Was een van de eerste grote reportages op de publieke met tegengeluid. Maar dat zal jou weinig deren denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien het voorbeeld dat je net aandraagt vrij onverstandig inderdaad.
Ja precies.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was een van de eerste grote reportages op de publieke met tegengeluid. Maar dat zal jou weinig deren denk ik.
Wordt tijd dat het omt-kabinet tegengeluid krijgt. Dit kan niet verder zo. Maatschappelijk gaat het land stuk.
En ik heb nu wel wat beters te doen dan een monoloog aanlezen van iemand die op een discussieforum zit maar weinig andere zienswijzes accepteert.
Exact. Omt-kabinet accepteert niets anders dan hun eigen geluid.quote:
Dan beroepen zij zich op het demissionaire kabinetquote:Op maandag 8 februari 2021 01:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. Omt-kabinet accepteert niets anders dan hun eigen geluid.
Slecht, heel slecht. Terwijl vanuit alle soorten hoeken nu de noodklok wordt geluid.
Ik denk niet dat bijvoorbeeld huisartsen een zwaarder belang hebben niet-covid schade dan bij covid patiënten. Het valt mij alleen op dat dat geluid amper gehoord wordt. Het is alleen maar corona dit en corona dat.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je reageert toch op die tandarts post van Red_85?
Iedereen heeft een belang en allerlei relevante spelers zullen daarvoor strijden.
Ik kijk vooral uit naar de verlenging van de avondklok tot 2 maart.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef Noek het volgende:
Goede cijfers vandaag, jongens. Ik zit er alvast klaar voor!
Die kerngezonde dertiger zou ook maar moeilijk herstellen van een zwaar auto ongeval, of een noodlottige val op de skipiste. Het is een normaal mens, geen onsterfelijke superheld. Toch mogen kerngezonde dertigers in auto's stappen en op de lange latten staan, terwijl de kans op een ongeval vele malen groter is dan de kans op een lang herstelproces na een corona infectie.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat grappig om te zien dat een reportage (denk ik) over een 16-jarige in Nieuwsuur serieus wordt genomen maar een reportage over een kerngezonde dertiger die maar moeilijk herstelt van corona indoctrinatie van de media is.
En wat bedoel je steeds met onbetrouwbaarheid?
Is dat nieuws?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:53 schreef Red_85 het volgende:
Rapportage nieuwsuur een 16 jarige die het smoelwerk van mark en hugo meer had gezien dan haar eigen oma in het afgelopen jaar...
Ik heb geen idee waar je empathieknobbel zit, maar ik snap wel dat mensen gek worden van dat stel met hun onbetrouwbaarheid. Dat is echt erger dan het virus.
Da's knap, want er is gisteren toch niet gevaccineerd?quote:Op maandag 8 februari 2021 07:57 schreef Zwansen het volgende:
We zijn Andorra 🇦🇩 en Liechtenstein 🇱🇮 voorbij met vaccineren!![]()
De cumbek is riel!quote:Op maandag 8 februari 2021 07:57 schreef Zwansen het volgende:
Maar dat waren we al een tijdje hè....quote:Op maandag 8 februari 2021 07:57 schreef Zwansen het volgende:
Gelijk een domper op de bakkes.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat waren we al een tijdje hè....
Ik dacht even dat we gisteren met mobiele vaccincatiebusjes langs oudjes waren gegaan maar helaasquote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelijk een domper op de bakkes.
Dat gaat hier altijd zo snel.
We hebben dan wel een veelvoud van alle inwoners van Liechtenstein en Andorra bij elkaar gevaccineerd in Nederland. Dus die landen gaan ons ondanks de terrorwinter die ons landje in z’n greep heeft nooit meer inhalenquote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelijk een domper op de bakkes.
Dat gaat hier altijd zo snel.
geschat hequote:Op maandag 8 februari 2021 07:57 schreef Zwansen het volgende:
Ze voelen zich ongehoord. Kan me niet voorstellen dat er nooit met iemand namens de huisartsen gepraat wordt. Of ze er uiteindelijk iets mee doen is een ander verhaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat bijvoorbeeld huisartsen een zwaarder belang hebben niet-covid schade dan bij covid patiënten. Het valt mij alleen op dat dat geluid amper gehoord wordt. Het is alleen maar corona dit en corona dat.
Ja maar dat onderzoek zul je nooit in deze tijd gaan zien of krijgen, misschien bij de parlementaire enquête over jaar of 5quote:Op maandag 8 februari 2021 00:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou ook liever breed onafhankelijk onderzoek zien naar óf de avondklok wel of niet werkt. Niet van het RIVM, want die gaan er al van uit dat het werkt. Of maak het RIVM onderzoek openbaar. Ik wil heel graag zien hoe ze die reductie in de R-waarde berekend is gegeven een avondklok.
De gemiddelde kerngezonde dertiger herstelt prima van corona. Als hij dat niet doet is dat bijzonder en heeft het dus nieuwswaarde.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die kerngezonde dertiger zou ook maar moeilijk herstellen van een zwaar auto ongeval, of een noodlottige val op de skipiste. Het is een normaal mens, geen onsterfelijke superheld. Toch mogen kerngezonde dertigers in auto's stappen en op de lange latten staan, terwijl de kans op een ongeval vele malen groter is dan de kans op een lang herstelproces na een corona infectie.
UK heeft dus al ongeveer al evenveel mensen gevaccineerd met de 1e prik, als wij zouden willen halen voor het hele land, aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |