6 weken nodig om het vaccin aan te passen. Las ik ergens bij Pfizer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet. De vaccins kunnen vrij eenvoudig aangepast worden op nieuwe varianten, toch?
Zondag even niet, maar verder begint het inderdaad wel ergens op te lijken. Overigens liggen er nog steeds meer vaccins op voorraad dan er tot op heden in totaal zijn gezet.quote:
HugoGod.quote:
Beter laat dan helemaal niet. Nu hopen dat onze Brusselse vrienden de inkoop een beetje fatsoenlijk georganiseerd hebben...quote:
En dan moeten ze nog geproduceerd worden voor de gehele westerse wereld en dat kost nogal wat tijd. Tijd dus om in ieder land fabrieken uit de grond te stampen om het beter te kunnen behappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet. De vaccins kunnen vrij eenvoudig aangepast worden op nieuwe varianten, toch?
Jaaa Hugo op de brommerquote:
Mooie studie, dank voor het delen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef popje het volgende:
[..]
Winter 2021: COVID-19-piek uiterlijk wk 10
(begin maart)
• Seizoenseffecten beginnen COVID-19 te remmen
• Vanaf week 10 (+/- 4 wk) smelt epidemie weer weg
• Vanaf maart is ons gedrag niet meer zo belangrijk
• Wees voorzichtig met anti-histamine (tegen hooikoorts)
Alles, maar dan ook alles is in dat land gepolitiseerd. Mondkapje op is een statement, mondkapje niet op ook, blablabla. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die kapjes zijn in de VS inderdaad bijkans heilig verklaard.
De Daily Mail is geen bron die je serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Britain could be trapped in lockdown cycles for YEARS in fight with Covid variants
https://www.dailymail.co.(...)scientist-warns.html
Het is maar tijdelijk, 2 weken om de curve te pletten.
I know you.quote:
Er zijn meerdere keren zwarte scenario's geschetst door Duitse politici die gebruik maken van de cijfers uit het artikel. Cijfers die dus met opzet overdreven zijn met het explicitiete doel om angst aan te jagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Daily Mail is geen bron die je serieus moet nemen.
Weer dat "eventjes" ik geloof er niks meer van het is een verloren zaak en het heeft toch allemaal geen enkele zin meer. Dit word levenslange doffe ellende.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:41 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mooie studie, dank voor het delen.
Daarom: nog eventjes volhouden en dan zorgen de seizoensinvloeden er zelf wel voor dat we kunnen afschalen.
Warempel.quote:
Ik vind dit soort over-de-top zwartgalligheid best wel grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Weer dat "eventjes" ik geloof er niks meer van het is een verloren zaak en het heeft toch allemaal geen enkele zin meer. Dit word levenslange doffe ellende.
Ik kan er ook prima om lachen. Soms. Als ik er teveel van zie word ik er alleen maar moe van, dan ga ik even wat leukers doen. In punaises lopen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind dit soort over-de-top zwartgalligheid best wel grappig eigenlijk.
Er wordt een speciaal gezant aangesteld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beter laat dan helemaal niet. Nu hopen dat onze Brusselse vrienden de inkoop een beetje fatsoenlijk georganiseerd hebben...
2e impeachment van Trump staat op het men u vanavond meende ik, neem aan dat je het gaat volgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan er ook prima om lachen. Soms. Als ik er teveel van zie word ik er alleen maar moe van, dan ga ik even wat leukers doen. In punaises lopen, bijvoorbeeld.
Dat is ook leuk ja, al prefereer ik spijkers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan er ook prima om lachen. Soms. Als ik er teveel van zie word ik er alleen maar moe van, dan ga ik even wat leukers doen. In punaises lopen, bijvoorbeeld.
Ik nomineer de heer Borrel. Topdiplomaatje!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
We wordt een speciaal gezant aangesteld.
Nee hoor, dat is gewoon een circus, ik lees de highlights morgen wel in de Amerikaanse persquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
2e impeachment van Trump staat op het men u vanavond meende ik, neem aan dat je het gaat volgen.
Ik snap je cynische reactie, maar ik kan mijn bewering wel enigszins onderbouwen. Of in ieder geval: waarom ik op de middellange termijn wel positief ben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Weer dat "eventjes" ik geloof er niks meer van het is een verloren zaak en het heeft toch allemaal geen enkele zin meer. Dit word levenslange doffe ellende.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er wordt een speciaal gezant aangesteld.
Dat begrijp ik dus niet zo goed, we hebben ruim voldoende ingekocht om iedereen dit jaar 2 keer volledig in te neten. Ook Duitsland heeft weer honderden miljoenen extra doses ingekocht. Is het de bedoeling dat we de komende tijd 8 keer gevaccineerd moeten worden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
We wordt een speciaal gezant aangesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |