abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:45:52 #26
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197903190
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat. Maar ik denk dat een groot deel gewoon een soort moeheid is. Men neemt het niet meer zo serieus als vorig jaar om deze tijd.
Ik heb me de laatste maanden ook af en toe niet lekker gevoeld.. wat half, wat verkouden. Maar ik laat me niet testen.

Het zal allemaal wel. Ben er klaar mee.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197903196
Zit die persconferentie van de WHO-China joint press conference te kijken. Ze zeggen net dat heel veel 'feline-like' een natuurlijk reservoir voor het virus kunnen hebben, oftewel katachtigen.

Dat lijkt mij te betekenen dat dit virus niet meer weggaat, en dat #zeroCovid een utopie is.

@ipa84 wat denk jij? Als zo'n grote groep dieren een natuurlijk reservoir voor het virus zal zijn zonder er zelf ziek van te worden lijkt het me niet dat het nog weg gaat.
pi_197903198
ik zie de bui al hangen:
verlenging van.......
.
oorzaak:

1) britse variant
2) Californische variant
3) Zuid Afrikaanse variant
4) Braziliaanse variant
5) Aziatische variant

bron:
https://www.ft.com/content/71e53321-3719-4f10-9406-c614a5ddc1b8
https://www.nytimes.com/i(...)variant-tracker.html
pi_197903207
AD:

quote:
De coronamaatregelen versoepelen of strenger maken is vermoedelijk twee ā drie weken niet mogelijk. Dat komt door het winterweer. De besmettingscijfers zijn de komende weken namelijk niet betrouwbaar, stelt hoogleraar infectieziekten Andreas Voss van het Radboudumc. ,,Je hebt de kans dat mensen die besmet zijn zich nu niet laten testen. Maar er zijn ook meer mensen thuis, omdat ze niet naar het werk kunnen’’, stelt Voss. Veel besmettingen worden juist opgelopen op het werk.
Je verwacht het niet :P

Nu zouden we tot 2 maart uberhaupt geen versoepelingen meer gaan krijgen maar toch... persoonlijk denk ik dat deze bak sneeuw er voor zorgt dat de R alleen maar verder daalt, omdat mensen nu ook overdag niet meer zomaar ergens op bezoek gaan of meer thuis werken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197903216
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:45 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dat is voor een zeer groot deel van de bevolking niet zo interessant, zeg maar die club die hun hele digitale hebben en houden verkopen voor een extra leven in Candy Crush. Slechts een beperkt deel van de bevolking is hier echt bezorgd over.
Ik denk dat je dat onderschat. Tot het moment dat ze gebeld worden door de 'Rabobank', of een mailtje krijgen van 'Knab' dat hun pas verloopt.
pi_197903218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:46 schreef TheVulture het volgende:
AD:
[..]

Je verwacht het niet :P

Nu zouden we tot 2 maart uberhaupt geen versoepelingen meer gaan krijgen maar toch... persoonlijk denk ik dat deze bak sneeuw er voor zorgt dat de R alleen maar verder daalt, omdat mensen nu ook overdag niet meer zomaar ergens op bezoek gaan of meer thuis werken...
Des te meer kan er dan vanaf begin maart :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:47:25 #32
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197903219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En ook dat is logisch. Als je voor de vierde keer negatief getest bent omdat je een paar keer loopt te hoesten, dan geloof je het op een gegeven moment wel.
Ik ben inmiddels al 6x getest, elke keer dat ik niesde en een keer hoestte, 2x door een melding in de app, etc. Elke keer negatief, inmiddels heb ik het idee dat die staaf in mijn neus het ook niet altijd meer waard is.

Maar het schijnt dat nu de breathalyzer wordt ingezet, dat maakt het weer een stuk makkelijker...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197903225
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben nog nooit getest.
Ik ook niet
pi_197903232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet te snel. :{w Dan moeten we eerst nog 3 weken cijfers compenseren.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197903239
quote:

[..]

Reken er maar niet op, want dan zullen er ongetwijfeld nog "heel veel zaken onzeker zijn" :')
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:48:31 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197903242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:45 schreef chratnox het volgende:
Zit die persconferentie van de WHO-China joint press conference te kijken. Ze zeggen net dat heel veel 'feline-like' een natuurlijk reservoir voor het virus kunnen hebben, oftewel katachtigen.

Dat lijkt mij te betekenen dat dit virus niet meer weggaat, en dat #zeroCovid een utopie is.

@:ipa84 wat denk jij? Als zo'n grote groep dieren een natuurlijk reservoir voor het virus zal zijn zonder er zelf ziek van te worden lijkt het me niet dat het nog weg gaat.
Maar dit is toch geen nieuws? Dat was al heel heel lang bekend.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197903265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:45 schreef chratnox het volgende:

@:ipa84 wat denk jij? Als zo'n grote groep dieren een natuurlijk reservoir voor het virus zal zijn zonder er zelf ziek van te worden lijkt het me niet dat het nog weg gaat.
Dan zit er niets anders op dan alle katachtingen te ruimen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197903268
quote:

[..]

"Ja maar de zuid-afrikaanse variant komt eraan en zorgt voor code zwart in juni."
"Ja, maar de Britse variant is nog niet weg en kan nog steeds voor een stijging zorgen"
"Ja, maar de klassieke variant is weer met een opmars bezig"

Mijn gevoel is dat gedurende deze kabinetsperiode (i.e. tot 17 maart) niets versoepeld zal worden, tenzij symbolisch.
pi_197903279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:46 schreef THEFXR het volgende:
ik zie de bui al hangen:
verlenging van.......
.
oorzaak:

1) britse variant
2) Californische variant
3) Zuid Afrikaanse variant
4) Braziliaanse variant
5) Aziatische variant

bron:
https://www.ft.com/content/71e53321-3719-4f10-9406-c614a5ddc1b8
https://www.nytimes.com/i(...)variant-tracker.html
Andorrese variant. Vergeet die niet. :|W
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197903283
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar dit is toch geen nieuws? Dat was al heel heel lang bekend.
Dat #zeroCovid een utopie is? Ja. Dat katachtigen een natuurlijk reservoir zijn kan ik me niet herinneren.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:51:21 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197903305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

"Ja maar de zuid-afrikaanse variant komt eraan en zorgt voor code zwart in juni."
"Ja, maar de Britse variant is nog niet weg en kan nog steeds voor een stijging zorgen"

Mijn gevoel is dat gedurende deze kabinetsperiode (i.e. tot 17 maart) niets versoepeld zal worden, tenzij symbolisch.
Geen enkele partij gaat dat risico nu nemen, nog iets langer deze ruksituatie verlengen is voor hen minst risicovol... Dus dan weet je het wel

Misschien vlak voor de verkiezingen nog even de avondklok eraf, that's it
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:51:40 #42
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197903309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:47 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat onderschat. Tot het moment dat ze gebeld worden door de 'Rabobank', of een mailtje krijgen van 'Knab' dat hun pas verloopt.
Tot het misgaat natuurlijk, maar in basis zitten ze er niet echt mee. Er zijn er nog zat die hun paspoort afgeven aan een hotel als ze inchecken, dan heb ik het nog niet eens over het gebruik van kopie-hoesjes, maar het echt in bewaring geven van ID bewijzen bij hotels en verhuurders.

Ik heb ook al heel veel gezeik van banken en dergelijk gehad dat ik alle kopieën watermerk met datum en gebruiksdoel en alle niet relevante info aflak. Als ik dan vraag waarom ze de foto erbij moeten hebben krijg je altijd een dooddoeners antwoord als: "dat is gebruikelijk", "dat doen anderen altijd", "dat is verplicht" etc.. etc..
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197903325
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Andorrese variant. Vergeet die niet. :|W
en ook nog de Gefantaseerde variant, die is zo gevaarlijk dat we hem niet durven te testen in het lab.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:53:34 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197903334
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat #zeroCovid een utopie is? Ja. Dat katachtigen een natuurlijk reservoir zijn kan ik me niet herinneren.
Dat laatste heb ik wel eerder gelezen, en sowieso zat dieren die als rondlopend reservoir fungeren.
Maar weet de bron niet meer
pi_197903336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De rek is er echt uit bij veel mensen.
Dan zet mark toch gewoon een facebook sessie op?

Na de maskerplicht en de spertijd hebben ze mij al verloren. Symboolmaatregelen uit angst. Geen vertrouwen meer in. Zeker in combi met het bizar slechte vaccinatiebeleid.

Mega offers vragen van de samenleving en zelf niet serieus naar de oplossing werken. Minachting. Pure minachting.
1947-2016
pi_197903340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

En dan word ik soms verweten altijd negatief te zijn, komop zeg een beetje vertrouwen mensen! :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:54:07 #47
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197903346
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen enkele partij gaat dat risico nu nemen, nog iets langer deze ruksituatie verlengen is voor hen minst risicovol... Dus dan weet je het wel

Misschien vlak voor de verkiezingen nog even de avondklok eraf, that's it
Een ding begrijp ik dan niet. Als er geen stijging gaat komen, kun je op een gegeven moment toch niet anders doen dan versoepelen? Want na de verkiezingen gaat er de eerste periode ook niks gebeuren omdat er dan een nieuwe regering gevormd moet worden...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197903360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en ook nog de Gefantaseerde variant, die is zo gevaarlijk dat we hem niet durven te testen in het lab.
Zodra die binnen 15cm van iemand komt, is die binnen 3 tellen dood. Direct. Als een combi van blauwzuurgas en cyaankali. *Poef*.
1947-2016
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:55:16 #49
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197903363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:54 schreef popje het volgende:

[..]

Een ding begrijp ik dan niet. Als er geen stijging gaat komen, kun je op een gegeven moment toch niet anders doen dan versoepelen? Want na de verkiezingen gaat er de eerste periode ook niks gebeuren omdat er dan een nieuwe regering gevormd moet worden...
Het demissionair kabinet is dan nog gewoon op de tent aan het passen, die hoeft ook geen druk te voelen van verkiezingen op dat moment.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197903382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En dan word ik soms verweten altijd negatief te zijn, komop zeg een beetje vertrouwen mensen! :)
Iedere keer als hugo zegt 'nog even volhouden' sterft er een kitten en een puppy. En compleet NL een beetje van binnen.

Met deze dronken clowns komen we er niet.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')