quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Das gewoon een prinicipekwestiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dus alle mannen gaan hier haywire over het betalen en de bedragen zijn altijd max 30.
Bijna tien jaar ouder. Ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Hij was te aardig.Deze meid gaat het nooit leren.
Moet je niet elk weekend op date gaan dan sta je er niet zo pinnig inquote:
Dat zat ik me net af te vragen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Is baardman buitenlands of doet hij alsof
Semi, lijkt er wel een beetje opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Is baardman buitenlands of doet hij alsof
Die ogen die half over de Iris hangen, kan ze niet veel aan doen maar mooi is het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |