abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:37:28 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197903966
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee dus, zie ook link die hierboven is geplaatst.

Vooralsnog lijken ze werkzaam voor nu bekende varianten.
je zegt het goed, lijken, maar weten ze niet zeker
pi_197903967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:28 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat gaat echt wel tegen gehouden worden hoor.

Iets met farmaceutische industrie en vaccins...
Aluhoedjes :Y
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:37:36 #103
5428 crew  miss_sly
pi_197903971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mi gado, het lijkt wel alsof ze gewoon echt naar een 0 willen streven :')
Maak jij dat daaruit op, ja?
Ik maak daaruit op dat ze aangeven dat versoepelingen gevolgend hebben. Wat vrij logisch is. En dat je dus moet weten dat als je een bepaalde vesoepeling doorvoert, dit tot meer besmettingen kan leiden. Dat hoeft geen drama te zijn als de ziekenhuizen geen problemen meer hebben en vaccineren een goed effect heeft, maar het is wel iets om in gedachten te houden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:37:51 #104
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197903975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat valt nog te bezien
https://www.reuters.com/a(...)accine-idUSKBN29W31M
https://www.swissinfo.ch/(...)can-variant/46338142
verder heeft NL zes verschillende vaccins ingekocht.
slightly less..

Dat betekent iets minder.

Het is dus waarschijnlijk iets minder effectief tegen varianten.

Jij stelt: nee, vaccinatie is alleen voor de chinese variant.

Klopt dus gewoon niet en dat is dus fakenews verspreiden.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:38:02 #105
5428 crew  miss_sly
pi_197903978
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je zegt het goed, lijken, maar weten ze niet zeker
Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat o.a. Pfizer niet werkt.
pi_197903979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, pas als het aantal besmettingen onder controle blijft.

Het probleem is niet de acceptatie van de ziekte, maar de gevolgen van de ziekte op de samenleving.
De ziekenhuisopnames moeten onder controle zijn, niet de besmettingen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197903982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

De manier waarop de avondklok ingezet is vond jij geen paniek zaaien? Aangeven dat eind maart code zwart in de ziekenhuizen was als er geen avondklok ingezet werd, maar tegelijkertijd de berekeningen doen op basis van lichtere maatregelen dan die er tot dat moment waren en geen rekening houden met vaccinatie?
Je kunt het met die afweging niet eens zijn. Ik ben dat wel, voor zover ik het ontwikkelen van diverse mutaties kan volgen, maar da's een ander vraagstuk.

De avondklok hing al weken in de lucht. Steeds uitgesteld, want een te grote beperking van de vrijheid. Er is weken over overlegd en overhandeld en het is ter stemming in de Kamer gebracht. Wederom: wat nou paniek?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197903985
Bestuur Elfstedentocht blijft bij standpunt: geen tocht tijdens coronapandemie

https://www.nu.nl/schaats(...)-coronapandemie.html
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:39:16 #109
445514 DonDruiper
pi_197903990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Hookers.nl blijft gesloten, erg jammer

@:zipportal @:tagliano @:de_boswachter
RIP aan alle medewandelaars :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:40:57 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197904014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Zipportal het volgende:

AHHHHHHHHH SHIT MAN. Verdomme. Echt.... pfffff...... bohhhh.... gewoon, echt.... pfffffff.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:41:05 #111
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197904016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

slightly less..

Dat betekent iets minder.

Het is dus waarschijnlijk iets minder effectief tegen varianten.

Jij stelt: nee, vaccinatie is alleen voor de chinese variant.

Klopt dus gewoon niet en dat is dus fakenews verspreiden.
"waarschijnlijk" is geen wetenschappelijke term. De vaccins zijn ontworpen op basis van de Chinese variant of ze helpen tegen de nieuwe varianten zijn ze nog aan het onderzoeken.
sommige nieuwsberichten spreken elkaar tegen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:41:09 #112
5428 crew  miss_sly
pi_197904017
pa·niek (de; v; meervoud: panieken)
1
algemene, plotselinge, radeloze angst

Ik zie het niet. Ik zie zorgen, ik zie maatregelen die sommigen te strikt vinden, omdat ze denken dat er (nog) geen reden voor is. Ik zie voorzichtigheid, volgens sommigen te grote voorzichtigheid. Ik zie geen algemene, plotselinge, radeloze angst.
pi_197904026
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb niemand die enigszins relevant is 'paniek zien zaaien'. Volgens mij is de lijn van de regering altijd geweest eerst het onderzoekl af te wachten. Dat de grenzen met het VK dicht gingen na het uitbreken van de variant daar, was preventief en die grens is vrij snel weer open gegaan. Nu wordt er vooral meer getraced om bij te houden hoe de verschillende mutaties zich verspreiden. Mutaties die, ik zeg het nog maar eens, bij elk virus voorkomen. Er is echter ook ooit een mutatie geweest die ervoor zorgde dat SARS-CoV-2 over kon springen op mensen. Mutaties kunnen altijd gevaarlijk zijn, daarom goed onderzoeken.

Waar zie jij dat er paniek gezaaid wordt dan?

Ik zie alleen een vorm van paniek onder de mensen die het niet begrijpen en denken dat nu de dictatuur wordt ingevoerd. Je reinste kolder natuurlijk, maar met een onzichtbare vijand kan ik me voorstellen dat mensen dan maar naar die conclusie grijpen voor wat houvast.
Ben jij de avondklok nu al weer vergeten?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197904031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je kunt het met die afweging niet eens zijn. Ik ben dat wel, voor zover ik het ontwikkelen van diverse mutaties kan volgen, maar da's een ander vraagstuk.

De avondklok hing al weken in de lucht. Steeds uitgesteld, want een te grote beperking van de vrijheid. Er is weken over overlegd en overhandeld en het is ter stemming in de Kamer gebracht. Wederom: wat nou paniek?
Ik had nog wat toegevoegd in een edit:
quote:
Rutte heeft in de tweede kamer staan smeken om de avondklok niet af te schrijven want "we konden het ons niet veroorloven deze maatregel niet te nemen"

Dat klinkt best wel als paniek...
Dat ter stemming in de kamer brengen was nou niet echt de manier waarop het ging hè.
- Kabinet kondigde avondklok aan en gaf aan dat er "Londense taferelen kwamen" als het niet gedaan werd
- De avondklok werd aangekondigd aan de media en er werd meer dan een week elke avond over gesproken in talkshows, dat hij echt nodig was

Toen het debat in de Kamer was was het al geen keuze meer om het niet te doen, want het kabinet had de kamer al in de hoek gezet en gezegd: Als jullie het niet accepteren heb je bloed aan je handen

Dan heb je het inderdaad formeel ter stemming gebracht, maar wel met daarin één keuze: "Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge"
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:42:29 #115
5428 crew  miss_sly
pi_197904038
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

AHHHHHHHHH SHIT MAN. Verdomme. Echt.... pfffff...... bohhhh.... gewoon, echt.... pfffffff.
Het is nog niet eens duidelijk of het uberhaupt zover zou kunnen komen.
Het zou best eens niet aan corona, maar gewoon aan gebrek aan goed ijs kunnen liggen dat ie sowieso niet door had kunnen gaan.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:42:56 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197904048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:39 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

RIP aan alle medewandelaars :'(
hoezo RIP? ze gaan er niet dood aan, he
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:43:16 #117
445514 DonDruiper
pi_197904054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:38 schreef Zipportal het volgende:

Goedzo.

Harstikke leuk dat er misschien een uitzondering zou worden gemaakt voor de professionals, maar dan ga je het hele idee van de Elfstedentocht voorbij. Namelijk 2 miljoen mensen langs de toch, folklore, feest en ook amateurs die hem gaan rijden.

Enige juiste beslissing.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197904062
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Goedzo.

Harstikke leuk dat er misschien een uitzondering zou worden gemaakt voor de professionals, maar dan ga je het hele idee van de Elfstedentocht voorbij. Namelijk 2 miljoen mensen langs de toch, folklore, feest en ook amateurs die hem gaan rijden.

Enige juiste beslissing.
Urben on suicide watch.
pi_197904064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:41 schreef miss_sly het volgende:
pa·niek (de; v; meervoud: panieken)
1
algemene, plotselinge, radeloze angst

Ik zie het niet. Ik zie zorgen, ik zie maatregelen die sommigen te strikt vinden, omdat ze denken dat er (nog) geen reden voor is. Ik zie voorzichtigheid, volgens sommigen te grote voorzichtigheid. Ik zie geen algemene, plotselinge, radeloze angst.
Heb je het debat in de kamer gevolgd waar de avondklok in besproken werd? De smeekbede van Rutte? Het laten doordringen van: "We moeten hier Londense taferelen voorkomen?"

Dat kwam op mij echt over als radeloze angst. De manier waarop maatregelen momenteel gestapeld worden geven me alleen maar sterker dat gevoel.
pi_197904065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik had nog wat toegevoegd in een edit:
[..]

Dat ter stemming in de kamer brengen was nou niet echt de manier waarop het ging hè.
- Kabinet kondigde avondklok aan en gaf aan dat er "Londense taferelen kwamen" als het niet gedaan werd
- De avondklok werd aangekondigd aan de media en er werd meer dan een week elke avond over gesproken in talkshows, dat hij echt nodig was

Toen het debat in de Kamer was was het al geen keuze meer om het niet te doen, want het kabinet had de kamer al in de hoek gezet en gezegd: Als jullie het niet accepteren heb je bloed aan je handen

Dan heb je het inderdaad formeel ter stemming gebracht, maar wel met daarin één keuze: "Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge"
Heel democratisch voelde het niet nee.

Ben benieuwd wanneer ze die avondklok eindelijk dumpen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:44:20 #121
236264 crew  capricia
pi_197904070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is nog niet eens duidelijk of het uberhaupt zover zou kunnen komen.
Het zou best eens niet aan corona, maar gewoon aan gebrek aan goed ijs kunnen liggen dat ie sowieso niet door had kunnen gaan.
Uit 'evenementen die niet door zullen gaan', januari was het al duidelijk:
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 00:27 schreef capricia het volgende:
Elfstedentocht
_O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:44:49 #122
445514 DonDruiper
pi_197904077
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Urben on suicide watch.
G-g-g-odveromme man
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197904084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat. Maar ik denk dat een groot deel gewoon een soort moeheid is. Men neemt het niet meer zo serieus als vorig jaar om deze tijd.
Het solidariteitsgevoel neemt natuurlijk ook af. Wie zijn we aan t beschermen? Wie krijgt er steun?
Avondklok, vaccinatiebeleid..

Toen ik vorige week weer verantwoording aan t afleggen was dat ik in mn eigen pand was zei ik:”Weet je, ik betaal een half jaar huur voor niks en niemand die een cent meebetaald, nog even en ik stop er zelf wel mee want dit is niet te doen..”
En dan meen ik oprecht. Verwacht van mij geen solidariteit meer. Ik zorg voor de mensen om me heen maar voor t hogere doel, mij niet bellen.
Go hard or go home
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:45:30 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197904089
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef chratnox het volgende:
Heb je het debat in de kamer gevolgd waar de avondklok in besproken werd? De smeekbede van Rutte? Het laten doordringen van: "We moeten hier Londense taferelen voorkomen?"

Dat kwam op mij echt over als radeloze angst. De manier waarop maatregelen momenteel gestapeld worden geven me alleen maar sterker dat gevoel.
Heb het zelf niet 100% gezien, maar alsnog vind ik het ook geen paniek of radeloze angst.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:45:34 #125
5428 crew  miss_sly
pi_197904091
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb het gevolgd. Ik kreeg daar niet dat gevoel bij. Ik kreeg er het gevoel bij dat ze erg voorzichtig willen zijn, omdat ze niet willen dat er een besmettelijkere variant op grote schaal rondgaat en de toch al overvolle ziekenhuizen nog verder in de problemen brengt. Dat zag ik. Ik zag geen radeloze angst. Echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')