er wordt gewoon iemand zwaar zijn ass gesafed door BBquote:Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef aswesleep het volgende:
Nick heeft gelijk, dit is zwaar oneerlijk.
Tarrel heeft extra Febo beveiligingquote:Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef D. het volgende:
Wat een k*tstreek van BB
René mocht er ook gelijk uit, en de relnicht nu dus niet?
Ja ik vind het ook niet eerlijk bij alle nieuwe bewoners mocht er wel gewoon op ze gestemd worden. Die jerrel wordt nu echt beschermd heb ik het idee.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er wordt gewoon iemand zwaar zijn ass gesafed door BB
Oh neeee toch niet Patje.quote:
Dan hoop ik op Zoey en Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef aswesleep het volgende:
Dus we spelen sowieso een 'oudere' bewoner kwijt. Laten we hopen dat het Zoey is.
Da's niet waarquote:Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tarrel heeft extra Febo beveiliging
men denkt dat Tarrel de kijkcyfers op schroeft
Wordt zoey of patrick denk ik nuquote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef danilel het volgende:
thomas eruit, volgende week jerryl, de week erna matt, de week erna jill
Ja he dit klopt voor geen meterquote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef aswesleep het volgende:
De 'oudere' bewoners worden hier dus nog eens zwaar gepakt door de 3 opstappers.
Ja grote kans dat het zo gaat. Uitstel van executie. Die Jerrol is volgende week dan wel weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef danilel het volgende:
Denk als het tussen Thomas en Zoey gaat dat thomas mag blijven. Want Jill is ook een het liefje van BB en die kan niet zonder Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef danilel het volgende:
doe je goedquote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet waar
Ik heb de afgelopen dagen minder gekeken
Het liefst met Zoey en zij pleite.quote:
Levert wel irritaties en afgunst opquote:Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef JimLaFleur het volgende:
Wat een tyfus Big Brother what the fack. Willen ze minder kijkers ofwat?
Ik hoop Juliequote:Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef Benny het volgende:
Thomas
vs.
Liese / Julie / Zoey / Naomi / Patrick / Nick / Michel*
* Doorstrepen wat niet van toepassing is
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ik had mijn woorden nog niet getypt en het bericht komt binnen. Ik heb telepathische gave
Niet huilen Michel gewoon nog een weekje Jerrel en clidequote:Op maandag 8 februari 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Nu worden wij gestraft, omdat andere mensen eruit zijn gestapt'
Ik ook nietquote:
Ik vermoed Jerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
Als BB deze spelletjes gaat spelen en ons een oor aannaait is de lol om te blijven kijken er ook wel een beetje af
Zul je zien dat ze een trucje uithalen waardoor ie volgende week huismeester is
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tarrel heeft extra Febo beveiliging
men denkt dat Tarrel de kijkcyfers op schroeft
Ik ben er ook wel klaar mee eigenlijk, sinds die nieuwe er in zitten kijk ik al minder maar hield vol in de hoop dat die Jerrel eruit zou gaan maar ik geef het nu wel op denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
Als BB deze spelletjes gaat spelen en ons een oor aannaait is de lol om te blijven kijken er ook wel een beetje af
onmogelijk!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef Sangha het volgende:
Had @:freaky40 wel gelijk dat ze niet genomineerd mogen worden!
Ik zag dat ook in mijn glazen bol!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie Zoëy op de bank komen en naar huis gaan
Dat zijn te goede op de bank.en dan Zoëy weg de witchquote:Op maandag 8 februari 2021 16:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem dr uit ..of Zoe
denk dat Patje het geen ruk kan schelen als die zou mogen gaan
..
.
Helaas denken de mannen er op het eerste zicht niet aan haar te nomineren.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie Zoëy op de bank komen en naar huis gaan
iq van 0,0 en eq van 0,0quote:Op maandag 8 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
Jill is geschrokken dat de andere bewoners zo boos zijn
Zij is safe zeker.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
Jill is geschrokken dat de andere bewoners zo boos zijn
Inderdaad, ook niet fair tegenover Rene, die kwam binnen voor Theo......quote:
Ja wel want thomas zei al van ik snap niet waarom ze zich druk maken want ze weten ook wel dat zij niet op de bank komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill snapt er weer niks van .. heeft nog niet door dat Thomas nu sowieso op de bank komt..
Mijn lol was al drastisch minder, dit helpt niet neequote:Op maandag 8 februari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
Dit. Het is gewoon niet eerlijk en puur en alleen gedaan om die Tekkel te beschermenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu een statement maken en met z'n allen (dreigen) te stoppen. Onbegrijpelijke actie dit van de productie.
Was ook mijn eerste gedachte, dit levert wel goede streams opquote:Op maandag 8 februari 2021 16:30 schreef Whuzz het volgende:
wtf... was ff in meetings en nu dit.
Dus de drie nieuwen mogen niet genomineerd worden? Wat is dit nou weer voor artificieel gebullshit
naja zeg. dit verpest mijn "lol" in BB behoorlijk.
Is meer geluk als wijsheid je kon hetzelf ook wel invullen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
onmogelijk!
Freaky die gelijk heeft
dus dat..quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef dakpanlos het volgende:
Ik heb het idee dat Pat wel eens vrijwillig naar huis zou gaan ivm de komende geboorte van zijn kleinknd
in dit geval denk ik niet dat Pat bb dit niet guntquote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef dakpanlos het volgende:
Ik heb het idee dat Pat wel eens vrijwillig naar huis zou gaan ivm de komende geboorte van zijn kleinknd
Wist ie dat niet voordat ie het huis in ging?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef dakpanlos het volgende:
Hij had het net noch over de finale.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef dakpanlos het volgende:
Nee, nu moeten we ook eerlijk zijn tegenover @freaky40 !quote:Op maandag 8 februari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is meer geluk als wijsheid je kon hetzelf ook wel invullen.
Jill wilde al niet op de nieuwe gaan stemmen want dat hadden ze afgesproken voordat de nieuwe kwamen. Wat zoey al zei vanmorgen met die ruzie van julie.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is echt zo dom als het achtereind van een varken .. my goodness
Prima, als hij maar dan wel wat gaat rellen! Alleen niet tegen Thomas, Jill en Michel.quote:
Die heeft heel goed door dat ze zelf niet genomineerd kan wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is echt zo dom als het achtereind van een varken .. my goodness
Morgen allemaal een shirt aan met de beeltenis van Jerrel erop aan .quote:Op maandag 8 februari 2021 16:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat..
ben vergeten welke dd de kleine verw8 wrd
meen rond deze week
Ik weet het niet, het enige wat ik met deze move kan bedenken is bescherming van Jerrel door BBquote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Juan_Roman het volgende:
Zou Jill daar als huismeester geen hand in gehad kunnen hebben? Zij was degene die steeds sprak over de nieuwe niet nomineren.
Dat nieuwe niet nomineren was afgesproken voordat de nieuwe erbij kwamen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Juan_Roman het volgende:
Zou Jill daar als huismeester geen hand in gehad kunnen hebben? Zij was degene die steeds sprak over de nieuwe niet nomineren.
Matt zei dat.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Ebinas het volgende:
Nu gaat het oorlog worden, de sfeer is helemaal omgeslagen.
Wie zei dat, Matt stoer doen?
Ik gok dat Thomas naast Zoey of Julie op de bank zal zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
Dus deze week Zoey naar huis?
Week erna Tekkel
Gezien haar reactie zou dat kunnen kloppen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Juan_Roman het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, nu moeten we ook eerlijk zijn tegenover @:freaky40 !
Die heeft het gewoon helemaal door. FreakyGod!
Freak! Wie worden de finalisten??
Echt wel, wist ook ff niet wat ik hoorde.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Matt zei dat.
Voelt zich nu safe.
Wacht maar tot zijn maatjes weg zijn. Dan is hij een loner.
Zoiets zal het wel gaan worden ja. Ik hoop dat Thomas dan blijft.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat Thomas naast Zoey of Julie op de bank zal zitten
maar die gaat echt niet genomineerd wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef D. het volgende:
Michel is nu dus de enige Nederlander waar ze op kunnen stemmen
Gewoon erdoor heen kijken. De grote Jill show komt ook nog aan de beurt voor een afgangquote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alles voor de grote Jill show!
Zelfs haar aanhang wordt beschermd.
Als je Thomas eruit wil hebben moet je 'm tegenover Michel of Nick zetten .. .anders zinloos om Thomas te nominerenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef D. het volgende:
Michel is nu dus de enige Nederlander waar ze op kunnen stemmen
Yes, denk het wel zoiets.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
Dus deze week Zoey naar huis?
Week erna Tekkel
Nee Patje is een zekerheid. Is de gemakkelijkste om op te stemmen. Daarna Thomas, Nick.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel gaan worden ja. Ik hoop dat Thomas dan blijft.
Ik denk dat ie bij ons nog wel de gunfactor heeftquote:Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel gaan worden ja. Ik hoop dat Thomas dan blijft.
Ik denk het wel hoor, slim genoeg voor maar ook nuchter.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef Keep_on_Track het volgende:
Nu maar hopen dat iedereen maar met name de Belgen goed gaan nadenken wat het meest tactisch is. En dat is niet Thomas...hoewel ook die onderhuids wat probeert te regelen en af te stemmen.
Jill is dr credits kwijt, denkt niet na over gevolgen, Thomas is ook wat tanende. Hm. Nee ik ga het niet zeggen waar je bijna naar zou kunnen gaan verlangen.............
Zou Thomas het zelf aan zien komen?
.. .en graven daarmee nog een beetje dieper hun eigen grafquote:Op maandag 8 februari 2021 16:36 schreef Whuzz het volgende:
Dit lijkt me voor do populariteit van de 3 nieuwe niet goed. Die gaan nu een beetje een luchtje van "BB favorietjes" krijgen, waardoor de oude garde tegen ze zal samenspannen.
Zoey: HAHAHAHAHAAAAAAAHAHquote:Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef Blackprinces het volgende:
Dat wordt een leuke lachtherapie vanavond
dus dat!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef MissyZ het volgende:
René kwam er Vrijdagmiddag in, en werd maandagmiddag, voor de uitzendingen al genomineerd!!!!
Dit is........fucked.
Woedend.
Ik zie Nederlanders Thomas wel redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja de Belg die alleen altijd bij de Nederlanders zit
Reuring graag.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:36 schreef Krambo het volgende:
Is het eerlijk? Nee natuurlijk niet.
Is het leuk?![]()
Beetje reuring in het huis, dat willen we toch graag zien
Thomas is Baarle-Hertog. België omringd door Nederland.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Behalve als het Thomas is .. dat is gewoon een reserve-Nederlander
Hadtie nou maar een verfdoos bij zich gehad....quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef MissyZ het volgende:
René kwam er Vrijdagmiddag in, en werd maandagmiddag, voor de uitzendingen al genomineerd!!!!
Dit is........fucked.
Woedend.
Duidelijk dus!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij ons nog wel de gunfactor heeft
[poll=1618]
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef MissyZ het volgende:
Dit is........fucked.
Woedend.
Dat zei ik!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef D. het volgende:
Wat een k*tstreek van BB
René mocht er ook gelijk uit, en de relnicht nu dus niet?
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Hadtie nou maar een verfdoos bij zich gehad....
Ik vind het zo'n domme opmerking. Want tja door wie kwam het dat hij genomineerd was??? Juist door hun zelf, ze hadden er ook voor kunnen kiezen niet op René te stemmen. En dan nu schijnheilig gaan doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef MissyZ het volgende:
Dit is........fucked.
Woedend.
Dat zou ook leuk zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 16:42 schreef Yolk het volgende:
Immuniteitsproef, en dan Thomas die wint. Daar hoop ik maar op
Eens ik mag hem ook niet. Om te kijken is het wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Reuring graag.
Maar iemand die denkt dat hij leuk is al hij in iemands ander zijn oor fluit of iemand in het gezicht boert is gewoon niet grappig.
Het hele jong is gewoon niet grappig en gewoon vreselijk irritant.
Absoluut. Totaal niet eerlijk. Als René langer de kans had gekregen dan had hij er mss niet op gestaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef MissyZ het volgende:
Dit is........fucked.
Woedend.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef danilel het volgende:
Ik hoop echt dat thomas kan vertrekken en dat jill daarna een soort van in stort, zich daarna een brabants worstenbroodje naar binnen laat schuiven
en dan zegt Patje dat hij wel naar huis gaatquote:Op maandag 8 februari 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
K4: Fans van Jill stemmen op Thomas.
Ze durven waarschijnlijk het risico niet aan om Nick naast Thomas te zetten. Blijft alleen Patje over.
Zoey is heel erg aan het roddelen geweest over nick dus als ze daar niet op zou stemmen gaat ze toch af.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:43 schreef Ebinas het volgende:
De 4 stemt niet op elkaar. Dus dan gaan ze op Thomas en Pat denk ik
Rene werd genomineerd dankzij Nathalie, die tegen Theo ging blazen dat Rene niet alles wilde vertellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:42 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n domme opmerking. Want tja door wie kwam het dat hij genomineerd was??? Juist door hun zelf, ze hadden er ook voor kunnen kiezen niet op René te stemmen. En dan nu schijnheilig gaan doen.
Ik hoop zo van niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoey is heel erg aan het roddelen geweest over nick dus als ze daar niet op zou stemmen gaat ze toch af.
Het vervelende kindquote:Op maandag 8 februari 2021 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill op de slaapkamer even alleen. En wie komt er weer binnenlopen!!!!111!
Ben ik helemaal voor. Die 4 meiden moeten uit elkaar gehaald worden. Vooral omdat ze die andere heksen zo veroordeelde. En ze al weken lang precies hetzelfde doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:45 schreef DKUp het volgende:
Thomas ook even redden met de nominatie![]()
Gewoon stemmen op een dom Vlaams wijf en ze ligt eruit
doen er meer. kan me even niet herinneren wie dat laatst ook zo flikte. mss thomas. of die deed alsof hij t niet begreep. was in gesprek met patjequote:Op maandag 8 februari 2021 16:44 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie al wel eens op gevallen als naomi zoals nu roddeld en zelf wat wilt zeggen ze eigenlijk nooit der zinnen afmaakt ze laat de andere gewoon raden na de woorden
Zaadje was geplant door Zoey. Dat is degene die dat in de wereld heeft geholpen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:44 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rene werd genomineerd dankzij Nathalie, die tegen Theo ging blazen dat Rene niet alles wilde vertellen.
Schinheilig van BB. Dat zeker.
Matt snapt er ook helemaal niets van.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Jill het door heeft... ze is ineens zo depi
En Matt loopt onzin te verkopen
Volgens mij mocht dat niet nee!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:43 schreef schizolientje het volgende:
Het is zo jammer dat ze het er onderling over mogen hebben, dat was toch niet in de vorige BB's?
Dan blijft thomasquote:Op maandag 8 februari 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Het wordt Thomas vs. Patrick of iemand van K4
En Jill's stem gaat bepalend worden
Ik denk ook dat er nu een Belg uitgaat of Zoëy of Juliequote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Benny het volgende:
Het is ook wel een gestuurde manier om er een Belg uit te krijgen. Anders was er zeker een Nederlander uitgegaan
en die 2 groepen creëert BB nu opnieuwquote:Op maandag 8 februari 2021 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : 'Liese'
Thomas : Liese heeft niet de stemmen'
Matt : 'Maar hoe heeft ze dan genomineerd kunnen worden?
Thomas : 'Dan had je de eerste aflevering moeten kijken...'
Matt : 'En daarna, de 2e keer dan?
Thomas : 'Dan had je de 2e aflevering moeten kijken...'
Jill : 'Er waren toen echt 2 groepen..'
Dan stemt jill denk ik eerder op patje dan op iemand van k4quote:Op maandag 8 februari 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Het wordt Thomas vs. Patrick of iemand van K4
En Jill's stem gaat bepalend worden
Als ik haar zie is het net alsof ik een uit de kluiten gewassen kleuter zie, gestoken in een grote mensenpakjequote:
Dat zou echt tof zijn, spannend en geeft echt reuring!quote:
Volgens mij durft al niemand dat meer te beweren sinds een week of 2 toch? Was vrij duidelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
WIe nu nog durft te beweren dat die 4 meiden niet overleggen kijkt niet goed.
echt ongelovelijkquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt, Thom , Jill
k
nom nom sjipss nasseh
gaat niet gebeuren,de 4 meiden houden met elkaarquote:Op maandag 8 februari 2021 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal voor. Die 4 meiden moeten uit elkaar gehaald worden. Vooral omdat ze die andere heksen zo veroordeelde. En ze al weken lang precies hetzelfde doen.
doet ze goedquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef DKUp het volgende:
Dat mensen Zoey vertrouwen is nog het meest storend.
Matt is tactisch net zo'n eierkoek als Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:51 schreef Yolk het volgende:
Matt: "Waarom wordt Naomi niet genomineerd"
Thomas: "Die krijgt de stemmen niet"
Matt: "Dus?!"
Te veel Belgen, er moet een Belg uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp dat er niet op de nieuwkomers gestemd mag worden?
![]()
kun je toch niet maken t.o. andere nieuwkomer(s) zoals Rene.
maar het gaat op de manier hoe, zij praten niet vuil over de andere deelnemers, dat deden de teringtubbies welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
WIe nu nog durft te beweren dat die 4 meiden niet overleggen kijkt niet goed.
Verklaart ook waarom hij geen enkele moeite doet om zich te profileren en achter Jill aan blijft huppelenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Matt is tactisch net zo'n eierkoek als Jill.
nee, idd.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is niet het scherpste potlood in het etui
Oke daar kan ik in komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Te veel Belgen, er moet een Belg uit.
Ik denk dat Michel en Patje wel voor Zoey gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inderdaad, Julie en Zoey gaan er sowieso uit.
Yep, en terecht.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Kinga het volgende:
Ik val nu pas in. Gaan ze serieus die nieuwe niet nomineren?!
Yep en ze mogen ook niet nominerenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Kinga het volgende:
Mag niet van bb.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Kinga het volgende:
Mag nietquote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij zitten ze redelijk veilig.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Yolk het volgende:
Wel mooi om te zien dat die Vlaamse roddeltantes nu in mineur zijn.
Ja zoals ik had voorspelt.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Kinga het volgende:
Maar diep vanbinnen is het paniek.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Heb respect voor Thomas want die pakt het gewoon heel goed op.
PARDON?!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag niet van bb.
Nieuwe mogen ook niet stemmen
Dat was zo'n beetje de reactie van iedereen, zowel in het huis als daarbuiten.quote:
jill nooit liese,sonst is zij niet dankbarquote:Op maandag 8 februari 2021 16:57 schreef Benny het volgende:
Jill: Liese en ?
Julie: Thomas en ?
Liese: Thomas en ?
Michel: Thomas en ?
Naomi: Thomas en ?
Nick: Thomas en ?
Patrick: Thomas en ?
Thomas: Liese en ?
Die tweede stem gaat overal bepalend zijn.
Als K4 slim is, stemmen ze sowieso niet op Liese en verdelen die over de andere bewoners. Kans is groot dat er een gelijk aantal stemmen gaat zijn en Jill als huismeester de beslissende stem moet geven
Da's gewoon een soort van schild voor de nieuwen, dat ze die er niet meteen weer uitstemmen en we weer met K4 overblijven.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag niet van bb.
Nieuwe mogen ook niet stemmen
Waarom zou 't een act zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang gaat Michel z'n 'ik doe niet aan bondjes' act volhouden. Stemt alleen op gevoel zegt ie
Alleen deze week. De rest van de week heb je tijd om éxtra haat op te bouwen naar "die 3", omdat ze een voorkeursbehandeling kregen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gewoon een soort van schild voor de nieuwen, dat ze die er niet meteen weer uitstemmen en we weer met K4 overblijven.
Maar dat maakt t wel een beetje scheef als je bv 1 van de 3 nieuwen totaal niet uit kan staan.
Moet je op je vrienden gaan stemmen.
Voor het spel is t ook wel leuker.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje de reactie van iedereen, zowel in het huis als daarbuiten.
Behalve van Jerrer natuurlijk. Zijn reactie was: "Bye Bitches! Nu gaat het leuk worden!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |