Deels mee eens. Maar het blijft wel het eerste waarschuwingssignaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Positieve testen zijn aan allerlei parameters onderhevig. De algehele testbereidheid, het weer, feestdagen of vakanties (nu in kort in de toekomst), en waarschijnlijk nog veel meer.
Het is geen goede representatieve steekproef van de situatie en zeker niet eentje om beleid op te maken.
Hoop nog steeds dat ze dit weghalen als indicator in de routekaart.
Zie hier waarom het dus zo jammer is dat de hoge heren in Den Haag het verkeerde voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat de 2e Kamer zo'n slecht voorbeeld geeft qua fysiek vergaderen, mondkapjes, gelgedoe. Dan kan ik dat voorbeeld mooi navolgen. Oh dat deed ik eigenlijk al.
Hoe zit het eigenlijk met die rioolwatermetingen? Daar hoor je de laatste tijd ook niks meer over.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maar het blijft wel het eerste waarschuwingssignaal.
Al is het wel nuttiger om te kijken naar het procentuele aantal positieve testen.
Ja, ik had niet meer zoveel zin om elke dag het riool in te kruipenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die rioolwatermetingen? Daar hoor je de laatste tijd ook niks meer over.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef popje het volgende:
[..]
De sneeuw? Het blijft niet weken sneeuwen hoor...
Ze zijn er nog wel: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwaterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die rioolwatermetingen? Daar hoor je de laatste tijd ook niks meer over.
Nee je hebt het over weken dooretteren...quote:
Nope, een bepaalde dag geeft over meerdere dagen resultaat. Die 1500 horen ook gewoon bij een specifieke datumquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus circa 1500 is achterstand, dan kan je dat aftrekken als de cijfers normaal zijn
aha, ben jij er de oorzaak van dat onze hond het park niet uit te krijgen is. Hij heeft zoveel te snuffelen in die sneeuw.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef BlackLining het volgende:
Nou, even de cijfers afwachten, en daarna ga ik een rondje wandelen.
Smileys in de sneeuw pissen.
Pfff, ik let wel op hoor. Ben nooit besmet en heb nog niemand besmet. En jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zie hier waarom het dus zo jammer is dat de hoge heren in Den Haag het verkeerde voorbeeld geven.
Ik weet niet wat ik hier van moet makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:34 schreef Ven1972 het volgende:
Lager cijfers zeggen heel veel, want heel veel mensen schenen thuis te blijven vanwege sneeuwval van afgelopen zondag. Maar aan andere kant werkt de avondklok heel goed tegen groei van Britse variant. Dus ik verwacht komende weken nog wel veel bijgewerkte cijfers. De sneeuwval heeft gezorgd voor daling die versneld was. Echter is ook te verwachten dat het virus weer gaat verspreiden zodat de ouders kinderen wegbrengt en ophaalt van school.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:34 schreef Ven1972 het volgende:
Lager cijfers zeggen heel veel, want heel veel mensen schenen thuis te blijven vanwege sneeuwval van afgelopen zondag. Maar aan andere kant werkt de avondklok heel goed tegen groei van Britse variant. Dus ik verwacht komende weken nog wel veel bijgewerkte cijfers. De sneeuwval heeft gezorgd voor daling die versneld was. Echter is ook te verwachten dat het virus weer gaat verspreiden zodat de ouders kinderen wegbrengt en ophaalt van school.
Hoe weet jij dat dan als niemand dat weet, zelf Hugo niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:34 schreef Ven1972 het volgende:
Een mental note om toekomstige opmerkingen van deze user in te schalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet maken
Uit het woordenboek: Het probleem 'ettert' dan - in het begin misschien ongemerkt - door, totdat blijkt dat het er alleen maar erger op is geworden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:35 schreef popje het volgende:
[..]
Nee je hebt het over weken dooretteren...
Dat is mijn intentie waar ik van denk dat het wel werkt, maar schijnt heel veel mensen perfect aan te houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan als niemand dat weet, zelf Hugo niet?
Da's het mooie.. deze user is bloedserieus!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan als niemand dat weet, zelf Hugo niet?
Oh wacht. Niks voor mij eigenlijk, sarcasme niet herkennen...
Had jij eerst iets met John in je username? Die had dezelfde zinsopbouw.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is mijn intentie waar ik van denk dat het wel werkt, maar schijnt heel veel mensen perfect aan te houden.
Ik ben sinds maart bij één gelegenheid geweest waar meerdere mensen binnen bij elkaar zaten en dat was een begrafenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pfff, ik let wel op hoor. Ben nooit besmet en heb nog niemand besmet. En jij?
Het kan vriezen en het kan dooien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet maken
Aangenomen.quote:overwegende dat de komende maanden het grootste probleem in heel
Europa is dat er veel minder vaccins zijn dan prikcapaciteit;
verzoekt de regering, een speciaal gezant aan te stellen die de productie
van vaccins daar waar mogelijk kan opschalen en extra contracten kan
helpen sluiten,
en gaat over tot de orde van de dag.
Pieter Heerma
Dijkhoff
Jetten
Segers
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Da's het mooie.. deze user is bloedserieus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |