Zolang de VVD de dominante partij is? Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Pushmelding van de NOS. ICT-beveiligingsproblemen bij de GGD. Houdt het dan nooit op?
Nu al zin in de parlementaire enquête. Hopeloos geval dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Pushmelding van de NOS. ICT-beveiligingsproblemen bij de GGD. Houdt het dan nooit op?
Ik ken dit soort hypothese ook vanuit het klimaat. De mens heeft weinig invloed en de natuur is een veel grotere speler. Ik heb nog mijn scepsisquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik snap je cynische reactie, maar ik kan mijn bewering wel enigszins onderbouwen. Of in ieder geval: waarom ik op de middellange termijn wel positief ben.
Uit meerdere studies is gebleken dat de landen in Europa en (sommige) staten in de Verenigde Staten ongeveer dezelfde curve laten zien, ongeacht welke maatregelen er genomen worden.
Met name de curves rond de lente/zomer afgelopen jaar liet heel erg duidelijk zien dat er geen vuiltje aan de lucht was met betrekking tot ziekenhuisopnames/besmettingen. Als dat al vanaf week 10 begint zoals Popje dat aangeeft, dan is het inderdaad echt nog maar even wachten totdat we de eerste daling kunnen zien.
En dan maar hopen dat de regeringen zich niet gek hebben laten maken met waanideeën als ZeroCovid.
De Nederlandse zorgvuldigheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Ik zou het artikelen even lezen voordat je reageert.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Dat was te verwachten met reacties van de GGD-directeuren als "kan autoriteit persoonsgegevens alsjeblieft stoppen met het stellen van vervelende vragen?".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:51 schreef trein2000 het volgende:
In herfst en winter zijn mensen vatbaarder voor (griepachtige) virussen?! Revelatie zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
[..]
Pollen Explains Seasonality of Flu-Like Illnesses including COVID-19
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.06.05.20123133v5
Rutte verzekerde net dat dit hier niet aan de hand is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:55 schreef Grems het volgende:
Speciaal voor Etto:
https://nos.nl/artikel/23(...)st-op-te-wekken.html
Komt wel erg dichtbij zo
De GGD heeft het niet voor mekaar. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zou het artikelen even lezen voordat je reageert.
De met raketmotor aangedreven Sputnik zien we hier de klomp steen waarin het virus zichzelf verstopt heeft aanvallen, terwijl de gezichtbedekking dragende marsmannetjes van het OMT aan de knoppen van de maatregelen draaien om een derde golf te voorkomen. Burgers Suske, Wiske en Lambik zijn angstig geworden door de altijd efficiente propaganda van een clubje Duitsers, en dragen louter pyjama's sinds ze immers toch niet meer het huis uitdurven.quote:
Als die er al komt. En als daar al een eerlijk resultaat uit komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu al zin in de parlementaire enquête. Hopeloos geval dit.
Wat 'n bende.quote:
Nog tien jaartjes VVD-regime en we zijn het Haïti van Europa!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zolang de VVD de dominante partij is? Nee.
We moeten een kleine overheid en al dat ICT geneuzel huren we wel in! Zie daar het resultaat. Wat constant het resultaat is van ICT en overheid
quote:
quote:
Hoe heeft Logius dit kunnen goedkeurenquote:
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nog tien jaartjes VVD-regime en we zijn het Haïti van Europa!
Wat een opluchting. Dan kunnen we dus weer gerust verder slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:56 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Rutte verzekerde net dat dit hier niet aan de hand is.
Ja, ik heb het gedaan. Dit had gewoon niet mogen gebeuren. Er worden hele strenge eisen gesteld om Logius mogen te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:59 schreef MoreDakka het volgende:
Leest er nou niemand het hele artikel
Dat weet ik. Maar dan was de website er dus niet geweest. Overigens zijn een vrij groot gedeelte van die eisen een papieren werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gedaan. Dit had gewoon niet mogen gebeuren. Er worden hele strenge eisen gesteld om Logius mogen te gebruiken.
Die hoef je hier ook niet in te schakelen. Zet ergens een camera klaar en ze rollen over elkaar heen om wat op beeld te mogen zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:56 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Rutte verzekerde net dat dit hier niet aan de hand is.
Kan het alleen maar toejuichen. Werk als ICT'er voor het rijk en dat moet echt beter (met de nuance dat het bij veel bedrijven ook vaak k met p is). Maar momenteel is de cultuur ook wel erg kosten gedreven geraakt. Duurzame oplossingen zijn niet interessant voor kostprijs gedreven projecten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We moeten een kleine overheid en al dat ICT geneuzel huren we wel in! Zie daar het resultaat. Wat constant het resultaat is van ICT en overheid
Dit soort luitjes gelooft dat code zwart elke maand kan komen...quote:
Beter dat, dan identiteitsfraude mogelijk maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan was de website er dus niet geweest.
Ja. Maar de kamer heeft goede ervaringen met de vorige gezant. En nu moet er dus weer een komen. Sneller. Meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet zo goed, we hebben ruim voldoende ingekocht om iedereen dit jaar 2 keer volledig in te neten. Ook Duitsland heeft weer honderden miljoenen extra doses ingekocht. Is het de bedoeling dat we de komende tijd 8 keer gevaccineerd moeten worden?
Wat een onzin. ICT is overal een bende maar op elke overheidslaag is dat nog een graad erger. En dat komt niet omdat de overheid er zich te weinig mee bemoeit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat staat wel los van elkaar. Kleine overheid en inhuur ICT. Dat het juist binnen die overheid een constant gezeik is klopt. Maar het merendeel van ICT bij grotere organisaties komt ook van buiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gelezen. GGD heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar is toch een correcte conclusie?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat een opluchting. Dan kunnen we dus weer gerust verder slapen.
Je leest het dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De GGD heeft het niet voor mekaar. Einde verhaal.
Gaat Feike Sijbesma het weer doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Maar de kamer heeft goede ervaringen met de vorige gezant. En nu moet er dus weer een komen. Sneller. Meer.
Vanmiddag over gestemd.
Tsjah. Als zo’n iemand het voor elkaar krijgt het tempo nog verder te verhogen: waarom niet? Hoewel je in Europa ook weer niet moet hebben dat elk land ook dit weer op zichzelf gaat doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Maar de kamer heeft goede ervaringen met de vorige gezant. En nu moet er dus weer een komen. Sneller. Meer.
Vanmiddag over gestemd.
Die conclusie kun je wel trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelezen. GGD heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar is toch een correcte conclusie?
Dat verzin je zelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dat, dan identiteitsfraude mogelijk maken.
Je kan veel met bsn en andere persoonsgegevens. Er worden strenge eisen gesteld om deze gegevens te bewaren en verwerken.quote:
Duitsland had eerder enkele miljoenen vaccins extra gekocht bij Pfizer, dus waarom Nederland dan niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Als zo’n iemand het voor elkaar krijgt het tempo nog verder te verhogen: waarom niet? Hoewel je in Europa ook weer niet moet hebben dat elk land ook dit weer op zichzelf gaat doen.
Is dat nou ook echt gedaan of was dat een poging?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:09 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Duitsland had eerder enkele miljoenen vaccins extra gekocht bij Pfizer, dus waarom Nederland dan niet?
We moeten ook niet altijd het beste jongentje van de klas willen zijn.
En nergens staat dat die gegevens daadwerkelijk toegankelijk zijn, dus dat verzin je gewoon zelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan veel met bsn en andere persoonsgegevens. Er worden strenge eisen gesteld om deze gegevens te bewaren en verwerken.
Ik heb het gelezen. Conclusie: de GGD heeft het niet voor mekaar, einde verhaal.quote:
Zie onderstaande link/citaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Is dat nou ook echt gedaan of was dat een poging?
Het is beter om inhoudelijk te reageren he?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Conclusie: de GGD heeft het niet voor mekaar, einde verhaal.
Ik reageerde op iemand die verwijsde naar het schandaal uit Duitsland. De regering daar heeft wetenschappers bewust geïnstrueerd om doemscenario's de wereld in te slingeren om de bevolking angstig en onder de duim te houden. Maar we kunnen opgelucht ademhalen want betrouwbare Rutte heeft verzekerd dat dat hier niet speelt. Alhoewel die 170.000 besmettingen per dag zit ook een luchtje aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelezen. GGD heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar is toch een correcte conclusie?
Maar kennelijk reden genoeg om te dreigen met loskoppelen digID. Terwijl er blijkbaar genoeg andere sites wel aan voldoen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:12 schreef MoreDakka het volgende:
De werkelijkheid is dat de website niet voldoet aan een aantal items op een checklist van de Rijksoverheid. Dat zegt verder 0,0 over de daadwerkelijke beveiliging van de site, zoiets is niets anders dan een veredelde risico-analyse.
Lego steentjes 😃quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja, al prefereer ik spijkers.
Wordt een korte parlementaire enquête.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu al zin in de parlementaire enquête. Hopeloos geval dit.
Heb ik vroeger vaak mee gespeel, wat ik kon bedenken wat ik wilde bouwen.quote:
Wat valt er inhoudelijk te bediscussiëren? De GGD voldoet niet aan de regels. Klaar toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is beter om inhoudelijk te reageren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |