Met de Zonne en Sterres, die als laatste niet door hebben dat alle stoere jongens al op Snap en Teli zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zeker met vooraf besproken (en geaccepteerde) vragen.
Haha wat een faalhazenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Lang verhaal kort: we weten het niet maar we zijn bang.
Uit vrije wil praten met die beroepsleugenaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef raptorix het volgende:
Rutte gaat op Facebook praten met jongeren, heeft iemand hem vertelt dat jongeren daar een jaar of 7 al van af zijn gegaan?
Sow wat een conclusiequote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Is Rutte net ontdooid na 100 jaar slaap?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef raptorix het volgende:
Rutte gaat op Facebook praten met jongeren, heeft iemand hem vertelt dat jongeren daar een jaar of 7 al van af zijn gegaan?
Crimineel.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien een poll in de eigen partijquote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Erg benieuwd naar de bron van deze cijfers. Ik wantrouw het.
Grapperhaus die zonder gene "laten we die maatregelen zelf naleven" over z'n lippen krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Crimineel.
Mensen gijzelen omdat je het gewoon niet weet.
Ben altijd benieuwd hoe ze aan deze percentages komen?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Erg benieuwd naar de bron van deze cijfers. Ik wantrouw het.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Contactberoepen lagen toch stil?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef eragon2890 het volgende:
Zo prachtig vind ik dit weer niet Rutte, ik kan morgen waarschijnlijk weer niet naar m'n nuluren werk erdoor ;_;
Also: K O U D !!
LOL die advertentie is een sidejob/hobbyquote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Contactberoepen lagen toch stil?
Weer dat er eens in de 10 jaar isquote:Op maandag 8 februari 2021 18:23 schreef Caland het volgende:
‘Dit weer is waarom we in Nederland wonen’ was ook echt een letterlijke quote
Wat
..dat was toch een ongeluk?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef Red_85 het volgende:
Meneer rutte kent u het verhaal van pepijn? die jongen die zelfmoord pleegde vanwege de lockdown?
'ja, ken ik maar ik ga niks doen aan versoepelen'
Ofwel, ga allemaal lekker dood. Ik trek mijn eigen plan. Doei*handen in oren, voor ogen, schreeuwen* nananana!!!
Kan bij het lijstje dat gearchiveerd wordt onder 'doen we verder niks mee'quote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ohhh bitch please. Dat eeuwige gepraat altijd... en wat gaan we doen met de uitkomsten uit deze gesprekken? Helemaal niks! Het is puur om even een wit voetje te halen en een vals signaal af te geven dat hij meeleeft met de jongeren. Vuile huichelaar is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |