abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197890730
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Zo gaat het ongeveer...altijd :')
Maar er wordt nu al gespeculeerd over iets dat ze vast gaan toelichten bij de bekendmaking, daar ging het mij om.
pi_197890737
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Doel is toch juist om alles in 1x (of zoveel mogelijk) te versoepelen en niet in meerdere delen? Dan is 2 maart wel logischer omdat dan de rest ook afloopt. Dus áls je besluit te verlengen, doe je het tot dat moment. Dan heeft het ook niet zoveel nut om een optie in te bouwen die je toch 99% zeker gaat gebruiken.
Juist niet, ik had begrepen dat ze de maatregelen stapsgewijs willen afbouwen. Als het effect van de avondklok nu niet goed zichtbaar is, had hier prima voor gekozen kunnen worden.
pi_197890744
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Marcoss het volgende:
Doel is toch juist om alles in 1x (of zoveel mogelijk) te versoepelen en niet in meerdere delen?
Dat lijkt mij niet. Jij wil juist kleine versoepelingen monitoren en niet ineens na 3 weken worden verrast door een tsunami aan besmettingen.
pi_197890749
quote:
Als de besmettingscijfers daar aanleiding toe geven, kan de avondklok, net als andere maatregelen, wel eerder weer afgeschaft worden.
Haha, ja.
pi_197890774
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Niet mee eens, je hebt geen idee wat voor psychologische effecten de avondklok met mensen heeft.
Mijn halve vriendenkring is vorige week onderhand huilend in elkaar gestort, ze weten zich gewoon geen raad meer.
Sorry hoor, maar als iemand al mentaal instort door van 9-4:30 niet naar buiten te mogen zonder reden dan ben je sowieso al een mentaal wrak.
Zoek dan sowieso even professionele hulp op aub.

Net als al dat gehuil over dat mensen nu depri worden en sommige mensen zelfs zelfmoord zouden plegen vanwege de Corona tijden, vanwege de lockdown en soms vanwege de avondklok.
Wat een onzin. Als je van zoiets van slag raakt dan zat je mentaal al diep in de shit en heb je echt hulp nodig.
pi_197890788
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bronnen/ingewijden..

(nu zal het vast kloppen, maar officieel is er nog niks bekend gemaakt)
Gegarandeerd is dit gewoon gelekt, zoals iedere keer dat het Catshuisoverleg is. Dit is al bijna een jaar de manier waarop maatregelen bekend gemaakt worden, de pers geeft aan dat ingewijden zeggen dat het er komt en dan wordt tijdens de persconferentie gezegd: Hihi ja, oeps, het is gelekt. Maarrrr.. We doen het wel iets later dan in de tekst staat, goed hè?
pi_197890789
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
Een ingewijde voegt er nog aan toe 'dat extra maatregelen nu niet nodig zijn'.

Zijn jullie ook allemaal zo opgelucht :')
Welke maatregelen hebben ze nog meer in gedachte dan?

Ik bedoel dan ga ik me daar alvast maar psychologisch op voorbereiden, want daar gaan we de aankomende 3 weken alleen maar over horen en lezen. Tot ze wegens het gezeur ingevoerd gaan worden voor initieel 2 weken en tot september 2039 gaan gelden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197890797
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als iemand al mentaal instort door van 9-4:30 niet naar buiten te mogen zonder reden dan ben je sowieso al een mentaal wrak.

Net als al dat gehuil over dat mensen nu depri worden en sommige mensen zelfs zelfmoord zouden plegen vanwege de Corona tijden, vanwege de lockdown en soms vanwege de avondklok.
Wat een onzin. Als je van zoiets van slag raakt dan zat je mentaal al diep in de shit en heb je echt hulp nodig.
Maar ook dat zijn kwetsbaren biaconeri, en die verdienen net zoveel liefde en aandacht als corona slachtoffers.
pi_197890801
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:46 schreef Momo het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het kleine effect van de avondklok weegt niet op tegen het effect wat het heeft op de mentale gezondheid.
Laat ik het zo zeggen:
Het heeft 0 effect op je mentale gezondheid en wel een klein effect op de verspreiding.

Even niet van 9 tot 4:30 naar buiten mogen al invloed op mentale gezondheid? Hou op zeg.
Man oh man wat zijn we in dit kleine landje toch weer kleinzerig zeg.
pi_197890803
quote:

[..]

De enige die professionele hulp nodig heeft is degene die niet in staat is te herkennen dat iemand anders het wellicht zwaar heeft.
pi_197890804
quote:

[..]

Ok boomer
pi_197890809
quote:

[..]

Nee, het is het continu maar weer een tegenslag krijgen op niet-rationele gronden terwijl er rationele gronden zijn tot versoepeling. Die continue tegenslagen hebben mentaal impact.
pi_197890811
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Welke maatregelen hebben ze nog meer in gedachte dan?

Ik bedoel dan ga ik me daar alvast maar psychologisch op voorbereiden, want daar gaan we de aankomende 3 weken alleen maar over horen en lezen. Tot ze wegens het gezeur ingevoerd gaan worden voor initieel 2 weken en tot september 2039 gaan gelden.
Volgende maatregel wordt waarschijnlijk zoiets als; je mag niet 15 km buiten je woonplaats reizen.
Zonder wrijving geen glans
pi_197890819
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het helpt niet mee dat ze hogerop niet door lijken te hebben wat de impact is op het volk. Ik hoor Rutte vaak over ''zijn omgeving'' praten op persconferenties, maar ik vraag me dan oprecht af over welke mensen hij het dan heeft. Hogerop merken ze niet veel van de maatregelen gok ik. Ze zien niet wat het aanricht bij mensen.
Moet je zondag met Lubach van gisteravond terugkijken. Daar ging het over dat Rutte echt geen idee heeft wat er in de samenleving speelt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197890821
quote:

[..]

Als je van zoiets van slag raakt dan zat je mentaal al diep in de shit en heb je echt hulp nodig.
Hulp die je echter niet zomaar krijgt omdat daar a. in de afgelopen jaren flink op bezuinigd is en b.die het door de huidige situatie al flink druk hebben.
pi_197890832
quote:

[..]

Misschien niet zo snel oordelen over anderen.
pi_197890834
Ik citeer onze minister-president nog maar even:

quote:
"Nou ja, wat ik ook in de Kamer heb gezegd: je kunt niet honderd procent garanderen dat die wordt afgeschaft. Maar iedereen wil van dat ding af. Dus hij is eigenlijk, hij ligt als eerste op de stapel en zelfs nog voor de stapel, om mee te stoppen."
Rutte, rot op!
pi_197890836
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet. Jij wil juist kleine versoepelingen monitoren en niet ineens na 3 weken worden verrast door een tsunami aan besmettingen.
Oh, dat ging over de versoepelingen per sector, dat willen ze zoveel mogelijk in 1x doen i.p.v. in verschillende stappen

https://nos.nl/artikel/23(...)een-beetje-open.html
pi_197890837
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Moet je zondag met Lubach van gisteravond terugkijken. Daar ging het over dat Rutte echt geen idee heeft wat er in de samenleving speelt.
En dat het hem ook niet boeit. Als dat daadwerkelijk zo is vind ik dat eigenlijk wel het ergste.
pi_197890841
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef Oidipous het volgende:

Maar ook dat zijn kwetsbaren biaconeri, en die verdienen net zoveel liefde en aandacht als corona slachtoffers.
Iedereen toch?

Maar zijn psychologen en psychiaters dicht dan? Lijkt mij niet toch?
Dat zijn mensen die al VOOR Corona tijden diep in de problemen zaten mentaal, dus die moeten gewoon daar heen gaan.
pi_197890844
Iedereen heeft hulp nodig! *O* Zijn we toch weer ergens eensgezind in. Allemaal klappen voor elkaars hulpvraag aub.
pi_197890848
Gelukkig is februari een korte maand, eerder verlost van de avondklok.
- verwijderd door admin -
  maandag 8 februari 2021 @ 15:57:48 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197890855
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef Haags het volgende:

[..]

Volgende maatregel wordt waarschijnlijk zoiets als; je mag niet 15 km buiten je woonplaats reizen.
met als compensatie dat je wel naar de lokale kroeg mag?
  maandag 8 februari 2021 @ 15:58:06 #99
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197890865
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef groenen het volgende:
Gelukkig is februari een korte maand, eerder verlost van de avondklok.
Oh, jij denkt dat ie op 2 maart wel eindigt? Moedig.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197890870
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

met als compensatie dat je wel naar de lokale kroeg mag?
Wat verwacht je zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')