In de uitzending van gisteren is het fragment te zien. Jerrel zei iets in de trant van "net zo'n rattenkop"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het was ook een muisje volgens jerrel. maar dat werd ineens een rat
Echt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de provincies quote.
Iemand had het over de 12 provincies en toen zei Jill dat.
en ze lieten tot 4 keer toe die fluit in jills oren zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
In de uitzending van gisteren is het fragment te zien. Jerrel zei iets in de trant van "net zo'n rattenkop"
Niet helemaal, de bedden bij Liese werden wel gecontroleerd. Nathalie was daar woest om want die moest met koppie onder in de jacuzi. Heeft best lang doorgezet met bedden netjes achter laten tot nu dan. De andere kwamen wel eens terug van DBK met een boodschap aan de bewoners.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huismeester iets anders zien doen dan boodschappen regelen en 3 huisregels maken. Alleen Liese heeft een stemronde moeten beslissen, verder wordt er niet gecontroleerd, door geen enkele huismeester tot nu toe, Jill is echt niets slechter dan de vorige HM, ze maakt zich wel druk om die rol.
Ja, maar het was duidelijk dat ie ook zei dat t over een cartoon ging en dat ie vaker mesnen vergelijkt met een soort van karikatuur. Het had dus nul te maken met een rattenkop hebben, of een rat zijn, of wat dan ook. Volledig uit verband gerukt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
In de uitzending van gisteren is het fragment te zien. Jerrel zei iets in de trant van "net zo'n rattenkop"
niet alle mensen hebben interesse in aardrijkskunde en geschiedenisquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?
Waarom reageer ik verbaasd.... het verbaast me niks
Dit is niet meer op t naieve af, dus is gewoon echt slecht algemeen ontwikkeld.
Ze heeft wel iets weg van Jeanet van BB4. Die huilde ook elke dag, naïef, kinds, en droomde hardop van een peperdure Mercedes, die ze na winst ook daadwerkelijk kocht. Ze is nu getrouwd en heeft kindjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind Jill absoluut geen winnares waardig.
Om te kotsen inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:32 schreef Juan_Roman het volgende:
En daar is Matt weer.
Dit begint een klassieker te worden
Midden in een interessant gesprekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:32 schreef Juan_Roman het volgende:
En daar is Matt weer.
Dit begint een klassieker te worden
Sorry, maar dit is echt verder dan geen interesse hebben in geschiedenis of aardrijkskunde. Is algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet alle mensen hebben interesse in aardrijkskunde en geschiedenis
voor beide had ik onvoldoende, maar ben wel hb
Aan dit tempo kunnen we pas donderdag stemmen voor een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:30 schreef Kefke04 het volgende:
Ze zijn laat met de nominaties, ik verwacht dat BB nog wat uit zijjn hoed gaat schudden.
Dat vind ik nog niet eens het ergste, maar dat verbaast staan dat een ander dat weet......Hoezo lagere school. Ik bedoel maar ook al weet je het niet meer dan weet je toch wel dat je het op school gehad hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?
Waarom reageer ik verbaasd.... het verbaast me niks
Dit is niet meer op t naieve af, dus is gewoon echt slecht algemeen ontwikkeld.
Vieze ratquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar het was duidelijk dat ie ook zei dat t over een cartoon ging en dat ie vaker mesnen vergelijkt met een soort van karikatuur. Het had dus nul te maken met een rattenkop hebben, of een rat zijn, of wat dan ook. Volledig uit verband gerukt.
Soort van spel dat A iets zegt, B herhaalt etc. Want ineens zegt Nick daarna "En hij noemde Michel gister een vieze rat".
Misschien zijn ze toch de regel aan t heroverwegenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:30 schreef Kefke04 het volgende:
Ze zijn laat met de nominaties, ik verwacht dat BB nog wat uit zijjn hoed gaat schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |