maanden he stond in dezelfde regelquote:Op maandag 8 februari 2021 09:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Kan Fok! niet op dit woord een stukje code bakken die een disclaimer bij even plaatst? Zoiets bijvoorbeeld "even (*Let op, even kan meerdere betekenissen hebben, in COR is de periode die even omvat ongeveer 2 jaar)"
Ik doelde het ook meer als dezelfde code die gebruikt word voor koelkast en laptopquote:Op maandag 8 februari 2021 09:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maanden he stond in dezelfde regel
Ik moest 5 euro meer betalen, maargoed huur van het pand loopt ook door natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:46 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Dit dus, 80-90% werkt gewoon zwart nu en krijgt wss ook meer betaald.
Ik begin echt verdomd goed te worden met de tondeuse 😎quote:Op maandag 8 februari 2021 09:45 schreef Caland het volgende:
Meeste kappers werken gewoon weer, heb gemerkt dat je ze alleen even persoonlijk een berichtje moet sturen om een bak koffie te doen.
Vond het nog fijner ook, hoef er zelf de deur niet meer voor uit.
Zal je wel tot na 1 april kunnen verzetten, tegen die tijd begin maart zijn net de scholen een paar weken open en hebben we natuurlijk nog niet genoeg info om de Britse variant des Doods te kunnen monitoren.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb nu 4 maart een al 2x verzette afspraak staan.
Daar is niets gewoons aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Avondklok wordt gewoon verlengd tot 2 maart.
Echt bizar. In heel Europa teruglopende cijfers. Zelfs in de UK geen UK variant effect te zien. Maar hier moeten we de bevolking binnen houden. En echt. De mensen (jongeren) die men wilt binnenhouden die zoeken elkaar toch wel op.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:05 schreef Janneke141 het volgende:
Het demissionaire kabinet is op dit moment samen met Jaap van Dissel in vergadering op het ministerie van AZ om de verlenging van de avondklok door te voeren. Als ze dezelfde stunt uithalen als de vorige keer dan kondigt vandaag nog iemand de verlenging formeel aan, en mag de kamer er morgen over stemmen.
Zo moet je mijn zin dan ook niet interpreterenquote:
Wellicht wordt hij inderdaad nu verlengd. Dat is vooralsnog de eerste, en dus ook enige, keer. Of er nog een verlenging komt, is bepaald geen zekerheid. 'Keer op keer' is dus nog niet aan de orde.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zie je, die klote avondklok wordt zo keer op keer verlengd. Stijgen de cijfers nu hard: vast houden aan de avondklok. Daalt het of weinig stijging: "vasthouden aan de avondklok" ...
Maar iedere maatregel is tot nu toe tot een of meerdere malen verlengd. De avondklok zal daarop geen uitzondering zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wellicht wordt hij inderdaad nu verlengd. Dat is vooralsnog de eerste, en dus ook enige, keer. Of er nog een verlenging komt, is bepaald geen zekerheid. 'Keer op keer' is dus nog niet aan de orde.
wat had je liever....of de scholen open, of de avondklok eraf.quote:
Mwa weet niet, ik merk vanuit mezelf (en om me heen) dat er toch veel mensen de combinatie avondklok en max 1 persoon bezoek als 'vervelend' ervaren, waardoor men afspraakjes juist wel voor zich uitschuift. Dat zal best een (gering) effect hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Terwijl we toch met zijn allen ondertussen wel voor de volle 0% overtuigd zijn van het nut van die avondklok
een pandemie is ook niet gewoonquote:
Ik heb liever geen valse dilemma's.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat had je liever....of de scholen open, of de avondklok eraf.
beiden is geen optie met de huidige cijfers.
Zoals ik al zei: wellicht wordt deze nu verlengd. Dan nog is het voor de avondklok de eerste keer. Of er een volgende keer komt, is geen zekerheid, dus 'keer op keer verlenging' van de avondklok is nog niet aan de orde.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar iedere maatregel is tot nu toe tot een of meerdere malen verlengd. De avondklok zal daarop geen uitzondering zijn.
hier precies hetzelfde, het heeft zeker wel nutquote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa weet niet, ik merk vanuit mezelf (en om me heen) dat er toch veel mensen de combinatie avondklok en max 1 persoon bezoek als 'vervelend' ervaren, waardoor men afspraakjes juist wel voor zich uitschuift. Dat zal best een (gering) effect hebben.
ik heb liever geen pandemiequote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen valse dilemma's.
Ik vind de manier waarop nu ineens de avondklok wordt losgekoppeld van al het andere wat de de afgelopen tienelf maanden hebben gezien, alsof dit nu ineens iets compleet anders is, echt bizar. Ieder zijn ding hè?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: wellicht wordt deze nu verlengd. Dan nog is het voor de avondklok de eerste keer. Of er een volgende keer komt, is geen zekerheid, dus 'keer op keer verlenging' van de avondklok is nog niet aan de orde.
Ik vind de manier waarop hier feiten, fictie en meningen door elkaar beginnen te lopen echt bizar.
Er is geen 'met z'n allen' als een homogene groep. Niet iedereen vindt en denkt hetzelfde.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Terwijl we toch met zijn allen ondertussen wel voor de volle 0% overtuigd zijn van het nut van die avondklok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |