Dat Chris Landman het als voormalig WK-deelnemer nog lastig heeft in deze jostigroep zou je nog ergens een verrassing kunnen noemen. Verder niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:28 schreef franklop het volgende:
Zijn er überhaupt 'onverwachte' mensen in de problemen uit deze groep (of die in de UK), die het mogelijk niet zal reden tot de finale ronde?
Wel een nette 100+ gem. net gespeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Chris Landman het als voormalig WK-deelnemer nog lastig heeft in deze jostigroep zou je nog ergens een verrassing kunnen noemen. Verder niet.
T is wat Guus Meeuwis zingt:quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:37 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Wel een nette 100+ gem. net gespeerd.
Jawel, soms wel zelf verversenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef MC-Morgan het volgende:
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-1a
Iemand enig idee of dit accuraat is? (Ik gok van wel)
Had maar 1 puntje nodig gehad meer. Jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
Greebe met een been richting kamp.
Remo Mandiauquote:
Een 'altijd tegen mij' is deze keer wel terecht ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
Maar is wel hele tijd dat zijn tegenstander ook begint te schroeien tegen hem
Zielmeier gooide ook opeens 10 punten hoger. Dat kan toch niet Johanquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
Maar is wel hele tijd dat zijn tegenstander ook begint te schroeien tegen hem
Alleen maar goed voor het wedstrijdritme natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 'altijd tegen mij' is deze keer wel terecht ja.
Ja Chris Landman.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor het wedstrijdritme natuurlijk.
Al iemand anders dan Raybar boven de 100 gemiddeld gehaald inmiddels?
Zn vrouw dacht ook dat t een goed idee was om 500 pond te dokken voor een paar verliespartijtje. Gezellig uitje met je man voor een euro of 1500quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Dean Winstanley met een prachtige 3, die moet ook nog wel een potje winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Je eigen naam op de arm. Tja, daar heb ik niet zo heel veel mee. Obst speert verder wel keurig door.En een tattoo in de nek, dat is ook een behoorlijk minpunt. + op zijn hand en een knopje in zijn oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eigen naam op de arm. Tja, daar heb ik niet zo heel veel mee. Obst speert verder wel keurig door.Wat een verschijningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we hier spreken van een tokkie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een tattoo in de nek, dat is ook een behoorlijk minpunt. + op zijn hand en een knopje in zijn oren.
Je eigen naam op de arm. Tja, daar heb ik niet zo heel veel mee. Obst speert verder wel keurig door.Is toch slim? Als je 'm even niet weet te spellen. Overkomt darters vrij regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:05 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kunnen we hier spreken van een tokkie?
Britse veld is wel wat sterker lijkt mij ja. Al ontloopt het elkaar qua totale gemiddelde niet veel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Haha Barney gooide tegen iemand die op 51 gemiddeld kwam. Dat kan natuurlijk niet![]()
Het is wel een voordeel voor Barney dat hij tegen Nederlanders en Duitsers voornamelijk gooit, toch? En dus niet tegen de Britten hoeft.
Met zo'n gemiddelden wat Barney gooit maakt het geen klote uit tegen wie je gooit, al zijn ze blauw.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Haha Barney gooide tegen iemand die op 51 gemiddeld kwam. Dat kan natuurlijk niet![]()
Het is wel een voordeel voor Barney dat hij tegen Nederlanders en Duitsers voornamelijk gooit, toch? En dus niet tegen de Britten hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |