Volgende week.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
Jawel Tekkel! Je kunt WEL weg! Echt! DOE HEEETTTTT
Dit, duizendmaal dit!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
Jawel Tekkel! Je kunt WEL weg! Echt! DOE HEEETTTTT
aha jill en mattquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:45 schreef danilel het volgende:
wie ligt onder de kussens wat te doen op stream 2???
Dit vind ik echt sneuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:47 schreef Flory het volgende:
Trauma opgelopen door het schreeuwen van Patje![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:47 schreef Flory het volgende:
Trauma opgelopen door het schreeuwen van Patje![]()
Dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:48 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft het wel over de vooroordelen van anderen, maar het verhaal dat hij Michel en een Nick in een hokje stopt is minstens zo hard een vooroordeel. Het grootste verschil is dat hij ernaar handelt en verwacht dat de ander zich aanpast.
We zitten nog live te wachten op die koffers, maar daar is hij te ijdel voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:48 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hoe kan het zijn dat Jerrel heeft overwogen om z'n koffers te pakken? wat is er gebeurd? toch niet weer?
EN nog even en ie is naar de klotenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:48 schreef danilel het volgende:
huh een hometrainer besteld en nu krijgen ze een crosswalker
wat kann nik van hem leren?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:48 schreef Benny het volgende:
Jerrel heeft het wel over de vooroordelen van anderen, maar het verhaal dat hij Michel en een Nick in een hokje stopt is minstens zo hard een vooroordeel. Het grootste verschil is dat hij ernaar handelt en verwacht dat de ander zich aanpast.
Nick stapt er nu dus zeker uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:48 schreef danilel het volgende:
huh een hometrainer besteld en nu krijgen ze een crosswalker
Graag gedaan, hier is de volgende .....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:47 schreef MissyZ het volgende:
Keek even terug naar begin van de ruzie, het is Jerrel die echt de boel opstookte.
Wat een kwal zeg. Dank @:Tegengas voor de filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Andersom... Jerrel kan nog wat leren van Nickquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat kann nik van hem leren?
stocksloberen?
naomi heeft m door, tis ene stokerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:50 schreef Juan_Roman het volgende:
Binnen de 48u heeft Jerrel een nieuw conflict op zijn conto staan.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gr
[..]
Graag gedaan, hier is de volgende .....![]()
Jerrel loopt te scheldenHeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Deze topic of de vorige staan verwijzingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:50 schreef BBguy het volgende:
heeft ieman het stuk dat pat schreeuwt tegen terrel?
hier ben ik benieuwd naar, er is duidelijk iets voorgevallen, zo'n uitschieter als Pat in het begin met Els en Nat had?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:50 schreef BBguy het volgende:
heeft ieman het stuk dat pat schreeuwt tegen terrel?
da is al van in begin da ze geen respect hebben voor materiaal, zelfs gisteren werd nog een zender stuk gemaaktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:50 schreef danilel het volgende:
jill en thomas gaan dat ding meteen slopen, met 2 personen erop
Dat laat BB zelf toe. Gewoon sancties opzetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:52 schreef tasebi het volgende:
[..]
da is al van in begin da ze geen respect hebben voor materiaal, zelfs gisteren werd nog een zender stuk gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, hier is de volgende .....![]()
Jerrel loopt te scheldenKrijg melding dat de publicatie nog bezig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben je moeder niet. Snotneus.
ja natuurlijk omdat ie straks naar huis gaat..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:54 schreef Benny het volgende:
Volgens Patrick is dit de allesbeslissende nominatieronde
Hij zegt tegen thomas dat hij met nick en de nederlanders moet gaan samenwerken om die 5 eruit te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:54 schreef Benny het volgende:
Volgens Patrick is dit de allesbeslissende nominatieronde
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Krijg melding dat de publicatie nog bezig is.
Wel een goed punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zegt tegen thomas dat hij met nick en de nederlanders moet gaan samenwerken om die 5 eruit te kunnen krijgen.
Was iets te snel, staat nu wel gereed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:55 schreef MissyZ het volgende:
Krijg melding dat de publicatie nog bezig is.
Muhhahaha dat is de beste tot nu toequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was iets te snel, staat nu wel gereed.
Moet je het even van je beeldscherm afvegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Krččč`g toch allemoooaaaal de kolere, vāāl wat mčččn part allemaal doodquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Jerrel ook erbij
Thomas: het is ook echt niet gemakkelijk om in een groep binnen te komen
Jerrel vindt het moeilijk om te vertrouwen.
Hij voelt zich heel alleen
De onschuldige jongeman die vanmiddag het woord K in de mond nam, gaat nu in de slachtoffer rol zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Jerrel ook erbij
Thomas: het is ook echt niet gemakkelijk om in een groep binnen te komen
Jerrel vindt het moeilijk om te vertrouwen.
Hij voelt zich heel alleen
Wat een valse rottige vreselijke ventwijf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:03 schreef Benny het volgende:
Jerrel weet niet meer wat hij aan moet en wie hij kan vertrouwen. Hij wantrouwt iedereen en weet niet wat bij wie beland
remy alleen op de wereldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De onschuldige jongeman die vanmiddag het woord K in de mond nam, gaat nu in de slachtoffer rol zitten
toch moet je het 2 keer benoemenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:04 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Wat een valse rottige vreselijke ventwijf.
Ik heb niks tegen zijn Gay zijn, sterker nog dat doet er niet toe.
Hij is gewoon verrot.
Die vijf?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel een goed punt.
Want die vijf gaan iedereen er 1 voor 1 uitwerken.
Point taken.quote:
Hij stookt veel, maar denk niet dat dit stokend is bedoeltquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:07 schreef Blackprinces het volgende:
En jerrel stookt weer ff lekker verder
Echt he, mijn mond hangt nog op de grond van verbazingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:07 schreef Flory het volgende:
Nick z'n verhaal over Thomas gevalletje bij rummicup wordt alweer compleet anders overgebracht
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die vijf?
Lies, Naomi, July, Michel en Zoe?
is hier een filmpje van ? hhoop ikquote:
HOe dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij stookt veel, maar denk niet dat dit stokend is bedoelt
en als je hem dan wél aanspreekt dan kan hij er niets aan doen want het is zijn jeugd/nederlanders/amsterdammers/hoe hij is/zijn stijl humor/<insert hier je eigen excuus>quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:09 schreef MissyZ het volgende:
JerrelCreep wil dat men hem aanspreekt als die gemeen is, want hij is zo.....
Dus Ik ben gemeen, maar spreek mij er maar op aan.
Wat een kromheid.
We leven in 2021.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:04 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon verrot.
Ja, narcistisch is dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
en als je hem dan wél aanspreekt dan kan hij er niets aan doen want het is zijn jeugd/nederlanders/amsterdammers/hoe hij is/zijn stijl humor/<insert hier je eigen excuus>
En niet te vergeten ik kan niet tegen dominante hetero mannen vooroordeel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
en als je hem dan wél aanspreekt dan kan hij er niets aan doen want het is zijn jeugd/nederlanders/amsterdammers/hoe hij is/zijn stijl humor/<insert hier je eigen excuus>
Hij kijkt toch echt heel vaak in een spiegel, maar blijkbaar ziet hij zichzelf nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:11 schreef odie22 het volgende:
dwerkel houdt niet van bondjes , maar maakt ze zelf wel heul graag
Hey... uh... mogen we hem ruilen tegen René? Krijg jij een paar maandjes een Tekkel om tijdens puppytraining te heropvoeden, dan beloven wij dat we René niet gaan wegstemmen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, narcistisch is dat.
IK Ik Ik...en als je mij aanpakt ga ik huilen, schelden, dreigen met koffers pakken, zielig doen.
Maar onthou zijn eigen woorden, Hij Is Zo.
Gemeen en verrot.
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel: "Maar de rest mag zich wel meer in mij verplaatsen"
ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Komt er straks aan, moet het nog monteren .....![]()
Hahahaha, René geniet van zijn vrijheid. Die moet je geld bieden om terug te komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey... uh... mogen we hem ruilen tegen René? Krijg jij een paar maandjes een Tekkel om tijdens puppytraining te heropvoeden, dan beloven wij dat we René niet gaan wegstemmen?
I offer about threefiddy.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, René geniet van zijn vrijheid. Die moet je geld bieden om terug te komen.
Dat is het spelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, narcistisch is dat.
IK Ik Ik...en als je mij aanpakt ga ik huilen, schelden, dreigen met koffers pakken, zielig doen.
Maar onthou zijn eigen woorden, Hij Is Zo.
Gemeen en verrot.
Jill is mentaal jonger en die zit er ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Mat. Die is te jong om een BB deelnemer te zijn. Puppy.
Ik vond het een veelbelovend ding, maar het hobbelt maar en het hobbelt maar. Het liefst achter Jill aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Mat. Die is te jong om een BB deelnemer te zijn. Puppy.
En zegt dan ik schep altijd mijn bordje als laatste op. Alsof hij dan het minste neemt. Hij doet voor iedereen op een bord dus kan beslissen wat er voor hem over blijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef Benny het volgende:
Die berg met rijst van Michel
Ik zou daar bijna 3 keer van kunnen eten
matt is camerageilquote:
ja dat leer je bij de commando's , om te overlevenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zegt dan ik schep altijd mijn bordje als laatste op. Alsof hij dan het minste neemt. Hij doet voor iedereen op een bord dus kan beslissen wat er voor hem over blijft.
Jill is speels. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jill is mentaal jonger en die zit er ook.
Ik denk dat je een bijzondere stilte zou horenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou graag eens in het hoofd kijken van Jill. Wat ze denkt van Matt, zou ze verliefd zijn op Thomas.
en klagen dat ze niets te eten hebben ze hebben allemaal volle bordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, michel schept even twee kilo rijst voor zichzelf op
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:16 schreef Benny het volgende:
Iedereen een halve kip.
Ik wil weleens weten wat ze zouden krijgen als ze voor het luxe etentje waren gegaan
Wel een heel bleek kippetjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:16 schreef Benny het volgende:
Iedereen een halve kip.
Ik wil weleens weten wat ze zouden krijgen als ze voor het luxe etentje waren gegaan
Maar ja, wat moet ie anders als hij er niet snel uit wil vliegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat Thomas zo wijs is zich niet weer mee te laten slepen in een bondje dat hem alleen gebruikt voor de aantallen.
quote:
Precies dezelfde tijd, precies dezelfde GIF wtfquote:
Meen je dit? Mijn hemel als een schaduw. Als een irritante factor. Waar Jill is is Matt. Zelfs op de toilet volgt die.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb er nog niet op gelet, maar die Matt loopt dus steeds achter Jill aan
Gewoon zich er tussen wurmen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Oh hij zit toch wel weer naast Jill, hoe is hem dat nu weer gelukt, net was daar geen plek meer.
Hij heeft nu de hoek
Kun je zoveel op met een maagverkleining?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
cheryl is dus geen kannibaal
Hij eet maar 2x per dag. Moet een hoop spieren in stand houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef Whuzz het volgende:
Holy shit, michel schept even twee kilo rijst voor zichzelf op
Helder tochquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:18 schreef Whuzz het volgende:
michel: OMNOMNOM Iwk wiw gwaag een hwomtwainew!
Echt toch, Heeft hij snel gefliktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon zich er tussen wurmen waarschijnlijk
Ik heb een capuchon op mijn trui vandaag. Het is het lot.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Precies dezelfde tijd, precies dezelfde GIF wtf
Als Jill het niet tof zou vinden, had ze er allang wat van gezegd, dus zo erg vind ze het dan nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:18 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Meen je dit? Mijn hemel als een schaduw. Als een irritante factor. Waar Jill is is Matt. Zelfs op de toilet volgt die.
Ik zie nu iets voor me, met Tierips en handboeien, maar dat zal je wel niet bedoelen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga Nick en Jerrel en Nick nu met Thomas even aan elkaar monteren straks .....![]()
![]()
Niet z'n klein beetje het valt gewoon opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb er nog niet op gelet, maar die Matt loopt dus steeds achter Jill aan
ja maar daar zijn ze nog niet over wakker geschut dus geef het een maandjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:14 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaarkeuken.
Rijs, Chinese kool (is dat racistisch?) en kip.
Dat is zijn eigen keuze. Heeft hij daarmee het recht om de helft van het avondeten voor zich op te eisen?quote:
lol, toen ik danste had ik ook zo'n figuur en trainde ik 25 uur per week. En ik kan je verzekeren dat je spieren met de helft van zo'n bord prima in stand blijven. Als je het WK bodybuilden wilt winnen is het wat anders ja.quote:Moet een hoop spieren in stand houden.
nou volgens mijn zit die er naast hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Hij kan niet naast Jill, Jill zit op een hoek en daar is geen plek meer voor hem
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:04 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon verrot.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:21 schreef Ebinas het volgende:
Matt: elke dag als superman naar bed, retteketet met matt
Even verder op tik ik dat het hem alweer gelukt isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou volgens mijn zit die er naast hoor
Zoooo die hometrainer heeft hij echt bij iedereen door de strot geduwd,die MOEST er komen...Pfff beetje gezakt op mijn favo lijstjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:18 schreef Whuzz het volgende:
michel: OMNOMNOM Iwk wiw gwaag een hwomtwainew!
matt wil netjes eten voor jilliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt kip eet je met je vingers en niet met bestek
A, B, C, en hij vertelt ze rukquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
Matt met z'n Matt grapjes:
A) Ze zijn niet zo leuk
B) Hij maakt ze zelf, daardoor minder leuk
C) Hij herhaalt ze continu
Er is toch genoeg voor iedereen? Beter opeten dan weggooien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen keuze. Heeft hij daarmee het recht om de helft van het avondeten voor zich op te eisen?
[..]
lol, toen ik danste had ik ook zo'n figuur en trainde ik 25 uur per week. En ik kan je verzekeren dat je spieren met de helft van zo'n bord prima in stand blijven. Als je het WK bodybuilden wilt winnen is het wat anders ja.
Dit is niet leuk dit is saai. Er komt niets van haar uit.quote:
Van de week waren er verschillende die nog honger hadden na het eten en toen zeiden er ook dat sommige mensen giga borden met eten hadden en andere veel minder.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is toch genoeg voor iedereen? Beter opeten dan weggooien.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eet minstens even veel zoals Michel
De afspraak was dat ze restjes tijdens de lunch zouden eten, om te voorkomen dat er te weinig was. Moet je wel restjes overlaten. Serieus, vergelijk de hoeveelheid die hij voor anderen opschepte met wat hij op zijn eigen bord deedquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is toch genoeg voor iedereen? Beter opeten dan weggooien.
Train jij ook zoveel als Mies?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eet minstens even veel zoals Michel
die hebben geen touw nodig met de vastbind actiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Niet z'n klein beetje het valt gewoon op
Dit is echt voor het eerst....maar goed. Meestal als er iets niet is slaat hij dan over....hij deelt altijd alles. Zijn riem is hem veels te groot en heeft gaatjes erbij moeten maken. Maar nu heeft hij een flink bord net zoals de anderen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik weet nu wie ze bedoelde met vol bord eten. Niet normaal hoeveel er bij michel op zijn bord ligt. Andere hadden nog honger een paar dagen terug als hij dit elke keer voor zichzelf regelt is dan niet echt sociaal
het is geen pollquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit is niet leuk dit is saai. Er komt niets van haar uit.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukkig heeft Naomi hem door ....![]()
Noami heeft Jerrel doorSupertnx! Die kon ik niet meer terugkijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ja maar dan vooral zeggen ik doe altijd voor mijzelf als laatste opscheppen. Hij deelt het aan iedereen uit en heeft dus helemaal zelf in de hand wat hij krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De afspraak was dat ze restjes tijdens de lunch zouden eten, om te voorkomen dat er te weinig was. Moet je wel restjes overlaten. Serieus, vergelijk de hoeveelheid die hij voor anderen opschepte met wat hij op zijn eigen bord deed
Ik heb nog liever Jerrel dan Mat als ik mocht kiezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef TheLongCon het volgende:
Matt is echt mijn minst favoriete bewoner in deze Big Brother, had nog liever Nathalie.
Hier is maar 1 oplossing voor:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week waren er verschillende die nog honger hadden na het eten en toen zeiden er ook dat sommige mensen giga borden met eten hadden en andere veel minder.
nou ik had het wel geweten net zoals ik net al zei kip eet je met je handen en niet met je bestek, blijft daar gewoon zooitje kip overquote:
Gister had hij ook veel op zijn bord. En de andere hadden nu kleinere hoeveelheden op hun bord liggen dat hij had.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is echt voor het eerst....maar goed. Meestal als er iets niet is slaat hij dan over....hij deelt altijd alles. Zijn riem is hem veels te groot en heeft gaatjes erbij moeten maken. Maar nu heeft hij een flink bord net zoals de anderen.
ik onderhoud hetquote:
Ik zei ooit dat Rene 1-op-1 vervangbaar is. Toen bracht @MissyZ mij tot wat inzichten en dacht ik "Ja, dat is eigenlijk wel een leuke bewoner". Ik hoop nog steeds dat iemand mij weet te overtuigen van Matt, want ik zie het echt niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef TheLongCon het volgende:
Matt is echt mijn minst favoriete bewoner in deze Big Brother, had nog liever Nathalie.
Hoe hebben ze deze jongen kunnen casten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Jerrel dan Mat als ik mocht kiezen
naat was sws een toppertjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef TheLongCon het volgende:
Ja of de mensen die van de week aan het klagen waren het op tafel brengen als ze zien dat een ander veel meer heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier is maar 1 oplossing voor:
De weegschaal erbij nemen
Ik denk dat er toen een SL was? Was er zelf niet bij, maar meen dat gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:28 schreef odie22 het volgende:
is er een filmpje dat patje tegen djerkel schreeuwt ?
Waarmee bedoelt wordt dat sommige kleine beetjes eten en dat er minder opgeschept kan worden...het wordt namelijk daarna in de prullebak gegooid Alleen Naomi wil nog wel eens het op een apart bordje doen en in de ijskast zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week waren er verschillende die nog honger hadden na het eten en toen zeiden er ook dat sommige mensen giga borden met eten hadden en andere veel minder.
oh michel kluift en mike zeikt eroverquote:
Ja duhh!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik had het wel geweten net zoals ik net al zei kip eet je met je handen en niet met je bestek, blijft daar gewoon zooitje kip over
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dan vooral zeggen ik doe altijd voor mijzelf als laatste opscheppen. Hij deelt het aan iedereen uit en heeft dus helemaal zelf in de hand wat hij krijgt.
er ging wel meer mis op de streams vanmiddag, ik keek een uurtje terug en er kwam 2 x na elkaar hetzelfde, maar misschien heeft meneer DGK nog watquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat er toen een SL was? Was er zelf niet bij, maar meen dat gelezen te hebben
Klopt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef Rodriho het volgende:
Wordt hier nu serieus gekapt op Michel omdat hij te veel aan het eten is?
Het is Big Brother hé, geen expeditie Robinson. Heb je al eens gezien hoeveel olijfolie en kaas die dikke op zijn stokbroodjes doet? Die eet tussendoor, in het geniep, dus dat valt misschien niet zo op. Maar die steekt minstens evenveel in zijn bek als Michel. Wat een non-discussie.
Nou dan ben ik hypocrietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
Over hypocriet gesproken. "Vlees mag niet op een dier lijken."
Over welke dikke heb je het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef Rodriho het volgende:
Het is Big Brother hé, geen expeditie Robinson. Heb je al eens gezien hoeveel olijfolie en kaas die dikke op zijn stokbroodjes doet? Die eet tussendoor, in het geniep, dus dat valt misschien niet zo op. Maar die steekt minstens evenveel in zijn bek als Michel. Wat een non-discussie.
Nou inderdaad.. Michel is ook niet perfect, net zoals niemand daar. Maar hij is gewoon wel een erg ok persoon, die erg veel doet voor de groep. Soms gaat ie daarin iets te ver, zal een stukje beroepsdeformatie zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef Rodriho het volgende:
wie maakt de tikkie aan voor de inzameling?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:13 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, René geniet van zijn vrijheid. Die moet je geld bieden om terug te komen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zei ooit dat Rene 1-op-1 vervangbaar is. Toen bracht @:MissyZ mij tot wat inzichten en dacht ik "Ja, dat is eigenlijk wel een leuke bewoner". Ik hoop nog steeds dat iemand mij weet te overtuigen van Matt, want ik zie het echt niet.
Ik heb ondertussen ongeveer honderdmiljoenmiljard keer liever Rene dan Matt
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef Rodriho het volgende:
Omg! Jerr0l zou dit zoooo hard afkeuren! Hypocriet gedoe, daar is hij he. le. MAAL niet van!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou dan ben ik hypocriet![]()
Ik weet dat ik een dier eet, maar als ik er een dier uit kan halen vind ik het ineens ietwat zielig.
(jaren vegetarisch geweest, maar ook dat trok ik niet, nu een soort van flexitarier.
Hypo dus)
Hij zat daarna ook een potje te janken .....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef Whuzz het volgende:
Wow dat stuk tussen Naomi en Jerrel is ook mooi. Naomi lult hem compleet klem en daar wordt tekkeltje erg giftig van
Ja dat vroeg ik mij ook al af er zit niemand in het huis die zo heet.quote:
Ik heb dat met mike.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zei ooit dat Rene 1-op-1 vervangbaar is. Toen bracht @:MissyZ mij tot wat inzichten en dacht ik "Ja, dat is eigenlijk wel een leuke bewoner". Ik hoop nog steeds dat iemand mij weet te overtuigen van Matt, want ik zie het echt niet.
Hij was er al 3 dagen niet geweest zei hij vandaag (behalve nomineren), dus ik denk dat het gewoon weer eens tijd voor hem is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas DBK, mss wel een geheim opdracht
waar staan ze?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpjes van @:DGK_Tegengas aan het terugkijken...
Jerrel die zegt: "M'n makeup zit te mooi om te huilen....'
Ja... veel pluspunten voor Naomiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef Whuzz het volgende:
Wow dat stuk tussen Naomi en Jerrel is ook mooi. Naomi lult hem compleet klem en daar wordt tekkeltje erg giftig van
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ppppffffquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
Ah Michel krijgt nu ook al het eten dus
Ik vind het nog steeds jammer dat ie er uit is....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef MissyZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knappe kerel, en zo ontzettend leuk. Maar ja, ik ben bevooroordeeld.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukkig heeft Naomi hem door ....![]()
Noami heeft Jerrel doorShit. Dit heb ik helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gesprek wel![]()
Tis goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister had hij ook veel op zijn bord. En de andere hadden nu kleinere hoeveelheden op hun bord liggen dat hij had.
Inderdaad. Hij eet 2 maaltijden per dag. Is al 5 kilo afgevallen in het huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef Rodriho het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas DBK, mss wel een geheim opdracht
ik moet bij jerryl de hele tijd denken aan de serie Bonding denkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:19 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik zie nu iets voor me, met Tierips en handboeien, maar dat zal je wel niet bedoelen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou na het eten gebeuren wat er zit zalm en eieren bij en dat willen ze eerlijk verdelen wat logisch is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:37 schreef Sestra666 het volgende:
en niemand die de boodschappen opruimt ofzo
Van de dames is zij buiten Jill die zich laat horen die andere 3 hoor je niet zie je niet. Die denken zo in de finale te komen. Ik geloof het nooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:37 schreef Jockari het volgende:
Even een dipje gehad bij Naomi. Maar terug in de running bij mij. Leuke meid.
hij had goede aansluiting met jill. als hij aan haar kant ook zou blijven zou ze het een stuk fijner hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ie er uit is....
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eten voor een weeshuis.
En Michel is een grote vent, die moet goed eten. Snap het gezeur hier op Michel niet zo.
Hij is aardig.
Hij is sterk.
Hij is slim.
Hij is een helper.
Mensenredder.
Kan verbinden.
Kan praten.
Hij heeft een vleelul
Hij is invoelend.
Hij is uitvoerend.
Hij is....SuperMichel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:37 schreef danilel het volgende:
[..]
ik moet bij jerryl de hele tijd denken aan de serie Bonding denkenen waarom denk ik dat het eerste woord fist was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:39 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eten voor een weeshuis.
En Michel is een grote vent, die moet goed eten. Snap het gezeur hier op Michel niet zo.
Hij is aardig.
Hij is sterk.
Hij is slim.
Hij is een helper.
Mensenredder.
Kan verbinden.
Kan praten.
Hij heeft een vleelul
Hij is invoelend.
Hij is uitvoerend.
Hij is....SuperMichel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die zijn een schoonmaakteamquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Toweler het volgende:
Die Matt gaat zelfs schoonmaken met jill dan is het erg
Inderdaad. Hij eet 2 maaltijden per dag. Is al 5 kilo afgevallen in het huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:30 schreef Rodriho het volgende:
Er is gewoon iets helemaal mis gegaan met de volgorde van binnenkomst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef MissyZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knappe kerel, en zo ontzettend leuk. Maar ja, ik ben bevooroordeeld.
Ik geloof dat ze een schoonmaakduo zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Toweler het volgende:
Die Matt gaat zelfs schoonmaken met jill dan is het erg
ja foutje, maar heel kortquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef Blackprinces het volgende:
Kolere... stukje cam boven de douche van jill
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
als je snel kijkt lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |