abonnement Unibet Coolblue
pi_197908327
..
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:51:14 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197908529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Roken? Rukken? Op pennen aan het sabbelen? Kletsen? Wat!
Ja roken dus.. vette rookpluimen in beeld.. ik ben toch van een andere generatie geloof ik.

Verder was het een succes ^O^ *O* de teamgenoten deden lekker mee..donderdag nog een sessie..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197908607
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:51 schreef Barreltje het volgende:

Ja roken dus.. vette rookpluimen in beeld.. ik ben toch van een andere generatie geloof ik.

Verder was het een succes ^O^ *O* de teamgenoten deden lekker mee..donderdag nog een sessie..
Op alle familiefoto's uit mijn kindertijd zit zo'n waas van de rook en zie je wel mensen roken in de woonkamer. Asbakken etc. Dat ziet er nu zo raar uit eigenlijk. Ik ben heel blij dat we dat niet (zelden) meer doen. Ik ken eigenlijk maar 2 mensen die nog in huis roken. En één heeft een kind en heeft altijd gewoon binnen gerookt. Ik vind dat nu zo aso jegens je kind :X

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:09 schreef AnneX het volgende:

Honderdzestig gram?
Ik was vanmorgen 2 ons lichter dan voor de ingreep :7 (nier kan tot 190 gram wegen, 160 is wel gemiddeld voor een vrouw).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197908793
@ISA en hoe lang heb je een infuus gehad?

Een collega ( +/- 120 kg) dacht fors af te vallen na een week opname, niet eten wegens misselijk en aan het infuus.
Tja, in een infuus zitten ook wat stofjes als suikers en zouten.

Lief trouwens dat Jross je nu even niet alleen naar buiten laat gaan.
pi_197908825
Altijd lekker, wat lichter, wat voor oorzaak dan ook ;)

quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:09 schreef Candaasje het volgende:
Inzake sollicitatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Er zijn vast mensen te vinden die dit wel kunnen.
Op naar de volgende mooie functie waar je op kan solliciteren.
pi_197908833
En @Candaasje begrijpelijk dat het voor jou een té grote opgave is.
Gewoon verder kijken...
pi_197908845
Ik ben ook opgegroeid met rokers. Thuis of in de auto, overal. Vond dat de normaalste zaak van de wereld. Nu vind ik het altijd al kansloos als ik mensen met een raampje open zie rijden omdat ze roken. :') Ook als er verder niemand in de auto zit.

Of als je uiteten gaat, en het hele tafeltje naast je ineens opstaat om even buiten te gaan roken. :')
pi_197908846
Heb zojuist mijn gevorderden 1 van de pianocursus afgerond van Corrrrr Bakkerrrrr. Met het mooie eindstuk Siciliana van Bach.
Wat leuk was het O+ En veel geleerd! *G*
pi_197908851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook opgegroeid met rokers. Thuis of in de auto, overal. Vond dat de normaalste zaak van de wereld. Nu vind ik het altijd al kansloos als ik mensen met een raampje open zie rijden omdat ze roken. :') Ook als er verder niemand in de auto zit.

Of als je uiteten gaat, en het hele tafeltje naast je ineens opstaat om even buiten te gaan roken. :')
Herkenbaar :7
pi_197908868
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:02 schreef AnneX het volgende:
Tja, in een infuus zitten ook wat stofjes als suikers en zouten.

Maar toch niet zoveel dat je daarvan op gewicht blijft? Zeker niet met overgewicht, of wel? #noob
pi_197908975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef Blues het volgende:
Heb zojuist mijn gevorderden 1 van de pianocursus afgerond van Corrrrr Bakkerrrrr. Met het mooie eindstuk Siciliana van Bach.
Wat leuk was het O+ En veel geleerd! *G*
Leuk! Is geen live cursus toch, of wel? Ik zou ook wel een instrument willen kunnen spelen, maar ik heb echt 0 doorzettingsvermogen om het ook echt daadwerkelijk te leren.
pi_197908999
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:02 schreef AnneX het volgende:
@:Isa en hoe lang heb je een infuus gehad?

Een collega ( +/- 120 kg) dacht fors af te vallen na een week opname, niet eten wegens misselijk en aan het infuus.
Tja, in een infuus zitten ook wat stofjes als suikers en zouten.

Lief trouwens dat Jross je nu even niet alleen naar buiten laat gaan.
Het infuus is zaterdag gesneuveld, dus dat is 3 dagen. Ja, dat bedacht ik me ook al :Y Ik was ook ziek, at nauwelijks en heb veel over gegeven. Maar kreeg wel continu suikers binnen via het infuus :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909015
Over dingen leren gesproken. Ik doe dus Italiaans op Duolingo en ik heb al een streak van 36 dagen. Dat is voor mij dus echt kei veel. Ik kan nog steeds niets nuttigs zeggen in het Italiaans, maar dat komt vast nog. :')
pi_197909030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook opgegroeid met rokers. Thuis of in de auto, overal. Vond dat de normaalste zaak van de wereld. Nu vind ik het altijd al kansloos als ik mensen met een raampje open zie rijden omdat ze roken. :') Ook als er verder niemand in de auto zit.

Of als je uiteten gaat, en het hele tafeltje naast je ineens opstaat om even buiten te gaan roken. :')
Dat alles, met als aanvulling, dat je als enige blijft zitten als iedereen aan tafel op staat om buiten te gaan roken :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_197909045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef Myraela het volgende:
Over dingen leren gesproken. Ik doe dus Italiaans op Duolingo en ik heb al een streak van 36 dagen. Dat is voor mij dus echt kei veel. Ik kan nog steeds niets nuttigs zeggen in het Italiaans, maar dat komt vast nog. :')
Ik heb Duolingo een tijdje met Portugees gedaan. Ik vond het een serieus bar slechte manier om een taal te leren :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat alles, met als aanvulling, dat je als enige blijft zitten als iedereen aan tafel op staat om buiten te gaan roken :o
Dat heb ik gelukkig nooit. Ik heb eigenlijk geen vrienden die roken. Mijn moeder rookt nog wel, maar elektrisch. Die is ook zo'n idioot die echt geen moment zonder kan. Maar die wil met dat ding nog wel eens binnen blijven zitten en stiekem snel een hijs halen.
pi_197909122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat heb ik gelukkig nooit. Ik heb eigenlijk geen vrienden die roken. Mijn moeder rookt nog wel, maar elektrisch. Die is ook zo'n idioot die echt geen moment zonder kan. Maar die wil met dat ding nog wel eens binnen blijven zitten en stiekem snel een hijs halen.
Nu niet meer (ook pre corona niet hoor), maar het is me wel overkomen. En toen opeens stopten er veel meer van het vaste eten groepje, had ik zomaar de hele avond gezelschap
We have far more in common than that which devides us..
pi_197909135
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Myraela het volgende:

Dat heb ik gelukkig nooit. Ik heb eigenlijk geen vrienden die roken. Mijn moeder rookt nog wel, maar elektrisch. Die is ook zo'n idioot die echt geen moment zonder kan. Maar die wil met dat ding nog wel eens binnen blijven zitten en stiekem snel een hijs halen.
Ik heb dus ook echt geen vrienden die roken. Alleen nog familie. Daar zitten de enige twee mensen die ik ken die nog binnen roken ook bij. Dat zorgt er dus simpelweg voor dat ik het bezoeken van die mensen zoveel mogelijk vermijd, tenzij warm weer en we in de tuin kunnen zitten. Het is echt een deal breaker voor me, mensen die binnen roken :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Duolingo een tijdje met Portugees gedaan. Ik vond het een serieus bar slechte manier om een taal te leren :X
Wat vond je er slecht aan?

Ik kom echt van 0, dus ik ben met elk woordje dat ik oppik al blij. Grammaticaal verwacht ik niet teveel van mezelf of de app, maar het zou tof zijn als ik uiteindelijk een paar zinnetjes zelf zou kunnen vormen. Ik vind het wel fijn dat ze constant dezelfde dingen blijven herhalen. Je leert er iets nieuws bij en dat verwerken ze dan weer in de dingen die je al gehad hebt.

Ik vind het alleen jammer dat ik nog altijd niet bij het hoofdstuk 'travel' ben, want dat vind ik stiekem het belangrijkste. Gewoon een paar dingen die je op je vakantie kunt gebruiken.
pi_197909172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dus ook echt geen vrienden die roken. Alleen nog familie. Daar zitten de enige twee mensen die ik ken die nog binnen roken ook bij. Dat zorgt er dus simpelweg voor dat ik het bezoeken van die mensen zoveel mogelijk vermijd, tenzij warm weer en we in de tuin kunnen zitten. Het is echt een deal breaker voor me, mensen die binnen roken :X
Snap ik wel. Van die elektrische sigaretten heb ik geen last, die stinken niet. Maar normale rook ontwijk ik ook op straat. Niets zo vervelend als achter een roker lopen. :r
pi_197909184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef Myraela het volgende:

Wat vond je er slecht aan?

Ik kom echt van 0, dus ik ben met elk woordje dat ik oppik al blij. Grammaticaal verwacht ik niet teveel van mezelf of de app, maar het zou tof zijn als ik uiteindelijk een paar zinnetjes zelf zou kunnen vormen. Ik vind het wel fijn dat ze constant dezelfde dingen blijven herhalen. Je leert er iets nieuws bij en dat verwerken ze dan weer in de dingen die je al gehad hebt.

Ik vind het alleen jammer dat ik nog altijd niet bij het hoofdstuk 'travel' ben, want dat vind ik stiekem het belangrijkste. Gewoon een paar dingen die je op je vakantie kunt gebruiken.
Dat het vooral random woordjes leren is en niet zozeer een taal leren is. Geen grammatica, logische thema's etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Myraela het volgende:

Snap ik wel. Van die elektrische sigaretten heb ik geen last, die stinken niet. Maar normale rook ontwijk ik ook op straat. Niets zo vervelend als achter een roker lopen. :r
Elektrisch ruik je ook niet, toch? Ik had een collega die binnen op het werk nog wel eens een paar trekjes nam van zijn esigaret. Maar nieuw beleid verbood die ook binnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Snap ik wel. Van die elektrische sigaretten heb ik geen last, die stinken niet. Maar normale rook ontwijk ik ook op straat. Niets zo vervelend als achter een roker lopen. :r
Nou, soms als de lift van de flat langer op de 6e heeft gestaan (of de mensen van de 6e hebben er net in gestaan), dan meurt dat ding ook. Als ik daar heen ga gaat daarna alles in de was, luchten heeft geen zin
We have far more in common than that which devides us..
pi_197909233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar toch niet zoveel dat je daarvan op gewicht blijft? Zeker niet met overgewicht, of wel? #noob
Het viel haar vies tegen, vnl.

Hé wat leuk Blues👍🏼
pi_197909262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef Myraela het volgende:
Over dingen leren gesproken. Ik doe dus Italiaans op Duolingo en ik heb al een streak van 36 dagen. Dat is voor mij dus echt kei veel. Ik kan nog steeds niets nuttigs zeggen in het Italiaans, maar dat komt vast nog. :')
Ciao. Arriverdeci :W
pi_197909284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat het vooral random woordjes leren is en niet zozeer een taal leren is. Geen grammatica, logische thema's etc.
Oh, dat is niet mijn ervaring. Maar misschien verschilt dat ook per taal? Ik vind het juist veel grammatica, werkwoorden vergoeden, bezittelijke naamwoorden en dat soort dingen. Ik zou juist wel meer woorden willen stampen. :D
pi_197909286
Oh, vergeten te reageren op @Candaasje

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Myraela het volgende:

Oh, dat is niet mijn ervaring. Maar misschien verschilt dat ook per taal? Ik vind het juist veel grammatica, werkwoorden vergoeden, bezittelijke naamwoorden en dat soort dingen. Ik zou juist wel meer woorden willen stampen. :D
Ik heb het ook maar 7-10 dagen gedaan of zo :D Misschien had ik het meer tijd moeten gunnen, maar ik was het een beetje beu om vooral woordjes te stampen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Elektrisch ruik je ook niet, toch? Ik had een collega die binnen op het werk nog wel eens een paar trekjes nam van zijn esigaret. Maar nieuw beleid verbood die ook binnen.
Je hebt verschillende soorten smaken/geuren. Mijn moeder rookt vaak hele zoete, dus dat ruikt als je er naast zit een beetje alsof iemand net een snoepje heeft gegeten en in je gezicht blaast. Maar je hebt ook smaken die echt naar een normale sigaret zouden moeten smaken. Misschien stinken die wel.
pi_197909400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef Myraela het volgende:
Over dingen leren gesproken. Ik doe dus Italiaans op Duolingo en ik heb al een streak van 36 dagen. Dat is voor mij dus echt kei veel. Ik kan nog steeds niets nuttigs zeggen in het Italiaans, maar dat komt vast nog. :')
Kun je al zeggen dat je een appel bent?
pi_197909403
Roken heb ik té lang gedaan. En e-sigs ook nog.
Sinds de forse bronchitis in dec/jan. niet meer. Het idee alleen al maakt mij benauwd.
Het is alleen niet uit te leggen aan een verstokte roker.
Tegenwoordig gaat zij naar buiten, hoe koud het ook is.
pi_197909420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Kun je al zeggen dat je een appel bent?
Dat schijnt wel een van de belangrijkste dingen te zijn, ja. :D

Dat vond ik echt frustrerend. Elke keer die rotappel, terwijl ik nog geen simpel gesprek kon starten. :')
pi_197909441
@Isabeau het verschilt enorm per taal. Ik heb Frans, Duits, Deens en Chinees geprobeerd. Frans en Duits zijn supergrondig, Deens is veel te weinig lessen (als je 'm hebt uitgespeeld net A1 niveau van taalbeheersing schat ik) en Chinees is hopeloos.
pi_197909457
Buurjochie is jarig (7) en feestje organiseren is niet nodig.
Hups naar buiten met je vriendjes en sneeuwballen gooien en van de ijsglijbaan met een sleetje. w/
pi_197909484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat schijnt wel een van de belangrijkste dingen te zijn, ja. :D

Dat vond ik echt frustrerend. Elke keer die rotappel, terwijl ik nog geen simpel gesprek kon starten. :')
Ze leren je eerst wat simpele woordjes zodat ze je grammatica kunnen leren. Woordenschat opbouwen komt een stuk later in de cursus echt op gang.
Als er specifieke woorden zijn die je graag wilt leren, kun je beter een woordenboek zoeken (op internet, of fysiek) en die woorden opzoeken.
pi_197909511
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk! Is geen live cursus toch, of wel? Ik zou ook wel een instrument willen kunnen spelen, maar ik heb echt 0 doorzettingsvermogen om het ook echt daadwerkelijk te leren.
Online. Zoek even op pianospelen met cor bakker. Hij heeft ook 2 beginnerscursussen waar mensen heel enthousiast over zijn. Die ook van 0 begonnen zijn.
pi_197909545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef Tele6 het volgende:
Ze leren je eerst wat simpele woordjes zodat ze je grammatica kunnen leren. Woordenschat opbouwen komt een stuk later in de cursus echt op gang.
Als er specifieke woorden zijn die je graag wilt leren, kun je beter een woordenboek zoeken (op internet, of fysiek) en die woorden opzoeken.
Ik heb nog tijd, ik kom er vanzelf wel. Hopelijk zet ik het door zodat ik uiteindelijk een beetje begrijp.
pi_197909699
quote:
Thanks, leuk gedaan wel. :Y Ik mag van mezelf even niet meer aan nieuwe hobby's beginnen. :') Ik ben zo iemand die overal aan begint en nooit iets afmaakt.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 17:27:42 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197910462
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Nu vind ik het altijd al kansloos als ik mensen met een raampje open zie rijden omdat ze roken. :')
Ik vind het vooral zonde van de auto. Maar dat vind ik ook als mensen een hond in de auto vervoeren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:29:14 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197910505
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zonde van de auto. Maar dat vind ik ook als mensen een hond in de auto vervoeren.
Een auto is een gebruiksvoorwerp hoor.
pi_197910508
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zonde van de auto. Maar dat vind ik ook als mensen een hond in de auto vervoeren.
Het is een auto.....
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 17:32:38 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197910581
Kleding is ook een gebruiksvoorwerp maar toch vind ik het niet fijn als dat stinkt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197910598
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:32 schreef derLudolf het volgende:
Kleding is ook een gebruiksvoorwerp maar toch vind ik het niet fijn als dat stinkt.
Dus draag je maar geen kleren als je vies werk gaat doen?
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 17:36:46 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197910666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus draag je maar geen kleren als je vies werk gaat doen?
Nee, maar ook geen goede kleren.

Ik dacht dat ik het er nieuwe of mooie bij had gezet. In een Opel Astra uit 99 boeit het niet, maar roken in een nieuwe auto, da's zonde toch.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197910880
In het begin is alles zonde. Maar ik zit uiteindelijk ook gewoon te eten in m'n auto. En als ik van het strand kom, stap ik ook met m'n zanderige poten in.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:13:18 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197911269
Ik moest even wat ophalen in Heeg. Het was onderweg overal +1 en +2. Hoezo wat nou schaatsen en ijs??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197911291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:13 schreef fietsie het volgende:
Ik moest even wat ophalen in Heeg. Het was onderweg overal +1 en +2. Hoezo wat nou schaatsen en ijs??
Hier was vanmiddag wat sneeuw gesmolten in de zon, nu overal ijspegels ;) hier is het echt wel frisjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_197911361
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef AnneX het volgende:
Roken heb ik té lang gedaan. En e-sigs ook nog.
Sinds de forse bronchitis in dec/jan. niet meer. Het idee alleen al maakt mij benauwd.
Het is alleen niet uit te leggen aan een verstokte roker.
Tegenwoordig gaat zij naar buiten, hoe koud het ook is.
Wat goed _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik heb 18 jaar gerookt. Ik kan me er niets meer bij voorstellen.

Ik heb net weer zo'n idioot grote Too Good To Go-box gekocht bij de groenteboer. En nu heb ik heel veel groente en fruit. Wat op korte termijn op moet: tauge, koolraapreepjes, rabarber. De rest is nog wel ok. Tips gaarne.

Ik wil bananenbrood maken. Hoe doe ik dat? Kan daar ook rabarber door?

Wat doe ik met 30 mandarijntjes?
Spoilers!
pi_197911403
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:13 schreef fietsie het volgende:
Ik moest even wat ophalen in Heeg. Het was onderweg overal +1 en +2. Hoezo wat nou schaatsen en ijs??
Ik moest 40 minuten in de auto net. Appeltje eitje. Had moeilijker mogen zijn want rijden in de sneeuw is leuk. E toen reed ik me bij terugkomst vast bij het oprijden van mijn eigen parkeerplaats _O- Buurmannen en een voorbijganger hebben me even een meter vooruit geduwd.
Spoilers!
pi_197911450
Hier net ook weer een bezorging met de auto gedaan. De wegen zijn best netjes schoon, geen probleem.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:24:44 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197911459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moest 40 minuten in de auto net. Appeltje eitje. Had moeilijker mogen zijn want rijden in de sneeuw is leuk. E toen reed ik me bij terugkomst vast bij het oprijden van mijn eigen parkeerplaats _O- Buurmannen en een voorbijganger hebben me even een meter vooruit geduwd.
Grin en het is al zo ingewikkeld parkeren bij jou voor de deur :P

Wij hebben een A-Merkenbox opgehaald, ook iets To Good To Go achtigs, vol met spul wat niet voldeed aan de houdbaarheidseisen die supermarkten aan A merken stellen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197911461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Goede keus zo te horen, hopelijk komt er iets mooiers op je pad.

In anders nieuws: iemand is de straat aan het harken _O-
Vast wel, ik zit niet op de schopstoel dus kan rustig verder zoeken. Dit was natuurlijk iets waarvan ik dacht "Waaaoh, dat is wat ik zoek!' en dat klopte voor een deel van de functie. Maar verder nog niet écht serieus gezocht, beetje gesnuffeld :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Verstandig besluit denk ik. Geloof dat de meesten hier, zonder jouw achtergrond, dit een stap te ver vonden (ik tenminste wel).
:* Ja, en dat wil ik gerust geloven.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je volgt je hart en overtuiging. Niks mis mee. Fijn dat zij het ook zo open bespreken.
:* Thnx. Ik denk dat ik zo wel het meest trouw blijf aan mezelf ja. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef Blues het volgende:
Altijd lekker, wat lichter, wat voor oorzaak dan ook ;)
[..]

^O^
Er zijn vast mensen te vinden die dit wel kunnen.
Op naar de volgende mooie functie waar je op kan solliciteren.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:
En @:Candaasje begrijpelijk dat het voor jou een té grote opgave is.
Gewoon verder kijken...
:Y Ga ik doen!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, vergeten te reageren op @:Candaasje

[ afbeelding ]
:D
pi_197911467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Grin en het is al zo ingewikkeld parkeren bij jou voor de deur :P

Wij hebben een A-Merkenbox opgehaald, ook iets To Good To Go achtigs, vol met spul wat niet voldeed aan de houdbaarheidseisen die supermarkten aan A merken stellen
Ik heb me zelden dommer gevoeld _O-
Spoilers!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:25:44 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197911472
Verder heeft DHL vandaag wederom besloten mijn skistokken niet te kunnen bezorgen wegens glad.
Dat DPD en PostNL wel meermalen door de straat reden was vast geen argument.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197911475
Hier behoorlijk rookvrij opgegroeid, enkel mijn tante rookt/rookte maar deed dat altijd buiten of in de schuur.
Ik wil ook echt geen rook in huis of in de auto. (Honden geen probleem mee).

E-sigaretten minder moeite mee, die ruik ik ook wel eens (zoet ja) maar vind ik niet per se stinken :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2021 @ 18:26:19 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197911482
Op een enkele proefsigaret, sigaar en twee halve joints na niet gerookt. Het trok me niet. Het zat ook niet echt in mijn omgeving. Geen rokers in de buurt en op de middelbare school was het geen ding om wel of niet te roken. Oma heeft tot vijf jaar terug wel altijd gerookt. Mijn oom rookt ook al zijn hele leven, maar buiten die twee ken ik weinig rokers.

Naar kantoor geweest. Ging allemaal prima vandaag met het OV. Straks nog een sessie over zorg in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar. Hoef me niet te vervelen :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197911492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moest 40 minuten in de auto net. Appeltje eitje. Had moeilijker mogen zijn want rijden in de sneeuw is leuk. E toen reed ik me bij terugkomst vast bij het oprijden van mijn eigen parkeerplaats _O- Buurmannen en een voorbijganger hebben me even een meter vooruit geduwd.
Oeps :D
pi_197911502
Oh ja, Candaasje. Ik vind je keuze de beste.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_197911505
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]


:* Thnx. Ik denk dat ik zo wel het meest trouw blijf aan mezelf ja.

Ook erg belangrijk O+
Hopelijk komt er weer snel iets op je pad.
pi_197911516
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:25 schreef Candaasje het volgende:
Hier behoorlijk rookvrij opgegroeid, enkel mijn tante rookt/rookte maar deed dat altijd buiten of in de schuur.
Ik wil ook echt geen rook in huis of in de auto. (Honden geen probleem mee).

E-sigaretten minder moeite mee, die ruik ik ook wel eens (zoet ja) maar vind ik niet per se stinken :)
Ik las even dat je geen probleem had met rokende honden. :')
pi_197911701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier net ook weer een bezorging met de auto gedaan. De wegen zijn best netjes schoon, geen probleem.
Ik zag de AH wagen rijden. Ppfff
We have far more in common than that which devides us..
pi_197911714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, Candaasje. Ik vind je keuze de beste.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:38:30 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197911715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik las even dat je geen probleem had met rokende honden. :')
Dan moet je ze best een heul eind verwarmen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197911736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag de AH wagen rijden. Ppfff
Spannend?

Morgen gaan we weer wat verder, MeMo's regio. Benieuwd hoe het daar is.
pi_197911815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik las even dat je geen probleem had met rokende honden. :')
:D

Over roken en honden gesproken.... sigaretten/effecten van roken werden (ik weet niet of het nog steeds gebeurt) op o.a. Beagles getest. (Ik weet niet of dat ook werd/wordt gedaan in Utrecht, ik dacht dat de focus meer lag op hart- en vaatziekten)
pi_197911853
Nog geen IKEA pakketje hier }:|
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:49:41 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197911934
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Nog geen IKEA pakketje hier }:|
Same here; sneeuw gerelateerde bestelling kan, als ie nu binnenkomt, zo de kast in :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 18:50:28 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197911950
Geen IKEA, wel een grote doos van de schoenwinkel. Zaten drie (FvB) schoenendozen in.
'Huh, ik heb maar twee paar besteld"

Maar de derde doos was leeg en enkel ter opvulling :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 18:50:48 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197911959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Same here; sneeuw gerelateerde bestelling kan, als ie nu binnenkomt, zo de kast in :P
Retour afzender :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197912161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Spannend?

Morgen gaan we weer wat verder, MeMo's regio. Benieuwd hoe het daar is.
Ben blij dat ze weer rijden 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_197912221
Mijn eerste maaltijdbox ooit wordt straks bezorgd als het goed is (HF)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:17:30 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_197912439
Rondje lopen door de sneeuw en over de dijk met wind tegen. Blij dat ik de regenbroek aan had. In de zon was het wel lekker. Maar de wind is akelig koud. Laatste stukje werd het donker. En ook meteen een stuk kouder.
Maar wel lekker om bijna 3 uur door de sneeuw te banjeren. Krijg je wel zware benen van.
En overal mensen met een slee, of iets dat er voor moet dienen. Jong en oud van de dijk af op iets dat glijd op/door de sneeuw.

Morgen naar het werk zal wel een uitdaging worden. Er word hier niet gestrooid. Volgend de dienst die dat moet doen heeft het geen zin op sneeuw. Dat het een grote ijsmassa wordt in de nacht als er geen verkeer overheen gaat en het goed afkoelt maakt blijkbaar niet uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197912797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben blij dat ze weer rijden 😂
Ik ook :Y
pi_197913181
@Blues Cor aan de vleugel bij M. :D
pi_197913479
Yieha...goede vriend heeft z’n theorie examen tandarts gehaald, eind van de maand praktijk examen en dan kan hij Nederlands BIG aanvragen en dan zelfstandig aan het werk *O*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:17:53 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197913910
En Klaas bij het Mes op Tafel.
M, ik weet niet, ik heb wat tegen die Margriet. Geen leuk mens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197913918
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Cor aan de vleugel bij M. :D
Kijk ik nooit :D
Hij postte het al op zijn fbpagina zag ik ;)
pi_197913929
Dit dan O+

twitter
pi_197914175
O
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
Dit dan O+

[ twitter ]
ch dan, wat een schattigheid
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:33:21 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197914268
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197914853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:25 schreef fietsie het volgende:
Verder heeft DHL vandaag wederom besloten mijn skistokken niet te kunnen bezorgen wegens glad.
Dat DPD en PostNL wel meermalen door de straat reden was vast geen argument.
Hm hier stond dhl voor de variatie netjes op tijd voor de deur.

Beetje jammer dat ik moest werken tot 8... dus ligt nu uitgepakt op tafel en eh... morgen weer een dag.
pi_197914986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
Dit dan O+

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:33 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog aan het twijfelen of ik weer wil gaan opvangen... dit helpt niet :( O+

Blijkbaar is mijn huis niet het enige wat drupt... bij minimaal drie buren is de regenpijp verstopt met hetzelfde effect. Dat een mens haast zou hopen dat het ging dooien :@ ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197915214
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

Ik ben nog aan het twijfelen of ik weer wil gaan opvangen... dit helpt niet :( O+

Blijkbaar is mijn huis niet het enige wat drupt... bij minimaal drie buren is de regenpijp verstopt met hetzelfde effect. Dat een mens haast zou hopen dat het ging dooien :@ ;(
Zou er dan iets zijn met de regengoot
We have far more in common than that which devides us..
pi_197915263
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zou er dan iets zijn met de regengoot
Het zijn allemaal platte daken. Dus dat loopt recht langs ieder huis af naar beneden, allemaal een eigen regenpijp.
Maar wellicht zijn die voor het eerst in de 10+ jaar dat ik hier woon niet bestand tegen hopen sneeuw en flinke vorst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:10:21 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197915299
Of er is gewoon poedersneeuw in een naad gewaaid waar water niet heen kan waaien (gewicht) en daar ontdooid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197915475
Ik heb vanmiddag met de jongens smoohties gemaakt, en gelijk bedacht dat ik ze zo kon leren over wat vriezen precies is. Dus, smoothies in ijsvorm gedaan en buiten op de tuintafel gezet. Morgenochtend ijsjes!
pi_197915486
vervelend trouwens, al die lekkende huizen...Lijkt me erg frustrerend!
pi_197915524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vanmiddag met de jongens smoohties gemaakt, en gelijk bedacht dat ik ze zo kon leren over wat vriezen precies is. Dus, smoothies in ijsvorm gedaan en buiten op de tuintafel gezet. Morgenochtend ijsjes!
Wat een leuk idee!
We have far more in common than that which devides us..
pi_197915974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:10 schreef fietsie het volgende:
Of er is gewoon poedersneeuw in een naad gewaaid waar water niet heen kan waaien (gewicht) en daar ontdooid.
Kan ook. Voorlopig kunnen we toch niks en hard gaat het niet.
Intussen zijn we een litertje gedrup verder sinds vanmiddag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197915987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vanmiddag met de jongens smoohties gemaakt, en gelijk bedacht dat ik ze zo kon leren over wat vriezen precies is. Dus, smoothies in ijsvorm gedaan en buiten op de tuintafel gezet. Morgenochtend ijsjes!
Van FOK! mag ik je post niet lijken dus dan maar zo ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197916082
Wat een natte boel bij iedereen in huis -O-

Ik krijg buikpijn als ik aan morgen denk...
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:48:08 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197916171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vanmiddag met de jongens smoohties gemaakt, en gelijk bedacht dat ik ze zo kon leren over wat vriezen precies is. Dus, smoothies in ijsvorm gedaan en buiten op de tuintafel gezet. Morgenochtend ijsjes!
Ja hoi

Ik kan jouw DM's nooit beantwoorden, zo irritant

Maar de spätzle waren erg lekker. En absurd makkelijk en snel te maken eigenlijk _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197916396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat goed _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik heb 18 jaar gerookt. Ik kan me er niets meer bij voorstellen.

Ik heb net weer zo'n idioot grote Too Good To Go-box gekocht bij de groenteboer. En nu heb ik heel veel groente en fruit. Wat op korte termijn op moet: tauge, koolraapreepjes, rabarber. De rest is nog wel ok. Tips gaarne.

Ik wil bananenbrood maken. Hoe doe ik dat? Kan daar ook rabarber door?

Wat doe ik met 30 mandarijntjes?
Mandarijnen uitpersen en sap drinken

Banaan en rabarber lijkt me geen lekkere combinatie. Rabarber compote maken en invriezen? Rabarber crumble?
pi_197917383
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef Yinny het volgende:

[..]

Mandarijnen uitpersen en sap drinken

Banaan en rabarber lijkt me geen lekkere combinatie. Rabarber compote maken en invriezen? Rabarber crumble?
Nou.... http://eerstkoken.blogspo(...)r-en-rozemarijn.html
We have far more in common than that which devides us..
pi_197917386
Oef, succes met al die lekkages, dat is serieus minder tof :{

Ik heb denk ik alweer een toffe vacature gevonden. Alleen wel in Rotterdam, en ik heb altijd geroepen dat ik niet die kant op wil verhuizen want ik wil bossen en heide :P . Maar goed, gezien vriend in Delft werkt, misschien wel handiger om ook daar te zoeken. De randstad is toch wel de plek waar veel grotere dierenziekenhuizen zitten. (En een woning in zeist/driebergen is toch niet te betalen atm ;(

Morgen eens even in de pen klimmen. 8-)
pi_197917453
@Candaasje je kent de klinieken en praktijken in de buurt.
Kun je ook geen vrije solli’s eruit doen? of informeren via je bestaande netwerk of zij - da’s en assistenten) op de hoogte zijn van as. vacatures.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 23:02:12 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197917495
Ik heb net het mousse recept van Minilot gemaakt; schaaltjes staan nu in de koelkast, te koelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197917538
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:59 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje je kent de klinieken en praktijken in de buurt.
Kun je ook geen vrije solli’s eruit doen? of informeren via je bestaande netwerk of zij - da’s en assistenten) op de hoogte zijn van as. vacatures.
Nou, ik ga mijn eigen DA wel op de hoogte brengen maar zij heeft al 4 paravets. in dienst dus ik verwacht niet dat zij plek heeft. Anders zou ik zo bij haar willen beginnen O+
De andere klinieken die ik ken zijn niet per se klinieken waar ik zou willen werken omdat het kleine praktijken zijn met weinig mogelijkheden tot verder ontwikkelen, of zijn klinieken waar nu veel aan de hand is door de overname door grote concerns, waarbij door het samenvoegen van verschillende praktijken er veel roulatiediensten over verschillende locaties ontstaan.

Ik ben eigenlijk wel op zoek naar iets waar ik mijn eigen 'verpleegster-skills' meer kan oppoetsen en bijspijkeren, en wat minder aan de telefoon hoef te hangen. Grotere dierenziekenhuizen kennen vaak meer specialisatie, ook voor assistentes. Dus vandaar dat ik nu eerst mijn pijlen daar op richt :)
pi_197917837
Ik kreeg echt heel andere ideeën/visuals dan wat er in het artikel verder beschreven stond :D



Tijd om naar bed te gaan denk ik :+
pi_197917930
Jammer van de sollicitatie @Candaasje, maar heel goed dat je je grens hebt getrokken. En fijn dat je al nieuwe vacature hebt gevonden die je aanspreekt!

Een van mijn katten doet een beetje raar en ik maak me wat zorgen :(. Toen hij op schoot lag, voelde ik af en toe wat "spasmes", spieren spannen of zo. En toen ik daarna opstond en kat op grond, stond hij heel gek en paar stappen ook wat wankel en toen ging ie zitten. Maar toen ik daarna stukje verderop ging zitten en kat naar me toe lokte, liep hij gewoon helemaal normaal, dus was echt maar heel even. Maar hij zit nu wel al anderhalf uur onder de bank, met heel even tussendoor er onderuit en dan weer er onder. Hij wil ook niks eten, geen brokjes en geen natvoer, terwijl hij normaal altijd wel voor eten te porren is. Ik heb geprobeerd in z'n bekkie te kijken en zn tandvlees is beetje lichtroze-met-wit oid, maar als ik bij broer kijk die normaal doet ziet het er geloof ik wel ongeveer hetzelfde uit. Ook geprobeerd een mini beetje anti haarbal pasta op m'n vinger, dat wil 'ie wel oplikken. Ook de automatische voerbak laten draaien, normaal sprint ie er dan heen, maar nu totaal geen reactie. Maar misschien is dat ook wel omdat ik al een uur liep te prutsen met proberen onder de bank uit te laten komen en zo. Ik ben waarschijnlijk gewoon overbezorgd, maar toch zit het me niet zo lekker. Maar of het dan weer iets is om de spoedlijn voor te bellen weet ik ook weer niet..
pi_197918054
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Jammer van de sollicitatie @:Candaasje, maar heel goed dat je je grens hebt getrokken. En fijn dat je al nieuwe vacature hebt gevonden die je aanspreekt!

Een van mijn katten doet een beetje raar en ik maak me wat zorgen :(. Toen hij op schoot lag, voelde ik af en toe wat "spasmes", spieren spannen of zo. En toen ik daarna opstond en kat op grond, stond hij heel gek en paar stappen ook wat wankel en toen ging ie zitten. Maar toen ik daarna stukje verderop ging zitten en kat naar me toe lokte, liep hij gewoon helemaal normaal, dus was echt maar heel even. Maar hij zit nu wel al anderhalf uur onder de bank, met heel even tussendoor er onderuit en dan weer er onder. Hij wil ook niks eten, geen brokjes en geen natvoer, terwijl hij normaal altijd wel voor eten te porren is. Ik heb geprobeerd in z'n bekkie te kijken en zn tandvlees is beetje lichtroze-met-wit oid, maar als ik bij broer kijk die normaal doet ziet het er geloof ik wel ongeveer hetzelfde uit. Ook geprobeerd een mini beetje anti haarbal pasta op m'n vinger, dat wil 'ie wel oplikken. Ook de automatische voerbak laten draaien, normaal sprint ie er dan heen, maar nu totaal geen reactie. Maar misschien is dat ook wel omdat ik al een uur liep te prutsen met proberen onder de bank uit te laten komen en zo. Ik ben waarschijnlijk gewoon overbezorgd, maar toch zit het me niet zo lekker. Maar of het dan weer iets is om de spoedlijn voor te bellen weet ik ook weer niet..
He, konden ze maar praten! Zou nog niet de spoedljn bellen, maar even tot morgen wachten. Zolang die pasta wil (ook niet teveel geven) overheerst smaak tov ziekzijn. Misschien ook wat anders geven, kaas of zo?
Hier hebben beide katten wel eens spasmes en nika valt dan ook om. Maar da’s ook weer snel over.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197918197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

He, konden ze maar praten! Zou nog niet de spoedljn bellen, maar even tot morgen wachten. Zolang die pasta wil (ook niet teveel geven) overheerst smaak tov ziekzijn. Misschien ook wat anders geven, kaas of zo?
Hier hebben beide katten wel eens spasmes en nika valt dan ook om. Maar da’s ook weer snel over.
Nou inderdaad! Als 'ie gewoon even kon zeggen wat er is..
Hij kwam onder de bank vandaan net en klom in een doos, dus heb m snel met doos en al naar m'n slaapkamer verplaatst. Allebei even op m'n kamer vannacht, voelt toch fijner. En ik zet een wekker iets voor 1:00, dan draait de voerbak altijd, om te kijken of 'ie dan wel iets wil eten (en voorkomen dat z'n broer een dubbele portie eet als niet haha). Heb geen kaas in huis, ook geen tonijn oid, en drie smaken brokjes en een smaak natvoer al geprobeerd, maar als 'ie om 1u ook niet wil eens kijken of een andere smaak natvoer het doet en of ik echt niks heb liggen verder. Om 17:30 heeft 'ie iig nog gewoon gegeten, ik ben van 20-20:55 gaan wandelen en voor ik wegging was er niks aan de hand.
Nou ja, hopelijk heeft ie nu gewoon geen trek en om 1u wel en eet 'ie dan gewoon weer, dat zou me al wel gerust stellen!

Edit: er is gegeten O+ toen voerbak draaide liep ie er wel heen maar deed niks, omdat broer twee bakjes tegelijk wilde leegeten zijn bakje leeg gehaald en op het bed aangeboden, eerst uit de hand maar geen succes, toen op bed gelegd en heel voorzichtig gesnuffeld en brokje gegeten en nu alles op. Pak van m'n hart! Nu eindelijk slapen want morgen lange werkdag met veel to-do's en videobelmeetings :Z
Hoe bezorgd je dan kan zijn om zo'n beestje, pfoe.

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 10-02-2021 01:09:46 ]
pi_197919217
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef Candaasje het volgende:
Oef, succes met al die lekkages, dat is serieus minder tof :{

Ik heb denk ik alweer een toffe vacature gevonden. Alleen wel in Rotterdam, en ik heb altijd geroepen dat ik niet die kant op wil verhuizen want ik wil bossen en heide :P . Maar goed, gezien vriend in Delft werkt, misschien wel handiger om ook daar te zoeken. De randstad is toch wel de plek waar veel grotere dierenziekenhuizen zitten. (En een woning in zeist/driebergen is toch niet te betalen atm ;(

Morgen eens even in de pen klimmen. 8-)
Een huis in Delft eo ook niet hoor :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 februari 2021 @ 07:13:36 #105
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197919382
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg echt heel andere ideeën/visuals dan wat er in het artikel verder beschreven stond :D

[ link | afbeelding ]

Tijd om naar bed te gaan denk ik :+
Ik ben misbruikt.
  woensdag 10 februari 2021 @ 07:17:11 #106
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197919402
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef Candaasje het volgende:
Oef, succes met al die lekkages, dat is serieus minder tof :{

Ik heb denk ik alweer een toffe vacature gevonden. Alleen wel in Rotterdam, en ik heb altijd geroepen dat ik niet die kant op wil verhuizen want ik wil bossen en heide :P . Maar goed, gezien vriend in Delft werkt, misschien wel handiger om ook daar te zoeken. De randstad is toch wel de plek waar veel grotere dierenziekenhuizen zitten. (En een woning in zeist/driebergen is toch niet te betalen atm ;(

Morgen eens even in de pen klimmen. 8-)
Genoeg mensen die in Delft eo werken en wonen op Goeree Overflakkee. Of op Voorne Putten. Daar kun je ook genoeg vinden, met wat meer ruimte.
pi_197919767
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Genoeg mensen die in Delft eo werken en wonen op Goeree Overflakkee. Of op Voorne Putten. Daar kun je ook genoeg vinden, met wat meer ruimte.
Schouwen duiveland zelfs nog..
Of in brabant.. (wel aan de westkant dan..)
pi_197919913

'I am not a cat'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197920008
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef Lonaa het volgende:

'I am not a cat'
_O-
Hoop ik nog een keer tegen te komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_197920090
Goedemorgen

Wachten op de lekdetectie mannen
pi_197920157
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Wachten op de lekdetectie mannen
Zijn het ook lekreparatiemannen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197920275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn het ook lekreparatiemannen?
Dat vind ik een goede vraag :D
Ga ik eigenlijk niet van uit maar weet het niet zeker.
pi_197920594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn het ook lekreparatiemannen?
Dat zijn loodgieters.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197920847
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zijn loodgieters.
Lekdetectie toch ook?

Leuke dag bij je ouders gehad gisteren? Ging alles goed met rijden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197920879
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekdetectie toch ook?

Leuke dag bij je ouders gehad gisteren? Ging alles goed met rijden?
Als er mannen zijn die het lek detecteren, zijn er ook mannen die het maken. Dat kunnen wel dezelfde mannen zijn. I guess.
Of vrouwen.

Ja, was gezellig. Wel beetje gek. Alleen mijn ouders + zusje. Geen aanhang, terwijl die al jaren meegaan. Moeders voelde zich wel heel jarig. Buren hadden nog kaartjes in de bus gedaan omdat er grote '60'ballonnen hingen enzo. O+

Heb niet zelf gereden, we kregen het logistiek niet rond. De sneeuw had wel voor wat issues op F. zn werk gezorgd waardoor de planning anders was en naja, hij had de auto nodig.

Mijn vader heeft me opgehaald met zn nieuwe Land Cruiser. :') Die wilde wel lekker ploegen. :D Mijn zusje heeft me in de buurt afgezet, dat is voor haar maar 10 minuten om ofzo. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197920964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekdetectie toch ook?

:Y


De bierborstel koekjes waren trouwens lekker voor wie zich dat nog afvroeg. Het zakje ging iets te snel leeg :D
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:22:16 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197921042
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef Lonaa het volgende:

'I am not a cat'
Ik moest hier echt te hard om lachen _O-
pi_197921094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik moest hier echt te hard om lachen _O-
Hahahahaha ja. Ik ook de hele tijd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:27:33 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197921111
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hahahahaha ja. Ik ook de hele tijd. :')
En wie heeft dit opgenomen want dat mag niet staat er _O-
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 10:41:54 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197921312
Mensen uit het dorp op tv vanavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat "botox feestjes" precies zijn. Denk dan toch dat ik liever hier blijf...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197922188
Er blijft maar water langs het raam naar beneden druppels. Volgens mij flink aan het dooien buiten. ;(
pi_197922225
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Edit: er is gegeten O+ toen voerbak draaide liep ie er wel heen maar deed niks, omdat broer twee bakjes tegelijk wilde leegeten zijn bakje leeg gehaald en op het bed aangeboden, eerst uit de hand maar geen succes, toen op bed gelegd en heel voorzichtig gesnuffeld en brokje gegeten en nu alles op. Pak van m'n hart! Nu eindelijk slapen want morgen lange werkdag met veel to-do's en videobelmeetings :Z
Hoe bezorgd je dan kan zijn om zo'n beestje, pfoe.
Fijn! *O*
pi_197922331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:37 schreef Myraela het volgende:
Er blijft maar water langs het raam naar beneden druppels. Volgens mij flink aan het dooien buiten. ;(
Het vriest in heel Nederland. Maar in de zon kan de sneeuw op donkere daken wel smelten nu ja, zeker als die daken ook van onderuit verwarmd wordt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197922340
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 05:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een huis in Delft eo ook niet hoor :D
Echt in Delft niet nee, maar dat hoef ik ook niet. Liever ergens erbuiten, ik ben niet een echt stadsmens :) .
Op funda al een beetje rondgeneusd, en in de plaatsen eromheen is wel behoorlijk wat aanbod wat we ook nog zouden kunnen betalen. Ik denk niet dat we tot ons bejaardenbestaan er willen blijven wonen, maar voor de komende 10-15 jaar prima. In omgeving Zeist is er én weinig aanbod, wat er is, is schreeuwend duur en/of 'kluswoning' en/of erg klein. Daarbij we zijn wat beperkter qua plaatsen eromheen (qua reistijd vriend is dat al snel niet zo leuk meer)

quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Genoeg mensen die in Delft eo werken en wonen op Goeree Overflakkee. Of op Voorne Putten. Daar kun je ook genoeg vinden, met wat meer ruimte.
Ik zal daar eens kijken! Ik ken heel die omgeving niet qua plekken om niet of juist wel te willen wonen. Thnx!
pi_197922353
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben misbruikt.
Ik las net in R&P dat ik je beter niet kan aanraden naar een psycholoog te gaan. Glaasje Roosvicé dan maar?

:')
pi_197922391
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:41 schreef derLudolf het volgende:
Mensen uit het dorp op tv vanavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat "botox feestjes" precies zijn. Denk dan toch dat ik liever hier blijf...
Botox-feestjes zijn een soort Tupperware / Make-up- party's.
Dus op zo'n avond ga je niet gezellig keuvelen over de nieuwste Tupperware bakjes of elkaar opmaken en je dure make-up laten aansmeren , maar onderga je allemaal even een botoxbehandeling. Thuis dus bij degene die het organiseert, en waar er dan iemand komt met een koffertje met naalden.

*O*
pi_197922513
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Botox-feestjes zijn een soort Tupperware / Make-up- party's.
Dus op zo'n avond ga je niet gezellig keuvelen over de nieuwste Tupperware bakjes of elkaar opmaken en je dure make-up laten aansmeren , maar onderga je allemaal even een botoxbehandeling. Thuis dus bij degene die het organiseert, en waar er dan iemand komt met een koffertje met naalden.

*O*
Waarbij niet duidelijk is of die "iemand" dat wel mag (meestal niet)
We have far more in common than that which devides us..
pi_197922532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waarbij niet duidelijk is of die "iemand" dat wel mag (meestal niet)
Details :{w Niet zo betuttelend Kaatje!
pi_197922543
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Botox-feestjes zijn een soort Tupperware / Make-up- party's.
Dus op zo'n avond ga je niet gezellig keuvelen over de nieuwste Tupperware bakjes of elkaar opmaken en je dure make-up laten aansmeren , maar onderga je allemaal even een botoxbehandeling. Thuis dus bij degene die het organiseert, en waar er dan iemand komt met een koffertje met naalden.

*O*
Klinkt bijzonder :D
pi_197922572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt bijzonder :D
Dan krijg van die leuke opgespoten lippen (maar niet overal evenveel) Leuk joh!
We have far more in common than that which devides us..
pi_197922612
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan krijg van die leuke opgespoten lippen (maar niet overal evenveel) Leuk joh!
En de hele vriendinnengroep lijkt dan ook op elkaar
pi_197922614
RAMBAM had er een aflevering over. Ging weliswaar meer over lipfiller-party's maar ik dacht dat botox-party's ook voorbij kwamen. (Ik weet eigenlijk niet eens of er echt verschil is, qua troep die je inspuit :') )

Zie alleen dat de aflevering niet meer beschikbaar is.
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:04:11 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197922622
Lekker een beetje bacterie uitgeknepen uit een dood ronddobberende eend in je voorhoofd zodat je lekker vragend kijkt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197923150
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 12:32:40 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197923177
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Botox-feestjes zijn een soort Tupperware / Make-up- party's.
Dus op zo'n avond ga je niet gezellig keuvelen over de nieuwste Tupperware bakjes of elkaar opmaken en je dure make-up laten aansmeren , maar onderga je allemaal even een botoxbehandeling. Thuis dus bij degene die het organiseert, en waar er dan iemand komt met een koffertje met naalden.

*O*
Lekker elkaar met naalden prikken. Eerst een paar flessen champagne d'r in en dan enigszins bezopen elkaar verminken. Gezellig.
Wat ik al zei, laat mij maar zonder geld hier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197923279
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik las net in R&P dat ik je beter niet kan aanraden naar een psycholoog te gaan. Glaasje Roosvicé dan maar?

:')
Misbruik leidt nogal vaak tot ptss. Topic nog eens lezen?

quote:
Mijns inziens heeft het zoeken van psychologische hulp enkel zin als je tot 1 van de volgende 4 groepen behoort:
- iemand met een ZEER ZWARE depressie of helemaal uit de hand gelopen manie
- iemand met PTSS
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:38:14 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197923280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Balen zeg! maar gelukkig hoeft er dus niet gesloopt te worden dan?
pi_197923282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Das ruk -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197923296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Ook?

Je hebt een huis vol bogen en kromme lijnen oid?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197923303
Pffff. Definitieve versie van m'n verslag ingeleverd, op het moment dat ik op verzenden druk realiseer ik me dat de datum op het voorblad nog van vorige week is.

Waarschijnlijk valt het de beoordelaar helemaal niet op. En vergroot ik de chaos in z'n inbox alleen maar als ik een correctie stuur.

Het is ook maar een verslag van 6 studiepunten, dus niet heel spectaculair. Bij m'n scriptie zou ik er beter op letten.
pi_197923396
Balen, @Sarabi :*

Ik wil nu wel alle details horen over het gebeun van de vorige bewoners O-)

In ruil heb ik er ook nog wel een paar, want ik ben in klushuizen opgegroeid.
Wij hadden lekkage vanuit de badkamer omdat de vorige bewoner bij het aanleggen van de vloer een leiding stuk had gemaakt en het gat simpelweg "gerepareerd" had met wat duct tape. :') :')
Dat de garage bij regen een halve meter onderliep hoorde zo, volgens de vorige bewoners. ... nee? De regenpijp van het dak bleek binnendoor te lopen en uit te komen op een verstopte put. Dat was niet eens zo heel duur om op te lossen *G*
De oven in de keuken had het begeven, dus ze hebben er een keukenkastdeurtje voor getimmerd. Dat was nog een leuke verrassing. "Hee, dit deurtje wil niet open." ... het zit vastgetimmerd ... er zit een jaren 80 kapotte gore oven achter :o
pi_197923422
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ook?

Je hebt een huis vol bogen en kromme lijnen oid?
Nou bijna wel 🤣 dat alles scheef zit viel ons al op toen we het kochten.

Maar de afgelopen jaren kwam er steeds wel iets naar voren wat niet helemaal goed werkt. Vaak kleine dingen. Nu dus een vrij groot iets.

@gcjoel geen sloopwerk, dat is het enige positieve er aan. Ookal zou dat waarschijnlijk wel vergoed worden en dit niet....

Maar goed er zijn ergere dingen in de wereld.
Nu offertes opvragen.
Mocht iemand nog adresjes weten hoor ik het graag.
pi_197923469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef Tele6 het volgende:
Balen, @:Sarabi :*

Ik wil nu wel alle details horen over het gebeun van de vorige bewoners O-)

In ruil heb ik er ook nog wel een paar, want ik ben in klushuizen opgegroeid.
Wij hadden lekkage vanuit de badkamer omdat de vorige bewoner bij het aanleggen van de vloer een leiding stuk had gemaakt en het gat simpelweg "gerepareerd" had met wat duct tape. :') :')
Dat de garage bij regen een halve meter onderliep hoorde zo, volgens de vorige bewoners. ... nee? De regenpijp van het dak bleek binnendoor te lopen en uit te komen op een verstopte put. Dat was niet eens zo heel duur om op te lossen *G*
De oven in de keuken had het begeven, dus ze hebben er een keukenkastdeurtje voor getimmerd. Dat was nog een leuke verrassing. "Hee, dit deurtje wil niet open." ... het zit vastgetimmerd ... er zit een jaren 80 kapotte gore oven achter :o
:D dat zijn wel goede verhalen.
Misschien deel ik de onze nog wel, nu even geen zin om aan te denken.

Fijn dat je verslag ingeleverd is.
pi_197923499
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zijn loodgieters.
Of dakdekkers ;(

Zonnetje schijnt lekker O+ Dus ik heb al wat gebikt maar word af en toe nog opgeschikt door een stuk ijspegel wat langs de gevel down komt crashen (zoals men dat in goed nederengels zegt :') )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197923540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Tegenslag -O-
Hoeven er geen tegels uit? Want dat scheelt een hoop, lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197923722
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tegenslag -O-
Hoeven er geen tegels uit? Want dat scheelt een hoop, lijkt me.
Als het goed is niet :)
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 13:06:42 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197923866
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef Tele6 het volgende:
Balen, @:Sarabi :*

Ik wil nu wel alle details horen over het gebeun van de vorige bewoners O-)

Dat zijn leuke verhalen ja? De bewoner van waar we voor onze stichting een kantoorruimte hebben ingericht was ook een ultieme beunhaas dus ik heb ook nog een paar.

Maar eerst nog even paar uurtjes werken :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197924673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Opnieuw voegen/kitbox *O*
Wel alleen de douchewanden. Mijn man wil het zelf doen, geld dat we besparen kan dan bij nieuwe badkamer. Eerst moet het wat drogen en we moeten nog een multitool aanschaffen. En gehoorbescherming.

Geen idee of het nu bevroren is in de spouw :X
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_197924702
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Misbruik leidt nogal vaak tot ptss. Topic nog eens lezen?
[..]

Oh, goede!
Maar ik denk dat Antrhaxx beter met ons kan praten, want de wachtlijsten zijn toch te lang en de GGZ maakt je per definitie kapot.

(Ik ben redelijk snel afgehaakt in dat topic. Ik weet dat het echt niet allemaal altijd even goed gaat, maar dit soort adviezen geven... )
pi_197924712
Minder Sarabi, gelukkig nog wel enigzins beperkt qua schade :*
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 14:06:49 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197924917
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Opnieuw voegen/kitbox *O*
Wel alleen de douchewanden. Mijn man wil het zelf doen, geld dat we besparen kan dan bij nieuwe badkamer. Eerst moet het wat drogen en we moeten nog een multitool aanschaffen. En gehoorbescherming.

Geen idee of het nu bevroren is in de spouw :X
Dat lijkt me voor een Multitool niet onverstandig. En bestel online een van een pro-merk ipv iets bij de Gamma kopen voor meer geld. Daar krijg je spontaan een carpaal tunnelsyndroom van
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197925049
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, goede!
Maar ik denk dat Antrhaxx beter met ons kan praten, want de wachtlijsten zijn toch te lang en de GGZ maakt je per definitie kapot.

(Ik ben redelijk snel afgehaakt in dat topic. Ik weet dat het echt niet allemaal altijd even goed gaat, maar dit soort adviezen geven... )
Anders weet ik nog wel een vrije sector therapeut voor onze Anthraxx
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197925290
Ik ben ook best geshoqueerd van het nieuws over onze Anthraxx. En dat in Londen. In de metro. Jesus Christ -O-

Verder hopelijk alles goed met de rest. De mensen zonder lekkages en vochtplekken en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197925426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Opnieuw voegen/kitbox *O*
Wel alleen de douchewanden. Mijn man wil het zelf doen, geld dat we besparen kan dan bij nieuwe badkamer. Eerst moet het wat drogen en we moeten nog een multitool aanschaffen. En gehoorbescherming.

Geen idee of het nu bevroren is in de spouw :X
Fijn zo'n handige man :)
Wil hij het ook bij ons komen doen ;) we hebben bier.
pi_197925571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook best geshoqueerd van het nieuws over onze Anthraxx. En dat in Londen. In de metro. Jesus Christ -O-

Verder hopelijk alles goed met de rest. De mensen zonder lekkages en vochtplekken en zo.
Door Jesus Christ?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197925580
Dit is trouwens geen onderwerp om grappen over te maken }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197925593
Hoewel
Alles is een onderwerp om grappen over te maken *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197925604
Kwartet!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197925622
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef Vanyel het volgende:

Door Jesus Christ?
Ik hou alle opties graag open.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197925643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn zo'n handige man :)
Wil hij het ook bij ons komen doen ;) we hebben bier.
Hij is nog bezig met handig worden :7 ik laat tzt wel weten of het lukt hiero :+
Hij drinkt alleen cola trouwens. Heel veel }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_197925659
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat lijkt me voor een Multitool niet onverstandig. En bestel online een van een pro-merk ipv iets bij de Gamma kopen voor meer geld. Daar krijg je spontaan een carpaal tunnelsyndroom van
Heb je een tip voor een/meedere merken? Zijn collega tipte zo'n groene Bosch, maar ik werd niet blij van de reviews.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:49:52 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197925672
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Kwartet!
Je zei tet :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197925887
Twee strekkende meter aan ijspegel van mijn voorgevel gesloopt.
Ik vond mezelf best slim, met mijn houten blokjes op de grond om te zorgen dat de rolluiken niet vastvriezen... blokjes zijn inmiddels verzopen in het ijs wat in de goot ligt. Als ik heeeele kleine schaatsjes had zou ik een baantje kunnen trekken *O* -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197925894
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Je zei tet :9
Nee, jij zei het :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 15:04:41 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197925920
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heb je een tip voor een/meedere merken? Zijn collega tipte zo'n groene Bosch, maar ik werd niet blij van de reviews.
Blauwe Bosch :+
Makita, Hikoki, Fein.
Even via Idealo.de de goedkoopste Duitse aanbieder opzoeken en vergelijken met de NL prijs kan lonen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197926009
Flyers zijn net bezorgd *O* komende week lekker veel wandelen en flyeren.
pi_197926734
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Blauwe Bosch :+
Makita, Hikoki, Fein.
Even via Idealo.de de goedkoopste Duitse aanbieder opzoeken en vergelijken met de NL prijs kan lonen.
^O^ Ik wil dat ding meer dan hij :') ff lekker speuren en vergelijken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_197926768
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Botox-feestjes zijn een soort Tupperware / Make-up- party's.
Dus op zo'n avond ga je niet gezellig keuvelen over de nieuwste Tupperware bakjes of elkaar opmaken en je dure make-up laten aansmeren , maar onderga je allemaal even een botoxbehandeling. Thuis dus bij degene die het organiseert, en waar er dan iemand komt met een koffertje met naalden.

*O*
Ik heb een tijdje een manager (vrouw) gehad, die dergelijke party's organiseerde in twee smaakjes: dure (dure!) kinderkledij en sexspeeltjes. Als ze geboekt werd voor partijtje van een van beide soorten, kon ze meestal zichzelf ook succesvol aanprijzen voor de andere - de doelgroep overlapte toch aardig.

Enkele collega's waren zeer te spreken over haar producten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197926907
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef sigme het volgende:

Ik heb een tijdje een manager (vrouw) gehad, die dergelijke party's organiseerde in twee smaakjes: dure (dure!) kinderkledij en sexspeeltjes. Als ze geboekt werd voor partijtje van een van beide soorten, kon ze meestal zichzelf ook succesvol aanprijzen voor de andere - de doelgroep overlapte toch aardig.

Enkele collega's waren zeer te spreken over haar producten.
In geen honderd jaar zou ik naar zoiets gaan _O- Het ergste wat ik heb meegemaakt was een Tupperware party en ik dacht de hele tijd dat ik echt echt echt naar huis wilde. Maar ja, de gastvrouw was een vriendin en ze kreeg dingetjes als er minstens x mensen kwamen en zo, dus tsja. Nu doe ik dat soort ongein niet meer om een ander een plezier te doen (leest iedereen mee? mij niet vragen dus).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:56:18 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197926971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In geen honderd jaar zou ik naar zoiets gaan _O- Het ergste wat ik heb meegemaakt was een Tupperware party en ik dacht de hele tijd dat ik echt echt echt naar huis wilde. Maar ja, de gastvrouw was een vriendin en ze kreeg dingetjes als er minstens x mensen kwamen en zo, dus tsja. Nu doe ik dat soort ongein niet meer om een ander een plezier te doen (leest iedereen mee? mij niet vragen dus).
Best wat jaren terug was het ook echt een ding, ben nog wel op make-up en sieraden party's geweest _O-
Zou er nu niet meer heen gaan. :D
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:56:21 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197926972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

^O^ Ik wil dat ding meer dan hij :') ff lekker speuren en vergelijken.
Ik heb, naar alle tevredenheid, een Worx op 230volt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:56:55 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197926985
Ik vind tupperwarw dus reuze handig :+ k. heeft er een hekel aan..

Ik gebruik ze nog regelmatig die dingen..


Vandag een goede dag *O* lekker lunch rondje gelopen en kwam nog een buurtbewoner op skies tegen in het park w/

Verder lekker de halve dag de muziek op 10 (00's *O* ) en staand vergaderen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197927016
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind tupperwarw dus reuze handig :+ k. heeft er een hekel aan..

Ik gebruik ze nog regelmatig die dingen..

Vandag een goede dag *O* lekker lunch rondje gelopen en kwam nog een buurtbewoner op skies tegen in het park w/

Verder lekker de halve dag de muziek op 10 (00's *O* ) en staand vergaderen..
Ik heb alle Tupperware van mijn oma gekregen. Maar dat spul gaat....plakken? op den duur. Heel vaag.
Een tijdje terug nog een Tupperware cakedoos bij de kringloop gehaald. Dat leek me handig. Er zitten nu allemaal overtollige messen, vorken en lepels in :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197927029
Hoe spreken we 00's eigenlijk uit? Is daar al een consensus over?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197927044
Die ene sex(speeltjes) party waar ik ben geweest was best bijzonder. Goede opbouw wel, van de massage olie naar de piemelkaarsen, handboeitjes met bont en door naar de vibrators.
Inclusief tubetje clit stimulerende gel op het toilet _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197927058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoe spreken we 00's eigenlijk uit? Is daar al een consensus over?
Nulnuldoubleozeros :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197927101
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, goede!
Maar ik denk dat Antrhaxx beter met ons kan praten, want de wachtlijsten zijn toch te lang en de GGZ maakt je per definitie kapot.

(Ik ben redelijk snel afgehaakt in dat topic. Ik weet dat het echt niet allemaal altijd even goed gaat, maar dit soort adviezen geven... )
Ik heb het topic net eens bekeken.

Ik was al maanden geleden afgehaakt bij de TS van dit topic dus ik snap je. Diegene is ook echt een groot aaneenplaksel van woede en drogredenen. Eigenlijk best treurig.
pi_197927107
@Isabeau ik heb nog geen consensus gevonden. Ik vind de jaren nul wel mooi.
pi_197927172
Ik wist niet eens dat die party's nog bestonden. Heel vroeger wel naar tupperware en oriflame (make up) geweest. Sommige tupperware dingen waren wel handig, maar als je nu op de site kijkt, is het zo lelijk (en idioot duur)

Wel gehoord van lingerieparty's en seksparty's. Een vriendin is daar een keer geweest bij haar nichtje thuis. Vriendin en haar moeder (midden 50 en eind 70) kwamen helemaal in shock thuis _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_197927666
:O Wat een dag :{ Productiestoring vanaf 11:30. Net klaar met oplossen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:33:16 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197927715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
:O Wat een dag :{ Productiestoring vanaf 11:30. Net klaar met oplossen :{
Zat zeker een vent in de weg?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 16:33:43 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197927730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:


Wel gehoord van lingerieparty's en seksparty's.
Jaaaajaaa dat zeggen ze allemaal
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197927823
quote:
16s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jaaaajaaa dat zeggen ze allemaal
Ze zat er met haar ogen dicht natuurlijk :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 16:39:31 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197927824


Ik mag blijven :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 16:40:29 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197927843
69% is niet heel overtuigend :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197927980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zat zeker een vent in de weg?
Nee. Foutje van de developers :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 16:59:16 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197928190
Groen links en PvdD staan nog onder Jezus leeft bij mij :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197928451
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:40 schreef derLudolf het volgende:
69% is niet heel overtuigend :+
Maar wel nice 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197928462
Is dit de kieswijzer trouwens? Volgens dat ding wat ik vorige week deed moest ik SGP stemmen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197928475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Is dit de kieswijzer trouwens? Volgens dat ding wat ik vorige week deed moest ik SGP stemmen.
Nee, de Stemwijzer :)
pi_197928552
Ik moet stemmen op BIJ1. Ik heb er nog nooit van gehoord _O-

De eerste twee bekende partijen zijn Groen Links en dan wederom....SGP :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197928586
Als állerlaatste overigens Jezus Leeft _O-

De onderste 5 zijn:
PVV
Denk
FvD
PvdA (!!)
Jezus Leeft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197928607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet stemmen op BIJ1. Ik heb er nog nooit van gehoord _O-

De eerste twee bekende partijen zijn Groen Links en dan wederom....SGP :')
Ik kreeg ook BIJ1 bovenaan en Groenlinks. :)

Ik kan me nog wel voorstellen dat afgezien van de christen-wappie-dingen SGP nog best goede dingen kan willen. Het is in ieder geval niet een partij die één ding wil en over alle andere dingen geen standpunten heeft ^O^
pi_197928635
Ik vond de "Er moeten minder mogelijkheden komen om taakstraffen te geven ipv gevangenisstraffen" nog een hersenkraker trouwens. Oneens of eens? ... minder taakstraffen.... meer gevangenisstraffen... Dit had duidelijker geformuleerd gekund.
pi_197928674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Als állerlaatste overigens Jezus Leeft _O-

De onderste 5 zijn:
PVV
Denk
FvD
PvdA (!!)
Jezus Leeft
Ik heb als onderste 5
VVD
Libertaire Partij
PVV
FvD
JA21

waarbij ik het knap vind dat een partij waar ik nog nooit van gehoord heb zo tegenovergestelde ideeën heeft.
Verder lag het wel in de lijn der verwachting geloof ik. Al vind ik het bijzonder dat VVD zo laag komt te staan.
pi_197928786
Gl, pvdd en bij1. Maar onderaan stond zelfs pvv hoger dan vvd _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_197928853
Wat is het al weer lekker lang licht. w/

#einde mededeling.
pi_197929088
Bij mij staat FvD op 3. :') Maar die overeenkomsten liggen wel op punten die ik eigenlijk niet zo boeiend vind.

Onderste 5:
BIJ1
Piratenpartij
SP
DENK
NIDA
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:08:48 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197929224
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje een manager (vrouw) gehad, die dergelijke party's organiseerde in twee smaakjes: dure (dure!) kinderkledij en sexspeeltjes. Als ze geboekt werd voor partijtje van een van beide soorten, kon ze meestal zichzelf ook succesvol aanprijzen voor de andere - de doelgroep overlapte toch aardig.

Enkele collega's waren zeer te spreken over haar producten.
Mijn eega doet mee in de organisatie van Tupperware - Whatsapp parties op 't moment; een of twee dames zetten dan tupperware filmpjes in een whatsapp groep, ze borrelen er allemaal bij in de eigen woonkamer, er worden live demo's voor camera gegeven enz.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:10:31 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197929239
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die ene sex(speeltjes) party waar ik ben geweest was best bijzonder. Goede opbouw wel, van de massage olie naar de piemelkaarsen, handboeitjes met bont en door naar de vibrators.
Inclusief tubetje clit stimulerende gel op het toilet _O-
Wat zijn piemelkaarsen? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:13:13 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197929273
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:43 schreef AnneX het volgende:
Wat is het al weer lekker lang licht. w/

#einde mededeling.
Jaaaaa

Uren in de sneeuw lopen sleeën hier en toezicht gehouden zodat de buurtkinderen niet in de sloot vielen

Awesome was het, heer-lijk.
Nu kind aan de Fristi (viel in een struik en heeft bebloed hoofd nu :T) en ik aan de glühwein :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197929288
Hmm. Onderste 5

VVD
CDA
SGP
FvD
PVV
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197929303
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Molo het volgende:
toezicht gehouden zodat de buurtkinderen niet in de sloot vielen
[kind,red] viel in een struik en heeft bebloed hoofd nu en ik aan de glühwein
Weet je zeker dat dit de volgorde was?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:17:38 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197929336
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dit de volgorde was?
Het was geen sloot :T

En klopt ja :P

Dat struik stuk gebeurde precies toen Koos kwam om ons naar huis te roepen trouwens O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197929421
Ik heb net nog even gekeken wat mijn lijst is met alleen zittende regeringspartijen en ik kreeg een venster met dat GL en SGP wel heel dicht bij elkaar lagen en of ik nog 5 extra standpunten wilde doen. Dat was wel een beetje een no brainer :') Ik kreeg vragen over abortus, betalen voor seks is altijd strafbaar, half jaar militaire dienst voor alle jongeren... Dus GL op één.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:24:11 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197929446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net nog even gekeken wat mijn lijst is met alleen zittende regeringspartijen en ik kreeg een venster met dat GL en SGP wel heel dicht bij elkaar lagen en of ik nog 5 extra standpunten wilde doen. Dat was wel een beetje een no brainer :') Ik kreeg vragen over abortus, betalen voor seks is altijd strafbaar, half jaar militaire dienst voor alle jongeren... Dus GL op één.
Dat was dan een heel andere stemwijzer dan deze... Ik vond bij deze de vragen ook in veel gevallen nou niet echt onderdeel van de grote vraagstukken van deze tijd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:24:24 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197929449
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net nog even gekeken wat mijn lijst is met alleen zittende regeringspartijen en ik kreeg een venster met dat GL en SGP wel heel dicht bij elkaar lagen en of ik nog 5 extra standpunten wilde doen. Dat was wel een beetje een no brainer :') Ik kreeg vragen over abortus, betalen voor seks is altijd strafbaar, half jaar militaire dienst voor alle jongeren... Dus GL op één.
Die extra vragen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:25:52 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197929472
Komende jaren gaat over bezuinigingen op de zorg, economie, uitkeringen en eisen, omscholing, AOW en pensioenen

Ik geloof er geen reet van dat al die vraagstukken die Isa schrijft ook meer ergens een rol gaan spelen komende vier jaar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197929493
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef Molo het volgende:
Komende jaren gaat over bezuinigingen op de zorg, economie, uitkeringen en eisen, omscholing, AOW en pensioenen

Ik geloof er geen reet van dat al die vraagstukken die Isa schrijft ook meer ergens een rol gaan spelen komende vier jaar
Nope, zero kans. Komende jaren gaan overigens neem ik aan óók over de klimaatkwesties. En bezuinigingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:29:35 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197929534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nope, zero kans. Komende jaren gaan overigens neem ik aan óók over de klimaatkwesties. En bezuinigingen.
Ja dat van het gas af gaan nog niet lukt, en we dat doorschuiven en voorlopig dus de Nord Stream ook gaan gebruiken denk ik *O*

Duurzaamheid prima, maar wie gaat het betalen
Beetje dat idee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 18:36:34 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197929654
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat van het gas af gaan nog niet lukt, en we dat doorschuiven en voorlopig dus de Nord Stream ook gaan gebruiken denk ik *O*

Duurzaamheid prima, maar wie gaat het betalen
Beetje dat idee
Geforceerd van het gas af is toch ook een idioot idee. We hebben het beste gasnetwerk van Europa en anderen stappen juist over naar gas als duurzamer alternatief.

Nieuwe woningen, prima, maar in bestaande bouw is het niet haalbaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 18:41:06 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197929713
Klimaat kun je veel beter Europees oplossen vind ik. Een oude kolencentrale sluiten in Bulgarije en vervangen door iets anders zet meer zoden aan de dijk dan de moderne centrale in de Eemshaven te sluiten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:50:09 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197929829
Laten we he onderwijs zo hervormen dat we mensen opleiden die het op termijn sluiten van petrochemie met alle bijbehorende transport en opslag op gaan vangen; we hebben voldoende vrijetijdskundigen om nog jaren goed vrijetijd te besteden, maar we zullen de grote bedragen in de economie moeten gaan verdienen in andere sectoren.
Een nieuw kabinet die alleen korte termijn beziggaat met de coronakosten hebben we uiteindelijk weinig aan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197929835
Hmm ik deed die uit de Volkskrant obv stemgedrag. Die van Isa klinkt veel leuker -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:53:26 #215
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197929884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef fietsie het volgende:
Laten we he onderwijs zo hervormen dat we mensen opleiden die het op termijn sluiten van petrochemie met alle bijbehorende transport en opslag op gaan vangen; we hebben voldoende vrijetijdskundigen om nog jaren goed vrijetijd te besteden, maar we zullen de grote bedragen in de economie moeten gaan verdienen in andere sectoren.
Een nieuw kabinet die alleen korte termijn beziggaat met de coronakosten hebben we uiteindelijk weinig aan
Op lange termijn kom je niet van petrochemie af.. ja het wordt minder , maar zonder petrochemie gaat niet lukken.. het wordt een niche product en dat duurt nog wel langer dan het afschaffen van het gebruik van koolwaterstoffen voor energie.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197930024
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef Vanyel het volgende:
Hmm ik deed die uit de Volkskrant obv stemgedrag. Die van Isa klinkt veel leuker -O-
Daar kom ik uit op D66 :?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:07:53 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197930116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Op lange termijn kom je niet van petrochemie af.. ja het wordt minder , maar zonder petrochemie gaat niet lukken.. het wordt een niche product en dat duurt nog wel langer dan het afschaffen van het gebruik van koolwaterstoffen voor energie.
Inderdaad, olie/gas zal denk ik wel een hele belangrijke grondstof blijven voor veel producten.
Behalve het plastic waarvan we allemaal veel weggooien, zijn er zoveel hoogwaardige kunststoffen die zich niet 1-2-3 door iets anders laten vervangen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:09:26 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197930139
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Op lange termijn kom je niet van petrochemie af.. ja het wordt minder , maar zonder petrochemie gaat niet lukken.. het wordt een niche product en dat duurt nog wel langer dan het afschaffen van het gebruik van koolwaterstoffen voor energie.
Dat snap ik, maar het Groene Leger gaat er voor zorgen dat de nettomarges daar sterk onder druk komen, dus zullen we andere dingen moeten gaan doen die zoveel rendement hebben als petrochemie tot en met de jaren '90 had.

Ik heb het over 30 - 40 jaar he, niet over 1 kabinetsperiode.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:09:28 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197930140
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:50 schreef fietsie het volgende:
Laten we he onderwijs zo hervormen dat we mensen opleiden die het op termijn sluiten van petrochemie met alle bijbehorende transport en opslag op gaan vangen; we hebben voldoende vrijetijdskundigen om nog jaren goed vrijetijd te besteden, maar we zullen de grote bedragen in de economie moeten gaan verdienen in andere sectoren.
Een nieuw kabinet die alleen korte termijn beziggaat met de coronakosten hebben we uiteindelijk weinig aan
Krijg je vieze handjes van...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:11:25 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197930170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het Groene Leger gaat er voor zorgen dat de nettomarges daar sterk onder druk komen, dus zullen we andere dingen moeten gaan doen die zoveel rendement hebben als petrochemie tot en met de jaren '90 had.
Leuk en aardig hun plannen, maar zodra het geld op is kunnen ze niets meer
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:13:22 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197930190
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197930199
Ik durf hier bijna niet te zeggen wat ik als avondeten heb. Klikken op eigen risico.

recept
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197930247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Hm is dat alles?
Dan is het wel te doen.
Wel watervast voegsel deze keer.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:21:02 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197930290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf hier bijna niet te zeggen wat ik als avondeten heb. Klikken op eigen risico.

recept
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 10-02-2021 19:26:27 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197930293
Uurtje aan de wandel geweest en in ieder geval al 1 bestelling aan over gehouden *O*
pi_197930358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf hier bijna niet te zeggen wat ik als avondeten heb. Klikken op eigen risico.

recept
Noooooms! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197930390
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf hier bijna niet te zeggen wat ik als avondeten heb. Klikken op eigen risico.

recept
Gadverdamme
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197930394
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

Noooooms! O+
Het was verrassend lekker :Y Probleem is dat we regelmatig -censuur- kopen waarbij je maar een klein beetje nodig hebt voor een gerecht. Dus ik was benieuwd of een gerecht met -censuur- in de hoofdrol (om de rest op te maken) ook lekker zou zijn. Ja dus :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:28:16 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197930400
Zeg.. @PdeHoog ...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197930652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf hier bijna niet te zeggen wat ik als avondeten heb. Klikken op eigen risico.

recept
Hoop voor je dat je zelf hebt mogen kiezen 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_197930771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was verrassend lekker :Y Probleem is dat we regelmatig -censuur- kopen waarbij je maar een klein beetje nodig hebt voor een gerecht. Dus ik was benieuwd of een gerecht met -censuur- in de hoofdrol (om de rest op te maken) ook lekker zou zijn. Ja dus :+
Niks mis met BLEEKSELDERIJ B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197930888
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

Niks mis met BLEEKSELDERIJ B-)
Ssssssh! Je moet mensen niet expres van slag maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 19:51:51 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197930952
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niks mis met BLEEKSELDERIJ B-)
Rauw, kort gekookt, gebakken, in de salade, in de ragu. Heerlijk :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197931039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. @:PdeHoog ...
Ja @Barreltje?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197931041
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ssssssh! Je moet mensen niet expres van slag maken.
Zolang het K### woord hier nog vrijelijk genoemd wordt neem ik geen (bleekselderij) blad voor de mond :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197931236
* Lonaa is van slag
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197931297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf hier bijna niet te zeggen wat ik als avondeten heb. Klikken op eigen risico.

recept
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
:r :r :r :r :r :r :r :r }:| :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Duivel
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197931342
quote:
82s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zolang het K### woord hier nog vrijelijk genoemd wordt neem ik geen (bleekselderij) blad voor de mond :7
Hmmmm..

Kutkind?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197931363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa is van slag
* me too

Lotgenotencontact?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197931374
KwarTET
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:04:09 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197931378
Kaas! Kaas! Kaas! Kaas!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197931390
Dit bewijst maar weer. Eennierigen zijn niet meer equal.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:13:34 #243
63722 z80
I fink you freaky
pi_197931589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was verrassend lekker :Y Probleem is dat we regelmatig -censuur- kopen waarbij je maar een klein beetje nodig hebt voor een gerecht. Dus ik was benieuwd of een gerecht met -censuur- in de hoofdrol (om de rest op te maken) ook lekker zou zijn. Ja dus :+
Censuur kan ook heel goed per portie verpakt in de vriezer. Ja het wordt slap bij ontdooien maar de smaak blijft goed.
Een hele censuur is voor 1 persoon teveel. En schoongemaakt in stukken gesneden per porie in de vrieskist is makkelijk om even snel wat groente op tafel te krijgen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197931660
Vraagje aan Isa, en andere paramedici. En niét voor minilot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé..we hebben een nieuwe groente 😂
pi_197932040
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef AnneX het volgende:
Vraagje aan Isa, en andere paramedici. En niét voor minilot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé..we hebben een nieuwe groente 😂
Volgens mij zijn het subcutane injecties. Dan is dat risico verwaarloosbaar klein en hoeft optrekken niet.

Heb er nog over gedacht me op te geven om bij te klussen als spuitenjasser. Maja, zelf nog niet gevaccineerd en dan ga ik het echt opzoeken. Kan ik niet maken tov mijn andere werk vind ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:29:55 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932046
quote:
82s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zolang het K### woord hier nog vrijelijk genoemd wordt neem ik geen (bleekselderij) blad voor de mond :7
Kanker *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197932095
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

Volgens mij zijn het subcutane injecties. Dan is dat risico verwaarloosbaar klein en hoeft optrekken niet.

Heb er nog over gedacht me op te geven om bij te klussen als spuitenjasser. Maja, zelf nog niet gevaccineerd en dan ga ik het echt opzoeken. Kan ik niet maken tov mijn andere werk vind ik.
Hmm, ik las dat een groep mensen met morbide obesitas een derde prik moest omdat de injectie door de dikkere vetlaag niet in de spier was terecht gekomen. Dan is het een intramusculaire injectie en heb ik wel geleerd even te controleren of het niet in een vat zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197932175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, ik las dat een groep mensen met morbide obesitas een derde prik moest omdat de injectie door de dikkere vetlaag niet in de spier was terecht gekomen. Dan is het een intramusculaire injectie en heb ik wel geleerd even te controleren of het niet in een vat zit.
Ja, dan moet het wel.

Ik heb de naalden nog niet in detail kunnen bewonderen dus kan geen definitief oordeel geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:34:35 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197932199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, ik las dat een groep mensen met morbide obesitas een derde prik moest omdat de injectie door de dikkere vetlaag niet in de spier was terecht gekomen. Dan is het een intramusculaire injectie en heb ik wel geleerd even te controleren of het niet in een vat zit.
Kun je dan niet beter een langere spuit gebruiken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197932223
Intramusculair inderdaad. Officieel moet je optrekken, heb ik geleerd. In de praktijk is het verdomd moeilijk een vat te raken en vol te spuiten.

Ik heb er nog even naar gekeken, in de regio Utrecht mag ik NIET vaccineren. Want paramedisch beroep. Zelfs dierenartsen mogen het niet komen doen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:23 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197932232
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter een langere spuit gebruiken?
Of standaard een langere hebben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197932283
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:34 schreef derLudolf het volgende:

Kun je dan niet beter een langere spuit gebruiken?
Dat gingen ze vanaf dat moment ongetwijfeld ook doen :+ Maar de eerste injectie die ze hadden gekregen was dus niet goed terecht gekomen en ze krijgen bij de tweede injectie te horen dat ze dus nog een keer moeten komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197932289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of standaard een langere hebben
Dat is weer niet zo wenselijk voor mensen met minder vet. Hoe dunner en langer de naald, des te meer kracht er voor nodig is de vloeistof in te spuiten, des te meer weefselschade kan ontstaan.

Dus ze zullen wel ergens een middenweg gekozen hebben (niet te lang, niet te kort), maar als je dan iemand hebt met allemachies veel subcutaan vet...dan wordt het lastig als je de bijgeleverde naalden moet gebruiken.

EDIT: dit is wat ik leerde bij dieren overigens. Maar zal voor mensen ook wel enigszins gelden :P
pi_197932320
Linkje https://lci.rivm.nl/richt(...)6-vaccinatietechniek
Inderdaad intramusculair en niet optrekken.

Stom dat jij het niet mag doen Candaasje! Bevoegdheid en bekwaamheid zou snel te regelen moeten zijn met jouw achtergrond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197932381
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is weer niet zo wenselijk voor mensen met minder vet. Hoe dunner en langer de naald, des te meer kracht er voor nodig is de vloeistof in te spuiten, des te meer weefselschade kan ontstaan.

Dus ze zullen wel ergens een middenweg gekozen hebben (niet te lang, niet te kort), maar als je dan iemand hebt met allemachies veel subcutaan vet...dan wordt het lastig als je de bijgeleverde naalden moet gebruiken.

EDIT: dit is wat ik leerde bij dieren overigens. Maar zal voor mensen ook wel enigszins gelden :P
Nu moet ik denken aan de mopshond die fysiotherapie in het zwembad kreeg omdat hij te dik was om nog te lopen ;(
Ik kijk met A en B in het weekend wel eens naar "De Dierenkliniek UK" waar ze vooral orthopedische dingen doen, en meestal mooie dingen zoals superhippe pootprotheses maar dat arme dikke hondje ;(
pi_197932385
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linkje https://lci.rivm.nl/richt(...)6-vaccinatietechniek
Inderdaad intramusculair en niet optrekken.

Stom dat jij het niet mag doen Candaasje! Bevoegdheid en bekwaamheid zou snel te regelen moeten zijn met jouw achtergrond.
Ja, zou je wel zeggen hè. Ik heb zoveel injecties intramusuclair gezet (inleiding en uitleiding anesthesie, bepaalde pijnstilling) en ik heb bloedgeprikt. Ik weet wel wat moeilijker is :D .
Maar het zal wel iets verzekeringstechnisch zijn ofzo, als zelfs DA's het niet mogen
pi_197932438
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niks mis met BLEEKSELDERIJ B-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:42:39 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932446
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linkje https://lci.rivm.nl/richt(...)6-vaccinatietechniek
Inderdaad intramusculair en niet optrekken.

Stom dat jij het niet mag doen Candaasje! Bevoegdheid en bekwaamheid zou snel te regelen moeten zijn met jouw achtergrond.
Dit document ja. En ik begrijp dat de eerdere per ongeluk subcutaan gegeven prikken (want, teveel vet of verkeerd geprikt zoals op promofilmpje Gommers ;( ) toch geen derde prik krijgen, twee zou voldoende moeten zijn ondanks dat subcutaan niet het advies is


Voor tweede stuk, tja, geen behandelrelatie, zit niet in bestaande structuren qua werk endezo
Is een (stomme) keuze

[ Bericht 10% gewijzigd door Molo op 10-02-2021 20:50:53 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197932510
quote:
16s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o :o :X :X :X :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:45:41 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197932538
quote:
16s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit hier op de ramen van de schuur ivm de aangekondigde winter des doods. Helaas vergat die te komen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197932575
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat zit hier op de ramen van de schuur ivm de aangekondigde winter des doods. Helaas vergat die te komen.
Ik vries nog liever dood }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197932603
Dank voor de antwoorden van die en gene 👍🏼
pi_197932703
Bleekselderij, piepschuim, niets mis mee ^O^ Voor de stats: ik heb twee nieren (vermoed ik :o ) :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:51:48 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Clubsoda het volgende:
Bleekselderij, piepschuim, niets mis mee ^O^ Voor de stats: ik heb twee nieren (vermoed ik :o ) :Y
Ik ga bleekselderij de laatste jaren steeds meer waarderen :o
In soep en stoofpotten :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197932745
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit document ja. En ik begrijp dat de eerdere subcutane toch geen derde leuk krijgen, twee zou voldoende moeten zijn ondanks dat het niet het advies is


Voor tweede stuk, tja, geen behandelrelatie, zit niet in bestaande structuren qua werk endezo
Is een (stomme) keuze
Wat dat betreft ben ik blij dat ik op de wachtlijst sta. Zijn de kinderziektes qua proces van vaccineren er een beetje uit.
En sinds deze week is er een priklocatie in het durrup dus ipv drie kwartier enkele reis met de auto kan ik in vijf minuten met de fiets erheen ^O^
Of, als het weer zo zou blijven, wandelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197932767
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ga bleekselderij de laatste jaren steeds meer waarderen :o
In soep en stoofpotten :o
Op naar de koriander *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197932775
Ik keek bij de click en collect van de Action. Maar online heb ik toch niet dezelfde 'GRIJP ALLES WAAR JE BIJ KAN' mentaliteit.
pi_197932797
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik keek bij de click en collect van de Action. Maar online heb ik toch niet dezelfde 'GRIJP ALLES WAAR JE BIJ KAN' mentaliteit.
De glans is eraf he ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:55:25 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932825
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik blij dat ik op de wachtlijst sta. Zijn de kinderziektes qua proces van vaccineren er een beetje uit.
En sinds deze week is er een priklocatie in het durrup dus ipv drie kwartier enkele reis met de auto kan ik in vijf minuten met de fiets erheen ^O^
Of, als het weer zo zou blijven, wandelen.
Gezien er decentraal aangevlogen wordt is die kans niet per se kleiner dat je met kinderziektes te maken hebt in proces.
Afhankelijk van in welke tranche je wordt gevaccineerd. Via werk of niet bijvoorbeeld

Via werk zijn soms hele kleine aantallen en nieuwe prikkende mensen en dat kan gekut blijven opleveren helaas

Hier vlakbij komt een grote GGD prikhal, en daar heb ik wel vertrouwen in gezien ik daar als overig jong plebs een nummertje mag trekken tzt :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197932829
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:50 schreef Clubsoda het volgende:
Bleekselderij, piepschuim, niets mis mee ^O^ Voor de stats: ik heb twee nieren (vermoed ik :o ) :Y
Wacht maar.
Ik weet waar je huis woont }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197932837
Action rekent ook nog een euro servicekosten. Dat is zo’n 33% van mijn gemiddelde uitgavebedrag daar :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:56:10 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932839
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Op naar de koriander *O*
Blijft een eenzame dat :+

Vorige week nog uitgespuugd :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197932846
Stemwijzer gedaan.
1 PvdD
2 BIJ1
3 GL

Onderste
VVD
FVD
PVV

w/
pi_197932847
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ga bleekselderij de laatste jaren steeds meer waarderen :o
In soep en stoofpotten :o
Jouw huis niet -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197932863
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Gezien er decentraal aangevlogen wordt is die kans niet per se kleiner dat je met kinderziektes te maken hebt in proces.
Afhankelijk van in welke tranche je wordt gevaccineerd. Via werk of niet bijvoorbeeld

Via werk zijn soms hele kleine aantallen en nieuwe prikkende mensen en dat kan gekut blijven opleveren helaas

Hier vlakbij komt een grote GGD prikhal, en daar heb ik wel vertrouwen in gezien ik daar als overig jong plebs een nummertje mag trekken tzt :P
Wij mochten via werk naar de groooote prikhal in ver weg waar het plebs ook naartoe gaat.
Dus ik ga er vanuit dat ze hier in het durrup hier mooi voor me aan het oefenen zijn op de 85++ ers :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 10-02-2021 21:05:19 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:57:34 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932870
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jouw huis niet -O-
Vlakbij een grote GGD prikhal dus binnenkort

Wordt het al ietsjes makkelijker te vinden *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:58:39 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932896
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wij mochten via werk naar de groooote prikhal in ver weg waar het plebs ook naartoe gaat.
Dus ik ga er vanuit dat ze hier in het durrup niet mooi voor me aan het oefenen zijn op de 85++ ers :+
Kijk, dat klinkt goed!

Wanneer word jij jou gezegend met een anti-cor?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197932898
Bleekselderij *O*
pi_197932905
Jongens, ik moet het even kwijt hoor: de opvang die ik aangedragen had als stageadres, STAAT IN DE LIJST MET STAGE-ADRESSEN *O*

Niet dat ik er zelf nog stage ga lopen (beetje jammer wel, misschien ga ik er nog eens heen om te vrijwilligen, dat kan natuurlijk wel ;) ) maar ik vind dat zo tof hé! *O*
pi_197932930
Ik denk dat ik dit topic vaarwel moet zeggen voor nu. :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:01:18 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_197932958
quote:
16s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar maken ze wafels van.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:02:08 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197932985
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik dit topic vaarwel moet zeggen voor nu. :'(
Wacht, ik heb nog een vraag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197933050
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wacht maar.
Ik weet waar je huis woont }:|
Vergeet de kahlua-choco niet! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197933063
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt goed!

Wanneer word jij jou gezegend met een anti-cor?
Ik sta op een wachtlijst want toen ik post COVID eindelijk mocht waren de vaccins op -O-
Ik zou een sms krijgen als ik aan de beurt ben, maar houd het nieuws maar in de gaten en zodra mijn groep officieel mag ga ik ze toch maar weer even bellen. Want wellicht vergeten ze me, je zou het niet verwachten natuurlijk, maar toch O-)

En ‘niet’ was uiteraard ‘hier’ :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197933070
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vergeet de kahlua-choco niet! *O*
Ga je zeker roeren met Censuur :r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197933091
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ga je zeker roeren met Censuur :r
Iew nee, zó diep gaat gaat mijn liefde niet :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:56 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197933119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja @:Barreltje?
Mijn quote functie is kapot.
Maar eh.. niet iets te delen? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:07:01 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197933122
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik sta op een wachtlijst want toen ik post COVID eindelijk mocht waren de vaccins op -O-
Ik zou een sms krijgen als ik aan de beurt ben, maar houd het nieuws maar in de gaten en zodra mijn groep officieel mag ga ik ze toch maar weer even bellen. Want wellicht vergeten ze me, je zou het niet verwachten natuurlijk, maar toch O-)
En dan mag je straks toch bij de veeggroep bij Bernard Kummelteen die de laatste paar mensen die nog gevaccineerd moeten worden mag prikken onder de vlag van de arbo, waar hij dit voor de derde keer doet :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197933151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mijn quote functie is kapot.
Maar eh.. niet iets te delen? :+
Zoals?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:08:43 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197933158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Iew nee, zó diep gaat gaat mijn liefde niet :')
Ik heb nu visuals van een diepe decubitus qua gangen checken met een stengel censuur :D :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197933159
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef Molo het volgende:

[..]

En dan mag je straks toch bij de veeggroep bij Bernard Kummelteen die de laatste paar mensen die nog gevaccineerd moeten worden mag prikken onder de vlag van de arbo, waar hij dit voor de derde keer doet :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zul je net zien ja :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:08:52 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197933165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zoals?
~O> o|O
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197933175
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb nu visuals van een diepe decubitus qua gangen checken met een stengel censuur :D :o
Afgesneden of is er ruimte voor de blaadjes censuur? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:09:23 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197933180
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zul je net zien ja :') _O-
Het is vrees ik wel een mogelijk scenario ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197933183
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb nu visuals van een diepe decubitus qua gangen checken met een stengel censuur :D :o
Je bent raar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197933201
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:07 schreef Molo het volgende:

[..]

En dan mag je straks toch bij de veeggroep bij Bernard Kummelteen die de laatste paar mensen die nog gevaccineerd moeten worden mag prikken onder de vlag van de arbo, waar hij dit voor de derde keer doet :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat dus met de arbodienst toen ik zelf als medewerker bloedafname werkte. Moest bloed geprikt worden, en het moest en zou op een onmogelijke tijd bij de arbodienst een gebouw verderop. Mijn collega's - bloedprikkers - mochten het niet doen, punt. (Het is niet dat een ander labo het nakijkt ofzo hè, dat ging ook gewoon intern met de rest van de buizen mee).

Na 5 minuten gewroet maar eens gekeken naar mijn arm. Het ging niet helemaal soepel. Was iemand die het pas net geleerd had. (Lieve vrouw verder, en ik heb wel vaker leerlingen in mijn arm gehad dus ik kon het wel hebben en heb haar rustig aangemoedigd en een beetje geholpen, maar toen deed ik toch innerlijk wel even ' :') ')
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:12:04 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197933239
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Afgesneden of is er ruimte voor de blaadjes censuur? O+
Blaadjes frotten, kun je makkelijk kwijt in sommige goeie grotten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:13:54 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197933278
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik had dat dus met de arbodienst toen ik zelf als medewerker bloedafname werkte. Moest bloed geprikt worden, en het moest en zou op een onmogelijke tijd bij de arbodienst een gebouw verderop. Mijn collega's - bloedprikkers - mochten het niet doen, punt. (Het is niet dat een ander labo het nakijkt ofzo hè, dat ging ook gewoon intern met de rest van de buizen mee).

Na 5 minuten gewroet maar eens gekeken naar mijn arm. Het ging niet helemaal soepel. Was iemand die het pas net geleerd had. (Lieve vrouw verder, en ik heb wel vaker leerlingen in mijn arm gehad dus ik kon het wel hebben en heb haar rustig aangemoedigd en een beetje geholpen, maar toen deed ik toch innerlijk wel even ' :') ')
Maar je snapt wel inmiddels waarom dat zo is toch?

Zelfde lab kan, maar compleet andere organisatie met andere relatie, verantwoordelijkheden en registratiesystemen van de toko die het aanvangt, dus dat kun je niet zo maar uitwisselen met anderen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197933323
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Blaadjes frotten, kun je makkelijk kwijt in sommige goeie grotten
Rijmelarij O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197933359
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar je snapt wel inmiddels waarom dat zo is toch?

Zelfde lab kan, maar compleet andere organisatie met andere relatie, verantwoordelijkheden en registratiesystemen van de toko die het aanvangt, dus dat kun je niet zo maar uitwisselen met anderen
Jawel, maar zorg dan wel dat je een beetje getraind personeel neerzet. (En me niet m'n hele pauze laat wachten ;( Dat was denk ik nog de grootste ergernis. Ze waren echt niet flexibel qua tijden en liepen dan ook nog uit, dus ik was nog te laat voor m'n middagdienst ook.)

Eigenlijk had ik beter een verklaring kunnen invullen dat ik het zelf wilde afnemen. :P
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:21:51 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197933520
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jawel, maar zorg dan wel dat je een beetje getraind personeel neerzet. (En me niet m'n hele pauze laat wachten ;( Dat was denk ik nog de grootste ergernis. Ze waren echt niet flexibel qua tijden en liepen dan ook nog uit, dus ik was nog te laat voor m'n middagdienst ook.)

Eigenlijk had ik beter een verklaring kunnen invullen dat ik het zelf wilde afnemen. :P
Ja, eens. Maar arbodiensten wil je doorgaans zo min mogelijk aan uitgeven dus zijn rukcontracten die afgesloten worden door de werkgevers en dus goedkope krachten invliegen en minimale 'service' of tijd die er aan besteed mag worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 21:23:52 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197933562
De mensen in Steenrijk, straatarm uit mijn dorp zijn gelukkig niet " :') " geen overdreven gedoe, ze spreken Engels, gaan niet idioot doen als ze kreeft of kaviaar krijgen.

We zijn wel es steriotieper op tv geweest zeg maar :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')