Het gaat inderdaad net zoals gisteren, maar dan met minder wind. Telkens als je denkt dat het bijna stopt met sneeuwen, gaat het gewoon weer urenlang verder.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Kriegel het volgende:
Zou hier stoppen met sneeuwen rond 16:00 maar de radar heeft dat alweer verlengd tot 18:30
Echt he, het stopt niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad net zoals gisteren, maar dan met minder wind. Telkens als je denkt dat het bijna stopt met sneeuwen, gaat het gewoon weer urenlang verder.
Je gunt de mens nogal watquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef Starhopper het volgende:
Pakketbezorger heeft zn bus in een sneeuwduin geparkeerd en zit nu vastGenot!
Leedvermaak is altijd mooiquote:
Hier in de straat zijn de buren de hele ochtend bezig geweest om de oprit sneeuwvrij te maken, nu is het gewoon weer witquote:Op maandag 8 februari 2021 16:03 schreef warhamstr het volgende:
Lekker nog meer snil. Zoveel dat de wegen die een beetje schoon waren weer wit worden. Nice.
Is de schaal van de ijsdikte kaart nou aangepast?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker schaatsen
Dat is waar, maar vind het sneu voor die beste man. Leedvermaak ok, maar hij doet zijn werk tenslotte in dit kutweer met barre omstandigheden. Als die nu gewoon op zijn plaat ging ... zonder iets te breken uiteraard dan was het inderdaad genot.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leedvermaak is altijd mooiHij is uiteindelijk door een bulldozer van de gemeente uit de snil getrokken
Geen idee?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef byah het volgende:
[..]
Is de schaal van de ijsdikte kaart nou aangepast?
IJsdikte in centimeter Celsius wat?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker schaatsen
Ik zie het nu ook jaquote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IJsdikte in centimeter Celsius wat?
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, maar ik denk dat ze bedoelen dat alles boven de streep van nul graden Celsius duidt op de watertemperatuur, en alles onder de streep (dus bij een temperatuur lager dan nul graden Celsius) op de ijsdikte.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IJsdikte in centimeter Celsius wat?
Mafkezen. Zet zulke dingen dan gewoon in twee losse grafiekjes. Kost geen geld of zoquote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, maar ik denk dat ze bedoelen dat alles boven de streep van nul graden Celsius duidt op de watertemperatuur, en alles onder de streep (dus bij een temperatuur lager dan nul graden Celsius) op de ijsdikte.
Anyway.. 20cm is echt wel een enorm pak ijs hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway: blijft het bij die (max) 20 cm? Of is ijsgroei zoiets waar het echt geen nut heeft om de modellen langer door te rekenen?
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 8 februari 2021 16:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Anyway.. 20cm is echt wel een enorm pak ijs hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |