quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik ook helemaal niet te wachten op een laag ijs![]()
Doe ik 2 x een tochtje en dan ben ik er wel klaar mee.En dan een weekje wachten voor het weer is gesmolten allemaal en we weer in de boot kunnen stappen
Van Zuid Afrika zo te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit soort niet nee. Die kennen alleen iets warmer water en temperatuur.
Zo schattig. Ben gek op penguins
Nehquote:
off the grid..me likequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aanrader om (helemaal) te kijken.
Dit vind ik nou prachtig:
Het verhaal is ook goed, en realistisch !! Het is echt niet altijd feest, maar zeker met plezier mogelijk!quote:
In Nederland is bijna niks mogelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verhaal is ook goed, en realistisch !! Het is echt niet altijd feest, maar zeker met plezier mogelijk!
( Behalve dan in Nederland
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
In Nederland is bijna niks mogelijk.
En dat is wat ik een beetje van Utopia had verwacht destijds.
mmm... vooral niet teveel werken danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, t voelde vooral wat nutteloos
Meer juist wel gaan werken, heb vandaag bijna de hele dag in overleg gezeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
mmm... vooral niet teveel werken dan
Je was naar de zaak ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer juist wel gaan werken, heb vandaag bijna de hele dag in overleg gezeten.
Nee, daar ben ik al heel lang niet geweest.quote:
Weinig resultaat dus .. Sterkte morgen dan maar dat er wat meer te doen isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al heel lang niet geweest.
Gewoon via teams of de telefoon.
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
In Nederland is bijna niks mogelijk.
En dat is wat ik een beetje van Utopia had verwacht destijds.
Ik baal er nog steeds een beetje van dat ze een geweldig concept zķ om zeep hebben geholpen. Ze kunnen het ook echt gewoon niet laten aan de touwtjes te trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
JaEcht he, precies mijn verwachting
Ja dat concept zal vooral in ons hoofd moeten blijven doorspelen, volgens mij werd er zelfs bij die programma's van Bear Gryls weleens wat gesmokkeld her en derquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds een beetje van dat ze een geweldig concept zķ om zeep hebben geholpen. Ze kunnen het ook echt gewoon niet laten aan de touwtjes te trekken.
Laat de boel de boel nou maar gewoon.
arghh. Stomme media. Stomme programmamakers. Stom stom stom.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat concept zal vooral in ons hoofd moeten blijven doorspelen, volgens mij werd er zelfs bij die programma's van Bear Gryls weleens wat gesmokkeld her en der
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat concept zal vooral in ons hoofd moeten blijven doorspelen, volgens mij werd er zelfs bij die programma's van Bear Gryls weleens wat gesmokkeld her en der
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |