Dat zou je niet zeggen als je ze ziet of hoort.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Smerig rokershol![]()
Alleen maar friet vreten
Bierkratten in huis en tuin
Wat een tokkies
Zag in een filmpje dat ze losgaan in een Nederlandse supermarkt in Spanje haha.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Dit is een potentiële topshow, spreken waarschijnlijk de taal niet en denk ook niet dat ze het buskruit uitgevonden hebben.
Life is short so do whatever the fuck you likequote:
Zijn wel de leukste afleveringen, geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag in een filmpje dat ze losgaan in een Nederlandse supermarkt in Spanje haha.
Iets als: je leeft maar één keer dus doe wat de fuck je happy maaktquote:
Checkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Dit is een potentiële topshow, spreken waarschijnlijk de taal niet en denk ook niet dat ze het buskruit uitgevonden hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Life is short so do whatever the fuck you like
Of zoiets
“Ja maar dat wordt nog geregeld” komt ook vaak voorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:47 schreef KennyPowers het volgende:
kwestie van vertrouwen
famous last words
Alles beter dan scheetje of poepiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
de hele tijd je vrouw die 68 lijkt meisje noemen
Echte liefde. In zijn ogen ziet ze er nog jong uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
de hele tijd je vrouw die 68 lijkt meisje noemen
Ik schaam me voor mijn provinciegenoten...quote:
65kquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat was de aankoopprijs?
Ze hebben 35k voor de verbouwing.
Wat was de aankoopprijs?
Wat was de aankoopprijs?
ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn provinciegenoten...![]()
![]()
Da hedde gej goe gezien!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze doen wel luef hun best hoir. Maar dit lijkt vrij kansloos
Ik ben verhuisdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn provinciegenoten...![]()
![]()
😂😂quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig spreekt hij wel vloeiend Engels
Niet uit West-Brabant jijquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef potjecreme het volgende:
Brabant is altijd nog beter dan Limburg.
Agreedquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef potjecreme het volgende:
Ze zijn gewoon lief en optimitisch maar zwaar kansloosquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef Lov1 het volgende:
Ik vind ze heel lief maar een beetje sneu ofzo.. ik gun ze wat beters
Brabant is beter dan alle andere provincies bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef potjecreme het volgende:
Zit weinig kwaads bij inderdaad, wel erg naïef vrees ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef Lov1 het volgende:
Ik vind ze heel lief maar een beetje sneu ofzo.. ik gun ze wat beters
Ho ho! Gelderland de beste!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Brabant is beter dan alle andere provincies bij elkaar.
Eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit weinig kwaads bij inderdaad, wel erg naïef vrees ik.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik schakel net in, na 10 seconden zie ik het al, topshow.
Baronie?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Voordat de verbouwing klaar is heeft een van beide longkanker...
Dat zie jij verkeerd, ze vertrekken juist naar Spanje, omdat er in Nederland teveel regels zijn.quote:
Ja, ze lijken gelukkig en op hun plek daar...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
Blijf gewoon daar joh ipv dat bouwval in Spanje
Die spelen toch niet in het Blauw-wit??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baronie?
Nee, vast verkeerde kant vd stad voor hen
Zie je best veel bij dit programma.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef Lov1 het volgende:
Deze mensen hebben 3x all incloef aan de Spaanse kust gezeten en denken nu daar permanent vakantie te houden.. had dat geld lekker in 4x per jaar op zonvakantie gestoken want dit gaat mis aan alle kanten
Ik zie dat prima hoor, kijk mijn reactie maar eens goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat zie jij verkeerd, ze vertrekken juist naar Spanje, omdat er in Nederland teveel regels zijn.
En dit stel heeft dat allemaal goed onderzocht natuurlijk
Bizar hè? En ook het plan hebben om zelf in Nederland te blijven totdat het klaar isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Denken dat je een aannemer na een praatje in het café hebt geregeld
Weet ik veel. Groen wit? Mijn ouders woonden ernaast. Maar nooit een wedstrijd gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die spelen toch niet in het Blauw-wit??
Sarcasme leek me in mijn post ook vrij duidelijk....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zie dat prima hoor, kijk mijn reactie maar eens goed.
Gingen die naar Aruba of Bonaire oid?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit stel doet me denken aan de Scheetjes van paar jaar terug
Ja, diequote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gingrn die naar Aruba oid?
Minigolf?
Vond ik niks
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
Blijf dan in je Brabant als je dit gaat eten
Zijn wel domme/dure uren, kun je zelf ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:02 schreef Ole het volgende:
oh my.. goede bouwvakker voert ook het puin af
Denk dat ie z’n bloembollen geeftquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Hij gaat het de politie wel even allemaal vertellen
Ja zo raak je wel door je vandaag geldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Bijna vijf euro voor een pot pindakaas.
Volgens mij welquote:
Ik wel, maar dat was in en tegen Geldrop waar ik toen woonde en regelmatig naar wedstrijden daarvan ging...quote:Mijn ouders woonden ernaast. Maar nooit een wedstrijd gezien
Hoeft niet, hebben ze op internet gelezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel nagedacht over een vergunning voor een B&B?
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Ze worden gewoon opgelicht vanaf het eerste moment joh
Tuurlijk, als je mensen gaat vertrouwen.....dan komt het.......niet goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Ze worden gewoon opgelicht vanaf het eerste moment joh
die hebben wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n schilder zal toch zelf wel wat mannetjes in NL kennen die kunnen verbouwen?
dat mag niet blijkbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n schilder zal toch zelf wel wat mannetjes in NL kennen die kunnen verbouwen?
Van mij wel hoor....maar het blijft toch een ander land.quote:
Jij zou haar onlyfans site bezoeken ja?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Paars kort en pittig kapsel. Door rookte stem. Godverdomme geil wijf.
bij de gasten niet neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:13 schreef Sport_Life het volgende:
Heb niet de indruk dat die mondkapjes werken.
Voorjaar 2020quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Kerstversiering maar wanneer is dit dan? 2019/20 of 2020/21?
OMGquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Zitten ze op afstand te kijken hoe hun eten![]()
Mondkapjes, dus moet dan 20/21 zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Kerstversiering maar wanneer is dit dan? 2019/20 of 2020/21?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef fietsmiep het volgende:
Hier is hun website
https://bellreguardbb.com/sample-page/
quote:From 10 minute’s away is Bellreguard beach, A nice boulevard with bar’s, restaurants and shop’s. If you like cycling the woods and mountains are in the neighborhood.
From 10 minute’s away is Bellreguard beach,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef fietsmiep het volgende:
Hier is hun website
Hier was het budget op, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef fietsmiep het volgende:
Hier is hun website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |