naar school want anders is het zieluuuug.
Maandag sneeuw: Zieluuuuggg lastig op school te komen, hou ze maar thuis.
Vervolgens de hele dag buitenspelen in de sneeuw.
Ik weet niet eens of ze me wel aardig vindtquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze kent jou langer dus beter als jij het vraagt
precies deze was te voorzichtig dus weigerde naald erin te gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhhh Tis dat je omslachtig moet doen voor je eigen arm anders zou ik hem ook liever er zelf in jassen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze me wel aardig vindt
heel verwarrend ook: eerst allemaal blij dat ze naar school zijn en nu zie ik weer berichten: geef de kinderen vrij zodat ze een keer natuurijs kunnen meemaken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen moeten naar school want anders is het zieluuuug.
Maandag sneeuw: Zieluuuuggg lastig op school te komen, hou ze maar thuis.
Vervolgens de hele dag buitenspelen in de sneeuw.
Ja en zostraks is het voorjaar en mooi weer en te heet in die oude gebouwtjes met platte daken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel verwarrend ook: eerst allemaal blij dat ze naar school zijn en nu zie ik weer berichten: geef de kinderen vrij zodat ze een keer natuurijs kinderen meemaken.
Make up your minds, facebookgekkies!
Als ik af en toe teruglees wat ik zelf typ, vraag ik me af waar die kortsluiting in mijn hersenen zitquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zostraks is het voorjaar en mooi weer en te heet in die oude gebouwtjes met platte daken.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Het is allemaal geregeld door die klote rutte om verwarring onder de sheeple te zaaien!quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel verwarrend ook: eerst allemaal blij dat ze naar school zijn en nu zie ik weer berichten: geef de kinderen vrij zodat ze een keer natuurijs kinderen meemaken.
Make up your minds, facebookgekkies!
Heb je niet even zitten poken om haar aan het janken te krijgen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Dit zou ik dus echt doen, en filmenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je niet even zitten poken om haar aan het janken te krijgen?
Ja, ik liep een beetje achter.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee onder de teennagel, wel opletten.
Meestal is dat wel de geldende etiquette.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je bij een webinar ook zelf de camera aan?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt doen, en filmen
ook bij een webinar?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal is dat wel de geldende etiquette.
Ah ok, heb zo EHBO dus dan maar even douchen en aankleden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal is dat wel de geldende etiquette.
Ik kijk er graag naarquote:
Je moet je echt een keertje aankleden jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je bij een webinar ook zelf de camera aan?
Botte naalden genotquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies deze was te voorzichtig dus weigerde naald erin te gaan
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet je echt een keertje aankleden ja
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, heb zo EHBO dus dan maar even douchen en aankleden.
Met z'n allen met een instructor en interactie, dan camera aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spat dat niet uit elkaar als een ei?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een gespleten oogbol gezien door een bierglas actie.
Sternumpunctiequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Botte naalden genot![]()
Bij bloed geven moet ik altijd zeggen 'pak maar een dunne en niet stuwen'. Geloven ze me nooit want zij weten het beter. Bloedspuit genot.... ja... zei ik toch...
Ligt eraan hoe interactief het is. Als ik alleen maar hoef te luisteren zet ik 'm meestal uit.quote:
@Haagsquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
precies denken het altijd beter te weten maar die nu spuiten hebben snelle verkorte cursus gehad wel bevoegd niet bekwaam dusquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Botte naalden genot![]()
Bij bloed geven moet ik altijd zeggen 'pak maar een dunne en niet stuwen'. Geloven ze me nooit want zij weten het beter. Bloedspuit genot.... ja... zei ik toch...
Er liep wel wat oogvocht uit over de wang ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spat dat niet uit elkaar als een ei?
Dat heb ik de laatste keer gemerkt toen ik bloed doneerde. Twee weken met een blauwgroengele arm rondgelopenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies denken het altijd beter te weten maar die nu spuiten hebben snelle verkorte cursus gehad wel bevoegd niet bekwaam dus
Hier andersomquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies denken het altijd beter te weten maar die nu spuiten hebben snelle verkorte cursus gehad wel bevoegd niet bekwaam dus
dat dus dan spuiten ze verkeerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste keer gemerkt toen ik bloed doneerde. Twee weken met een blauwgroengele arm rondgelopen
huh spuiten ze jou zonder bevoegdheid?quote:
Yg is bekwaam maar niet bevoegdquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh spuiten ze jou zonder bevoegdheid?
Ik hoopte eigenlijk dat dat gewoon onder narcose ging....quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer bij een kleuter moeten doen, echt een tijdje slecht van geslapen.
Die vrouw kwam nogal onzeker over. Wat ik niet snap als dit je dagelijkse werk isquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat dus dan spuiten ze verkeerd
raam open, hoofd naar buiten, 5 min. wachten, hoofd naar binnen en raam dicht..quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even naar buiten.
Maar ook totaal niet.
ow duidelijk ik ben beidequote:Op woensdag 10 februari 2021 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yg is bekwaam maar niet bevoegd
Dat zou wat zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh spuiten ze jou zonder bevoegdheid?
Kan niet, anders kloppen de mergwaarden niet meer, verdoven gaat ook niet trouwens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat dat gewoon onder narcose ging....
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vrouw kwam nogal onzeker over. Wat ik niet snap als dit je dagelijkse werk is
Die ader is nog steeds een beetje een bult
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...![]()
Ik kan het wel, maar ik mag het niet![]()
Jarenlang heroine gespoten (just kidding just kidding)
Okquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow duidelijk ik ben beide
Mwa, dat is eigenlijk al jaren zo nadat een verpleegster voor een bloedonderzoek een keer totaal misprikte en een compleet bloedbad veroorzaaktequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...![]()
Ik kan het wel, maar ik mag het niet![]()
Jarenlang heroine gespoten (just kidding just kidding)
HULLIE PAKKEN OOK ALLES AFquote:
Maar goed, hematoloog, neurochirurg... welke heb je nog meer?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet, anders kloppen de mergwaarden niet meer, verdoven gaat ook niet trouwens.
In elk vak heb je stumperds blijkbaar. Jammer dat ze bij Sanquin niet even een vragenlijstje sturen na elke donatie. Dan kunnen ze die mensen er uit filteren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de vorige keer bloed laten afnemen door iemand die het al 30 jaar deed en toen had ik ook twee weken een blauwgroen ei op m'n arm
Snel geld van de regering vragen voor de bonussen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heineken![]()
Jaarwinst is door corona gehalveerd tot een schamele 1,1 miljard euro. En dat is somehow reden om 8000 man op straat te gooienNja
Ja vast ook nog wel. Maar ik vind dit echt schandalig. Alles voor de shareholder satisfaction blijkbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel geld van de regering vragen voor de bonussen.
Als het voor jezelf is doen ze niet zo moeilijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik schijn ook bevoegd te zijn
Spuitervaring (huehuehue) met injectienaalden enzo is een paar trombosespuiten en 2 acute allergiereactierommel in m'n eigen arm
Wees blij, anders kost een biertje dadelijk 12 euro.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heineken![]()
Jaarwinst is door corona gehalveerd tot een schamele 1,1 miljard euro. En dat is somehow reden om 8000 man op straat te gooienNja
Dat doen sommige al.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij, anders kost een biertje dadelijk 12 euro.
Waarschijnlijk iets pasta-achtigs. Alleen nog even wat vegazooi inslaan, het is duidelijk dat kerel daar niet aan denkt.quote:
Ik twijfel tussen iets Chili achters of iets anders met rijstquote:
En je tietuhhhhhhhh dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm dacht dat ik maar een webinar moest volgen maar dit is alleen BHV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |