Train Simulator heb ik volgens mij al wel ooit eens aangeschaft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef H_T het volgende:
De nieuwe Humble Bundle gaat over Train Simulator. Ik gok dat iemand van hier virtueel treintje spelen vast wel leuk vindt
Aan Heidi Klum hebben we ook nooit wat he.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Modellen laten vooral een grote onzekerheid zien wat er gebeurt na zondag.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
Die over de mormonen, gemaakt door de makers van South Park?
Stomquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGHKJahiehae indajk njkdan moelijk systeem op werk dat niet meerwerkt. Verder alles prima.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGHKJahiehae indajk njkdan moelijk systeem op werk dat niet meerwerkt. Verder alles prima.![]()
![]()
![]()
![]()
Exact mijn idee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
StomIs het een idee om dan nu maar aan je lunchpauze te beginnen en later nog eens te proberen?
Goede gifquote:
Ik mag niet stemmen maar toch die test gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef Hamlapjes het volgende:
De Stemwijzer is intussen ook in de lucht gegaan!
Deze man iets links van het midden komt uit op, ja, iets links van het midden
[ afbeelding ]
Dat is van ex-voorman van 50+ Henk Krol.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen maar toch die test gedaan.
Uhm. Wat en wie is de Lijst Henk Krol
De opperboomer des boomers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen maar toch gedaan.
De partij van deze man:quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen maar toch die test gedaan.
zegt me niks maar daar scoor ik hoog opquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is van ex-voorman van 50+ Henk Krol.
Je mag alleen stemmen als je Nederlander bent.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Momo het volgende:
[..]
De opperboomer des boomers.
Je mag niet stemmen? Maar je woont toch in Nederland?
gezelligquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De partij van deze man:
[ afbeelding ]
Ik dacht in eerste instantie dat die het was. Een Weer-partij of zoquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eerder op Erwin Kroll stemmen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat die het was. Een Weer-partij of zo
Je eindigt zelf niet op een O!quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:52 schreef Cyan9 het volgende:
Matige TT hoor, het eindigt niet eens op een o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |