En die het laatst is moet hem dan opeten?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
@:mortaxx en ik doen het op een witte boterham.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die het laatst is moet hem dan opeten?
Zo'n lijst heeft ook heel weinig zin als je vervolgens de verkeerde medicijnen sliktquote:Op maandag 8 februari 2021 20:47 schreef Zorro het volgende:
Dopinglijst in je keukenkastje is toch niet handig? Sta je bij je medicijnkast, moet je eerst naar de keuken om op die lijst te kijken.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die het laatst is moet hem dan opeten?
Dan kan Onana net zo goed gelijk aan de pep gaan ipv dat middel van zijn wijf. Val je ook van af en ga je ook nog eens beter van keepen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Afvallen.
Anders komt hij in een heel Sonja Bakker plan met diëtisten, mental coach en een strak trainingsplan. Daar heeft zo'n jongen geen zin in
Amsterdam Admiralsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen van de show en Coco en mortax die vroegen of ik kwam meepraten, zodra het weer wat beter gaat met me kom ik weer heel graag meepraten. Voor nu is het alleen nog meelezen en genieten van jullie posts. Liefs voor jullie allemaal, stel kanjers:*
Jij ook kanjer, en als je een dick pic wilt laat je het weten he. @Charrellquote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen van de show en Coco en mortax die vroegen of ik kwam meepraten, zodra het weer wat beter gaat met me kom ik weer heel graag meepraten. Voor nu is het alleen nog meelezen en genieten van jullie posts. Liefs voor jullie allemaal, stel kanjers:*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |