quote:Op dinsdag 9 februari 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
Weetje van de dag: Als je op fries googelt krijg je patat te zien
Fries is Frites is Frietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
Weetje van de dag: Als je op fries googelt krijg je patat te zien
Terwijl die lui het ook vast over patat hebbenquote:
GMquote:
Hier is het nog een grijze bende maar dit geeft hoopquote:
Nee, geen aardappelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Terwijl die lui het ook vast over patat hebben
Ik vond zelf 2 het meest logischquote:
De zon staat in Watermanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:41 schreef pullup het volgende:
Hier ondertussen ook iets waterigs te zien wat op de zon moet lijken
Hullo Saarquote:
Wellicht maar dan kregen ze nooit een baan natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind 3. Niet nog logischer...
Dat schijnt een broodje aap verhaal te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon niet. Reptielen houden niet van dingen om hun kop of nek.
Oh, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schijnt een broodje aap verhaal te zijn.
Mwah, ik heb ook een baan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht maar dan kregen ze nooit een baan natuurlijk
Reptielen houden ook niet van een broodje aap om hun nek, inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schijnt een broodje aap verhaal te zijn.
Mooie woordspeling!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef chufi het volgende:
Was de Brachiosaureus niet de voorvader van de giraffe?
poesies zijn hetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Burgers’ Zoo haalt pinguīns naar binnen vanwege de kou.
[ afbeelding ]
Die beesten zijn niks gewend joh
Heb je je 2e prik al?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben lastig en bijt.
Last van vaccin en slecht geslapen.
Gewoon een lekker rondje schaatsen is ook primaquote:
Dit soort niet nee. Die kennen alleen iets warmer water en temperatuur.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Burgers’ Zoo haalt pinguīns naar binnen vanwege de kou.
[ afbeelding ]
Die beesten zijn niks gewend joh
Tja, maar hier liggen de vennen nog lang niet dicht. En -3 en een zonnetje, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een lekker rondje schaatsen is ook prima
Eigenlijk zit ik ook helemaal niet te wachten op een laag ijsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar hier liggen de vennen nog lang niet dicht. En -3 en een zonnetje, dus dat schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |