quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:48 schreef pullup het volgende:
Ahahahahaa![]()
Zo kan ik mijn dag wel beginnen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:24 schreef pullup het volgende:
En sadistische kat eigenaren![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik had wel mee willen marcheren met mijn doedelzakquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef Prisha het volgende:
Nijmeegse Vierdaagse gaat dit jaar weer niet door
Heb je die wel eens gelopen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef Prisha het volgende:
Nijmeegse Vierdaagse gaat dit jaar weer niet door
Dat was megagaaf geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had wel mee willen marcheren met mijn doedelzak
Nog niet. Het gaat dan toch maar het pieterpad worden komende zomer.quote:
Dat zal wel een stuk minder druk zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog niet. Het gaat dan toch maar het pieterpad worden komende zomer.
Nou...als vakanties komende zomer lastig gaan zijn, dan denk ik dat het best wel eens druk zal zijn op het pieterpad. Ik vrees dat er zijn meer mensen die op hetzelfde idee komen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal wel een stuk minder druk zijn
Af en toe mensen laten struikelen dat lucht opquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou...als vakanties komende zomer lastig gaan zijn, dan denk ik dat het best wel eens druk zal zijn op het pieterpad. Ik vrees dat er zijn meer mensen die op hetzelfde idee komen.
Ga je het in 1 keer doen of in etappes met dagen er tussen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou...als vakanties komende zomer lastig gaan zijn, dan denk ik dat het best wel eens druk zal zijn op het pieterpad. Ik vrees dat er zijn meer mensen die op hetzelfde idee komen.
quote:
Niet in één keer nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je het in 1 keer doen of in etappes met dagen er tussen?
Nah.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Af en toe mensen laten struikelen dat lucht op
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nee hoor ik maak grapje ik help altijd mede wandelaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |