Viel mij ook op dat Jerrol vaak bij Michel is, volgens mij daagt hij hem niet meer negatief uit, misschien vind hij hem wel knap ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik vermoed dat hij wil mee huppelen op de populariteit van michelquote:Op zondag 7 februari 2021 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat Jerrol vaak bij Michel is, volgens mij daagt hij hem niet meer negatief uit, misschien vind hij hem wel knap ofzo?
Daar zie ik hem wel voor aan hoor!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij wil mee huppelen op de populariteit van michel
Of misschien vond hij het gewoon prettig dat Michel zo eerlijk tegen hem was gisteren. Michel is niet negatief tegen hem geweest. Soms is het best prettig als iemand eerlijk isquote:Op zondag 7 februari 2021 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat Jerrol vaak bij Michel is, volgens mij daagt hij hem niet meer negatief uit, misschien vind hij hem wel knap ofzo?
Iemand deed alsof hij burger was en bleek weerwolf te zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
nog geen slidings geweest de laatste 2 uur?
Dus ze kan goed liegen, dat blijkt maar!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef JimLaFleur het volgende:
Aap uit de mouw: Jill verstopte de trofee
Maar hij voert zijn taak toch prima uit? Tuin is mooi schoonquote:
Dat werkt inderdaad vaak goed maar ik verwacht dat niet, ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij het tegen Mies gaat afleggen als het erop aan komt. Michel deed het wel goed dat gesprek trouwens, bleef heel koel/cool.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Of misschien vond hij het gewoon prettig dat Michel zo eerlijk tegen hem was gisteren. Michel is niet negatief tegen hem geweest. Soms is het best prettig als iemand eerlijk is
Alleen maar slidings van weerwolven...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
nog geen slidings geweest de laatste 2 uur?
Kans voor Matt om punten te scoren, even tekkel afzeiken, is ook wel nodigquote:Op zondag 7 februari 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij voert zijn taak toch prima uit? Tuin is mooi schoon
Ja daar is wat gaande, duidelijk dat er iets aan het veranderen is. Maar wat?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
Ik blijf me afvragen wat er gezegd is tussen Juli en Michel. Het lijkt wel of ze elkaar ontwijken. Het is zo'n groot verschil van elkaar opzoeken of bijna expres ontwijken.
Weet 'tie ook is wat werken is hèèquote:Op zondag 7 februari 2021 21:44 schreef Whuzz het volgende:
Lol, Matt, aan het sheeuwschuiven: "Man3"
Ik vind Michel eigenlijk best een leuke kerelquote:Op zondag 7 februari 2021 21:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad vaak goed maar ik verwacht dat niet, ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij het tegen Mies gaat afleggen als het erop aan komt. Michel deed het wel goed dat gesprek trouwens, bleef heel koel/cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |