Ja Hoe zouden we moeten rekenen om de afwijking te corrigeren - de laatste vijf dagen bij elkaar optellen en delen door vijf?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef GereDathan het volgende:
Als je vorige week donderdag ziet (4196) en vandaag (4396) dan kan het niet anders dan dat we nog steeds goed dalen. Vorige week was een normale donderdag, nu hebben we een inhaalslag qua cijfers. En dan zit er maar 200 tussen.
Ja, ik ben er ook positief over. En al zou er nog een golf of golfje komen, met elke dag die de golf/het golfje later begint, zijn er meer mensen gevaccineerd.quote:Ik heb goede hoop dat we ook deze week weer lager uitkomen, eigenlijk is elke week in 2021 tot op heden positief
Zolang die mensen dan gedurende hun klachten in elk geval maar wel binnen blijvenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef Kleurplaatje het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag is hoeveel testbereidheid men met dit weer heeft. Zo'n laagje sneeuw maakt toch dat je sneller binnen blijft. Dat in combinatie met de incomplete cijfers van vorig weekend maakt volgens mij wel dat veel onder de radar blijft.
Maar goed, we hebben vitamine D-rijk weer momenteel. Hopelijk pikt iedereen zijn beetje zon mee vandaag. Dat zal ook wel helpen
Dat denk ik ook, maar wel minimaal. Je zou in zwemkleding buiten moeten staan. Dan heef het echt effect.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef Kleurplaatje het volgende:
[...]
Maar goed, we hebben vitamine D-rijk weer momenteel. Hopelijk pikt iedereen zijn beetje zon mee vandaag. Dat zal ook wel helpen
Niets mis mee. Echt heel veel mensen laten zich niet testen bij een kleine verkoudheid, keelpijntjes. Als iedereen zich wel laat testen zou het percentage positieve testen vele malen lager liggen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef Kleurplaatje het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag is hoeveel testbereidheid men met dit weer heeft. Zo'n laagje sneeuw maakt toch dat je sneller binnen blijft. Dat in combinatie met de incomplete cijfers van vorig weekend maakt volgens mij wel dat veel onder de radar blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog is de zon niet sterk genoeg in onze wintermaanden om significant vitamine d aan te maken, suppletie is aan te raden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar wel minimaal. Je zou in zwemkleding buiten moeten staan. Dan heef het echt effect.
Elk zomnestraaltje tellen hoor, vorige week moest ik ruim tien minuten op de bus wachten met de zon vol op mijn snoet....was al echt genieten!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef Sangha het volgende:
Dat valt niet tegen die besmettingscijfers, gaat de goede kant op, beetje bij beetje blijven we zakken.
[..]
En dan nog is de zon niet sterk genoeg in onze wintermaanden om significant vitamine d aan te maken, suppletie is aan te raden.Maar buiten dat was het zonnetje wel erg fijn vandaag. Even buiten gezeten uit de wind in de zon, beetje wintersportgevoel.
Ben alleen nooit op wintersport geweest, lol!![]()
Ja dat weet ik wel maar als je echt genoeg vitamine d wil aanmaken om je te helpen weerstand te bieden dan heb je veel meer eenheden vitamine d nodig, sterke zon op groot lichamelijk oppervlak, en dat red je in de winter gewoonweg niet in Nederland.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Elk zomnestraaltje tellen hoor, vorige week moest ik ruim tien minuten op de bus wachten met de zon vol op mijn snoet....was al echt genieten!
En we bedekken nu vaker onze handen en hoofdhuidquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar als je echt genoeg vitamine d wil aanmaken om je te helpen weerstand te bieden dan heb je veel meer eenheden vitamine d nodig, sterke zon op groot lichamelijk oppervlak, en dat red je in de winter gewoonweg niet in Nederland.
En dat ook nog eens ja!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En we bedekken nu vaker onze handen en hoofdhuid
Daarom moeten de zonnebanken gewoon weer open. Ontzettend goed voor de weerstandquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar als je echt genoeg vitamine d wil aanmaken om je te helpen weerstand te bieden dan heb je veel meer eenheden vitamine d nodig, sterke zon op groot lichamelijk oppervlak, en dat red je in de winter gewoonweg niet in Nederland.
Ja ik snap je punt hoor, maar toch.....elk zomnestraaltje is meegenomen....maar op naar de lente en zomer!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Volgens mij worden zonnebanken daarvoor afgeradenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom moeten de zonnebanken gewoon weer open. Ontzettend goed voor de weerstand
Klopt!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij worden zonnebanken daarvoor afgeraden
Nee de zonnebank!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik de koelkast gewonnen?
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ze zullen een ander dan ook niet zo snel besmetten !quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef Kleurplaatje het volgende:
'n laagje sneeuw maakt toch dat je sneller binnen blijft. Dat in combinatie met de incomplete cijfers van vorig weekend maakt volgens mij wel dat veel onder de radar blijft.
https://www.telegraaf.nl/(...)-staan-we-er-nu-voorquote:Inmiddels zijn er in Nederland volgens het coronadashboard 660.284 prikken gezet. Het aandeel van de vaccinaties in het inwonertal bedraagt daarmee 3,8 procent. Nadat we afgelopen week landen als Kroatië en Luxemburg de hielen lieten zien, lijken we nu ook Oostenrijk (3,5 procent) en Frankrijk (3,6 procent) te passeren. België ligt met ruim 4 procent niet ver meer voor.
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-publiek~a76c26eb/quote:Bloedbank Sanquin heeft in januari 2021 een stijging gemeten in het percentage bloeddonors met antistoffen tegen het coronavirus. In de eerste maand van het jaar was het landelijk gemiddelde 13,7 procent. In de provincies Noord-Brabant en Limburg ligt dat percentage het hoogst met 17,1 procent.
Sanquin meet ook zogeheten specifieke IgM antistoffen, die bij een infectie als eerste opkomen en daarna snel weer verdwijnen. Die antistoffen geven een goede indicatie van het aantal recente besmettingen. Het aandeel van donors met deze IgM antistoffen stabiliseert sinds december vorig jaar. Dat houdt in dat er recentelijk evenveel donors zijn geïnfecteerd als wat langer geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het enige wat ik hier vandaag wil zien stijgen, zijn de vaccinatiecijfers.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:06 schreef Federer-fan het volgende:
Om de dag goed te beginnen heb ik een grap in coronastijl bedacht:En stijgende temperaturen buiten please!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het enige wat ik hier vandaag wil zien stijgen, zijn de vaccinatiecijfers.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, we gaan de groep 60-65 daarmee vaccineren als ik het goed gelezen heb. Helemaal top, ook daar zitten een hoop mensen met een hoger risico.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:00 schreef Bananenpap het volgende:
Vandaag wordt de eerste Astrazeneca-prik gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |