Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen dit soort stupiditeit
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer is
Ondertussen wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussen
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwaadaardig te noemen ondertussen
Hoe correct zullen polls zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.
Dat dus, en doelbewustquote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij creëert zo een verziekte sfeer in de publieke opinie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:01 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Kunt gaan ijsvissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Fietsen lijkt me ook niet heel veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naar het terras? In welke dromen is dat?stupidity has become as common as common sense was before
Dan organiseer je er toch eentje?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotowedstijd. Zo jammer dat het niet meer is
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan organiseer je er toch eentje?
Nou Hopa effe overleggen met Prish en klaar!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.
Ik denk dat ik deze week lekker ga golfen of zoiets.. Vissen wordt wat lastig ,,Meanwhile in FloridaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat klinkt heel leukquote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om zelf een fotothema voor te stellen.
Buddhaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn buddha ziet er nu een beetje vreemd uit...![]()
Goedemiddag allen
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buddha
Jouw plaatje laat mijn virusscanner afgaan
Door de site waar hij op staat gok ik.quote:
Ik deed het met post image..quote:Op maandag 8 februari 2021 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de site waar hij op staat gok ik.
Blijkbaar is kaspersky het niet eens met post image. Noemt het een 'kwaadaardige koppeling'quote:
Ja wie weetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is kaspersky het niet eens met post image. Noemt het een 'kwaadaardige koppeling'
Of die scanner heeft zijn dag niet, kan ook natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |