Zat er ook een Suikerbuik tussen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zus is ook weleens met een donker persoon thuisgekomen, dat was eerlijk gezegd nog de enigste van die jongens waar ik een beetje mee kon lachen. Verder heb ik elke lul al aan de keukentafel gehad.
Wat is een Suikerbuik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zat er ook een Suikerbuik tussen?
Met welke WLR-user zou je zus thuis mogen komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zus is ook weleens met een donker persoon thuisgekomen, dat was eerlijk gezegd nog de enigste van die jongens waar ik een beetje mee kon lachen. Verder heb ik elke lul al aan de keukentafel gehad.
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met welke WLR-user zou je zus thuis mogen komen?
En dan over 3 jaar een gastric bypass-operatie voor je zus?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.![]()
Maar als ik moet kiezen dan @:mani89, lekker shots drinken en oreo cake eten.
Nee dat is allemaal voor mij natuurlijk, mijn zus drinkt bijna niet en eet erg gezond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan over 3 jaar een gastric bypass-operatie voor je zus?
En daarna je zus pakken. Lijkt me echt super gezellig!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.![]()
Maar als ik moet kiezen dan @:mani89, lekker shots drinken en oreo cake eten.
Een van de idioten die Johan Derksen aan de keukentafel heeft gehad heette Suikerbuik. Over achternamen mag je geen grappen maken, maar die naam ging hem toch wat te ver.quote:
De tandjes.quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man heeft professionele hulp nodig.
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.deviersprong.(...)onlijkheidsstoornis/
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nep is, maar de mail app op iOS gebruikt bijna precies dezelfde lay out
Haha, ineens deugt Elsevier natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.
[ twitter ]
Kan je nagaan dat zelfs Joost wegging bij Ongehoord Nederland, dat zijn dus nog grotere wappiesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.
[ twitter ]
Het feit dat het land er als hyena's opduikt is veelzeggend, dat zie je meestal als de grootste ook maar de kleinste misstap begaat. De inferieuren moeten opvallen, moeten scoren. Dat kan het best als je Hij met de roos op de rug aanvalt. Met andere woorden: ik sta boven deze hetze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Een eerste reactie vanuit het partijkantoor? @:Koffieplanter
Eurosport.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt Tour de la Provence donderdag nog ergens op tv?
Berkhout?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport.
Ziggy ook blijkbaar.
Genot. Dat player abonnement komt nooit meerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport.
Ziggy ook blijkbaar.
Het altijd sympathieke Getafe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/elchiringuitotv/status/1359264493809844224
Er is iemand het spoor bijster.
Hij had ook meer steun verwacht voor Djene van binnen de club. We kunnen spreken van een meltdown.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke Getafe.
Wim Kieft zou waarschijnlijk zeggen dat hij er een beetje teveel in begint te geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had ook meer steun verwacht voor Djene van binnen de club. We kunnen spreken van een meltdown.
Goede quotes heb je vandaag. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Denk je dat dit stemmen trekt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:31 schreef Felagund het volgende:
Het zou mij niets verbazen als blijkt dat Thierry zelf de appjes heeft gedeeld. Heg creëert maar mooi weer veel aandacht voor een kleine partij.
Of hij speelt bewust met zijn baan, want nota bene het clubaccount twittert die uitspraak. Overigens was Cucurella heel matig vandaag. Normaal altijd wel fan van die jongen, maar in een van de weinige goede uitbraken een historisch slechte eindbeslissing om vervolgens twee minuten later Vinicius rustig de voorzet voor de 1-0 te laten indraaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim Kieft zou waarschijnlijk zeggen dat hij er een beetje teveel in begint te geloven.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had ook meer steun verwacht voor Djene van binnen de club. We kunnen spreken van een meltdown.
Het journaal begon daarmee ja?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat dit stemmen trekt?
Alsnog zwaar onnodig om het 8 uur journaal te openen met deze non-valeur, maar als ie het zelf bedacht heeft is die reactie wel een heel zwak toneelstukje.
Stijn zit gewoon z'n tweets te copy pasten tegen mij?quote:
Het is een hetze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, zelfs een naamtopic. Viel deze keer wel mee toch?
Jammer dat @Slobeend zo een wig wil drijven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn zit gewoon z'n tweets te copy pasten tegen mij?
Ik koop direct een abonnement en blokkeer die sjacheraar.
Uiteindelijk geilt iedereen op SENSATIEquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het journaal begon daarmee ja?
Dit land is failliet.
Al hebben wij het er nu ook weer over.
WLR is failliet.
Zo te zien was de post origineel. Maar ik las eerst de tweet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo te zien was de post origineel. Maar ik las eerst de tweet.
Je moet het La Liga topic en Stijns tweets eens naast elkaar leggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geil op mensen die de veestapel willen inkrimpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk geilt iedereen op SENSATIE
Ik verwacht niet dat iedereen van FOK! op mijn Twitter kijkt, en ik moet ook wat tegenwicht bieden aan de doremifasol.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet het La Liga topic en Stijns tweets eens naast elkaar leggen
Woon jij naast een megastal?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geil op mensen die de veestapel willen inkrimpen.
Chufi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Posten er überhaupt andere mensen in dat topic?
Je geilt op Ouwehand?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pijnlijk déjà vu Van de Beek: weer gewisseld, weer hoofdrol voor concurrent
Memphis helpt Lyon op weg voor heerlijk bekeravondje
Groot gelijk ouwe reusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat iedereen van FOK! op mijn Twitter kijkt, en ik moet ook wat tegenwicht bieden aan de doremifasol.
één iemand post altijd de tussenstand en uitslagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
chufiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
En als er iemand een inhoudelijke vraag stelt, lukt het hem niet om iets eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één iemand post altijd de tussenstand en uitslagen.
Ik dacht dat Marcel enigszins overdreef over marathonschaatsers, maar het is gewoon echt waar dat ze totaal verblind lijken bij de eerste vingerreiking.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Ik vind het niet fijn dat ik nu weer aan het bestaan van Ben van der Burg word herinnerd. Toch wel een beetje de Rob Harmeling van het schaatsen. Vreselijke act.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Haha, dit kan toch echt niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ben van der Burg is wel een geval apart.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marcel enigszins overdreef over marathonschaatsers, maar het is gewoon echt waar dat ze totaal verblind lijken bij de eerste vingerreiking.
Sven Kramer tot nu toe de enige voice of reason volgens mijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben van der Burg is wel een geval apart.
Nathan Rutjes en het PR-team van Nathan Rutjes?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Gert Jakobs eigenlijk zin hebben in een Elfstedentocht?
Henk de Haan?
Ids Postma in de auto bij Andy van der Meijde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nathan Rutjes en het PR-team van Nathan Rutjes?
Treffende vergelijking wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat ik nu weer aan het bestaan van Ben van der Burg word herinnerd. Toch wel een beetje de Rob Harmeling van het schaatsen. Vreselijke act.
Over wie gaat deze lichtelijk passief agressieve post?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als er iemand een inhoudelijke vraag stelt, lukt het hem niet om iets eruit te krijgen.
Er ligt hier nog NERGENS ijs. Was ook helemaal niet onder de 0 graden overdag volgens mij en 's nachts is het ook nog niet zo koud geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar maximus voor een ijsupdate!
Bij Ids Postma moet ik nu aan zijn haarlijn denken. Je wordt zo geconditioneerd hier in de WLR slowchat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ids Postma in de auto bij Andy van der Meijde.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er ligt hier nog NERGENS ijs. Was ook helemaal niet onder de 0 graden overdag volgens mij en 's nachts is het ook nog niet zo koud geweest.
Chufi. Soort dvdfreak maar dan iets meer stukjes tekst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over wie gaat deze lichtelijk passief agressieve post?
Als het erop aankomt; liever 35-40 graden en extreme plaknachten óf een week Erben Wennemars met een gastoeter en megafoon in je tuin?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We gaan nooit meer schaatsen.
Zo voelde het niet in ieder geval.quote:
Tot mijn grote schaamte wel ja. Hoewel het al een stuk minder is dan een aantal jaar geleden.quote:
Die voorspellingen van de MSM zaten er weer eens KEIHARD naastquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er ligt hier nog NERGENS ijs. Was ook helemaal niet onder de 0 graden overdag volgens mij en 's nachts is het ook nog niet zo koud geweest.
Boeren uitkopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe denk je dat veestapel wordt ingekrompen
Dit is een onmogelijk dilemma.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het erop aankomt; liever 35-40 graden en extreme plaknachten óf een week Erben Wennemars met een gastoeter en megafoon in je tuin?
Ik bedoelde dat RR het opatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boeren uitkopen?
En export verminderen en tot slot iets met minder vraag (maar dat is in Nederland natuurlijk niet aan de hand, WaNt Je koMt NieT AaN MiJn StUkJe VleEs)
Dat eerste.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het erop aankomt; liever 35-40 graden en extreme plaknachten óf een week Erben Wennemars met een gastoeter en megafoon in je tuin?
Dan Wennemars maar. Hoe ie vanavond op Instagram live bezig was ook, dat is toch geniaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh ja zo kan je het ook opvatten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat RR het opat
Voer maar een vleestaks in. Dan gaat die vraag vanzelf omlaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boeren uitkopen?
En export verminderen en tot slot iets met minder vraag (maar dat is in Nederland natuurlijk niet aan de hand, WaNt Je koMt NieT AaN MiJn StUkJe VleEs)
Groente en fruit dan ook meteen goedkoper maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voer maar een vleestaks in. Dan gaat die vraag vanzelf omlaag.
Ik heb vandaag mensen op het ijs gezien!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dafne zou een uitstekende lijstduwer voor de PvdD zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groente en fruit dan ook meteen goedkoper maken.
Groetjes,
Dafne Schippers
Vanwege dit mechanisme houd je ook van Baudet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik een lans breken voor Erben Wennemars? Die haat tegen hem, ik draai dat graag om. Je moet juist genieten van die man, en ik zal precies zeggen waarom: omdat zijn véél te extreme enthousiasme altijd als een boomerang terug zijn gezicht invliegt. Dat zit daar te hopen en te bedelen en te smeken, terwijl ieder normaal denkend mens weet: gaat niet gebeuren. En dan zit hij drie dagen later weer aan diezelfde tafels met een oprechte, rollende traan over zijn wang omdat het tóch niet uitgekomen is, ach. Het is waanzinnig heerlijk om van die teleurstelling te genieten. Lief dagboek.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dafne zou een uitstekende lijstduwer voor de PvdD zijn.
Ik moet altijd weer denken aan die kop vol barsten toen hij met zijn kop een ruit had gekopt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik een lans breken voor Erben Wennemars? Die haat tegen hem, ik draai dat graag om. Je moet juist genieten van die man, en ik zal precies zeggen waarom: omdat zijn véél te extreme enthousiasme altijd als een boomerang terug zijn gezicht invliegt. Dat zit daar te hopen en te bedelen en te smeken, terwijl ieder normaal denkend mens weet: gaat niet gebeuren. En dan zit hij drie dagen later weer aan diezelfde tafels met een oprechte, rollende traan over zijn wang omdat het tóch niet uitgekomen is, ach. Het is waanzinnig heerlijk om van die teleurstelling te genieten. Lief dagboek.
Iedere keer dat Erben over de 1500 meter van Kramer begint zie ik hem op dat ijs spartelen met zijn kapotte schouder.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer denken aan die kop vol barsten toen hij met zijn kop een ruit had gekopt.
Nee, duidelijk Maurits Hendriks, olympisch symbool staat zelfs op het bordje. Ze zullen wel yoghurt van een bepaald merk bij het ontbijt hebben gekregen.quote:
Ik hoor hem nog schreeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iedere keer dat Erben over de 1500 meter van Kramer begint zie ik hem op dat ijs spartelen met zijn kapotte schouder.
Dan weten we bij dezen dat Maurits Hendriks gewoon een dikke Rob Kamphues isquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, duidelijk Maurits Hendriks, olympisch symbool staat zelfs op het bordje. Ze zullen wel yoghurt van een bepaald merk bij het ontbijt hebben gekregen.
Die lul van een Kemkers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij Kramer moet ik dan weer aan die wissel denken, het enige schaatsmoment dat me altijd bij zal blijven.
Held voor het leven.quote:
Daarnaast leek Jac Orie nog sympathiek. Dat heeft die laatste ondertussen ruimschoots gpedgemaakt.quote:
Wat, leek Jac Orie ooit sympathiek?quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daarnaast leek Jac Orie nog sympathiek. Dat heeft die laatste ondertussen ruimschoots gpedgemaakt.
Die doen gewoon slaafs wat Anema ze opdraagt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Schouten zou switchen. Stroetinga misschien? @:wimderon
Bennie heeft nu ochtenddienst bij de meisjes van WNL.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Eerder aan de zuivelquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft haar ziel net als Romke Zonderland verkocht aan de duivel.
Dit volk mag de avondklok omzeilen voor hun lugubere hobby van het doden van dieren die toevallig voorbij komen. En wij maar binnen zitten voor het zogenaamde welzijn van het land.quote:Eenmaal in de zelfgebouwde hoogzit, op pakweg 300 meter van de Duitse grens, gebaart Thissen weer naar de bosrand. ‘Kijk, daar ver weg, daar zie je die drie puntjes weer’, fluistert hij enthousiast. ‘Dat zouden biggen kunnen zijn. Dit is geluk hebben; ik moet hier wel twintig keer komen om één wild zwijn te schieten.’
Ja leuke act. Hilarisch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Godmiljaar, het is gewoonweg onmogelijk voor mij om Baudet ooit meer te mogen dan nu. Terechte actie, zeg ik er direct even bij, dat soort patjepeeërs hebben niets te zoeken op het Binnenhof.
Als Emma Wortelboer een scheet laat, noem jij het parfum.quote:
Ik mag er maar drie negeren en ik ben erg tevreden met de huidige lijst.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Slobeend Koffieplanter op ignore-list zet
Poepz0r kun je er wel afhalen, die is spoorloos.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mag er maar drie negeren en ik ben erg tevreden met de huidige lijst.
Van Ferry Mingelen naar Jaïr Ferweda en Emma Wortelboer, dat is wel een beetje de verloedering van de journalistiek, hoewel je dat niet schijnt te mogen zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Emma Wortelboer die politici gaat interviewen, dan haak ik ook af hoor.
Die kan zomaar ineens weer opduiken, God verhoede.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poepz0r kun je er wel afhalen, die is spoorloos.
Het is voor De Vooravond of all places. De Jakhalzen waren ook niet bepaald een baken van degelijke journalistiekquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Ferry Mingelen naar Jaïr Ferweda en Emma Wortelboer, dat is wel een beetje de verloedering van de journalistiek, hoewel je dat niet schijnt te mogen zeggen.
Die post toch hier niet of zelden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die kan zomaar ineens weer opduiken, God verhoede.
Maar ik post niet alleen hierquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die post toch hier niet of zelden?
Van Joop den Uyl naar Geert Wilders en Thierry Baudet, dat is wel een beetje de verloedering van de politiek, hoewel je dat niet schijnt te mogen zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Ferry Mingelen naar Jaïr Ferweda en Emma Wortelboer, dat is wel een beetje de verloedering van de journalistiek, hoewel je dat niet schijnt te mogen zeggen.
Daar gaat het dus mis.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ik post niet alleen hier.
Van mij mag je alles zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Joop den Uyl naar Geert Wilders en Thierry Baudet, dat is wel een beetje de verloedering van de politiek, hoewel je dat niet schijnt te mogen zeggen.
20% is nog best veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Jeetje Slob, dat wordt stemmen op Sylvana.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
20% is nog best veel.
[ afbeelding ]0% was beter geweest, maar ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik denk dat ik in ieder geval alleen de progressieve programma's ga lezen (lol).quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PvdD en GroenLinks uiteraard helemaal bovenaan.
Daarna BIJ1, lol.
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in ieder geval alleen de progressieve programma's ga lezen (lol).
Ik schrok wel een beetje van het percentage, heb het programma van Bij1 nooit gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje Slob, dat wordt stemmen op Sylvana.
Tamelijk teleurstellend inderdaad, ik had op 100% gerekend. De spierwitte @Slobeend kan zich echter het beste identificeren met iemand die dit soort dingen de wereld ingooit:quote:
Dit slaat geen hout.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tamelijk teleurstellend inderdaad, ik had op 100% gerekend. De spierwitte @:Slobeend kan zich echter het beste identificeren met iemand die dit soort dingen de wereld ingooit:
[ twitter ]
Dit is wel een bijzondere uitslag.quote:
Ik denk GroenLinks. Maar zoals je ziet heb ik geen superhoge percentages, dus er zit nog enige twijfel. Er is niet echt 1 partij voor mij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil stemmen?
Toch allemaal redelijk links?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een bijzondere uitslag.
Heeft FvD al negerkampen opgezet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft BIJ1 al laten weten het huidige witte deken in Nederland racistisch te vinden?
Inkomensafhankelijke vleesbelasting. Problem solved.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
De vleesbelasting moest ik erg lang over nadenken. Aan de ene kant goed om vlees eten te ontmoedigen, aan de andere kant moet het geen product voor de rijken worden.
Dat is toch bij zoveel van die vragen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
De vleesbelasting moest ik erg lang over nadenken. Aan de ene kant goed om vlees eten te ontmoedigen, aan de andere kant moet het geen product voor de rijken worden.
Maar hoe registreer je dat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Inkomensafhankelijke vleesbelasting. Problem solved.
Het moet natuurlijk hand in hand gaan met een prijsverlaging voor andere producten. Daarnaast zou het helemaal niet erg zijn als vlees een luxeproduct wordt. Goed voor de bewustwording. In plaats van iedere dag wat matig slachtafval in je muil te steken eet je één of twee keer per week een goed stuk vlees. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
Ja, niet. Met een vliegtaks heb je in principe hetzelfde probleem. Eigenlijk zou je dan misschien nog het best de BTW verlagen en (top)inkomen en vermogensbelasting verhogen.quote:
PvdD is rabiaat tegen kernenergie, dat is wel een vrij jammerlijke stellingname.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zijn toch bij zoveel van die vragen?
Kernenergie ben ik op zich niet tegen, liever dat ze eerst andere duurzame energie gebruiken als zonne-energie en windenergie, voordat ze direct overal kerncentrale neerzetten.
In België hadden ze in de jaren '50 nog Congolezen als attractie op de wereldtentoonstelling.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft FvD al negerkampen opgezet?
Windenergie die we toch weer verkopen aan Amazonquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GroenLinks is ook tegen kernenergie, met de gebruikelijke flopargumenten.
oh nee kans op een ramp oh nee kernafval oh nee duurt lang is duur nou stom zeg allemaal gewoon overal windmolens neerpleuren dan redden we het ook wel
Vermoeiond.
Zodat ze elders mogen blijven stoken. Wat een fantastisch systeem.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Windenergie die we toch weer verkopen aan Amazon
Dit is al helemaal een bijzondere uitslag.quote:
Kernafval is toch een probleem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
oh nee kans op een ramp oh nee kernafval oh nee duurt lang is duur nou stom zeg allemaal gewoon overal windmolens neerpleuren dan redden we het ook wel
Vermoeiond.
Niet maar eigenlijk vind ik het geen probleem als vlees weer een luxeproduct wordt, net als vroeger en toen was alles beter heb ik weleens gehoord. Klimaatverandering vind ik een groter probleem dan dat de meeste mensen straks maar een keer per week vlees kunnen eten. De manier waarop wij in Nederland met dieren omgaan is belachelijk.quote:
Duurt lang en is duur zijn toch ook degelijke argumenten? Over 40 jaar met een tegen die tijd verouderd systeem zitten wat waarschijnlijk ook miljarden extra heeft gekost is volgens mij geen wenselijke situatie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vermoeiond.
Waar oplossingen voor te verzinnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kernafval is toch een probleem?
Dat sla je op onder de grond, hoezo een probleem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kernafval is toch een probleem?
Maar het kan ook iets opleveren. Waar we niet naar kijken want oh stom.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Duurt lang en is duur zijn toch ook degelijke argumenten? Over 40 jaar met een tegen die tijd verouderd systeem zitten wat waarschijnlijk ook miljarden extra heeft gekost is volgens mij geen wenselijke situatie.
Tijd voor het Rijk om weer in te stappen. Het decentraliseren is mislukt. Elke regio doet maar wat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
En hoe moeten wij bepalen of het Rijk of de provincie over volkshuisvesting moeten gaan? Geen flauw idee Johan.
Het leuke is dat iedereen ook wel wist dat het decentraliseren een totale mislukking zou worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tijd voor het Rijk om weer in te stappen. Het decentraliseren is mislukt. Elke regio doet maar wat.
Toch raar dat VVD nu voor is?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het leuke is dat iedereen ook wel wist dat het decentraliseren een totale mislukking zou worden.
Toch gewoon doen, hè.
Sterven als een opportunist is daar uitgevonden.quote:
De vraagstelling is ook wel wat smal. Niet alleen woningbouw, maar heel het ruimtelijke beleid zou meer bij de Rijksoverheid moeten komen te liggen.quote:
GroenLinks is niet tegen onderzoek naar betere manieren van kernenergie maar belangrijker is dat de prioriteit moet liggen bij echt duurzame energie waar we nu meteen stappen in kunnen zetten. Een eventuele kerncentrale vraagt tijd, geld en politieke energie die je volgens mij beter kan gebruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het kan ook iets opleveren. Waar we niet naar kijken want oh stom.
Ik heb liever dat we alle opties serieus bekijken en niet op voorhand dingen afschrijven want Fukushima.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
GroenLinks is niet tegen onderzoek naar betere manieren van kernenergie maar belangrijker is dat de prioriteit moet liggen bij echt duurzame energie waar we nu meteen stappen in kunnen zetten. Een eventuele kerncentrale vraagt tijd, geld en politieke energie die je volgens mij beter kan gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als roken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
Wat een figuren waren dit zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
[ afbeelding ]
De rechter is 52. Heeft wellicht ook met het roken te maken.
Life is so short, just do what the fuck makes you happy.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een figuren waren dit zeg.
Ik zat met stijgende verbazing te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een figuren waren dit zeg.
Jair Ferweda heeft oprecht een beperking.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb eens gestemd bij Voltooid Leven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitkomen bij Henk Krol, dan is het wel tijd om euthanasie te overwegen.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb eens gestemd bij Voltooid Leven.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Sluit die Op1-redactie op. Sluit ze op.
Zo zeker is dat nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef Momo het volgende:
Maar de kans is heel groot dat na zondag de dooi er invalt![]()
Ja dat was gisteren ook al duidelijk, maar ze gaan vrolijk doorquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef Momo het volgende:
Het heeft hier vandaag ook nog eens gesneeuwd en een deel daarvan is ook weer weggesmolten. IET GOAT AN zou Thierry zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef Momo het volgende:
Al 3 dagen geleden ingehaald door de werkelijkheid, maar toch weer doorzetten. FLIKKER OP.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ja dat is het Europese model, het Amerikaanse zegt dat het nog wat langer koud blijft. Spannend!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu 30 graden buiten, maar stel, stel dat het de komende 2 weken -80 graden gaat vriezen. KOMT ER DAN EEN EFLSTEDENTOCHT?
Alle andere modellen, waaronder ICON, CMA en UKMO gaan helaas ook voor dooi.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat is het Europese model, het Amerikaanse zegt dat het nog wat langer koud blijft. Spannend!
[ afbeelding ]
Dat is echt het meest verschrikkelijke weer ooit. Als het niet vriest mag het van mij direct naar 25.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
Voor eeuwig 1 graad boven nul, please.
Wiebe Wieling, die al in alle kranten heeft gezegd dat de Elfstedentocht niet doorgaat, komt vanavond bij OP1 definitief uitsluitsel geven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou je daar gaan zitten als je weer hetzelfde gaat zeggen? Dit kan niets ander dan goed nieuws betekenen!quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wiebe Wieling, die al in alle kranten heeft gezegd dat de Elfstedentocht niet doorgaat, komt vanavond bij OP1 definitief uitsluitsel geven.
Daar werden even een bak clichés uitgesproken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Een item met Klaver en Dijkhoff over Ajax-PSV, man man man.![]()
Zou het verkiezingstijd zijn?
Gênant.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
dfopejfwefieiowjdfeojiewohfieofhouewbfipedje2ipdhnedbewuwnjochjdvobiu90fvjf
Hahahaha, nee dit kan niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net weer gelezen dat een keeper sowieso niets aan doping heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetbal is een technische sport, daar wordt geen doping gebruikt
Ik weet niet of hier wel echt sprake is van doping maar dat doet er niet toe. Het is gewoon dom van Onana en schorsing is terecht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb net weer gelezen dat een keeper sowieso niets aan doping heeft.
Leuke rubriek.
Er wordt inderdaad praktisch nooit getest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier wel echt sprake is van doping maar dat doet er niet toe. Het is gewoon dom van Onana en schorsing is terecht.
Ik vrees wel dat er bijzonder weinig wordt getest in het voetbal... Dit staat niet op zich
Voetjebal is geen sport, maar reken maar dat er doping wordt gebruikt. En cocaine. En andere recreatieve lekkernijen waarna men maskeringsspul slikt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetbal is een technische sport, daar wordt geen doping gebruikt
Ik doe mijn Bernhard Kohl-pyama aan en zwaai met mijn Georg Preidler-pannenlappen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Zullen we met een Ricco-shirt op de Champs-Elysees staan in juli?
En daarna gaan we met zijn allen op vakantie naar Mexico.. of Italië?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik doe mijn Bernhard Kohl-pyama aan en zwaai met mijn Georg Preidler-pannenlappen.
Alleen als mijn nooit geboren tweelingbroer ook mee mag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daarna gaan we met zijn allen op vakantie naar Mexico.. of Italië?
Alle populaire Ajax-twitteraars zeggen niks over de Onana-steunbetuiging. Laf!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daarna gaan we met zijn allen op vakantie naar Mexico.. of Italië?
Je bent een bijzonder mens Bob.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Podium met 3 maal goud (64%) voor het CDA, de SP en voor Denk
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer denken aan die kop vol barsten toen hij met zijn kop een ruit had gekopt.
Het klootjesvolk zelf laten beslissen over wel of geen mondkapje is natuurlijk een no no.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze stellingen jezus;
Mensen mogen zelf beslissen of ze een mondkapje dragen.
Gaat dit alleen over coronaperiode of ook over daarna? Is volgend kabinet niet bedoeld voor komend 4 jaar? Wat is dit?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef Aguero het volgende:
Een paar jaar geleden deden ze dit bij Barça toch ook voor belastingfraudeur L. Messi?
Boze burgers, overal op TEGEN.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Wat hebben veel van jullie lage percentages.
Alle partijen hebben wel dingen waar ik het mee eens ben en dingen niet. Geen een partij waarvan ik zeg nou zij representeren exact wat ik denk en wil.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Wat hebben veel van jullie lage percentages.
En een stelling over salarissen van basisschool en middelbare-leraren. Wat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze stellingen jezus;
Mensen mogen zelf beslissen of ze een mondkapje dragen.
Gaat dit alleen over coronaperiode of ook over daarna? Is volgend kabinet niet bedoeld voor komend 4 jaar? Wat is dit?
Op alle drie ja gestemdquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een stelling over salarissen van basisschool en middelbare-leraren. Wat?
Een middenschool voor tussen basis en middelbaar? Huh? Is dit een serieus idee?
Gratis kinderopvang? Weet ik veel joh
Commerciële verzekeraars of een zorgfonds van de overheid? Er zit ook nog wel iets tussen lijkt mequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die middenschool vond ik ook een rare stelling, dat valt toch veel pragmatischer op te lossen? Waarom per se nog een aparte school.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GL, Bij1 en PvdA?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Na een tweede (betere) keer had ik drie partijen op 86%.
Neequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Of rammelende balzakken?
Klinkt beetje als VVD ditquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alleen gratis kinderopvang boven een bepaald inkomen. Als je te weinig verdient moet je niet aangemoedigd worden je voort te planten.
En feitelijk heb je vaak al mixklassen, bijvoorbeeld havo/vwo en havo/tl. Ik zou zeggen dat je dan in jaar 1 in havo/tl kan beginnen, dan in jaar 2 naar havo/vwo kan gaan en dan in jaar 3 naar vwo. Is dat correct?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die middenschool vond ik ook een rare stelling, dat valt toch veel pragmatischer op te lossen? Waarom per se nog een aparte school.
Kinderbijslag mag wel naar beneden. Zeker bij meerdere kinderen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alleen gratis kinderopvang boven een bepaald inkomen. Als je te weinig verdient moet je niet aangemoedigd worden je voort te planten.
Afschaffen die fokpremie. Moeders krijgen bij meer dan 4 kinderen een bronzen, meer dan 6 kinderen een zilveren, en meer dan 8 kinderen een gouden medalje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kinderbijslag mag wel naar beneden. Zeker bij meerdere kinderen.
Kees van der Staaij vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kinderbijslag mag wel naar beneden. Zeker bij meerdere kinderen.
Ik ga dat echt nooit halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kees van der Staaij vindt dit niet leuk.
Die vindt juist dat je bij een vierde kind een bonus van duizend euro moet krijgen.
Dat hoop ik inderdaad niet nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga dat echt nooit halen
Prachtig.quote:
Als man kan dat toch heel snel in principe.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga dat echt nooit halen
Je kan ook vrij lang doorgaan als man.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als man kan dat toch heel snel in principe.
Jij wel Frank, jij wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef franklop het volgende:
Kan ik zeggen dat ik het eens ben met gratis kinderopvang?
Ik zit daar niet zo in, maar zou goed kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En feitelijk heb je vaak al mixklassen, bijvoorbeeld havo/vwo en havo/tl. Ik zou zeggen dat je dan in jaar 1 in havo/tl kan beginnen, dan in jaar 2 naar havo/vwo kan gaan en dan in jaar 3 naar vwo. Is dat correct?
Is sowieso beter voor de ontwikkeling van kinderen denk ik, daarom ben ik voor terwijl de kans groot is dat ik er nooit gebruik van ga makenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef franklop het volgende:
Kan ik zeggen dat ik het eens ben met gratis kinderopvang?
Uitstekende column was dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Sander S. is een groot pleitbezorger van gratis kinderopvang.
Volgens mij willen ze het selecteermoment uitstellen, zodat je langer gemengde klassen hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zit daar niet zo in, maar zou goed kunnen.
Klopt. Meer rekening houden met het feit dat kinderen zich op verschillende leeftijden ontwikkelen. Beslismomenten dus een beetje uitstellen. Lijkt mij op zich weinig mis mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het selecteermoment uitstellen, zodat je langer gemengde klassen hebt.
Met het idee op zich niks mis mee wellicht maar ik was verbaasd omdat ik hier nooit eerder van heb gehoord. Ik heb geen van de partijen dit horen opperen afgelopen tijd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Meer rekening houden met het feit dat kinderen zich op verschillende leeftijden ontwikkelen. Beslismomenten dus een beetje uitstellen. Lijkt mij op zich weinig mis mee.
Bubbeltechnisch gezien ook wel nuttig, langer met allerlei verschillende soorten kinderen omgaan.
Ik zie ook wel wat nadelen, maar daar valt vast iets op te verzinnen.
Deze club kreeg miljoenen coronasubsidie. Gelukkig denken ze nu boven de regels te staan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nooit naar de kinderopvang geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is sowieso beter voor de ontwikkeling van kinderen denk ik, daarom ben ik voor terwijl de kans groot is dat ik er nooit gebruik van ga maken
En een probleem is dat (buitenlandse) intelligente kinderen die de taal slecht beheersen een lager schooladvies krijgen. Als je hen wat meer tijd geeft om met taal genoeg bij te trekken, zou dat voor hun toekomstige opleiding beter zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Meer rekening houden met het feit dat kinderen zich op verschillende leeftijden ontwikkelen. Beslismomenten dus een beetje uitstellen. Lijkt mij op zich weinig mis mee.
Bubbeltechnisch gezien ook wel nuttig, langer met allerlei verschillende soorten kinderen omgaan.
Ik zie ook wel wat nadelen, maar daar valt vast iets op te verzinnen.
Nee, daar heb jij een punt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een probleem is dat (buitenlandse) intelligente kinderen die de taal slecht beheersen een lager schooladvies krijgen. Als je hen wat meer tijd geeft om met taal genoeg bij te trekken, zou dat voor hun toekomstige opleiding beter zijn.
Of is dat een rare suggestie?
Dit kan je ook oplossen door de doorstroom tussen niveaus weer beter mogelijk te maken. Stapelen enzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een probleem is dat (buitenlandse) intelligente kinderen die de taal slecht beheersen een lager schooladvies krijgen. Als je hen wat meer tijd geeft om met taal genoeg bij te trekken, zou dat voor hun toekomstige opleiding beter zijn.
Of is dat een rare suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |