quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Das gewoon een prinicipekwestiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dus alle mannen gaan hier haywire over het betalen en de bedragen zijn altijd max 30.
Bijna tien jaar ouder. Ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Hij was te aardig.Deze meid gaat het nooit leren.
Moet je niet elk weekend op date gaan dan sta je er niet zo pinnig inquote:
Dat zat ik me net af te vragen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Is baardman buitenlands of doet hij alsof
Semi, lijkt er wel een beetje opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Is baardman buitenlands of doet hij alsof
Die ogen die half over de Iris hangen, kan ze niet veel aan doen maar mooi is het niet.quote:
Gek hè dat vrouwen daarom altijd makkelijk ja zeggenquote:
Mevrouw wilde alleen vriendschappelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:17 schreef franklop het volgende:
Ik mis het stel met in totaal 6 Kids?
Ik kom ook uit brabant, en ben ook een bourgondiër.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Godsamme man dat gezeik over Bourgondisch elke keer als iemand Brabant noemt.
Als ik dat ooit te horen krijg dan handel ik uit noodweer en gaat er iemand naar het ziekenhuis.
coltrui al in de pocket?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit brabant, en ben ook een bourgondiër.
TR gezet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit brabant, en ben ook een bourgondiër.
heb je nog issues of verzin je ze inmiddels?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Deze meid lijkt onwijs op mijn psycholoog waar ik verliefd op ben.
Ik heb gelukkig nog genoeg issues.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je nog issues of verzin je ze inmiddels?
Inderdaad, maar ik word ontzettend onrustig van dit soort typesquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Die komt direct aan de bak bij de NPO, homo
Doe ik ook en zeg standaard 5 jaar hoger dan ik denk, gewoon zodat ze beledigd zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan schatten terwijl ze het niet wil zeggen
Helaas ben ik ook zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe ik ook en zeg standaard 5 jaar hoger dan ik zou denken, gewoon zodat ze beledigd zijn.
Moet je het maar gewoon normaal zeggen.
Ja okéquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schakel maar over op Ajax, amateur
Ik ga ook, doei doei
Zijn er ook namaak brabo's dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
"je bent een echte Brabander?"
Waag het niet vriend
Die schijnen nogal eens bourgondisch te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
"je bent een echte Brabander?"
Waag het niet vriend
Ik ken geen hond die dat doetquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Salsa is voor oudere vrijgezelle vrouwen.
Ik vind dat eigenlijk de minst erge date van vanavond. Die zijn gewoon normaal, sociaal, gezellig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Jaha, wij zitten met deze date opgescheept omdat wij zonodig moesten koloniseren
We doen hier niet aan complimentenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk de minst erge date van vanavond. Die zijn gewoon normaal, sociaal, gezellig.
Okay misschien niet normaal, maar ze hebben een normaal gesprek.
Ben jij ook iemand die tijdens het appen na 4 berichtjes het liefst stopt, “omdat we anders niks meer te zeggen hebben tijdens onze date”?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef Stefanovich het volgende:
Vind het zo apart als ze praten over hoe goed ze kunnen praten met elkaar tijdens een date. Dan denk ik juist; volgens mij heb je elkaar al niks meer te zeggen.
Victor is nog erger met met zijn oortjequote:Maître Sergio uit First Dates verzint liefdeswijsheden niet zelf
Sergio Vyent, bekend als maître Sergio uit de televisiehit First Dates, verzint de liefdeswijsheden die hij uitspreekt in de datingshow niet zelf. Hij praat tijdens de opnames de eindredacteur na.
Voor veel mensen is maître Sergio een soort Dokter Love geworden. In elke aflevering van First Dates komt hij met de meest diepzinnige liefdeswijsheden. “De liefde is als een boerderij. Je moet eerst zaaien voordat je kan oogsten”, zegt hij dan bijvoorbeeld. Of: “Liefde is als de wind. Je ziet het niet, maar je voelt het wel.”
Cheesy
Hartstikke mooi natuurlijk, maar waar haalt Sergio al die mooie leuzen vandaan? Nou, van zijn eindredacteur dus. Het is echt lopendebandwerk om al die spreuken op band te zetten, vertelt hij in een onthullend gesprek met de VARAgids.
Maître Sergio: “Met Sigrid, een van de eindredacteuren, spreek ik in één ruk tachtig afleveringen in. Of eigenlijk 120, want dan hebben ze nog wat te kiezen. Zij zit voor me en vuurt ze op me af, ik herhaal wat ze zegt. En ik weet het, sommige zijn heel cheesy, maar ik krijg heel veel berichten van mensen die de quotes fijn vinden en er ook echt iets aan hebben.”
Worden ze van Google af gehaald? “We halen ze eigenlijk overal vandaan.”
Buikje
Het is maar goed dat Sergio ze niet zelf hoeft te bedenken, want hij komt al tijd tekort. Zo zou hij het liefst eens wat doen aan zijn welvaartsbuikje. “Sinds een jaar heb ik opeens een buikje. Grijnzend: Het omslagpunt van de ouderdom is daar.”
Waarom doet hij er niet wat aan? Drukte, zegt hij. “Ik zorg de helft van de week voor mijn tweeling, ik ben bezig met een boek en First dates is ook pittig. We maken tien afleveringen per weekend. Ik heb sinds de eerste aflevering zo’n 3750 kandidaten voor me gehad en iets van 21.000 achtergrondeters.”
https://www.mediacourant.(...)wijsheden-niet-zelf/
Ik date nooit, maar deze gedachte heb ik wel eens in andere sociale settings...soms heb je hele gesprekken via whatsapp, het is dan misschien wel leuker om het face 2 face te bespreken onder het genot van een kopje koffie, biertje of wijntje. Als ik bijvoorbeeld flink wat te vertellen heb waarvan ik weet dat de ander er ook in geïnteresseerd is, spreek ik wel liever af of bel ik liever. Maar dat moet dan ook maar net kunnen, anders is whatsapp natuurlijk wel gewoon OK.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die tijdens het appen na 4 berichtjes het liefst stopt, “omdat we anders niks meer te zeggen hebben tijdens onze date”?![]()
Dat vind ik altijd zo gek. Je bent toch nooit uitgepraat. Zeker niet met iemand wie je oprecht leuk vindt.
Sergio zat een keer in dwdd te oreren dat hij alles zelf uit de mouw schudtquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Victor is nog erger met met zijn oortje
Mensen die dat doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die tijdens het appen na 4 berichtjes het liefst stopt, “omdat we anders niks meer te zeggen hebben tijdens onze date”?![]()
Dat vind ik altijd zo gek. Je bent toch nooit uitgepraat. Zeker niet met iemand wie je oprecht leuk vindt.
Leugenaars allemaalquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Sergio zat een keer in dwdd te oreren dat hij alles zelf uit de mouw schudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |