Oh geeft niet had niet eens in de gaten dat ik laatste was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef greysbones het volgende:
Sorry Koos dacht open want duurde lang
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
Die Watjeshomo Joy direct vervangen voor een Relkutje was een goeie zet na 4 weken rummiekuppen Michjes "goed bezig" wordt dus ook door Febo gezien als BejaardenBB uitzitten verboden
Go Frettekop
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Pat zegt: Ik had t moeilijk, waar was jij dan?
Thomas: Sorry had ik niet gezien.
En thomas, jij en de wereld.
Waar komt dit dan idd ineens vandaan?
Als je nog te boos bent om te communiceren, zou ik ook ff weglopen om te wachten dat ik rustig ben geworden...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je toch oprecht iets niet gezegd hebt waarom dan weglopen.
Ik ben het met je eens, want dit is het stream topic.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een discussiepunt, wat hier niet besproken moet worden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
Die Watjeshomo Joy direct vervangen voor een Relkutje was een goeie zet na 4 weken rummiekuppen Michjes "goed bezig" wordt dus ook door Febo gezien als BejaardenBB uitzitten verboden
Go Frettekop
Maar thomas kwam gewoon rustig met hem praten, en hij bleef wel de hele tijd in die tub zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef danilel het volgende:
[..]
Als je nog te boos bent om te communiceren, zou ik ook ff weglopen om te wachten dat ik rustig ben geworden...
Dat zegt vaak al genoeg hè ... dan heeft hij het waarschijnlijk wel gezegdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Vind thomas heel sterk nu tegen die twee mannen. En patrick maakt zich wel heel druk om iets wat niet gebeurt is.
Even tot 10 tellen voordat je wat zegt waar je spijt van krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef danilel het volgende:
[..]
Als je nog te boos bent om te communiceren, zou ik ook ff weglopen om te wachten dat ik rustig ben geworden...
Precies, mee eens. Het is onnodig kwetsend om continue zo te "reageren"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, want dit is het stream topic.
Maar dat wil niet zeggen dat ik continu dit soort opmerkingen aan me voorbij zal laten gaan:
[..]
En ik zal mij niet schromen om mijn ongezouten mening daarover te delen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik continu dit soort opmerkingen aan me voorbij zal laten gaan:
[..]
Maar 5th probeert het juist uit te lokken, dus dan is negeren toch beterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
dus als iemand jou ergens van beschuldigt waarvan je weet dat het niet waar is mag je daar niet boos om worden...... knap als jij dat kuntquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Vind thomas heel sterk nu tegen die twee mannen. En patrick maakt zich wel heel druk om iets wat niet gebeurt is.
pieperdepiep en wauw hoorde ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Ebinas het volgende:
BIj Naomi onder douche hoor ik alleen maar een soort geknauw van oerkreten.
Kan er nauwelijks een woord uithalen, laat staan een zin
Dat zie je heel goed Koosquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nick zegt je mag niet gaan lopen stoken, hij heeft de laatste dagen ook zelf met iedereen over mensen gesproken en niets tegen die mensen zelf gezegd.
Val dan ook niet in slaap. Slapen doe je s'nachtsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef Sestra666 het volgende:
waar val ik nu in, snap er geen zak vanhoop dat @:DGK_tegengas t filmt
Die die grootste relkut daar nu toevallig ook een homo is laat ik ook niet aan me voorbijgaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
HEEL veel gemist!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Bedankt voor het streamverslag mannen ..was afgelopen anderhalf uur weg.. heb wel weer wat gemist.
Echt he, niet te doen.quote:
Er is wel meer kwetsend, niet continu janken. Ik snap je onderliggende gedachtequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Precies, mee eens. Het is onnodig kwetsend om continue zo te "reageren"
ik sliep nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Val dan ook niet in slaap. Slapen doe je s'nachts
Da's ook jouw goed rechtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ik zal mij niet schromen om mijn ongezouten mening daarover te delen.
Als ik echt boos word, maakt het niet uit of ik tot 10, of tot 10,000 tel, als ik niet fffe weg loop, blijf ik boosquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even tot 10 tellen voordat je wat zegt waar je spijt van krijgt.
Slim, soms. Maar ik snap de andere kant ook dat die t irritant vindt als iemand midden in t gesprek wegloopt als t te warm wordt.
Haha, als ik eenmaal op de bierkaai sta he! (zonder biertje, toch zonde).quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar 5th probeert het juist uit te lokken, dus dan is negeren toch beter
huh ze zegt eerst dat pat wegloopt en dan blijft zitten, wat is het nu koos?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar thomas kwam gewoon rustig met hem praten, en hij bleef wel de hele tijd in die tub zitten.
Er is een hele andere sfeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar het leeft in het huis sinds de binnenkomst van Jerrel. Ik houd ervan
Snap ik wel. "Laat mij maar even met rust!"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:52 schreef jameshond7 het volgende:
Ook wel vreemd om "overprikkeld" te zijn en dan in bed te gaan liggen en mensen weg te sturen
Ik denk dat zonder Jerrel er ook wel irritaties zouden zijn, maar dan binnen de groep die al bestond, en nu hebben ze een gezamelijke vijand, dus da's wel jammerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar het leeft in het huis sinds de binnenkomst van Jerrel. Ik houd ervan
Potverrrr zit weer op de verkeerde streamquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou das fijn voor Jill
Mies zget dat ze heel goed doet
en legt uit wat de denk wijze van Febo is
..
Shit, heb ik gemist.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Naomi meld Tekkel even dat hij stookt.
En uurtje aan elkaar.....dacht dat Naomi met Terry moestquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef Jockari het volgende:
En straks nog lachtherapie !, Hahahahahaha.
Als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef Jockari het volgende:
Als kind snap ik het, maar als volwassenen moet je toch beter weten dan weglopen van je problemen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik wel. "Laat mij maar even met rust!"
Is er een sanctie voor Zoey?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef Jockari het volgende:
Is BB gedraaid? Of was die uberhaupt nooit voor 1 dag?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus .. de hometrainer blijft wel... alle ellende om niks
Ook wel briljant
heerlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Haha Tekkel heeft niks in te brengen tegen Naomi.
En dat werd tijd. Het was net een bejaardensoosquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een hele andere sfeer.
Niet perse een goede, maar er gebeurt wel wat ja
Nou ja, niet iedereen is daarin hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:54 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Als kind snap ik het, maar als volwassenen moet je toch beter weten dan weglopen van je problemen?
Babyvoedingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef Sestra666 het volgende:
Dat gelurk aan die papflessen is ook niks
En je liegt niet, dat is ook nummer 1 in de... wacht ff, 2 nummer 1's?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:56 schreef Ebinas het volgende:
Je schreeuwt niet, dat is regel nr 1 in de wereld
Doet ze top.....puntjes erbij voor Naomi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef danilel het volgende:
goed zo naomi, zegt jerrel hem de waarheid
Nou, ik ging weg omdat het saai was.. maar nu heb ik wel weer wat gemist volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je liegt niet, dat is ook nummer 1 in de... wacht ff, 2 nummer 1's?![]()
En hij "verliest" het gesprek, dus gaat meneer jankenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Hij loopt weg.
Wel petje af hoe Naomi discussieert .
Altijd een soort van lachebek, maar gaat dit ook aan
En moet bijna janken.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef danilel het volgende:
jerrel; "ik ben eigenlijk al klaar met BB er is al 2 keer tegen me geschreeuwd, ik kan daar niet tegen"
Buiten t feit dat Jerrel echt wel gelijk heeft dat Michel zich de baas voelt in t huis, ben ik t er zeker mee eens dat ie zich er niet mee moest bemoeien want hij was idd niet eens in de buurt toen de beslissing gemaakt moest wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarrel ; ik heb excuses aangeboden ok aan jill
Noem ; we hebben duidelijk gestemd
Tarrel ; we hebben niet gezegt tis oke
Noem ; we hebben 5 min een beslissing moeten maken
Tarrel; er wrd gelijk gezegt de home trainer
..
nb.. Tarrel lag op de bank in de tuin
soort hyena ..w8 op zn kans..geen woord gezegt tijdens het stemmen rond badje ..hij hielt zich stil ""
Schreeuwen op zijn Belgs of schreeuwen op zijn Nederlands. Zit verschil tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef danilel het volgende:
jerrel; "ik ben eigenlijk al klaar met BB er is al 2 keer tegen me geschreeuwd, ik kan daar niet tegen"
Ja ik vond het ook wel knap. Hij probeerde nog met traantjes het tijd te keren maar ze trapte er niet in!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet ze top.....puntjes erbij voor Naomi.![]()
En daar moet je dan een serieus gesprek mee voerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef Sangha het volgende:
Ik laat me niet voor schut zetten zegt Jerrol. Terwijl zijn gezicht, door eigen toedoen, vol gekleurd is met roze vlekken.
kan je wel zeggen jahquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, ik ging weg omdat het saai was.. maar nu heb ik wel weer wat gemist volgens mij
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kom geen discussie winnen van Naomi.
Hij heeft zeker nooit eerder en rls gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef danilel het volgende:
En hoe trok hij tekeer achter de rug van Michel......quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schreeuwen op zijn Belgs of schreeuwen op zijn Nederlands. Zit verschil tussen
Ja, dat snap ik dus ook echt niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:53 schreef Sestra666 het volgende:
Dat gelurk aan die papflessen is ook niks
Verdorie ! Ze had beter gezwegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef D. het volgende:
Liese zegt dat Ferrel niet naar huis moet gaan
Dat zou hoogst onprettig zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor het spel zou het nu wel even jammer zijn dat Jerrel naar huis gaat. Is het lot beslecht van Thomas en Jill
Hometrainer voor 1 dag blijkt communicatiestoornis te zijn uiteindelijk. Hij blijft, dus alle ellende was voor niksquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:00 schreef Benny het volgende:
Even samengevat:
Jill komt terug uit de DBK met de tablet voor de boodschappen. Daar staan in plaats van boodschappen leuke activiteiten en/of spullen op. Enkele bewoners hebben een voorkeur, andere bewoners boeit het niet zoveel wat er gekozen gaat worden. Een van de bewoners die wel een voorkeur heeft is Michel, die zou graag de hometrainer willen. Maar roept ook dat er zo nodig gestemd moet worden.
Jill kiest uiteindelijk voor de hometrainer. Maar wat blijkt... De hometrainer is er voor een dag. Michel klaagt tegenover Big Brother dat hij zich bedonderd voelt. Want als ze wisten dat het maar voor een dag zou zijn, hadden ze dat nooit gekozen. Jerrel is boos, want Michel sprak zich wel heel nadrukkelijk uit. (note: eerder op de dag gaf hij aan Zoey duidelijk aan dat hij niks met die maniertjes heeft van Michel, zo nadrukkelijk dominant overkomen)
In alle chaos heeft Patrick gezegd dat als Jill het allemaal niet aan kan ze geen huismeester moet zijn. Thomas is het hier niet over eens. En zoekt hierover op een gegeven moment de confrontatie met Patrick. Die weigert in te gaan op deze uitspraken.
Factcheck?
Wat een naaistreek van Big brother, ocharme dat meisjequote:Jill kiest uiteindelijk voor de hometrainer, nadat wel al bleek dat hier de meeste behoefte naar is.
Ja dan moet je toch eerst je opkomende lachbui zien te verbergen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
En daar moet je dan een serieus gesprek mee voeren
Ja eindelijk iets van pit en op de man af.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Hij loopt weg.
Wel petje af hoe Naomi discussieert .
Altijd een soort van lachebek, maar gaat dit ook aan
Dat heeft niets met voor schut zetten te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef Sangha het volgende:
Ik laat me niet voor schut zetten zegt Jerrol. Terwijl zijn gezicht, door eigen toedoen, vol gekleurd is met roze vlekken.
Dat wil hij niet, hij wil een statement maken of zoiets.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:02 schreef Fikkert2 het volgende:
4 dagen en nu al een mentaal wrak.... jaja, die gaat de finale wel halen
Helder. Zoey is een ratjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:00 schreef Benny het volgende:
Even samengevat:
Jill komt terug uit de DBK met de tablet voor de boodschappen. Daar staan in plaats van boodschappen leuke activiteiten en/of spullen op. Enkele bewoners hebben een voorkeur, andere bewoners boeit het niet zoveel wat er gekozen gaat worden. Een van de bewoners die wel een voorkeur heeft is Michel, die zou graag de hometrainer willen. Maar roept ook dat er zo nodig gestemd moet worden.
Jill kiest uiteindelijk voor de hometrainer. Maar wat blijkt... De hometrainer is er voor een dag. Michel klaagt tegenover Big Brother dat hij zich bedonderd voelt. Want als ze wisten dat het maar voor een dag zou zijn, hadden ze dat nooit gekozen. Jerrel is boos, want Michel sprak zich wel heel nadrukkelijk uit. (note: eerder op de dag gaf hij aan Zoey duidelijk aan dat hij niks met die maniertjes heeft van Michel, zo nadrukkelijk dominant overkomen)
In alle chaos heeft Patrick gezegd dat als Jill het allemaal niet aan kan ze geen huismeester moet zijn. Thomas is het hier niet over eens. En zoekt hierover op een gegeven moment de confrontatie met Patrick. Die weigert in te gaan op deze uitspraken.
Factcheck?
Misschien hebben ze van BB een sanctie: Als er nu nog meer mensen door jullie vrijwillig vertrekken, dan kost t je de helft van de pot!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef Lpracing het volgende:
Liese ge moet zeggen: vertrek nu meteen dan ipv dit gezeik.
Eens! Dit is voor het eerst sinds jaren haha, maar dit is te leuk om te volgen. Echt top dat mensen de gesprekken overtypen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:03 schreef viseenoptie het volgende:
Ben al jaren niet zoveel meer op Fok! geweest
Het is t stopwoordje van iedereen hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef Juan_Roman het volgende:
Krokodillentranen bij Jerrel.
Na nog geen week het huis willen verlaten. Vertrek dan.
Good riddance.
Ik mis alleen wat de uitspraak is van Pat of Michel die door Jerrel doorverteld werd in de badkamer aan Jill.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:00 schreef Benny het volgende:
Even samengevat:
Factcheck?
Och och och, de man die make-up draagt kun je niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
En daar moet je dan een serieus gesprek mee voeren
Hij weet van zichzelf dat ie toch nooit gaat toegeven en uit de slachtofferrol kruipenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:03 schreef engine het volgende:
Hij wil geen gesprek met Michel. Dit gaat niet uitgepraat worden
Ik heb het al meerdere malen horen zeggen,.. maar ja hij zegt wel meer wat onzin blijkt te zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:03 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij wil een statement maken of zoiets.
Dat was echt de onnozelste uitspraak tijdens dit hele drama. Hij blijkt toch niet zo'n speler te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is t stopwoordje van iedereen hoor.
Nick zei zelfs dat als de hometrainer niet langer bleef dan ie dat zou gaan
dat valse gezicht van jerrel erbijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Michel: je kan niet altijd als er iets is naar de dbk rennen
Jerrel: wie zag je rennen
Michel: dan wandel je ...........
Michel geeft hem een kans te praten.
Jerrel bedankt: hij hoeft het niet
dan moet die ook stoppen met zeikenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:03 schreef engine het volgende:
Hij wil geen gesprek met Michel. Dit gaat niet uitgepraat worden
Wou je net vragen om samen te gaan zingenquote:
Ja klopt. Maar ik heb een top middag en wil ook een top avondquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf dat ie toch nooit gaat toegeven en uit de slachtofferrol kruipen
Dus wèèr geen nominatie deze week...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef lonneberga het volgende:
Ik hoop dat BB hem zegt dat zijn koffer klaar staat.
Jill was gaan huilen in de slaapkamer. Om haar te troosten, maar hij heeft ook aan Jill vertelt dat wat Pat heeft gezegd ("Als je dit niet aan kan, dan moet je maar geen huismeester zijn")quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik mis alleen wat de uitspraak is van Pat of Michel die door Jerrel doorverteld werd in de badkamer aan Jill.
Enig idee wat dat was?
Ja, dat wil hij wel. Daarvoor zat hij met Jill op de slaapkamer en zei dat hij met haar in de finale wil staan samen Thomas en Zoei de twee nederlanders en twee belgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:03 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij wil een statement maken of zoiets.
doe maar nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wou je net vragen om samen te gaan zingen
Inderdaad, foodfightquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef aswesleep het volgende:
Ik snap niet dat ze het diner niet gekozen hebben.
of als je wil praten met de psycholoogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mogen ze dat altijd doen wanneer ze dat willen? Of enkel als je echt serieus wilt vertrekken?
Zit wel wat in, van Patquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill was gaan huilen in de slaapkamer. Om haar te troosten, maar hij heeft ook aan Jill vertelt dat wat Pat heeft gezegd ("Als je dit niet aan kan, dan moet je maar geen huismeester zijn")
Ah oke, thanks!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:07 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
of als je wil praten met de psycholoog
Zou dat zo zijn? Eerder kon hij exact beredeneren waarom BB dit doet, en dat je er juist niet in mee moet gaan.quote:
never mindquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus wèèr geen nominatie deze week...
Nou, als t K4 niet zint dan zijn ze ook gelijk aan t bitchen hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
De persoon die verantwoordelijk is voor de Nederlandse casting mag van mijn zijn ontslag krijgen. Bijna alle Nederlanders kunnen het precies niet aan om in dat huis te zitten
Hij dook onder een dekentje. En zit er nu ook wat beteutert bijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn? Eerder kon hij exact beredeneren waarom BB dit doet, en dat je er juist niet in mee moet gaan.
neeeequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, allemaal rustig erover praten nu.
En dan was Jerrel boos op Michel omdat die het opnam voor Pat?? of was Jerrel gewoon boos omdat Michel dominant was. Want ik mis nu een beetje waarom Jerrel aan het vloeken was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill was gaan huilen in de slaapkamer. Om haar te troosten, maar hij heeft ook aan Jill vertelt dat wat Pat heeft gezegd ("Als je dit niet aan kan, dan moet je maar geen huismeester zijn")
Het zou me tegenvallen als hij echt na twee schreeuwtjes tegen hem gaat vertrekken, dan kan je echt weinig hebben. Wel een relgast zijn en uitdelen, en niks kunnen incasseren, zo'n type. Daarom hoop ik maar dat hij blijft want rellen kan hij echt wel! Eindelijk actie in de tent!quote:
Beste huismeester tot nu toequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Bazenactie van Jill voorlopig ... iedereen, zelfs Jerrel erbij halen.
Die is daar geen lang leven beschoren,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die matt is ook wel een sneak he, die praat met iedereen mee. Nu staat hij bij patje
Dacht dat het om schreeuwen was van Michel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef diditje64 het volgende:
[..]
En dan was Jerrel boos op Michel omdat die het opnam voor Pat?? of was Jerrel gewoon boos omdat Michel dominant was. Want ik mis nu een beetje waarom Jerrel aan het vloeken was.
Jerrel heeft het niet zo op Michel. Die wat hem betreft te dominant is. Volgens J zou M wel zeggen alles voor eht team te doen, maar het vooral voor eigen belang (Hometrainer > sporten)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef diditje64 het volgende:
[..]
En dan was Jerrel boos op Michel omdat die het opnam voor Pat?? of was Jerrel gewoon boos omdat Michel dominant was. Want ik mis nu een beetje waarom Jerrel aan het vloeken was.
Jaloers, ik heb nu totaal geen aandacht bij mn meeting want volg jullie hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef viseenoptie het volgende:
even mn thuiswerken op pauze zetten
Ik weet niet wat ik erger vind. Zeggen weg te gaan als mensen tegen je schreeuwen in t huis. Of zeggen weg te gaan als je meent dat BB niet eerlijk speelt en dat de hometrainer langer moet blijven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het zou me tegenvallen als hij echt na twee schreeuwtjes tegen hem gaat vertrekken, dan kan je echt weinig hebben. Wel een relgast zijn en uitdelen, en niks kunnen incasseren, zo'n type. Daarom hoop ik maar dat hij blijft want rellen kan hij echt wel! Eindelijk actie in de tent!
De nieuwe Thomasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die matt is ook wel een sneak he, die praat met iedereen mee. Nu staat hij bij patje
Dit valt me ook wel 100% mee jaquote:
Als jij hem zou willen quoten en aanvullen. Kan ik zo nodig verder aanvullenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : probeer je straks nog het streamverslag compleet te krijgen met je samenvatting van net?
Hier ook,das wel een voordeelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef viseenoptie het volgende:
even mn thuiswerken op pauze zetten
Schreeuwen van Michel en van Pat, beide.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat het om schreeuwen was van Michel.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is hij 1 van de weinige die de confrontatie niet uit de weg gaat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:08 schreef Clasientje het volgende:
Jeetje wat een zwakkeling is die Jerrel.
Nee.. dit heeft Michel gecoachtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Ah, Jill moest dit van BB zeggen denk ik
ik had gehoopt dat ze dit zelf bedacht had, jammerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Ah, Jill moest dit van BB zeggen denk ik
Neuh, ik denk dat dat ook in t moment is. Net zo'n loos dreigement als van Nick.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:10 schreef Jockari het volgende:
Seffens eist Jerrel zijn kleurpotlode, en vraagt BB om de deur te openen naar de buitenwereld.
toen naomi hem met zijn gestook confronteerde liep hij wel weg en toen ging ie bassie imiterenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is hij 1 van de weinige die de confrontatie niet uit de weg gaat?
Voor mij ook, maar t ging er om hoe Michel dat bracht t.o.v. de huismeester (die hij NIET is).quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles gezien hebbend in dat lijstje vind ik de hometrainer + puzzels eigenlijk ook wel een logische keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |