Zat er ook een Suikerbuik tussen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zus is ook weleens met een donker persoon thuisgekomen, dat was eerlijk gezegd nog de enigste van die jongens waar ik een beetje mee kon lachen. Verder heb ik elke lul al aan de keukentafel gehad.
Wat is een Suikerbuik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zat er ook een Suikerbuik tussen?
Met welke WLR-user zou je zus thuis mogen komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zus is ook weleens met een donker persoon thuisgekomen, dat was eerlijk gezegd nog de enigste van die jongens waar ik een beetje mee kon lachen. Verder heb ik elke lul al aan de keukentafel gehad.
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met welke WLR-user zou je zus thuis mogen komen?
En dan over 3 jaar een gastric bypass-operatie voor je zus?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.![]()
Maar als ik moet kiezen dan @:mani89, lekker shots drinken en oreo cake eten.
Nee dat is allemaal voor mij natuurlijk, mijn zus drinkt bijna niet en eet erg gezond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan over 3 jaar een gastric bypass-operatie voor je zus?
En daarna je zus pakken. Lijkt me echt super gezellig!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met iedereen wel, zolang ze maar gelukkig is.![]()
Maar als ik moet kiezen dan @:mani89, lekker shots drinken en oreo cake eten.
Een van de idioten die Johan Derksen aan de keukentafel heeft gehad heette Suikerbuik. Over achternamen mag je geen grappen maken, maar die naam ging hem toch wat te ver.quote:
De tandjes.quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man heeft professionele hulp nodig.
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.deviersprong.(...)onlijkheidsstoornis/
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nep is, maar de mail app op iOS gebruikt bijna precies dezelfde lay out
Haha, ineens deugt Elsevier natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt ja. Ook grappig dat onderstaand typetje opeens nu wél wil cancellen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |