Amsterdam Admiralsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen van de show en Coco en mortax die vroegen of ik kwam meepraten, zodra het weer wat beter gaat met me kom ik weer heel graag meepraten. Voor nu is het alleen nog meelezen en genieten van jullie posts. Liefs voor jullie allemaal, stel kanjers:*
Jij ook kanjer, en als je een dick pic wilt laat je het weten he. @Charrellquote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen van de show en Coco en mortax die vroegen of ik kwam meepraten, zodra het weer wat beter gaat met me kom ik weer heel graag meepraten. Voor nu is het alleen nog meelezen en genieten van jullie posts. Liefs voor jullie allemaal, stel kanjers:*
Beterschap en bedankt voor je berichtje.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Geef je eerst iedereen een abonnement, krijg je dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil ook een abo hequote:Op maandag 8 februari 2021 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geef je eerst iedereen een abonnement, krijg je dit.
(lol)quote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
mannen van de show en Coco en mortax
Nee hoor.quote:
Nee, over Shani Davisquote:Op maandag 8 februari 2021 21:00 schreef Nober het volgende:
Zullen het in de U S of A ook over schaatsen hebben? En hoe goed Roest weer was? Nou dan.
Hou deze discussie maar in het hax topic, niet hier.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Altijd toch
Kan deze post niet helemaal plaatsen
Coco heeft mij ook verwend vandaagquote:Op maandag 8 februari 2021 21:09 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Oh oeps verkeerde knop, was niet zo bedoeld
Echt een jongen met het hart op de goede plekquote:
Eens, daar kan ik ook pislink om wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef Bluedisplay het volgende:
Walgelijk dat er zo nu en dan dan toch mensen kritiek weten te uiten op de host
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |