Zat er ook een Suikerbuik tussen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zus is ook weleens met een donker persoon thuisgekomen, dat was eerlijk gezegd nog de enigste van die jongens waar ik een beetje mee kon lachen. Verder heb ik elke lul al aan de keukentafel gehad.
Wat is een Suikerbuik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zat er ook een Suikerbuik tussen?
Met welke WLR-user zou je zus thuis mogen komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zus is ook weleens met een donker persoon thuisgekomen, dat was eerlijk gezegd nog de enigste van die jongens waar ik een beetje mee kon lachen. Verder heb ik elke lul al aan de keukentafel gehad.
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met welke WLR-user zou je zus thuis mogen komen?
En dan over 3 jaar een gastric bypass-operatie voor je zus?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.![]()
Maar als ik moet kiezen dan @:mani89, lekker shots drinken en oreo cake eten.
Nee dat is allemaal voor mij natuurlijk, mijn zus drinkt bijna niet en eet erg gezond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan over 3 jaar een gastric bypass-operatie voor je zus?
En daarna je zus pakken. Lijkt me echt super gezellig!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.![]()
Maar als ik moet kiezen dan @:mani89, lekker shots drinken en oreo cake eten.
Een van de idioten die Johan Derksen aan de keukentafel heeft gehad heette Suikerbuik. Over achternamen mag je geen grappen maken, maar die naam ging hem toch wat te ver.quote:
De tandjes.quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man heeft professionele hulp nodig.
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.deviersprong.(...)onlijkheidsstoornis/
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nep is, maar de mail app op iOS gebruikt bijna precies dezelfde lay out
Haha, ineens deugt Elsevier natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.
[ twitter ]
Kan je nagaan dat zelfs Joost wegging bij Ongehoord Nederland, dat zijn dus nog grotere wappiesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.
[ twitter ]
Het feit dat het land er als hyena's opduikt is veelzeggend, dat zie je meestal als de grootste ook maar de kleinste misstap begaat. De inferieuren moeten opvallen, moeten scoren. Dat kan het best als je Hij met de roos op de rug aanvalt. Met andere woorden: ik sta boven deze hetze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Een eerste reactie vanuit het partijkantoor? @:Koffieplanter
Eurosport.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt Tour de la Provence donderdag nog ergens op tv?
Berkhout?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport.
Ziggy ook blijkbaar.
Genot. Dat player abonnement komt nooit meerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport.
Ziggy ook blijkbaar.
Het altijd sympathieke Getafe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/elchiringuitotv/status/1359264493809844224
Er is iemand het spoor bijster.
Hij had ook meer steun verwacht voor Djene van binnen de club. We kunnen spreken van een meltdown.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke Getafe.
Wim Kieft zou waarschijnlijk zeggen dat hij er een beetje teveel in begint te geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had ook meer steun verwacht voor Djene van binnen de club. We kunnen spreken van een meltdown.
Goede quotes heb je vandaag. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Denk je dat dit stemmen trekt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:31 schreef Felagund het volgende:
Het zou mij niets verbazen als blijkt dat Thierry zelf de appjes heeft gedeeld. Heg creëert maar mooi weer veel aandacht voor een kleine partij.
Of hij speelt bewust met zijn baan, want nota bene het clubaccount twittert die uitspraak. Overigens was Cucurella heel matig vandaag. Normaal altijd wel fan van die jongen, maar in een van de weinige goede uitbraken een historisch slechte eindbeslissing om vervolgens twee minuten later Vinicius rustig de voorzet voor de 1-0 te laten indraaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim Kieft zou waarschijnlijk zeggen dat hij er een beetje teveel in begint te geloven.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had ook meer steun verwacht voor Djene van binnen de club. We kunnen spreken van een meltdown.
Het journaal begon daarmee ja?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat dit stemmen trekt?
Alsnog zwaar onnodig om het 8 uur journaal te openen met deze non-valeur, maar als ie het zelf bedacht heeft is die reactie wel een heel zwak toneelstukje.
Stijn zit gewoon z'n tweets te copy pasten tegen mij?quote:
Het is een hetze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, zelfs een naamtopic. Viel deze keer wel mee toch?
Jammer dat @Slobeend zo een wig wil drijven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn zit gewoon z'n tweets te copy pasten tegen mij?
Ik koop direct een abonnement en blokkeer die sjacheraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |