Ik had vandaag even gekeken maar er gebeurt ook weinig daar ..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:08 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat zij in bb brasil zit en zangeres
Nou, zelfs in de zomer hebben ze de verwarming aan staan 's nachtsquote:
Het kan me niet snel te warm zijn, maar om in de zomer ook de kachel aan te hebben...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, zelfs in de zomer hebben ze de verwarming aan staan 's nachts![]()
Maar wel handig dat het maar twee kamers zijn die tegen hun kan aan staan. Kan de was mooi drogen dicht tegen die muur aan
Volgens mij hebben die buren echt jarenlang in een tropisch oord gezetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan me niet snel te warm zijn, maar om in de zomer ook de kachel aan te hebben...
nee he zondag nach de party is enquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag even gekeken maar er gebeurt ook weinig daar ..
Of hadden ze 'planten', en een enorme lichtbak erboven?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die buren echt jarenlang in een tropisch oord gezeten
Ach,en het werkt zo ook prima.quote:
Da fuck hee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:16 schreef chufi het volgende:
Ik kende ooit een fokster die de kachel altijd op 30+ had staan ...
Stome lucas.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he zondag nach de party is en
in de ochtend naar huis gelopen, de had maar erder
in huis ook wegen alkohol ruzie nach laatste partys
Omdat jij dat hier gepost hebt.quote:
Het is ook ONZ.quote:
afwachten of ze rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker slapen , morgen WM skien in Cortina
Verder geen idee Mario..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:22 schreef mario390 het volgende:
ja en kerline de leukste word weggestuurt om dat
zij ook met dronken lucas ruzie had,maar gaan
moest zij
Op moffelen dus... Teringquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:16 schreef chufi het volgende:
Ik kende ooit een fokster die de kachel altijd op 30+ had staan ...
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:22 schreef mario390 het volgende:
ja en kerline de leukste word weggestuurt om dat
zij ook met dronken lucas ruzie had,maar gaan
moest zij
Denk niet dat ze dat op de beneden verdieping hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hadden ze 'planten', en een enorme lichtbak erboven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |