SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.pdc.tv/news/2(...)llocations-confirmed
Stage 1A: 8-10 februari
Stage 1B: 11-13 februari
Final stage: 14-17 februariCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
@ties02 @Heubachquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Olaf Thies heeft zich verbeterd naar 47.2
Raya weer gebroken, Schiet niet op zo. Zal de tweede ronde wel halen, maar twijfel erover of ie een tc gaat halen.quote:
Hij gooit nog steeds de beste gemiddelden van het veld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Raya weer gebroken, Schiet niet op zo. Zal de tweede ronde wel halen, maar twijfel erover of ie een tc gaat halen.
Scoring for Show, Doubles for Doughquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij gooit nog steeds de beste gemiddelden van het veld.
45,1!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef Pino112 het volgende:
Winnen met 47 gemiddeld
Wat was gisteren het laagste winnende gemiddelde?
Op zich geruststellend dat ze nu de bergen aids in de eerste zes dagen wegfilteren. Benieuwd wat er in de slotdagen voor vloergoden overblijven.quote:
Haha, wacht. Je hoeft er bij de EU Q niet eens veel voor te doen om naar die Final Stage te gaan. Een gast met 56 gemiddeld pakt een puntje en staat er al riant voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op zich geruststellend dat ze nu de bergen aids in de eerste zes dagen wegfilteren. Benieuwd wat er in de slotdagen voor vloergoden overblijven.
Achja, die lopen dan wel tegen de lamp.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, wacht. Je hoeft er bij de EU Q niet eens veel voor te doen om naar die Final Stage te gaan. Een gast met 56 gemiddeld pakt een puntje en staat er al riant voor.
Fallusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fitton, Fallus, Warren, Lorraine WInstanley winnen allemaal.
Hoop eigenlijk wel dat Fitton doorgaat vandaag. Sympathieke gast en vorig jaar al dichtbij
Ja want er zijn maar twee Wacanno's in NL.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:21 schreef maan_man het volgende:
Die Paul die nu aan het gooien is, is dat familie van die tennisster Eva Wacanno?
Ik zou mn pijl best een keer daar op de roos willen mikken.quote:
Ik word voorgelogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kurz - Raya zometeen. Goede testcase.
Moet Barney eerst nog even winnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kurz - Raya zometeen. Goede testcase.
ik in haar neusgatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou mn pijl best een keer daar op de roos willen mikken.
boswachter boswachter, cynische man. Er zijn er slechts 60, dus de kans dat t familie is, is best aanwezigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want er zijn maar twee Wacanno's in NL.
Ik heet Janssen van Janssen en Janssen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
boswachter boswachter, cynische man. Er zijn er slechts 60, dus de kans dat t familie is, is best aanwezig
Ik ga nu zoeken naar boswachter Janssenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heet Janssen van Janssen en Janssen.
Ja dat, heb toch het idee dat plaatsen bij de UK iets pittiger is..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zoals ik het zie heeft vBarneveld aan twee punten al genoeg om zich te plaatsen voor de tweede fase overigens
De Boer speelt altijd vervelend saai darts, zit weinig sprankeling in zijn worp.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Kom op Barney je moet nu door een muur heen.
Ja ik zie 'm liever aanvallend dartenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Boer speelt altijd vervelend saai darts, zit weinig sprankeling in zijn worp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
ALTIJD TEGEN BARNEYquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef Mani89 het volgende:
De Boer staat ook weer gemiddelden te gooien die hij in zijn hele leven nog nooit tegen iemand heeft gehaald.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik zie 'm liever aanvallend dartenIk ook maar hij speelt vooral op dartsbezit, alleen komt het dan meer neer op eindeloos je pijltjes gooien en als iemand daar flinke druk op zet met finishes, dan wordt het lastig, alleen durft het grootste deel van de Nederlandse darters dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste.
ALTIJD TEGEN BARNEYquote:
Dode gevonden in de brandkast naar het schijnt. Spelers staan nu buiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:09 schreef Madhouse11 het volgende:
Weer brandalarm net als in Engeland tijdje terug?
Menzies?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dode gevonden in de brandkast naar het schijnt. Spelers staan nu buiten.
Bedankt voor je onderbouwde bijdrage. Korte rondgang op internet leert dat beiden in hetzelfde gehucht wonen waar iedereen familie van elkaar is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want er zijn maar twee Wacanno's in NL.
Moet zeggen dat ik het ergens toch wel weer knap vind dat hij gewoon mee doet aan Q-school.quote:
Arme Rayquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Ljubic staat nu 65 gemiddeld te speren tegen vEngelen(0-5 achter)
Tja, die wordt er de volgende ronde dan ook meteen met 6-0 erafgegooid.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Greebe moet nog maar slechts een laatste stap zetten om volgende ronde te bereiken
B1 56.2 Meyer, Daniel 6 - 1 Hahn, Michael 45.5
Nur ein kurzer Augenblickquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef Gohf046 het volgende:
Barney is weer ouderwets aan het sjoke
Altijd tegen mij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:44 schreef franklop het volgende:
Kurz was nog niet boven de 75 gem vandaag geweest toch?
Raya haalt echt het beste bij zijn tegenstanders boven
Gewoon 90 in zn eerste ronde..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:44 schreef franklop het volgende:
Kurz was nog niet boven de 75 gem vandaag geweest toch?
Raya haalt echt het beste bij zijn tegenstanders boven
RAUS BITTEquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rood wit blauw voert boventoon bij L32. Alle Duitsers eruit
Mijn bandwagon Frans Roetsj bakt er ook nog niet heel veel van.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, de meeste interessante namen uit deze Europese sectie zijn toch al veilig om naar de finaleronde te gaan. Alleen de mini-Steyer-bandwagon van de BDO-autisten bakt er geen kut van.
Jeffrey ziet er uit als een hele lieve jongenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Hier kan je niet van verliezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.bd.nl/darten/(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zoon van Kevin Blom schakelt de sympathiek Adil El Arbi uit
Gewoon de VAR ingezet dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:38 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
https://www.bd.nl/darten/(...)%2Fwww.google.com%2F
Als enige boven de 100 gemiddeld over 2 dagen. En dat al 3 keer.quote:
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Als enige boven de 100 gemiddeld over 2 dagen. En dat al 3 keer.
Ja zonde. Breekt gelukkig direct weer terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef maan_man het volgende:
Ontneemt zich in leg 1 al de mogelijkheid om een top gemiddelde neer te zetten.
D.n Dave niet kennenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Davy Proosten, wie is dat nou weer
4de partij al, suiker slaat toe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Matig wedstrijdje dit weer van Raya tot nu toe.
Ray is een confidence playerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dit gaat goed. Wedstrijdritme is de sleutel tot succes in de volgende ronde.
Morgen is laatste dag toch? Hoeveel buiten de 12 die zich kwalificeren komen nog in aanmerking voor een plek in de vinale uit 1A ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat wordt nablijven voor Raya morgen
43 liefst lolquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Morgen is laatste dag toch? Hoeveel buiten de 12 die zich kwalificeren komen nog in aanmerking voor een plek in de vinale uit 1A ?
Wel een stuk of 40 geloof ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Morgen is laatste dag toch? Hoeveel buiten de 12 die zich kwalificeren komen nog in aanmerking voor een plek in de vinale uit 1A ?
Dus 55 uit 1A en dan 55 uit 1B en nog een hele reeks ex TC houders die de finale spelen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
43 liefst lol
Raya was gisteren al door
Hmm ja dacht ik al. Heb je wel een mooie draw zonder voorrondes etc.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
European Q-School Final Stage
- 18 al geplaatst
- 12 winnaars van 1A
- 12 winnaars van 1B
- 43 spelers op basis van Order of Merit 1A
- 43 spelers op basis van Order of Merit 1B
------------------
128
En wat is de 1B groep?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen weer maar wel veilig via de poenten.
Een bult narigheid die donder,vrijdag en zaterdag mogen vlammen. Zelfde principe als 1a. (zie post Frazz)quote:
En zelfs dat lukt nog niet in de UKquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is puur om de eerste berg aids een beetje eraf te krijgen.
Omdat jouw gewenste namen er geen kut van kunnen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zelfs dat lukt nog niet in de UK
29 tourkaarten te verdelen. 8 naar de dagwinnaars, 4 dagen UK en 4 dagen EU. Dan blijven er 21 over die naar de hoogst geplaatsten in het klassement gaan. Verdeeld naar rato van het aantal deelnemers tussen UK en EU. Precieze verdeling nog niet bekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus 55 uit 1A en dan 55 uit 1B en nog een hele reeks ex TC houders die de finale spelen?
En hoeveel tickets zijn er uiteindelijk te verdelen in die finale en over hoeveel dagen is dat (4 zoals altijd?).
Wel raar dat zo'n Koehoorn vandaag niet komt opdagen na 2 potjes winst gister. Dat is niet genoeg lijkt mij?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Omdat er gisteren en vandaag ook doorgaan die geen kip kent. Tis hopen op Monk. En Warburton en Hogg zijn nog enigszins bekend, maar verder. Tis toch leuker als er aansprekende namen meedoen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat jouw gewenste namen er geen kut van kunnen?
Je kent ze niet, dus ze zijn kut?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat er gisteren en vandaag ook doorgaan die geen kip kent. Tis hopen op Monk. En Warburton en Hogg zijn nog enigszins bekend, maar verder. Tis toch leuker als er aansprekende namen meedoen.
Dat is alleen leuk als die aansprekende namen ook aansprekende gemiddelden gooien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat er gisteren en vandaag ook doorgaan die geen kip kent. Tis hopen op Monk. En Warburton en Hogg zijn nog enigszins bekend, maar verder. Tis toch leuker als er aansprekende namen meedoen.
Ik denk dat je met 1 punt door kan gaan als je maar een goed legsaldo + gewonnen legs hep.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel raar dat zo'n Koehoorn vandaag niet komt opdagen na 2 potjes winst gister. Dat is niet genoeg lijkt mij?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel raar dat zo'n Koehoorn vandaag niet komt opdagen na 2 potjes winst gister. Dat is niet genoeg lijkt mij?
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Voor 1b tip ik Gijsbert van Malsen, dat is echt een enorme rasautist.
Nu snap ik ook waarom mensen roepen 'Darten is geen sport!!!'quote:
Dat is hier een local hiero die we weleens hebben toegezongen tijdens een lokaal toernooitje. Hij is in 2 jaar tijd ook zo'n 60 kilo aangekomen. Maar hij is afgezakt qua team omdat niemand hem erbij wil, hep wel een sponsor. Hij werd laatst bijna gecanceld omdat hij een paar para-darters boos had gemaakt. (die werden helemaal para)quote:
Ik heb het woord kut nergens in de mond genomen. Maar onbekend maakt onbemind ja. In fase 2 wil ik wel voor wat namen kunnen juichen. Er zullen vast wat onbekere spelers doorkomen, is elk jaar zo, maar liever een mix. Toch veel leuker als we ons kunnen opwinden over Sherrock dan over Ian McKenzie of Sam Boothquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kent ze niet, dus ze zijn kut?
Voor deze inside informeesjen kom ik hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is hier een local hiero die we weleens hebben toegezongen tijdens een lokaal toernooitje. Hij is in 2 jaar tijd ook zo'n 60 kilo aangekomen. Maar hij is afgezakt qua team omdat niemand hem erbij wil, hep wel een sponsor. Hij werd laatst bijna gecanceld omdat hij een paar para-darters boos had gemaakt. (die werden helemaal para)
Er doet donderdag ook een voormalig pc-winnaar mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Voor deze inside informeesjen kom ik hier.
Op zich prima, dat maakt de kans kleiner dat iemand richting een tour kaart zwijnt zoals een Beeney of een Blades.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
O jee, hier kan ik niet voor zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig had wel een prima dagje vandaag. Ik stap voorzichtig op de bandwagon.
Alhoewel, hij ziet er wel uit als een serieverkrachter.
[ afbeelding ]
Hopen dat hij dan in de tweede fase Toon Greebe loot, dat kan nog wel een leuke match-up zijn (alhoewel Greebe morgen nog wel zijn beste beentje voor moet zetten om zich te plaatsen)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is hier een local hiero die we weleens hebben toegezongen tijdens een lokaal toernooitje. Hij is in 2 jaar tijd ook zo'n 60 kilo aangekomen. Maar hij is afgezakt qua team omdat niemand hem erbij wil, hep wel een sponsor. Hij werd laatst bijna gecanceld omdat hij een paar para-darters boos had gemaakt. (die werden helemaal para)
inderdaad. Lekker man. We juichen allemaal voor deze dorpsidioot.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Voor deze inside informeesjen kom ik hier.
Lukas doet 100% coke. Ik ken iemand die lijkt op hem en die ziet er ook vol op.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig had wel een prima dagje vandaag. Ik stap voorzichtig op de bandwagon.
[ afbeelding ]
Dit is bandwagon waardig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
inderdaad. Lekker man. We juichen allemaal voor deze dorpsidioot.
Een arm zo dik als die van Fordham, maar niet zo'n vette kop. Verwarrend.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een arm zo dik als die van Fordham, maar niet zo'n vette kop. Verwarrend.
Lees OP maar evenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
Barney in de 8ste finales oid uitgeschakeld he? Dus nog tour-card? Daarvoor moet je er eentje winnen of iig halve finale oid komen zeker
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Ik zit al klaar voor de analyse van Albert en DJ Ronald Molendijk.
https://streamable.com/y8imtt
Hahaha dit is echt geweldig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Die vermoeionde Harlequin gaat ook voor elke camera staan die ze tegenkomt hé.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Hij zit lachend te vertellen dat Barney zijn dak is ingezakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zou Albert ook de hele dag op dartconnect hebben gezeten?
Jij zou geen 180 gooienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:15 schreef Madhouse11 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit hadden legs van mij kunnen zijn.
1,1, bouncer. Of waarschijnlijk bij deze lui: 1,1, pijl boven het bord.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou geen 180 gooien
Ik vraag me nog het meest af hoe je 2 gooit met 3 pijlen![]()
Wat een niveau joh.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Vraag het Benito #neverforgetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,1, bouncer. Of waarschijnlijk bij deze lui: 1,1, pijl boven het bord.
Zit op zelfde bord als Olde Kalter. Doe kwam maandag erg ver en gisteren laatste 32 geloof ik. Dus die zal ook wel doorgaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya op B3 tegen Erwin Ziermeier
Grootste naam die nog wat nodig heeft is Toon Greebe. Maar die heeft wel meer nodig in zn leven dan wat tourcardpunten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:27 schreef Grifte het volgende:
Zijn er nog 'grote' namen die vandaag flink punten moeten sprokkelen?
Hebben bv Neyens en Unterbuchner nog wat punten nodig? Voor mijn gevoel niet zo best gedaan laatste dagen.
Oh en Chris Landman, voormalig deelnemer aan t wk, heeft ook nog wel wat punten nodigquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grootste naam die nog wat nodig heeft is Toon Greebe. Maar die heeft wel meer nodig in zn leven dan wat tourcardpunten.
37 gemiddeldquote:
Olaf raakt dan T1quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
37 gemiddeld![]()
Kan me niet voorstellen dat je dat haalt. Ik bedoel zelfs als je gooit als een josti gooi je nog wel eens per ongeluk een triple.
Vast een goede zolderkamerdarter, maar bij zoiets dan extreme zenuwen en alles in de 1 of 5.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
37 gemiddeld![]()
Kan me niet voorstellen dat je dat haalt. Ik bedoel zelfs als je gooit als een josti gooi je nog wel eens per ongeluk een triple.
Maandag 3 potjes gewonnen inderdaad, die haalt het wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit op zelfde bord als Olde Kalter. Doe kwam maandag erg ver en gisteren laatste 32 geloof ik. Dus die zal ook wel doorgaan.
Mag ik je blij maken dat dit zo goed als zeker is?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat El Abbas El Amri het haalt
Toch zelf een aardig gemiddelde gespeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Gevochten als een tijger!
Mooi. Op naar het echte werk tegen de lamme Jan Dekker en de blinde Benitoquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Mag ik je blij maken dat dit zo goed als zeker is?
Dat Chris Landman het als voormalig WK-deelnemer nog lastig heeft in deze jostigroep zou je nog ergens een verrassing kunnen noemen. Verder niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:28 schreef franklop het volgende:
Zijn er überhaupt 'onverwachte' mensen in de problemen uit deze groep (of die in de UK), die het mogelijk niet zal reden tot de finale ronde?
Wel een nette 100+ gem. net gespeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Chris Landman het als voormalig WK-deelnemer nog lastig heeft in deze jostigroep zou je nog ergens een verrassing kunnen noemen. Verder niet.
T is wat Guus Meeuwis zingt:quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:37 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Wel een nette 100+ gem. net gespeerd.
Jawel, soms wel zelf verversenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef MC-Morgan het volgende:
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-1a
Iemand enig idee of dit accuraat is? (Ik gok van wel)
Had maar 1 puntje nodig gehad meer. Jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
Greebe met een been richting kamp.
Remo Mandiauquote:
Een 'altijd tegen mij' is deze keer wel terecht ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
Maar is wel hele tijd dat zijn tegenstander ook begint te schroeien tegen hem
Zielmeier gooide ook opeens 10 punten hoger. Dat kan toch niet Johanquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
Maar is wel hele tijd dat zijn tegenstander ook begint te schroeien tegen hem
Alleen maar goed voor het wedstrijdritme natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 'altijd tegen mij' is deze keer wel terecht ja.
Ja Chris Landman.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor het wedstrijdritme natuurlijk.
Al iemand anders dan Raybar boven de 100 gemiddeld gehaald inmiddels?
Zn vrouw dacht ook dat t een goed idee was om 500 pond te dokken voor een paar verliespartijtje. Gezellig uitje met je man voor een euro of 1500quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Dean Winstanley met een prachtige 3, die moet ook nog wel een potje winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Je eigen naam op de arm. Tja, daar heb ik niet zo heel veel mee. Obst speert verder wel keurig door.En een tattoo in de nek, dat is ook een behoorlijk minpunt. + op zijn hand en een knopje in zijn oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eigen naam op de arm. Tja, daar heb ik niet zo heel veel mee. Obst speert verder wel keurig door.Wat een verschijningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we hier spreken van een tokkie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een tattoo in de nek, dat is ook een behoorlijk minpunt. + op zijn hand en een knopje in zijn oren.
Je eigen naam op de arm. Tja, daar heb ik niet zo heel veel mee. Obst speert verder wel keurig door.Is toch slim? Als je 'm even niet weet te spellen. Overkomt darters vrij regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:05 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kunnen we hier spreken van een tokkie?
Britse veld is wel wat sterker lijkt mij ja. Al ontloopt het elkaar qua totale gemiddelde niet veel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Haha Barney gooide tegen iemand die op 51 gemiddeld kwam. Dat kan natuurlijk niet![]()
Het is wel een voordeel voor Barney dat hij tegen Nederlanders en Duitsers voornamelijk gooit, toch? En dus niet tegen de Britten hoeft.
Met zo'n gemiddelden wat Barney gooit maakt het geen klote uit tegen wie je gooit, al zijn ze blauw.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Haha Barney gooide tegen iemand die op 51 gemiddeld kwam. Dat kan natuurlijk niet![]()
Het is wel een voordeel voor Barney dat hij tegen Nederlanders en Duitsers voornamelijk gooit, toch? En dus niet tegen de Britten hoeft.
Aan de namen in Final Stage te zien, maakt Raya meer dan een goede kans daar als hij rond 100 blijft smijten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |