SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
heb je een valentijn?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:47 schreef Muck het volgende:
4 dagen voor Valentijnsdag ook gewoon he
Haaaaiquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Haaaai
Prima
Ik wacht op de monteur voor een slimme meter en heb koffie![]()
Ja lekkerquote:Hoe issie met jou?
Wil het klussen een beetje vlotten?
@Wereldgozer roept je in dagbaggerquote:
Geloof het wel ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb net m'n koffie op
[..]
Ja lekkerwoon hier nu officieel een week
Moet alleen bij de gemeente nog eens checken of mn verhuizing goed is verwerkt. Heb nog geen bevestiging ontvangen.
Iemand een idee of je dat ergens online (via digid) kan checken?
Gemeente volgens mij.quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:wereldgozer roept je in dagbagger
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag enige en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!
Aah, check.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gevonden in www.mijnoverheid.nl
en daar klopt het. moooi
roep je huisslaaf.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
kan iemand een snack voor me maken?
ik zit in een meeting dus kan het niet zelf doen
die heb i knietquote:
Dan heb je een probleemquote:
ja, gelukkig zo pauze dus dan kan ik even crackers met kaas makenquote:
ik zit al op het darkweb te kijken voor een slaafquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel dat ik een hartaanval krijg ofzo. Door de sneeuw fietsen zonder conditie is echt kut. 😂
vaker doen, dan wordt de conditie ook beter.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel dat ik een hartaanval krijg ofzo. Door de sneeuw fietsen zonder conditie is echt kut. 😂
quote:In verband met werkzaamheden aan de watervoorziening van dit complex wordt op
Donderdag 11 Februari 2021 het water van circa 09:00-14:00 afgesloten.
door de sneeuw fietsen is gewoon kut, daarom fiets ik nu even nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:13 schreef Amarantha het volgende:
hier schijnt de zonquote:
dat wordt sneeuw in een fles scheppen en laten smelten tot water danquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
door de sneeuw fietsen is gewoon kut, daarom fiets ik nu even niet
Lekker om 6 uur douchen want tussen 7 en 9 staat iedereen eronder tegelijk dus is er geen drukquote:
Strakblauwe hemel hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
En sneeuw had ik net ook, nu weer zon.
Klinkt als een slecht hotel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker om 6 uur douchen want tussen 7 en 9 staat iedereen eronder tegelijk dus is er geen druk
Hotel Cecil, waar er een lijk in een watertoren lag en mensen dat water dronken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht hotel.
heeft ook wel eens in een horror film gezetenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom weet ik zulke dingen.
Deze week volgens mij ook in een nieuwe Netflix-docu.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hotel Cecil, waar er een lijk in een watertoren lag en mensen dat water dronken.
Nee, Los Angeles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een plek waar ik heb gelogeerd. Was dat toevallig in Edinburgh?
lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hotel Cecil, waar er een lijk in een watertoren lag en mensen dat water dronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom alweer dagen niet verder in mijn boek. Jammer, het leest wel lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
O die docu staat er sinds vanmorgen op, vanavond maar aan beginnen. Zodra ik m'n boek uit heb.
welke lees je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alweer dagen niet verder in mijn boek. Jammer, het leest wel lekker.
Kut is dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alweer dagen niet verder in mijn boek. Jammer, het leest wel lekker.
Omdat luguber.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom weet ik zulke dingen.
Deze week volgens mij ook in een nieuwe Netflix-docu.
Laatst die film ook nog eens gekeken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut is dat.
Ik ben Jurassic Park aan het herlezen, na ruim 20 jaar. Ik kan hem echt met moeite wegleggen
Die film is al 28 jaar oudquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst die film ook nog eens gekeken.
Was eigenlijk best goed
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
De presentatie over de arbeidsvoorwaarden is weer in een talkshowvorm gegoten. Compleet met Vijf Uur Show-achtige tune
God, serieus?quote:
Echt?quote:
Ik was 11, volle zaal, de colaflesjes en m&m's vlogen door de luchtquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, serieus?
Ik weet wel dat ik 'm de eerste keer dat ik 'm zag eng vond, maar gezien het jaar is dat niet bizar ofzo.
klassiekertjequote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst die film ook nog eens gekeken.
Was eigenlijk best goed
3Dquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug draaide ie nog even in 3D
6 dat 'ie uitkwam, maar waarschijnlijk een jaar of twee later gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 11, volle zaal, de colaflesjes en m&m's vlogen door de lucht
Later nog een keer geweest tijdens een familieweekend, m'n nicht trok het niet, die stond meerdere keren op het punt om weg te lopen.
Ik heb echt genoten. Had ook een poster enzo.
Ook spelelementen ingebouwd met ron brandsteder?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
De presentatie over de arbeidsvoorwaarden is weer in een talkshowvorm gegoten. Compleet met Vijf Uur Show-achtige tune
had je bij titanic het idee dat je in die beslagen auto kon kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was nu wel leuk, met die raptors.
Bij Titanic voegde het niet zoveel toe.
Zo blij dat die hype een stille dood is gestorvenquote:
Eerder dat je die enorme schroef op je bakkes kreeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je bij titanic het idee dat je in die beslagen auto kon kijken
Echt he. Ik heb een la vol van die stomme brilletjes omdat ik ze steeds vergat mee te nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo blij dat die hype een stille dood is gestorven
Ja straks gaan ze iets doen met een grote soepkom. Denk dat ze daarom ook in het bedrijfsrestaurant zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook spelelementen ingebouwd met ron brandsteder?
Engelen bestaan niet... maar een werknemer zoals jij!quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja straks gaan ze iets doen met een grote soepkom. Denk dat ze daarom ook in het bedrijfsrestaurant zitten
Ook 3d tv'squote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb een la vol van die stomme brilletjes omdat ik ze steeds vergat mee te nemen.
Is dat iets voor mijn werk- en denkniveau denk je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
heerlijk. sommige definities:
groot schip: schip niet zijnde een klein schip
En Final Destination.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook 3d tv's
helemaal kut.
Behalve natuurlijk bij Sharknado
k weet niet zeker of ik die gezien heb.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
k weet niet zeker of ik die gezien heb.
ben zooi aan het doornemen om mn klein vaarbewijs te halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat iets voor mijn werk- en denkniveau denk je?
Er zijn er 5 volgens mij. Leuk joh. Je stapt nooit meer onbezorgd het vliegtuig in, en je rijdt ook nooit meer achter een vrachtwagen met boomstammen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
k weet niet zeker of ik die gezien heb.
ofja, ik denk het wel, maar ik kan hem me niet meer goed voor de geest halen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelen bestaan niet... maar een werknemer zoals jij!
Ik ben nog nooit helemaal onbezorgd in een vliegtuig gestaptquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er 5 volgens mij. Leuk joh. Je stapt nooit meer onbezorgd het vliegtuig in, en je rijdt ook nooit meer achter een vrachtwagen met boomstammen.
Liften zijn ook kut.
Voor deze dingen hoef ik die films niet eens te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er 5 volgens mij. Leuk joh. Je stapt nooit meer onbezorgd het vliegtuig in, en je rijdt ook nooit meer achter een vrachtwagen met boomstammen.
Liften zijn ook kut.
Dan zijn die films helemaal genieten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor deze dingen hoef ik die films niet eens te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |