Dit is bandwagon waardig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
inderdaad. Lekker man. We juichen allemaal voor deze dorpsidioot.
Een arm zo dik als die van Fordham, maar niet zo'n vette kop. Verwarrend.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig had wel een prima dagje vandaag. Ik stap voorzichtig op de bandwagon.
Alhoewel, hij ziet er wel uit als een serieverkrachter.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een arm zo dik als die van Fordham, maar niet zo'n vette kop. Verwarrend.
Lees OP maar evenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
Barney in de 8ste finales oid uitgeschakeld he? Dus nog tour-card? Daarvoor moet je er eentje winnen of iig halve finale oid komen zeker
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Ik zit al klaar voor de analyse van Albert en DJ Ronald Molendijk.
https://streamable.com/y8imtt
Hahaha dit is echt geweldig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Die vermoeionde Harlequin gaat ook voor elke camera staan die ze tegenkomt hé.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Hij zit lachend te vertellen dat Barney zijn dak is ingezakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zou Albert ook de hele dag op dartconnect hebben gezeten?
Jij zou geen 180 gooienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:15 schreef Madhouse11 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit hadden legs van mij kunnen zijn.
1,1, bouncer. Of waarschijnlijk bij deze lui: 1,1, pijl boven het bord.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou geen 180 gooien
Ik vraag me nog het meest af hoe je 2 gooit met 3 pijlen
Wat een niveau joh.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
Vraag het Benito #neverforgetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,1, bouncer. Of waarschijnlijk bij deze lui: 1,1, pijl boven het bord.
@harrydeyoungquote:
Zit op zelfde bord als Olde Kalter. Doe kwam maandag erg ver en gisteren laatste 32 geloof ik. Dus die zal ook wel doorgaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya op B3 tegen Erwin Ziermeier
Grootste naam die nog wat nodig heeft is Toon Greebe. Maar die heeft wel meer nodig in zn leven dan wat tourcardpunten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:27 schreef Grifte het volgende:
Zijn er nog 'grote' namen die vandaag flink punten moeten sprokkelen?
Hebben bv Neyens en Unterbuchner nog wat punten nodig? Voor mijn gevoel niet zo best gedaan laatste dagen.
Oh en Chris Landman, voormalig deelnemer aan t wk, heeft ook nog wel wat punten nodigquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grootste naam die nog wat nodig heeft is Toon Greebe. Maar die heeft wel meer nodig in zn leven dan wat tourcardpunten.
37 gemiddeldquote:
Olaf raakt dan T1quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
37 gemiddeld
Kan me niet voorstellen dat je dat haalt. Ik bedoel zelfs als je gooit als een josti gooi je nog wel eens per ongeluk een triple.
Vast een goede zolderkamerdarter, maar bij zoiets dan extreme zenuwen en alles in de 1 of 5.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
37 gemiddeld
Kan me niet voorstellen dat je dat haalt. Ik bedoel zelfs als je gooit als een josti gooi je nog wel eens per ongeluk een triple.
Maandag 3 potjes gewonnen inderdaad, die haalt het wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit op zelfde bord als Olde Kalter. Doe kwam maandag erg ver en gisteren laatste 32 geloof ik. Dus die zal ook wel doorgaan.
Mag ik je blij maken dat dit zo goed als zeker is?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat El Abbas El Amri het haalt
Toch zelf een aardig gemiddelde gespeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Gevochten als een tijger!
Mooi. Op naar het echte werk tegen de lamme Jan Dekker en de blinde Benitoquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Mag ik je blij maken dat dit zo goed als zeker is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |