quote:
Deze heb ik gezien! Was dit niet gedeeltelijk afgefikt afgelopen jaar in die branden?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze heb ik gezien! Was dit niet gedeeltelijk afgefikt afgelopen jaar in die branden?
Helene!quote:
Dank! Whoohaa!quote:
Ja geweldig toch. Ik vond het altijd een mooi nummer, maar was 'm ook een lang 'vergeten'. Soms moet je weer even ergens aan herinnerd worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dank! Whoohaa!
Die hadden wij op hele grote rare cassettes op de boot. Geweldigge herrinneringen aan, maar kon hgem noot vinden![]()
![]()
Dit is voor mij gewoon:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja geweldig toch. Ik vond het altijd een mooi nummer, maar was 'm ook een lang 'vergeten'. Soms moet je weer even ergens aan herinnerd worden.
Nice!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
Door The US Voice zijn zij ook samen toch?
Ja mooi he. Zo op het uiterlijk twee heel verschillende mensen, maar heel gelukkig samen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
A Love story avant la lettre
Weet alleen dat ze samen zijn, wel passend zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
Door The US Voice zijn zij ook samen toch?
quote:
man man man... ik kijk af en toe nog eens hiero... maar ik moet je zeggen...quote:
Dank je , een beetje een ochtend routine om wat fraaie plaatje en muziek te zoeken voor ik op pad gaquote:Op woensdag 10 februari 2021 06:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
man man man... ik kijk af en toe nog eens hiero... maar ik moet je zeggen...
die foto's die je altijd plaatst zijn Prachtig![]()
dawast...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:48 schreef pullup het volgende:
Ahahahahaa![]()
Zo kan ik mijn dag wel beginnen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:24 schreef pullup het volgende:
En sadistische kat eigenaren![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik had wel mee willen marcheren met mijn doedelzakquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef Prisha het volgende:
Nijmeegse Vierdaagse gaat dit jaar weer niet door
Heb je die wel eens gelopen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef Prisha het volgende:
Nijmeegse Vierdaagse gaat dit jaar weer niet door
Dat was megagaaf geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had wel mee willen marcheren met mijn doedelzak
Nog niet. Het gaat dan toch maar het pieterpad worden komende zomer.quote:
Dat zal wel een stuk minder druk zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog niet. Het gaat dan toch maar het pieterpad worden komende zomer.
Nou...als vakanties komende zomer lastig gaan zijn, dan denk ik dat het best wel eens druk zal zijn op het pieterpad. Ik vrees dat er zijn meer mensen die op hetzelfde idee komen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal wel een stuk minder druk zijn
Af en toe mensen laten struikelen dat lucht opquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou...als vakanties komende zomer lastig gaan zijn, dan denk ik dat het best wel eens druk zal zijn op het pieterpad. Ik vrees dat er zijn meer mensen die op hetzelfde idee komen.
Ga je het in 1 keer doen of in etappes met dagen er tussen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou...als vakanties komende zomer lastig gaan zijn, dan denk ik dat het best wel eens druk zal zijn op het pieterpad. Ik vrees dat er zijn meer mensen die op hetzelfde idee komen.
quote:
Niet in één keer nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je het in 1 keer doen of in etappes met dagen er tussen?
Nah.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Af en toe mensen laten struikelen dat lucht op
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nee hoor ik maak grapje ik help altijd mede wandelaars
neequote:Op woensdag 10 februari 2021 10:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Vonden je kippen het leuk in de sneeuw?
Dat moet sowieso want ik ga wel wat dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
OK , want dan zou je ook rekening moeten houden met overnachtingen ,...
awww arme kipjensquote:
OK.. Ik heb geen idee hoe het daarmee gesteld is onderweg, maar als er zoals je aangaf mogelijk meer mensen op het idee komen, zal ik maar tijdig iets regelen ..quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat moet sowieso want ik ga wel wat dagen achter elkaar.
Ook een bazenkatquote:
Daar heb ik ook al veel van gezien jaquote:
Dat dacht ik wel toen ik hem opendequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het rekken tot it echt oan giet?
Nog meer adviesquote:
Ik liep net langs een klein slootje wat wel dicht was, maar ik durfde er toch nog niet op te gaan staan...quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel toen ik hem opendeweet niet hoe het in Friesland is maar hier is de Amstel nog vrijwel ijsvrij
Een heel miezerig vliesje her en der
Lees net dat het maandag al weer 8 graden is overdag. Wordt dus krap.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Hier wordt voorlopig ook niet geschaatst.
[ afbeelding ]
Zondag dan maarquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat het maandag al weer 8 graden is overdag. Wordt dus krap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |